هشتاد و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شلیک 20 راکت توسط حماس به اسرائیل همزمان با ورود به سال نوی میلادی/ سخنگوی وزارت بهداشت غزه: حملات اسرائیل در 24 گذشته 156 شهید برجای گذاشت

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتاد و هفتمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

شلیک 20 راکت توسط حماس به اسرائیل همزمان با ورود به سال نوی میلادی/ سخنگوی وزارت بهداشت غزه: حملات اسرائیل در 24 گذشته 156 شهید برجای گذاشت

شلیک 20 راکت توسط حماس به مناطق جنوبی و مرکزی اراضی اشغالی

منابع صهیونیستی از شلیک 20 راکت توسط حماس همزمان با ورود اسرائیل به سال نوی میلادی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسرائیلی از شلیک شبانه 20 راکت توسط حماس به اراضی اشغالی همزمان با ورود به سال نوی میلادی خبر دادند.

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد، همزمان با ورود اسرائیل به سال 2024، حماس 20 راکت به مناطق جنوبی و مرکزی اسرائیل پرتاب کرد.

صهیونیستها مدعی هستند که سامانه گنبد آهنین بیشتر این راکتها را رهگیری کرده است.

براساس این گزارش، صدای آژیر خطر در اشدود، سدیروت و دیگر شهرهای جنوبی اراضی اشغالی نیز به صدا درآمده است و ارتش این رژیم از ساکنان 15 شهرک درخواست کرده است که به پناهگاه بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که هیچکس در این حملات مجروح نشده است.

کتائب القسام یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را به تصرف خود درآورد

کتائب عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در شهر بیت لاهیا به تصرف خود درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کتائب القسام روز یکشنبه (دیروز) با انتشار فیلمی اعلام کرد که یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی نوع «اسکای لارک ۲» را در حین جاسوسی در شهر بیت لاهیا واقع در شمال نوار غزه، به تصرف خود درآورده است. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، کتائب القسام روز شنبه نیز تصاویری از یک پهپاد دیگر را منتشر و اعلام کرد این پهپاد را در حین جاسوسی در غرب بیت حانون واقع در شمال نوار غزه، به تصرف خود درآورده است. 

روز جمعه نیز این گروه اعلام کرد که یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حین جاسوسی در تل الزعتر واقع در شمال نوار غزه سرنگون کرده است. 

لاپید: کابینه نتانیاهو مسئول اتفاقات هفتم اکتبر و شکست در آن است

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که کابینه این رژیم مسوول اتفاقات هفتم اکتبر است و شکست در برابر عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت به گردن کابینه است.

به گزارش ایسنا، «یائیر لاپید» رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با بیان اظهارات مذکور گفت که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم ارتش و سربازان را تحریک می‌کند و این شرم‌آور است.

به نقل از روسیا الیوم، لاپید در پاسخ به وزیر راستگرای تندرو صهیونیستی از حزب «صهیونیسم مذهبی» این اظهارات را مطرح کرد که در جلسه کابینه از خلبانانی انتقاد کرده بود که درخواست نیروهای میدانی برای بمباران غزه را اجرایی نکرده بودند.

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه نزدیک به سه ماه است که ادامه دارد و اختلافات در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره روند عملیات نظامی در نوار غزه شدت گرفته است تا جایی که اخیرا رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و عضو کابینه جنگ شرکت در نشست خبری مشترک با نتانیاهو را رد کردند.

یورش مجدد اشغالگران به چندین شهرک در کرانه باختری

خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به چندین شهرک در کرانه باختری اشغالی یورش بردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی میان آنها و فلسطینی‌های ساکن این مناطق شکل گرفت.

به گزارش ایسنا، برخی منابع محلی به خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گفتند، اشغالگران به شهرک «سلواد» در شرق رام‌الله حمله کرده و به چندین خانه در این شهرک یورش برده و وسایل داخل آن را تخریب کردند، از جمله خانه‌هایی که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به آن یورش بردند، منزل اسلام حسن مرعی، فلسطینی بازداشت شده و منزل برادرش خلیل بود.

منابع محلی دیگری تاکید کردند که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «یعبد» در استان جنین حمله‌ور شده و به محله «البعاجوه» یورش بردند که در نتیجه آن درگیری‌هایی میان دو طرف شکل گرفت و سربازان صهیونیست شروع به تیراندازی کردند، اما کسی زخمی نشد.

برخی منابع محلی به خبرگزاری وفا گفتند، ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بروقین و الزاویه» در غرب سلفیت و شهرک «مردا» در شمال سلفیت یورش برده و برای ترساندن ساکنان آنها شروع به شلیک بمب‌های صوتی کردند، همچنین آنها ایست‌های نظامی را در این شهرک‌ها ایجاد کرده و با بازرسی خودروهای شهروندان و بررسی کارت‌های شناسایی‌شان، رفت‌وآمد آنها را مختل کردند.

همچنین نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «بیت ایبا» واقع در غرب نابلس یورش برده و چند شهروند فلسطینی را بازداشت و سپس از روستا عقب‌نشینی کردند.

رسانه‌های فلسطینی نیز اعلام کردند که اشغالگران به اردوگاه «الدهیشه» در بیت لحم یورش برده و یک جوان فلسطینی به نامن یوسف سراحنه را بازداشت کردند.

سازمان ملل ضمن محکومیت وخامت شدید وضعیت حقوق بشر در مناطق فلسطینی‌، از رژیم صهیونیستی خواست عملیات قتل غیرقانونی خود را متوقف کرده و خشونت شهرک‌نشین‌ها در حق فلسطینی‌ها در کرانه باختری اشغالی را مهار کند.

طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به آمریکا درباره محور فیلادلفیا

قرار است رژیم صهیونیستی طرحی را به وزیر خارجه آمریکا طی سفر وی به اراضی اشغالی درباره محور فیلادلفیا در غزه ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه معاریو به نقل از منابع سیاسی نوشت، اسرائیل قصد دارد  طرحی را به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا طی سفر وی به اراضی اشغالی درباره محور فیلادلفیا در غزه ارائه دهد. این طرح شامل ایجاد مانعی در محور فیلادلفیا با حمایت مالی آمریکا برای ممانعت از قاچاق بین رفح مصر و رفح در سمت فلسطین است.

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ خود علیه غزه در هفتم اکتبر صحبت درباره اشغال مجدد نوار مرزی میان نوار غزه و مصر یا همان محور فیلادلفیا را متوقف نکرده‌است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارات خود در این باره تأکید کرد: منطقه محور فیلادلفیا باید تحت کنترل اسرائیل باشد. اسرائیل در تمام جبهه‌ها می‌جنگد و این جنگ تا زمان پیروزی ماه‌ها طول می‌کشد.

نتانیاهو دهم دسامبر نیز در صحبت‌هایش درباره طرح رژیم صهیونیستی برای آینده غزه بعد از جنگ از تصمیم این رژیم برای کنترل محور فیلادلفیا خبر داد.

به رغم هشدارهای قاهره نسبت به اجرای هرگونه عملیات یا فعالیت نظامی در این منطقه نتانیاهو مجددا این اظهارات را تکرار کرده‌است.

در این راستا نیروهای رژیم صهیونیستی برای پیشروی در این منطقه تلاش زیادی کرده‌اند. روز شنبه آنها برای پیشروی از منطقه شرقی مرزهای مصر و فلسطین تلاش کردند اما بعد از درگیری‌های شدید با مقاومت فلسطین مجبور به عقب نشینی شدند.

محور فیلادلفیا به عنوان یک منطقه حائل شناخته می‌شود و در معاهده صلح میان مصر و رژیم صهیونیستی که سال ۱۹۷۹ امضا شد نیز به عنوان منطقه حائل درج شده‌است. عرض محور فیلادلفیا از صدها متر تجاوز نمی‌کند. طول آن نیز ۱۴.۵ کیلومتر از دریای مدیترانه تا گذرگاه کرم ابوسالم است.

بر اساس پروتکلی که مصر با رژیم صهیونیستی امضا کرده، ۷۵۰ سرباز مصری در این منطقه مستقر شده‌اند. سپتامبر ۲۰۰۵ بعد از ۱۸ ماه مذاکرات، مصر و رژیم صهیونیستی توافق فیلادلفیا را امضا کردند که اجازه حضور نیروهای مصری با سلاح سبک را در این منطقه می‌دهد.

بر اساس این توافق دو طرف مسؤولیت مبارزه با فعالیت‌های قاچاق، نفوذ و اقدامات تروریستی را بر عهده دارند.

این درحالی است که جنگ غزه برای هشتاد و هفتمین روز در سایه حملات گسترده رژیم صهیونیستی به شهرهای غزه و در میان فاجعه انسانی بی‌سابقه و افزایش تنش در منطقه ادامه دارد.

آمار کشته شدگان فلسطینی در پی عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه به ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده‌است. ۵۶ هزار و ۴۵۱ نفر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش کشته شدگان خود به ۵۰۶ نفر خبر داد.

مقامات حماس از کشته‌شدن ۲۴ نفر خبر دادند

اداره بهداشت فلسطینی در نوار غزه که توسط گروه حماس اداره می‌شود اعلام کرد در حملات شبانه اسرائیل در شامگاه یکشنبه ۱۰ دی (۳۱ دسامبر) به خان یونس و هفت شهر دیگر در سراسر نوار غزه دست کم ۲۴ نفر کشته شدند. 

به گفته مقامات حماس شمار کشته‌شدگان در آخرهفته نیز ۴۸ نفر بوده است.  

آمارهای ارائه شده از سوی این گروه به طور مستقل قابل راستی‌آزمایی و تائید نیستند و گفته می‌شود، تلفات بسیاری از اعضای سازمان‌های تروریستی از جمله شبه‌نظامیان حماس نیز در میان آمار ارائه می‌شوند./ دویچه وله

حمله پهپاد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

یک پهپاد رژیم صهیونیستی با دو موشک منزلی را در جنوب لبنان هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، یک پهپاد اسرائیلی منزلی را با دو موشک در اطراف شهرک مارون الراس در جنوب لبنان هدف قرار داد.

به دنبال جنگ غزه مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

حزب‌الله در چارچوب حمایت از مقاومت فلسطین حملاتی را به اهداف نظامی رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.

اسرائیل تعدادی از نیروهای خود را از غزه خارج می‌کند

یک مقام اسرائیلی گفت که اسرائیل تعدادی از نیروهای خود را از غزه خارج می‌کند تا به عملیات هدفمندتر علیه حماس روی آورد.

به گفته این مقام اسرائیلی، گروهی از نیروهایی که برای خروج آنها از غزه برنامه‌ریزی شده، نیروهای ذخیره‌ای هستند که برای جنگ فراخوانده شده بودند ولی در حال حاضر برای تقویت اقتصاد اسرائیل، نیاز است که به مشاغل و کسب و کارهای خود باز گردند./ یورونیوز

آمار شهدای غزه به ۲۱۹۷۸ تن رسید

وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۲۱۹۷۸ تن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که آمار شهدا از زمان آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۱۹۷۸ شهید ۵۷۶۹۷ زخمی رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه خاطرنشان کرد که طی ۲۴ ساعت اخیر رژیم صهیونیستی ۱۳ کشتار دسته جمعی انجام داد و ۱۵۶ شهید و ۲۴۶ زخمی بر جای گذاشت.

وی عنوان داشت که رژیم صهیونیستی از عمد، ۱۵۰ نهاد درمانی را هدف قرار داده و باعث شد ۳۰ بیمارستان قادر به خدمات رسانی نباشد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه تصریح کرد ۳۲۶ تن از کادر درمان به شهادت رسیده و ۱۰۴ آمبولانس منهدم شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ۱.۹ آواره در معرض قحطی و بیماری‌های واگیردار هستند.

وزارت بهداشت غزه همچنین تصریح کرد که ۷۰ درصد از قربانیان حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی از زنان و کودکان هستند.

هیئت امنیتی رژیم صهیونیستی به قاهره می‌رود

منابع آگاه اعلام کردند که یک هیئت امنیتی اسرائیلی قرار است امروز -دوشنبه- وارد قاهره شود تا مرحله جدیدی از تبادل اسیران با جنبش حماس را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایسنا، منابع نزدیک به این مذاکرات به سایت الشرق گفتند، مذاکرات بر این متمرکز است که جنبش حماس ۴۰ اسیر اسرائیلی سالخورده، بیمار، زخمی، زن و افراد کمتر از ۱۸ سال را آزاد کند و در مقابل چند صد اسیر فلسطینی آزاد شوند و آتش بس به صورت کامل در نوار غزه برای مقطع زمانی ۲۱ تا ۳۰ روز برقرار شود.

این منابع اعلام کردند که در این مذاکرات عقب نشینی یگان‌هایی از ارتش رژیم صهیونیستی از مرکز نوار غزه به مرزها و افزایش مقادیر مواد غذایی، سوخت و دارو که وارد نوار غزه می‌شود و بازگشت تعدادی از آوارگان به مناطقشان در شمال نوار غزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این منابع گزارش دادند که مذاکرات در حال بررسی مشخصات اسرای فلسطینی است که اسرائیل آنها را آزاد خواهد کرد و پس از این دور، مذاکراتی بر سر "توافق جامع" برای آزادی همه اسرای اسرائیلی در ازای تعداد توافق شده درمورد اسیران فلسطینی انجام خواهد شد.

منابع توضیح دادند، توافقی که مورد مذاکره قرار خواهد گرفت شامل اسرای برجسته فلسطینی نمی‌شود که آزادی آنها در آخرین مرحله مورد مذاکره قرار می‌گیرد، مانند مروان برغوثی، عضو کمیته مرکزی فتح، احمد سعادت، دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین و رهبران برجسته حماس در زندان‌ها مانند عبدالله برغوثی، حسن سلامه، عباس السید، ابراهیم حامد و دیگران.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هشتاد و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    فک کنم ۲۴ تا بوده

  • رضا
    1

    تا وقتی حماس هست آرامش هیچ جا نیست

  • ناشناس
    1

    نابودی حماس قطعی و حتمی است.

  • 🐜
    0

    جنگ اسرائیل و غزه عادی شده دیگه هیجان انگیز نیست برویم سراغ جنگ یمن و نیروهای آمریکایی و اروپایی!!!

    نظرات شما -
    • متفاوت
      0

      ها والله اینو خوب گفتی داره میشه مثل اوکراین دیگه اخبارش هم حال نمیده شده مثل فیلم‌های راز بقای قدیمی.

  • ناشناس
    0

    20 تا راکت زدین؟ چند تا فلسطینی کشته شدن؟

  • ناشناس
    0

    حزب الشیطان هم میخواد مثل فلسطینی ها نابود بشه

  • ناشناس
    1

    خماس حسن نصراله هنیه حوثیهای یمن باید نابود شن تا مردم مظلوم ایران آرامش و زندگی داشته باشن

  • ناشناس
    7

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می تواند در عرض چند ثانیه با یک موشک هارمونیک کل اسرائیل را نابود کند!

  • فرزندجانبازایران
    0

    اونایی که فکرپیروزی حماس رو در سر خودشون پرورش ميدند کلا تخیلات واهی و کلا پوچ هست .
    هم اوکراین هم حماس از تاریخ حذف میشن .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها