صدمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشدار حماس درباره تلاش اسرائیل برای اشغال منطقه مرزی بین مصر و فلسطین/ تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو

جنگ اسرائیل و حماس وارد صدمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

هشدار حماس درباره تلاش اسرائیل برای اشغال منطقه مرزی بین مصر و فلسطین/ تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس، ضمن هشدار درباره هر اقدام اسرائیل برای اشغال محور فیلادلفیا گفت که این مسئله به معنای حرکت به سمت کوچاندن اجباری مردم فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سامی ابوزهری رئیس بخش سیاسی جنبش حماس در خارج از فلسطین تأکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خوبی می‌داند که نخواهد توانست به اهداف خود در غزه دست پیدا کند.

ابوزهری به شبکه الجزیره گفت: نسبت به هر اقدام اسرائیل برای اشغال محور فیلادلفیا هشدار می‌دهیم؛ زیرا این مسئله به معنای یک گام حرکت به سمت کوچاندن [اجباری مردم فلسطین] است.

در ادامه تلاش صهیونیستها برای اشغال محور فیلادلفیا، شبکه ۱۲ این رژیم امروز شنبه خبر داد که «اسرائیل به مصر اعلام کرده است عملیات نظامی را آغاز خواهد کرد تا کنترل محور فیلادلفیا را به دست گیرد».

14021023000920_Test_NewPhotoFree

موقعیت محور فیلادلفیا

جاده صلاح‌الدین معروف به فیلادلفیا گذرگاه مرزی کم عرضی است که مصر را از نوار غزه جدا می‌کند و طبق توافق مصر و رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۷۹ میلادی منطقه‌ای حائل میان مصر و غزه (که آن زمان در اشغال صهیونیست‌ها بود) است.

رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۰۵ میلادی که از غزه عقب نشینی کرد، بر آن جاده سیطره داشت و حال به دنبال اشغال مجدد آن است تا مرز مصر و غزه کاملاً به دست صهیونیستها بیافتد.

ابوزهری همچنین از مصر خواست که به صورت واضح و روشن، مطالبات رژیم صهیونیستی برای اشغال محور فیلادلفیا را رد کند.

وی همچنین تأکید کرد که گذرگاه رفح، متعلق به مصر و فلسطین است و باید به همین صورت فعلی باقی بماند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش در این زمینه صراحتا گفت: « محور فیلادلفیا..توقفگاه جنوبی غزه، باید تحت کنترل اسرائیل باشد»  وی در عین حال ادعا کرد که «ما قصد اشغال محور فیلادلفیا را نداریم».

 تاکنون بارها قاهره در واکنش به زمزمه‌های اشغال این محور توسط اسرائیل، درباره هرگونه عملیات نظامی در این منطقه حائل که ساکنان غزه را به فرار دسته جمعی به مصر تحت فشار بمباران و بسته شدن راه‌های بازگشت سوق می‌دهد، هشدار داده و تاکید کرده که «این یک موضوع حاکمیتی و خط قرمز قاهره است».

حملات صهیونیست‌ها به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش صهیونیستی مناطق مختلفی در جنوب لبنان از جمله حومه شهرک‌های «میس الجبل» و «کفرشوبا» را رگبار سنگین مسلسل و توپخانه هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های لبنانی بامداد یکشنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب این کشور خبر دادند.

شبکه «المنار» در این‌باره گزارش داد که اشغالگران ضمن پرتاب حداقل ۸ منور به آسمان شهرک «میس الجبل»، از پایگاه «العاصی» به سمت حومه شرقی آن تیراندازی کردند.

خبرنگار المنار دقایقی بعد خبر داد که توپخانه‌های ارتش صهیونیستی نیز به مناطق اطراف «کفرشوبا»، «جبل السدانه» و «وادی شبعا» را گلوله‌باران کردند.

بر اساس این گزارش، حملات توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به اطراف کفرشوبا و دیگر مناطق همچنان ادامه داشته و تاکنون بیش از ۴۰ گلوله به جنوب لبنان شلیک شده است.

همزمان جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز بامداد یکشنبه تصاویری از هدف قرار دادن تجمع اشغالگران در داخل خانه‌ای در شهرک «شتولا» واقع در شمال فلسطین اشغالی و نزدیک جنوب لبنان را منتشر کرد.

عصر چهارشنبه بود که ارتش رژیم صهیونیستی در حمله توپخانه‌ای به مناطق جنوبی لبنان یک شهروند این کشور را به شهادت رساند. 

حزب‌الله تاکید همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وزیر جنگ صهیونیست‌ها از جلسه کابینه جنگ قهر کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل جلوگیری محافظان امنیتی از حضور مدیر ستادش در جلسه کابینه جنگ، این نشست را ترک کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های عبری بامداد یکشنبه از قهر کردن «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و شرکت نکردن در جلسه کابینه جنگ این رژیم خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این‌باره گزارش داد که در صدمین روز جنگ غزه، محافظان امنیتی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم از ورود مدیر ستاد وزارت جنگ این رژیم به جلسه کابینه جنگ جلوگیری کردند.

بر اساس این گزارش، گالانت نیز خطاب به نتانیاهو گفت که «تو در حال دخالت در کار من هستی» و جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را ترک کرد.

وزارت بهداشت غزه شامگاه شنبه از افزایش شمار شهدای فلسطینی در پی حملات اشغالگران خبر داد و اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ کشتار جمعی در غزه انجام شده است.

سخنگوی این وزارتخانه اعلام کرد که در مجموع، تعداد شهدای فلسطینی از هفتم اکتبر (پانزدهم مهرماه) تاکنون به ۲۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۶۰ هزار و ۳۱۷ نفر افزایش یافته است. 

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو

منابع عبری‌زبان از تظاهرات شهرک‌نشینان علیه کابینه نتانیاهو در تل‌آویو و چند شهر اشغالی دیگر خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست شنبه‌شب علیه کابینه نتانیاهو در خیابان ایالون تل‌آویو و چند شهر اشغالی دیگر تظاهرات برگزار کرده و خواستار استعفای نتانیاهو شدند.

تظاهرات کنندگان شهرک‌نشین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا و بازگرداندن اسرای اسرائیلی از غزه شدند.

شهرک‌نشینان همچنین خواستار اعمال فشار بر کابینه نتانیاهو جهت امضای توافق مبادله اسرا با حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از غزه شدند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند تا هر چه زودتر جنگ را متوقف و برای تبادل اسرا اقدام کند.

رسانه عبری: السنوار به تبعید نمی‌رود، بلکه قصد دارد پیروزی را جشن بگیرد

تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت مقاله‌ای درباره طرح آتش‌بس سه ماهه در نوار غزه تحت عنوان «زندگی با شکست» منتشر کرد که شامل آزادی تمام اسرای صهیونیست به صورت مرحله‌ای است.

به گزارش ایسنا، ناحوم بارنیا، تحلیل‌گر صهیونیست روزنامه مذکور گفت: «صرف نظر از طرفی که این پیشنهاد را ارائه می‌دهد و نامش هر چه باشد، توافقی که برای آزادی بازداشت شدگان در حال شکل گیری است نشان می‌دهد که دولت شروع به پذیرش نتایج محدود جنگ در غزه کرده‌است.»

وی در مقاله خود افزود: «قرار است این توافق افزایش چشمگیری در حجم کمک‌های بشردوستانه به غزه، علاوه بر بازگشت ساکنان به غزه و شمال آن، عقب‌نشینی نیروهای ارتش اسرائیل و ایجاد یک اداره با بودجه بین‌المللی برای بازسازی نوار غزه را به همراه داشته باشد.»

وی بدترین چیز در مورد این توافق را «تضمین شراکت با حماس در کنترل نوار غزه در آینده» دانست.

بارنیا خاطرنشان کرد: مرحله اول هر توافقی بشردوستانه خواهد بود و اولویت آزادی بیماران، مجروحان و سالمندان را در ازای آزادی هزاران اسیر فلسطینی در نظر می‌گیرد.

طبق گفته بارنیا، پس از حدود ۱۰۰ روز شکست و ویرانی در غزه، رهبری ارتش اشغالگر وضعیت را به خوبی درک کرده‌است، اما سوال اینجا است که چگونه نتانیاهو و وزرای او می‌توانند فاصله بین انتظارات غیرمسؤولانه‌ای که ایجاد کرده‌اند و تصمیمات سختی که در برابر آن هستند را پر کنند.

او می‌افزاید: «اسرائیل خوشحال بود که به رهبری حماس از جمله یحیی السنوار و محمد الضیف اجازه تبعید در قطر یا کشورهای دیگر را می‌دهد و آنها آنچه را برای یاسر عرفات و افرادش در بیروت، در جنگ اول لبنان رخ داد، تکرار می‌کنند، اما غزه، بیروت نیست و السنوار، عرفات نیست.

وی خاطرنشان کرد که السنوار در این لحظه «به دنبال خروج به تبعیدگاه نیست، بلکه در حال برنامه ریزی جشن پیروزی در غزه است».

بارنیا گفت که سخت‌ترین سوالی که هنوز باقی مانده این است: آیا امید به آزادی ۱۳۶ اسیر اسرائیلی چنین بهایی را توجیه می‌کند؟

بارنیا توضیح داد که در میان اعضای رده سیاسی و نظامی اسرائیل کسانی هستند که ترجیح می‌دهند موضوع اسرای (اسرائیلی) را از دستور کار حذف کنند و مدعی هستند که آنها مایه مزاحمت هستند و پرداختن به آنها مانع از کار ارتش در میدان می‌شود و حماس را تقویت می‌کند و بنابراین بهتر است سرنوشت آنها را بپذیریم و جلو برویم.

وی خاطرنشان کرد: «این موضع به ویژه در میان «جامعه حریدی ناسیونالیست» برجسته است و معتقد است که حوادث ۷ اکتبر یک فاجعه نبود، بلکه فرصتی تاریخی برای اسرائیل بود تا تمام غزه را اشغال، ساکنان آن را بیرون کند و یهودیان ساکنان آنجا شوند و اگر جبهه‌ای در کرانه باختری باز کند، ما فلسطینی‌ها را از آنجا نیز بیرون خواهیم کرد.»

بارنیا تاکید می‌کند که «دولت کنونی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند جنگ را مدیریت کند، زیرا بین بن گویر و اسموتریچ و بین بایدن و بلینکن و گانتس و آیزنکوت در وسط قرار گرفته‌است».

با همه موارد فوق، این تحلیلگر سیاسی مدعی است که حماس راه به جایی نخواهد برد و دستیابی به حذف آن ممکن است در دورهای بعدی اتفاق بیفتد آن هم زمانی که توافقی که تصمیم گیری می‌شود نقض شود.

به گفته بارنیا، اگر فرصتی برای ایجاد یک جایگزین غیرپایدار در غزه وجود داشت - که این یک پیشنهاد سوال برانگیز است - دولت اسرائیل به طور کامل آن را رد می‌کرد.

وی در پایان مقاله خود گفت: بازداشت شدگان به خانه برمی‌گردند و ارتش اسرائیل خود را وقف جبهه شمالی می‌کند و شاید اسرائیلی‌ها در بهترین شرایط خود را وقف تنظیم شرایط خود در خانه‌هایشان کنند.

اما بدترین سناریو این است، هیچ توافقی وجود ندارد و ارتش اشغالگر بدون برنامه در غزه در مقابل نزدیک به دو میلیون آواره که جایی برای رفتن ندارند، در مقابل دنیای متخاصم و دولت خسته آمریکا، با بازداشتی‌هایی که زنده نمی‌مانند، شهرک‌های تخلیه شده که ساکنانش نمی‌توانند به خانه‌های خود بازگردند و اقتصاد بحران زده گیر خواهد کرد.

ادعای موساد: حماس قصد حمله به سفارت اسرائیل در سوئد را دارد

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند جنبش حماس با تشکیل شبکه‌ای قصد انجام حملات در کشورهای اروپایی از جمله در سفارت این رژیم در سوئد را دارد.

پیام جدید گردان‌های القسام در مورد چهار اسیر صهیونیست/ زمان رو به پایان است

تهران - ایرنا - گردان های "عزالدین القسام" شاخه نظامی حماس با انتشار فیلم کوتاهی (کلیپ) از چهار اسیر نظامی صهیونیست که از ۱۰ سال پیش در اسارت این گروه مقاومت فلسطینی قرار دارند، پیام جدیدی به رژیم تل آویو ارسال کرد.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا، گردان های عزالدین القسام در این فیلم کوتاه به چهار نظامی رژیم صهیونیستی در غزه که از ۱۰ سال پیش در اسارت این گردان‌ها قرار دارند، اشاره کرده و خطاب به صهیونیست ها و خانواده اسیران صهیونیست افزود که زمان رو به پایان است و کابینه «نتانیاهو» همچنان نسبت به بازگرداندن آن‌ها بی‌توجه است و تلاشی برای آزادی‌ آنها انجام نداده و نمی دهد.

القسام در این فیلم اعلام کرده که ارتباطش با مجاهدانی که از سال ۲۰۱۴ مسئول محافظت از این چهار نظامی بودند، قطع شده است.

در متن پیام گردان های عزالدین القسام در این فیلم کوتاه آمده است که «۱۰ سال گذشت... ت. آیا آن‌ها را به یاد می‌آورید؟ هدار... ارون...عمر...مگنستو L.

القسام خطاب به صهیونیست ها ادامه داد:‌ کابینه نتانیاهو سال ۲۰۱۴ فرزندان شما را به فراموشی سپرد و آن‌ها را تاکنون بازنگردانده است.

شاخه نظامی حماس در عین حال اعلام کرده که «متاسفانه...ارتباط با گروه (محافظان این اسرا) قطع شده است».

گردان های القسام در این پیام ویدئویی در عین حال با تاکید بر اینکه ارتباط هنوز در دست حماس است، خطاب به خانواده های اسیران صهیونیست افزوده، «چه در گذشته و چه اکنون، نتانیاهو و کابینه او بار دیگر نسبت به بازگشت فرزندان و عزیزان شما بی‌اهمیت هستند. فراموش نکنید... زمان در حال گذر و تمام شدن است».

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، از سال ۲۰۱۴ چهار نظامی اسرائیلی به نام‌های "آبراهام منگستو"، "هشام السید"، "هدار گلدن" و "شائول آرون" را از زمان حمله اسرائیل به غزه در اسارت دارد.

رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده بود که هدار گلدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شدند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد، اما گردان‌های شهید عزالدین قسام نهم مردادماه سال ۱۴۰۱ تحت عنوان «دولت شما دروغ می‌گوید»، تصویری از «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرد.

حماس با آغاز عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ماه بیش از ۲۰۰ صهیونیست را به اسارت خود در آورد که در چند مرحله تبادل شماری از آنها آزاد شده اند و هم اکنون بیش از ۱۰۰ نظامی صهیونیست در اسارت رزمندگان فلسطین قرار دارند.

آخرین آمار شهدای غزه در صدمین روز جنگ

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به حدود ۲۴ هزار تن خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که از روز هفتم اکتبر تا کنون ۲۳ هزار و ۹۶۸ فلسطینی در تجاوزات صهیونیست‌ها به این باریکه به شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این وزارتخانه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایت‌ها را ۶۰ هزار و ۵۸۲ تن اعلام کرد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز بخشی از آخرین آمار تلفات خود در نبرد زمینی در غزه را اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد زمینی هزار و ۱۰۶ نظامی آن زخمی شده‌اند که حال ۲۴۰ نفر از آنها وخیم است.

رژیم صهیونیستی همچنین به مجروح شدن ۱۲ افسر و نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

طی ۱۰۰ روز جنگ و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده‌ است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام مقاومت مغایرت دارد.

زخمی شدن ۵ صهیونیست در مرزهای با لبنان

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از زخمی شدن پنج تن از نیروهای ارتش این رژیم در جریان درگیری‌ها در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که پنج تن از نیروهای ارتش این رژیم پس از زخمی شدنشان در جریان درگیری‌های مسلحانه در مرزهای شمالی به بیمارستان «رمبام» منتقل شدند.

براساس گزارش الجزیره، پیشتر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از رصد شلیک راکت از خاک لبنان خبر داده بود. در مقابل، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی «خربه ماعر» را با موشک هدف قرار داده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر هم اعتراف کرد که در درگیری‌هایی با یک گروه از نیروهای مقاومت که به پایگاهی واقع در مزارع اشغالی شبعا نفوذ کرده بودند، چهار تن از سربازهایش زخمی شدند.

سایت «واللا» شنبه در گزارشی تعداد سربازان صهیونیستی را که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ هفتم اکتبر ۲۰۲۳ دچار معلولیت شدند، به روزرسانی و اعلام کرد که تل‌آویو اعتراف کرد حدود ۴۰۰۰ سربازش در این جنگ دچار معلولیت شدند، این در حالی است که برآوردها حاکی از افزایش ۴۰ درصدی آنها و تا حدود ۳۰ هزار تن هستند. همچنین این رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم از ترس افت روحیه، تمامی اطلاعات نیروهای زخمی خود را به مردم ارائه نمی‌کند.

این حملات مقاومت اسلامی لبنان علیه دشمن صهیونیستی برای حمایت از غزه و در پاسخ به حملات و اقدامات متجاوزانه این رژیم اشغالگر علیه خانه‌ها و روستاهای واقع در جنوب لبنان انجام می‌شوند.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

نود و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    شما هنوز پیروز نشدید !!

  • ناشناس
    0

    لازم نکرده حماسی که به مردم غزه که برای اذوغه میان شلیک وشهید میکنه دل بسوزونه ومردم یه شهرروفدای سروسپرخودکودک رباش کرده

  • ناشناس
    0

    جالبه حماس هنوز در زیر زمین نفس می کشه و دیگران را تهدید تو خالی می کند

  • ناشناس
    0

    سو استفاده از اسرا و گرفتن اعتراف اجباری(مثل بعصی از حکومت ها که برای مردم ایران اشنا است)،شما پیرو چه دین و مرامی هستید؟؟؟ایا شما مسلمان هستید که از یک اسیر سو استفاده می کنید؟؟؟

  • ناشناس
    0

    البته از پیروان شمر و عمر سعد انتظار دیگری نیست که از اسرا اعتراف اجباری بگیرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      جناب شما هنوز در عهد باستان به سر میبرید نمیخواهید کمی بروزرسانی شوید؟این چه تماثیلی است!

  • ناشناس
    0

    حماس غزه را با موشک پرانی از اشغال نجات داده که برای اشغال مصر پیام میفرستد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها