سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

ادامه حملات اسرائیل به غزه و ابراز نگرانی سازمان ملل

جنگ اسرائیل و حماس وارد سی و ششمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

ادامه حملات اسرائیل به غزه و ابراز نگرانی سازمان ملل

بهداشت غزه: نمی‌توانیم شهدا را دفن کنیم/ اشغالگران رانندگان آمبولانس‌ها را دستگیر کردند

مدیرکل وزارت بهداشت غزه تاکید کرد که بمباران مستقیم رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان الشفا در غزه سه روز است که متوقف نشده‌است. سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه نیز دستگیری رانندگان آمبولانس توسط اشغالگران را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، منیر البرش، مدیرکل وزارت بهداشت غزه صبح امروز (شنبه) در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد که اشغالگران می‌خواهند با گرفتن عکسی از خود در کنار بیمارستان الشفا در شهر غزه، به پیروزی خیالی دست یابند.

البرش در سخنان خود فاش کرد که خانواده شهدا به دلیل ناتوانی در بیرون رفتن از بیمارستان، نمی‌توانند فرزندان خود را دفن کنند.

منیر البرش گفت: «اگر زنده بمانیم شنبه یک گور جمعی در مجتمع الشفا برای دفن ۱۰۰ شهید ایجاد می‌کنیم، زیرا نمی‌توانیم برای دفن بیرون برویم.»

البرش با تاکید بر اینکه تنها جایگزین، استقامت است، از آماده سازی «هر ابزار دستی که بتوان برای کمک به بیماران و مجروحان به کار گرفت» خبر داد.

نتانیاهو درخواست ماکرون برای توقف کشتار غیرنظامیان را رد کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رد درخواست رئیس‌جمهور فرانسه درباره کشتار زنان و کودکان غزه گفت که حماس مسئول مرگ غیرنظامیان است و نباید تل‌آویو را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درخواست «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای توقف کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را رد کرد و گفت که حماس مسئول مرگ مردم در غزه است و نباید تل‌آویو را محکوم کرد.

رئیس‌جمهور فرانسه بامداد شنبه در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه «بی‌بی‌سی» گفت که اسرائیل باید کشتن کودکان و زنان در غزه را متوقف کند. (جزئیات بیشتر)

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرد، نتانیاهو به درخواست رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص توقف بمباران غزه این‌گونه پاسخ داد: «این کودکان، این بانوان، این سالمندان» در غزه، می‌گویند که مسئولیت تلفات غیرنظامیان بر عهده حماس است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن ۳۶ روز جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه و به شهادت رساندن بیش از ۱۱ هزار فلسطینی که اکثر آن‌ها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، گفت: «در حالیکه اسرائیل هر اقدامی را برای خودداری از آسیب زدن به غیرنظامیان انجام می‌دهد و از آن‌ها می‌خواهد تا از مناطق درگیری خارج شوند، حماس داعش هر اقدامی را انجام می‌دهد تا مانع از خروج آن‌ها به مناطق امن شود و از آن‌ها بعنوان سپرهای انسانی استفاده می‌کند».

علی‌رغم درخواست‌های بین‌المللی برای توقف درگیری‌ها در غزه و خودداری از کشتار غیرنظامیان، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه «آتش‌بس، تسلیم‌شدن به حماس است»، درباره اهداف اشغالگران از تداوم حملات به نوار غزه، مدعی شد: به دنبال اشغال غزه نیستیم؛ یک دولت غیرنظامی باید تشکیل شود تا دوباره مورد حمله قرار نگیریم. 

نتانیاهو در پاسخ به ماکرون از برعهده گرفتن مسئولیت کشتار زنان و کودکان غزه شانه خالی کرد و به طور مداوم به حماس اتهام زنی کرد و  گفت که گروه مقاومت حماس «به طور ظالمانه‌ در جرمی علیه بشریت، گروگان‌های ما-زنان، کودکان و سالمندان، را نگه داشته است و از مدارس، مساجد و بیمارستان‌ها بعنوان مراکز فرماندهی تروریستی استفاده می‌کند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای توجیه جنایات خود و حملات علیه مراکز درمانی و زیرساخت‌های غیرنظامی فلسطینیان غزه چنین اتهاماتی را را مطرح کرده به امید آن‌که بتواند ذره‌ای از نفرت جامعه جهانی از رژیم اسرائیل را بکاهد.

نتانیاهو در پایان به ماکرون گفت: «جرایمی که حماس داعش امروز در غزه انجام می‌دهد را فردا در پاریس، نیویورک و هرجای دیگر سراسر جهان مرتکب می‌شود. رهبران جهان باید حماس داعش و نه اسرائیل را محکوم کنند».

بیشتر بخوانید:

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

گزارش سازمان ملل از آخرین وضعیت کمک‌رسانی به غزه

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد روز جمعه گفت بیش از ۵۰ هزار نفر غزه را ترک کردند و ۶۵ کامیون حامل کمک وارد غزه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، استفان دوجاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل روز جمعه گفت دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر غزه را ترک کردند و ۶۵ کامیون حامل کمک وارد غزه شد. 

دوجاریک گفت در حال حاضر در مجموع ۸۲۱ کامیون‌ حامل کمک‌های انسانی وارد غزه شده‌اند. او همچنین گفت ۱۲ کودک مبتلا به سرطان به همراه خانواده هایشان به مصر و اردن منتقل شدند. 

سخنگوی دبیر کل سازمان ملل تصریح کرد که تا کنون ۱۰۱ نفر از کارکنان آژانس سازمان ملل برای پناهندگان غلسطینی، آنروا در غزه کشته شده‌اند. 

استفان دوجاریک خاطرنشان کرد حملات مستمر به زیرساخت‌های غیرنظامی اثرات مستقیمی بر نظام سلامت دارد. 

پیش از این سازمان ملل اعلام کرده بود کارکنان این سازمان روز دوشنبه برای گرامی‌داشت یاد ۱۰۰ نفر از کارکنان این سازمان که از ۷ اکتبر در غزه کشته شده‌اند یک دقیقه سکوت اختیار خواهند کرد. این سازمان همچنین گفت که پرچم‌های نهادهای این سازمان روز دوشنبه نیمه برافراشته خواهند شد. 

آنروا، آژانس سازمان ملل برای پناهندگان فلسطینی جنگ غزه را مرگبارترین درگیری برای سازمان ملل توصیف کرده است. 

آخرین گزارش‌ها حاکی است که که تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در غزه به ۱۱ هزار و ۷۸ شهید و ۲۷ هزار و ۴۹۰ زخمی رسیده است. از میان این شهدا، چهار هزار و ۵۰۶ نفر کودک، سه هزار و ۲۷ نفر زن، و ۶۷۸ نفر هم سالمند هستند.

دفتر رسانه‌ای دولت در غزه روز جمعه همچنین از شهادت ۱۳ فلسطینی و برجا ماندن ده‌ها زخمی در بمباران مجتمع پزشکی «الشفاء» توسط اشغالگران خبر داده بود. جنگنده‌های اسرائیلی تنها صبح جمعه ۴ حمله به درمانگاه‌های صحرایی این بیمارستان داشتند.

تانک‌های زرهی ارتش رژیم اشغالگر بیمارستان‌های «الرنتیسی» و «النصر» برای کودکان، و دو بیمارستان دیگر فعال در حوزه چشم‌پزشکی و سلامت روان را از هر طرف به محاصره درآورده‌اند.

به گفته منابع خبری، هزاران بیمار، کارکنان بیمارستان، کادر درمان و آوارگان بدون آب و غذا در بیمارستان ها گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر مرگ قرار دارند.

انهدام پهپاد غول‌پیکر اسرائیلی در غزه

گروه مقاومت «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، امروز از انهدام یک پهپاد غول پیکر ارتش اسرائیل به نام «هرون تی پی» (ایتان) خبر داد.

پهپاد ایتان با طول بال ۲۶ متر و طول بدنه ۱۳ متر به اندازه یک هواپیمای مسافربری است. ایتان، واژه‌ای عبری و به معنای «با صلابت» است.

انفجار در شمال سرزمین‌های اشغالی

منابع صهیونیستی گزارش کردند حداقل ۲ پهپاد ناشناس از آسمان لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شده و یک ساختمان را در کریات شمونا مورد اصابت قرار دادند.

 غزه همین الان، بمباران بدون وقفه ادامه دارد

رئیس بانک مرکزی اسرائیل: هزینه جنگ بیش از انتظار است

بانک مرکزی اسرائیل اعلام کرد که جنگ غزه ضربه بزرگی به اقتصاد این رژیم وارد کرده است.

وبگاه شبکه المیادین نوشت: «امیر یارون، رئیس بانک مرکزی اسرائیل اعلام کرد که جنگ غزه بیشتر از تصور این رژیم هزینه داشته به طوریکه بر بودجه کشور فشارهایی وارد کرده است»

وی با حضور در نشست صندوق بین‌المللی پول در واشنگتن افزود: «جنگ غزه به طور مستقیم آثار منفی مالی در پی خواهد داشت که منجر به وارد شدن فشارهایی بر بودجه اسرائیل خواهد شد و با توجه به داده‌ها به نظر می‌رسد که این جنگ ادامه‌دار بوده و در جنوب اسرائیل متمرکز شود»

وی با اشاره به کاهش تولیدات داخلی رژیم اسرائیل در سال های۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ گفت: «میزان وام ها و قرض‌ها برای تولیدات داخلی تا پایان سال۲۰۲۴به ۶۵ درصد خواهد رسید./ شفقنا

رئیس‌جمهور در دیدار امیر قطر:

با اوضاع غزه حالی برای ما و امت اسلامی باقی نمانده است/ ویدئو

​رئیس جمهور کشورمان در حاشیه شرکت در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی با امیر قطر دیدار کرد.( در اینجا بخوانید)

بن سلمان: عملیات نظامی در غزه باید فوری متوقف شود

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی بر مخالفت کشورش با جنگ همه جانبه ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه تاکید کرد.( در اینجا بخوانید)

امیر قطر: تا کی باید با اسرائیل به عنوان دولتی فراتر از قانون تعامل کرد؟

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در سخنانی در اجلاس عربی و اسلامی در ریاض عربستان گفت: جامعه جهانی در توقف کشتار در غزه و این جنگ تجاوزکارانه ناکام مانده است.

وی افزود: آنچه در غزه رخ می‌دهد تحول خطرناکی است. جامعه جهانی تاکی با اسرائیل به عنوان یک طرف فوق قانون رفتار خواهد کرد. چه کسی فکر می‌کرد که در قرن بیست و یکم بیمارستانها هدف قرار گیرند.

امیر قطر افزود: جامعه جهانی با اجازه دادن به حملات به بیمارستانها و محله و اردوگاه‌ها خودش را قبل از دیگران زیر سئوال می برد. موضع ما حمایت از پایداری ملت فلسطین و مساله عادلانه آنهاست.

وی گفت: خواهان گشودن گذرگاه بشردوستانه امن به شکل دایمی برای رساندن کمک‌ها بدون قید و شرط هستیم. امیدواریم که آتش بس انسانی در آینده نزدیک برقرار شود.

امیر قطر تاکید کرد: ما در راستای حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش و خونریزی و حمایت ازغیرنظامیان حرکتی می‌کنیم. به شدت حمله به مراکز درمانی و توجیه آن با ادعاهای ثابت نشده را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: از سازمان ملل می‌خواهیم که تیم تحقیق بین المللی درباره بمباران بیمارستانها اعزام کند. نباید به محکویت و انکار اکتفا کنیم بلکه باید اقدامات بازدارنده اتخاذ کنیم. تا کی به اسرائیل اجازه داده خواهد شد که قوانین بین المللی را زیر پا بگذارد؟

امیر قطر گفت: اسرائیل حقوق ملت فلسطین را به رسمیت نمی‌شناسد.

اردوغان: جنایات اسرائیل در غزه غیرقابل وصف است

رئیس‌جمهور ترکیه در اجلاس سران عربی و اسلامی گفت: 73 درصد از قربانیان غزه زنان و کودکان هستند و این حالت جنون را نمی‌توان درک کرد.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز شنبه در اجلاس سران کشورهای عربی و اسلامی در ریاض گفت که کلمات از توصیف آنچه در غزه می‌گذرد و هدف قرار دادن وحشیانه بیمارستان‌ها، عبادتگاه‌ها و مدارس عاجز است.

رئیس جمهور ترکیه افزود: ۷۳ درصد از قربانیان غزه زنان و کودکان هستند و این حالت جنون را نمی‌توان درک کرد.

اردوغان ادامه داد: کشورهای غربی طرفین را حتی به آتش‌بس دعوت نکرده‌اند. هرکس در برابر ظلم سکوت کند، به همان اندازه شریک آن است. آمریکا و غرب مدعی حقوق بشر هستند اما متأسفانه آن [حقوق بشر] را در برابر اقدامات اسرائیل فراموش کرده‌اند.

رئیس جمهور ترکیه گفت: باید اسرائیل را بابت جنایاتش علیه بشریت پاسخگو کرد و شورای حقوق بشر و دادگاه کیفری بین‌المللی باید اقدام به این کار کنند.

او تأکید کرد: باید درباره سلاح‌هایی که در اختیار اسرائیل است تحقیق به عمل آید و تل‌آویو را وادار به برعهده گفتن پیامدهای این جنگ و جبران خسارات فلسطینیان کرد.

شنیده‌شدن صدای انفجار در منطقه حیفا

رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از به‌گوش رسیدن صدای انفجار مهیب در جنوب حیفا خبر دادند.

برخی منابع نیز گزارش دادند که سامانه‌های پدافند موشکی گنبد آهنین و پاتریوت برای رهگیری هدفی در آسمان حیفا فعال شده‌اند.

دقایقی بعد رسانه‌های صهونیستی ادعا کردند که یک فروند پهپاد ورودی از حریم هوایی لبنان از سمت دریا به منطقه حیفا رهگیری شده است.

انتشار فیلم لحظه حمله حزب‌الله به پایگاه صهیونیست‌ها

جنبش مقاومت اسلامی لبنان تصاویر عملیات رزمندگان خود در هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در نزدیکی پادگان «هونین» (رامیم) در نزدیکی مرز لبنان-فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

حملات بی‌وقفه رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از تداوم حملات جنایتکارانه اشغالگران به مناطق مختلفی از نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که دو فلسطینی بر اثر حمله صهیونیست‌ها به پناهگاه سازمان ملل در غرب غزه، به شهادت رسیدند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه «تل‌الزعتر» در شمال نوار غزه، ۹ شهید برجای گذاشت.

بر اساس گزارش‌ها، شمال نوار غزه هم‌اکنون تحت گلوله‌باران شدید توپخانه‌های اشغالگران و شلیک حجم زیادی منور به آسمان منطقه است.

حمله پهپادی به صهیونیست‌ها در بندر اشغالی «ایلات»

 رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای چند انفجار مهیب در بندر «ایلات» واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

دقایقی بعد گروه موسوم به «سوات الجزیره العربیه» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با استفاده از دو پهپاد به ایلات حمله کرده است.

photo_2023-11-12_01-21-58

تصاویری از لحظه فعال‌شدن پدافند هوایی رژیم موقت صهیونیستی در شهر اشغالی ایلات

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 46
  • ناشناس
    2

    اینطور که معلوم است غزه عملاً آزاد شده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      60

      شما نژاد پرستها حتی برای همنوع خود حق حیات قائل نیستید؟
      آزاد از چی؟
      دو میلیون انسان از نظر شما حق آزادی ندارند؟
      چه وقت ضمیر انسانی تون فعال میشه ؟

    • ایرانی
      2

      بله ، از زیر یوغ حماس و ایران .

    • ناشناس
      30

      خودتو ایرانی معرفی می‌کنی ؟ تو دشمن ایرانی یوغ اونیه که گردن شما وطن فروشان ابلهه

    • مهدی مهدی
      22

      اگر هم آزاد نشدند انسانهای آزاده ای هستند.
      برای دفاع از وطن جنگیدند.
      تو حاضری برای دفاع از وطنت چکار کنی؟
      شماهایی که سال گذشته به تکه تکه شدن ایران راضی بودید

  • ناشناس
    47

    اگر این نسل کشی نیست و چه واژه ای می‌توان برای آن استفاده کرد
    ۶۰۰۰ کودک کشته شده و دنیا خواب است
    این جنگ فقط نشان داد که واقعا انسانیت مرده است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بر بانی جنگ لعنت شما راضی شدی
      حماس تو بد تله ای گیر کرده
      اقای پناهیان میگه با ادامه جنگ تمدن غرب از بین میره
      پس ادامه بدید دستور صادر شد

    • ناشناس
      0

      هنیه آغازگر جنگ، در حالیکه در هتل های قطر مشغول جهاد فرزندآوری است نتانیاهو در میان سربازانش در جبهه جنگ است.
      هنیه و سران حماس آغازگر جنگ هستندو باید به شدت مجازات شوند.

    • ناشناس
      1

      چرا وقتیکه چین فرزندان مسلمانان را از خانواده‌های آنها جدا می‌کنند تا مسلمانان تربیت نشوند . همه لام تا کام سکوت می‌کنند . ؟؟؟؟

    • ناشناس
      0

      حرافی نکنید برید بجنگید

    • ناشناس
      15

      من واقعا مانده ام که چطور کشته شدن اینهمه کودک را توجیه میکنید اصلا مهم نیست طرفدار چ گروهی هستید اما حتما وجدان دارید مگر می‌شود وجدان داشت و تایید کرد کشتار ۶۰۰۰ کودک بیگناه را

  • ناشناس
    0

    سازمان ملل چه نگرانی دارد از کشته شدن مردم وکودکان نگرانند

  • ایرانی
    0

    حتماً رانندگان آمبولانسها از حماس بوده اند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      یاد راننده آمبولانس تو پایتخت ۵افتادم .خخخ

  • بن شلماش
    45

    امشب سید مقاومت دکتر سید حسن نصرالله در کنفرانس سران کشورهای اسلامی ریاض بصورت ویدئو کنفرانس حضور و سخنرانی خواهد کرد ،

    نظرات شما -
    • لادنی
      1

      از ایران تا لبنان همه زیر پتو قائم شده اند

    • ناشناس
      0

      سید مقاومت با همه گروه مقاومتش بروند به درک وقتی مردم ایران درفقروگرانی هستند اگر لبنان وفلسطین وسوریه وعراق با خاک یکسان بشه هم من ناراحت نمیشوم چون مردم کشورم دررنج وسختی هستند

    • 32

      به ناشناس 11:31:
      ناراحت نمیشی چون انسانیت نداری.
      قطعا حاضری کل ایران و مردمش رو هم فدا کنی تا خودت و خانوادت در آسایش باشند. شک نکن

    • 24

      کسانی که غیرت نسبت به ناموسشون ندارند لطفا در مورد فلسطین نظر ندهند.
      اونا درکی از غیرت نسبت به وطن نخواهند داشت.
      اونا درک نمیکنند وقتی دشمن وطن رو اشغال کرده باید مبارزه کرد.
      خدا رو شکر زمان جنگ ایران و عراق شما ها نبودید

    • 0

      لاف زدن کاراینهاست غزه فروختن

  • بهشتی مظلوم
    3

    به سازمان ملل بگویید:
    از ادامه حملات اسرائیل به غزه نگران باش و از این نگرانی بمیر

  • امیر
    0

    نمیدونم چرا دیگه به مناسبت حمله غافلگیر کننده حماس و حزب الله توی خیابونها شربت وشیرینی پخش نمی کنند ؟ ؟ ؟
    پس چی شد اون همه جشن و پایکوبی و شیرینی و شربت ؟ ؟ ؟

  • ناشناس
    2

    من هم ابراز نگرانی میکنم

  • ناشناس
    2

    من هم ابراز نگرانی میکنم

  • Bya
    0

    ناله نکن داد نزن ساز با آواز بزن

  • تلمبه
    1

    جونم بلا قلمبه

  • Ssss
    1

    بنی آدم اعضای یکدیگرند که از آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عصو ها را نماند قرار الفراررر

  • ببر کاغذی
    2

    بزرگان ایران و لبنان مقصر هستند که فرمان حمله ندادند

  • محمد
    0

    جنگ راحماس وبه تحریک دولت ایران برای محواسرائیل شروع کردپس مسئول کشتارادمهای بیگناه همین هاهستند

    نظرات شما -
    • مهدی مهدی
      17

      ایلان ماسک یه استوری گذاشته و نقشه پایگاههای آمریکا رو روی نقشه و دورتادور ایران نشون داده و نوشته : ایران کشور جنگ طلبیست. ببینید کشورش را میان پایگاههای آمریکا قرارداده!!

      75 سال پیش فلسطین حمله کرد به کشور اسرائیل!!
      هر ساله مردم اسرائیلند که دارند کشته میشند!!

    • 0

      وقتی گفتن عربستان روایی بازنده شرط نبنده

  • زندگی
    1

    بر باعث و بانی جنگ غزه لعنت.

  • علی
    1

    جنگ غزه شبیه کرونا داره عمل می کنه. شتاب برخی از رویدادهایی که سالها می توانست به درازا بکشد را افزایش می ده. (بحث نابودی یک کشور نیست بحث دگرگونی یک نظم است)

  • شیخ ممدوح
    1

    نصرالله بای بای
    حزب الله بای بای
    حماس بای بای
    هنینه بای بای

  • خبر فوری - ایتا
    24

    روزنامه‌های عبری یدیعوت و هاآرتص فاش کردند

    🔹ارتش اسرائیل روز ۷ اکتبر شهرک‌نشینان و نظامیان خودی را بمباران کرد!
    🔹گزارش شبکه العربی به نقل از تحقیقات روزنامه‌های عبری «یدیعوت آحارانوت» و «هاآرتص»: یکی از این اتهاماتی که ارتش اشغالگر به مقاومت می‌زد آتش زدن شهرک‌نشینان و دارایی آنها بود اما اعترافات خلبانان ارتش اسرائیل، بمباران شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش را برملا کرد.

  • ناشناس
    29

    چه جالبه با خوندن این کامنتا میبینی واقعیت این است که در مملکت ما یه عده هستن که اگر دشمنشون بیاد تو خونشون همه چی رو تقدیمش میکنن که فقط توروخدا مارو نکش هرچی تو بگی ... ولی یه عده هم هستن که با جونشون اجازه ورود به حریم شخصیشون و حتی به صد فرسخی خونه و منزلشون رو هم نمیدن ...

  • هم وطن
    26

    خداوند اسرائیل را هرچه سریعتر نابود کند که روی کفتارها را سفید کرده از بی رحمی

  • عادل
    0

    همش میگه اسراییل بیمارستان بمباران می‌کنه پس بگو زیر بیمارستان تونل تروریست هست یکطرفه قضات نکنید

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنت بر جنگ و جنگ‌ افروزان داخلی وخارجی که حماس جانی و قدرت طلب را شیر کرده و جلو انداخنن و باعث نابودی زندگی میلیونها انسان و آوارگی آنان شدن ..

  • آقا
    0

    دیگران دعوا میکنند به ما ربطی ندارد ما گلیم خود را از آب بکشیم بیرون وماهی یک کیلو گوشت بگیریم خیلی زرنگیم همان خدایی که خدای اسرائیل است خدای حماس هم هست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      از حق ت و در برابر ظالم دفاع نکنی بجای خوردن ماهی یه کیلو گوشت... خودش رو میده بخوری

    • ناشناس
      7

      تو کز محنت دیگران بی‌غمی
      نشاید که نامت نهند آدمی

  • ناشناس
    0

    همین فرمون برو

  • ناشناس
    4

    چرا اسرائیل در تمام قوانین، تافته‌ جدابافته است؟!

    ‏یه لحظه تصور کنید حتی یک مسئول رده‌پایین ایران از تریبون رسمی بگه ما عکاس خبرنگارها رو تو لیست ترور قرار دادیم! چه قیامتی که تو جهان به پا نمی‌شد!

    این حرف رو علنا نماینده دائم اسرائیل تو سازمان‌ ملل گفته که رئیس حزب لیکود اسرائیله!

    به‌خدا که قانون جنگل هم این‌جوری نیست...

  • 4

    جواب دندان شکنی به اونایی که میگن پس چرا نمیرید به فلسطینیا کمک کنین؟
    آخه نامرد، راه بازه و نمیریم؟
    سوریه و عراق رو که رفتیم، یادتونه چیا بارمون میکردین؟ میگفتین برای پول میریم!

    شماها کجا رفتین ؟! به کمک احمد مسعود رفتین ؟! چرا به کمک اوکراین نمیرین؟ یا حالا که سنگ اسرائیل جنایتکار رو به سینه میزنین ، چرا نمیرین کمکش کنین تو جنایتاش؟ فقط زیر پتو قایم شدین و حرف مفت میزنین!!

  • ناشناس
    4

    چرا نتانیاهوی وحشی و بی شعور این واقعیت را نگفت که: جرایمی که صهیونهای وحشی زیر نظر موساد و سی آی.ا در قالب نیروهای فرهنگی، مستشار‌...در تمام جنگهای قومی، طایفه ای و درونی و خارجی و خون ریزی های مردمان دنیا و کشورهای جهان نقش پنهان و آشکار غیر قابل انکاری دارند.‌ چرا این وحشی نگفت: که سربازان وحشی اش بدتر از داعش در غزه چه جنایتی را انجام می‌دهند؟/ مکرون و بایدن .... و همه حامیان امروز نتانیاهو بدانند:که در مرام نامه صهیونها همه مردم جهان، غیر از خود صهیونها"حیوان و قابل تجاوز و قتل و...‌ هستند. پس دنیا بدانند: اگه این وحشی و سربازانش به کمک شماها به پیروزی های ظاهری دنیایی برسد.‌ مطمئن باشید. فردا و پس فرداها نوبت شماها در پاریس، نیویورک و لندن و سراسر جهان خواهد بود. چرا که صهیونها اعتقاد دارند: همه انسانهای کره زمین برده صهیونها هستتد./ حال هیچ فرقی نمی کند، این آدم بایدن باشد. یا مکرون و یا...و....، پس تا دیر نشده. دست از حمایت از این حیوان فرا وحشی بردارید.و بگذارید، حماس به نمایندگی از کل بشریت شر و گندکاری های این جانی و سربازانش را از سر جهانیان کم کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها