دوازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

محکومیت گسترده اسرائیل برای بمباران بیمارستانی در غزه/ بایدن وارد اسرائیل شد

جنگ اسرائیل و حماس وارد دوازدهمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

محکومیت گسترده اسرائیل برای بمباران بیمارستانی در غزه/ بایدن وارد اسرائیل شد

زخمی‌شدن ۴۴۰۰ صهیونیست از آغاز عملیات «طوفان الاقصی»

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با اعلام آمار مجروحان صهیونیست از آغاز عملیات طوفان الاقصی، گفت که بیش از ۲۰۰ نفر حال وخیم دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت که از زمان آغاز عملیات گروه‌های مقاومت در نوار غزه، ۴۳۹۹ صهیونیست زخمی شده‌اند.

آمار شهدای غزه به 3200 نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیش از سه هزار و 200 نفر رسید و 11 هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت غزه صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که بیش از سه هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نتیجه تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۱ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند که اکثر این تعداد را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

قطر: حمله به بیمارستان ها اقدامی خطرناک است

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و آن را کشتاری وحشیانه و جنایت علیه غیرنظامیان خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی که به شهادت دستکم ۵۰۰ فلسطینی منجر شد، محکوم کرد. 

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

واکنش حزب الله به جنایت بیمارستان«المعمدانی»

حزب الله لبنان در واکنش به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی از تمام ملت های عربی و اسلامی خواست به میدان‌ها بیایند.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای در خصوص جنایت وحشیانه و غیرانسانی رژیم جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان «المعمدانی» غزه که صدها بی گناه در آن شهید شدند تاکید کرد: این جنایت در ادامه جنایت‌های قبلی از زمان تاسیس این رژیم جنایتکار و غاصب در دیریاسین، حولا، صبرا و شاتیلا و همچنین کشتار قانا است که در طول سالیان اشغالگری انجام شد و چهره حقیقی و جنایتکارانه این رژیم و حامی شیطان آن را نشان می‌دهد.

محکومیت گسترده جنایت بیمارستان«المعمدانی» در جهان عرب

کشورها و ملت‌های عربی و اسلامی جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، کشورهای مختلف عربی در بیانیه‌هایی جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کردند.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای این جنایت را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه عربستان آمده است که این کشور به شدت جنایت وحشتناکی که اشغالگران اسرائیلی مرتکب شدند را محکوم می‌کند.

در ادامه این بیانیه آمده است که ریاض قاطعانه این تجاوز وحشیانه که نقض آشکار تمام قوانین و معاهدات بین‌المللی از جمله قوانین انسانی است، را نمی‌پذیرد.

وزارت خارجه عربستان با اشاره به این تحول خطرناک خواستار دوری جامعه بین‌الملل از معیارهای دوگانه و اعمال گزینشی قوانین بین‌المللی بشردوستانه در مورد اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شد.

عربستان همچنین خواستار ایجاد راه‌های امن برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه شد و تاکید کرد که مسئولیت کامل نقض قوانین بین المللی برعهده رژیم صهیونیستی است.

بر اساس این گزارش دیگر کشورهای عربی و اسلامی مانند اردن، بحرین، مغرب، قطر، عمان، امارات، الجزایر، لبنان، مصر جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کردند.

احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب نیز در اظهاراتی این جنایت را محکوم کرد.

دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس فارس نیز در بیانیه‌ای جنایت جدید رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی را به شدت محکوم کرد.

الازهر مصر نیز ضمن محکومیت جنایت جدید رژیم صهیونیستی تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید در تکیه بر غرب آمریکایی -اروپایی زورگو و خودخواه بازنگری کند، فلسطینیان باید اطمینان پیدا کنند که غربی‌ها با وجود تمام امکانات نظامی و ماشین‌های کشتار و ویرانی، هنگامی که با شما رویارو شوند، ضعیف و ترسو هستند.

از سوی دیگر ، مردم کشورهای مختلف عربی و اسلامی از جمله عراق، اردن، یمن، قطر، لبنان به خیابان‌ها آمده و تظاهرات گسترده علیه جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی برگزار کردند.

وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.

همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.

فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

جلسه شورای امنیت درباره نوار غزه در روز چهارشنبه

شورای امنیت روز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع دیپلماتیک در سازمان ملل بامداد چهارشنبه از تصمیم شورای امنیت برای برگزاری جلسه اضطراری درباره حمله جنایتکارانه رژیم موقت صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه خبر دادند.

شبکه «العربیه» گزارش داد که شورای امنیت روز چهارشنبه جلسه‌ای برای رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه‌ای درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کند.

این جلسه شورای امنیت به درخواست روسیه و امارات عربی متحده در واکنش به کشتار مجروحان، کودکان و زنان فلسطینی در جریان حمله به بیمارستان غزه برگزار می‌شود.

جنایت بیمارستان المعمدانی قابل بخشش نیست/ از سرزمین خود خارج نخواهیم شد

بایدن در راه سرزمین‎‌های اشغالی وارد یونان شد و هواپیمای خود را به یک هواپیمای نظامی تغییر داد

خبرنگار MSNBC: پس از کشتن شیرین ابوعاقله هم در ابتدا گفتند کار فلسطینی‌هاست، اما مشخص شد کار سرباز ارتش اسرائیل بوده است

تیم ما نمی‌تواند وارد غزه شود ولی این را می‌شود گفت که ارتش رژیم صهیونیستی هیچ سندی به عنوان پشتوانه ادعاهایش مطرح نکرده... همچنین می‌توانیم بگوییم که این نوع از ابزار آدم‌کشی، با راکت‌های نرمال نیروهای مقاومت فلسطینی‌ها منطبق نیست. 

از طرفی بمباران‌های اسرائیل، به خصوص بمب‌های سنگرشکن که برای هدف قرار دادن تونل‌های حماس در غزه استفاده می‌شوند، پتانسیل این را دارند که صدها نفر را بکشند.

در نهایت باید گفت که در گذشته نیز مواردی وجود داشت که ارتش صهیونیستی بلافاصله پس از یک حادثه، چیزی گفت که در درازمدت مشخص شد درست نیست.

مثالی که می‌توانم بزنم، وقتی شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره را در کرانه باختری کشتند مقامات اسرائیلی گفتند که او توسط یک مرد مسلح فلسطینی کشته شده! اما مشخص شد سرباز اسرائیلی به او شلیک کرده بود.

رژیم صهیونیستی از شهروندانش خواست تا فورا ترکیه را ترک کنند

در پی افزایش تهدیدات در میانه خشم عمومی ناشی از حمله موشکی مرگبار رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی به شهروندانش توصیه کرد که ترکیه را فورا ترک کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، شورای امنیت رژیم صهیونیستی هشدار سفر به ترکیه را به بالاترین سطح خود افزایش داده و گفته است: با توجه به اوضاع اخیر، درباره تحرکات افزایش یافته و مهاجمان تک‌رو به منظور هدف قرار دادن اسرائیلی‌ها در کشورهای مختلف جهان نگرانی وجود دارد.

سفیر سابق آمریکا: حمله زمینی اسرائیل به غزه گسترده نخواهد بود

سفیر پیشین آمریکا در اراضی اشغالی گفت که حمله زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه احتمالا یک حمله گسترده نخواهد بود اما در چند مرحله انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دنیل کرتزر، سفیر پیشین آمریکا در اراضی اشغالی در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌بی‌سی گفت: ممکن است حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه در چند مرحله همراه با نفوذ تعدادی از سربازان اسرائیلی به جای حمله کامل باشد. دلایلی برای عدم ورود فوری اسرائیل به غزه وجود دارد. نگرانی جدی این است که اسرائیل احتمالا با کمین نیروهای مقاومت و نیروهایی که از تونل‌ها در غزه طی حمله زمینی خارج خواهند شد، مواجه می‌شود.

اعتراف اسرائیل به بمباران بیمارستان

سخنگوی ارتش اسرائیل: گاراژ بیمارستان را بمباران کردیم، اما هیچ ضربه مستقیمی به بیمارستان وارد نشد.

تحقیقات درباره بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را آغاز کرده ایم!

موشکی که در بیمارستان المعمدانی سقوط کرد از قبرستان پشت بیمارستان پرتاب شد.

اسرائیل یک ساعت پیش از حمله به بیمارستان غزه، پیام هشدار داده بود

انفجار در مرز لبنان با فلسطین اشغالی

منابع خبری از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به اطراف دو شهرک علما الشعب و الضهیره در جنوب لبنان خبر دادند.

بایدن وارد اسرائیل شد

تسلیت بلینکن به محمود عباس درباره حمله به بیمارستان غزه

وزیر خارجه آمریکا طی تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، حمله مرگبار به بیمارستان المعمدانی را تسلیت گفت و مدعی حمایت واشنگتن از اهداف مشروع فلسطینیان شد./ فارس

جهاد اسلامی درباره بمباران بیمارستان: با اتهام به ما نمی توانند جنایتشان را توجیه کنند/ ما از امکانات عمومی به عنوان مراکز نظامی استفاده نمی‌کنیم

مدودف آمریکا را مسئول حمله اسراییل به بیمارستان غزه دانست

 نایب رئیس شورای امنیت روسیه دیمتری مدودف درباره حمله به شفاخانه باپتیست غزه:

حمله هولناک به شفاخانه شهر غزه، آشکارا جنایت جنگی است. و مسئولیت نهایی آن بر عهده کسانی است که بدبینانه از جنگ در کشورهای مختلف و در قاره های مختلف درآمد کسب می کنند. کسانی که بدون فکر، مقادیر هنگفتی پول برای تسلیحات نظامی توزیع می کنند.

کسانی که به دروغ مأموریت جهانی خود را برای حفاظت از ارزش های دموکراتیک اعلام می کنند. ایالات متحده آمریکا./ جماران

حماس: اشغالگران مسئول جنایت بیمارستان المعمدانی هستند

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با مسئول دانستن رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان «المعمدانی»، تاکید کرد: دروغ‌های آشکار اشغالگران، دیگر هیچ‌کس را فریب نمی‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز، چهارشنبه ۱۸ اکتبر در بیانیه‌ای تاکید کرد: اشغالگران مسئول مستقیم جنایت بیمارستان المعمدانی هستند و دروغ‌های آشکارشان، دیگر هیچ کس را فریب نمی‌دهد.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، حماس در بیانیه‌اش افزود: دشمن اشغالگر بیمارستان المعمدانی را هدف قرار داد، ۲۲ آمبولانس آن را بمباران کرد و بیش از ۲۵ پزشک را به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رساند.

جنبش حماس تاکید کرد: رژیم اشغالگر بیمارستان المعمدانی و ۲۲ بیمارستان دیگر را با کادر پزشکی و بیماران درون آن‌ها تهدید به بمباران کرد.

بایدن: تمام دنیا بدانند ما در کنار اسرائیل هستیم/ انفجار دیروز در بیمارستان کار طرف مقابل است

حماس: بیش از ۲۵ پزشک به همراه خانواده‌هایشان شهید و ۲۲ آمبولانس در حمله اسراییل به بیمارستان المعمدانی منهدم شدند

تسلیت وزیر خارجه آمریکا به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین

کوچاندن فلسطینی‌ها به سینا به معنای کشاندن مصر به جنگ علیه اسرائیل است

تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

منابع خبری ظهر امروز (چهارشنبه) از حمله مجدد از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی و حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی با این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در حد فاصل شهرک‌های مرزی «علما الشعب» و «الضهیره» هدف حمله قرار گرفتند.

وی همچنین از حمله توپخانه‌ای متقابل ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه این دو شهرک خبر داد.

این تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی درحالی انجام شده است که حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد، بامداد چهارشنبه گروهی از اعضای مقاومت لبنان یک دستگاه تانک رژیم صهیونیستی را در نقطه مرزی راهب مقابل شهر عیتا الشعب هدف قرار دادند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند، چهار سرباز ارتش اشغالگر در نتیجه شلیک موشک ضد تانک حزب‌الله لبنان در مرز با لبنان زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به شلیک گلوله ضد تانک از لبنان، اطراف شهر عیتا الشعب را بمباران کرد.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند.

تعدادی از شهرک نشینان نیز به صورت خودخواسته شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمال در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

ترکیه: ظاهرا سیاست حذف حماس کلید خورده است

آمریکا به شهروندانش درباره سفر به لبنان هشدار داد

وزیر خارجه عربستان: حصر غزه باید رفع شود

اسرائیل از آمریکا 10 میلیارد دلار کمک فوری خواست

نیویورک تایمز: کاخ سفید در حال تدوین لایحه ای برای ارائه کمک به رژیم اشغالگر است که می تواند این کمک ها را با کمک هایی مرتبط  کند که بایدن تلاش می کند به اوکراین نیز تقدیم کند.

این مساله موافقت بسته کمک ها را در مجلس نمایندگان که اکثریت آن با جمهوریخواهان است و برخی مخالف کمک به اوکراین هستند دشوار می کند ولی گفته می شود که لایحه یاد شده شامل حمایت مالی برای مرزهای جنوبی میان آمریکا و مکزیک را شامل می شود که درخواست اصلی ای است که جمهوریخواهان ارائه کرده اند./ جماران

 الجزیره از پیشنهاد بایدن به مصر برای مهاجرت اجباری مردم غزه خبر داد

عضو  برجسته حماس به الجزیره گفت: بایدن به مصر پیشنهاد کرده که بدهی‌های خود را در ازای تصویب طرح مهاجرت اجباری صفر کند.

رهبری مصر طرح اخراج از غزه به مصر را رد کرده و آن را تهدیدی برای امنیت ملی مصر دانسته است.

این خبر به روز رسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 151
  • ناشناس
    3

    نکته عجیب و غریب اینه که دیشب تیم ملی قطر اصلا این اتفاق بزرگ را که برای جمعی از اعراب هم کیش آنها اتفاق افتاده اصلا به روی مبارک نیاورد!

    نظرات شما -
    • عامووووووووو برو
      5

      سینما رکس آبادان

    • 37

      مرگ بر اسرائیل
      مرگ بر طرفدارانش

    • ناشناس
      10

      خودحماس بده موسکش عمل نکرده افتاد

    • ناشناس
      4

      دیشب یک نفرباموبایل قبل اصالت موشک فیلم گرفته باورتون میشه کارحماس بوده بخاطرتینکه شلوغ کنه ومردم دنیاتحریک

  • ناشناس
    16

    آخرین تیر مظلوم بازی کار خودشونه

    نظرات شما -
    • مصطفی
      55

      میترسم بگم خر، خر اون دنیا جلومو بگیره
      اگه کار خودشون بوده، چرا آمریکا محکوم نمیکنه،
      چرا اسرائیل بیانیه نمیده،
      عزیزم اینا یه مشت افراطی با اعتقادات کینه ای ان که هر چقدر آدم بیشتر بکشن، بیشتر آروم میگیرن،
      شما هم با جمهوری اسلامی و با هرکی دیگه مخالفی باش
      ولی مطمئن باش هیچوقت کنار اینا طاقت نمیاری

    • ناشناس
      43

      نمیگم با خدا خلوت کن که از آن مرحله عبور کردی ولی با تنهایی خودت خلوت کن

    • 5

      امثال مصطفی در جامعه امروز موجب فلاکت بقیه مردم هستند ، جیره خوران و امتیاز بگیرانی که فقط دنبال منافع حزبی و جناحی هستند یا آنقدر ضعیف و ناچیزند که برای گرفتن امتیازات ناچیز شرف خود را زیر پا می گذارند .

    • 6

      مصطفی هم سنخات چطور اون دنیا جلوتو بگیرن!!!!! فکرت فراتر از صدا و سیما کار می کنه؟!!!!!

    • ناشناس
      33

      مظلوم بازی رو اسراییل می‌کنه که هفتاد ساله فلسطین رو غصب کرده....
      وقتی خدا , شما رو اینطور بی‌وجدان آفریده از دست من چه کاری برمیاد؟؟؟؟؟

    • 2

      قبل ارتقایت طرف باگوشی فیلم گرفته

  • مصطفی
    9

    یا خدا
    آخه بیمارستان؟؟

  • لابی
    6

    خود و ما کرده را تدبیر نیست

  • 8
    1

    خدا مرگ باعث و بانی این جنایت ها رو برساند انشاالله

  • ناشناس
    2

    خیلی از کشورها هنوز به ابعاد ماجراشک دارند وزرای همین موضع گیری عجولانه نمی کنند اگر واقعیت چیزی به زیان حماس باشدبایدجوابگو باشندعقل چیزخوبیست

  • ناشناس
    14

    اولا که هنوز مشخص نیست انفجار بیمارستان کار کی بوده و اسرائیل میگه کار خود حماس بوده ، دوم اینکه وقتی حمله میکنید و کور کورانه مردم عادی را به رگبار می بندید و دختر بچه ها را به گروگان می گیرید و.... ، طرف مقابل هم ساکت نمی نمی نشینه ، سوم اینکه مردم غزه در ساختمان های گرانقیمت زندگی میکنند ، ماشین هاشون همه بنز و بی ام دبلیو و ... الان هم در مدرسه هائی پناه گرفتند که قابلیت زندگی در آنجا را دارند(بر خلاف مدارس استان های مرزی کشور خودمان که یا در کپر تشکیل میشود یا در انبار علوفه و یا در فضای باز زیر آفتاب و باران، پنجم اینکه غزه دارای دانشگاه و بیمارستان و همه نوع امکانات رفاهی است ، یعنی یک مقایسه ساده کنید مردم غزه تقریبا مثل مردم شما شهر تهران زندگی میکردند . اما باز هم دنبال حمله و گروگان گرفتن زن و بچه ها بودند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      48

      هم بی بی سی و هم ام اس ان بی سی تایید کردند که کار اسرائیه!!
      صبح بخیر

    • 17

      عقل هم خوب چیزی است!اولا چند روز است که اسرائیل به بیمارستانها ضرب الاجل برای تخلیه ناممکن تعیین کرده است:یعنی اعلام جنگ به انها کرده است.ثانیا ,اگر کار اسرائیل نبود,تاحالا شیاطین امریکائی -صهیونی دلایل روشن و قانع کننده ارائه کرده بودند.ثالثا بایدن چورتی در همان بدو ورود به اسرائیل و بدون هیچ فرصت بررسی و اندیشه ای این اتهام وارونه نما را علنی کرد.همه می دانند که شیطانهای خرد هم از این کارها ,خصوصا در برخورد با مردمان خودشان تجربه های عملی دارند؛اما هر مورد را باید با عقل سنجیدو سهم هر شیطان را به خود او برگرداند!

    • ناشناس
      1

      آیت الله بی بی سی منظوره؟

    • ناشناس
      20

      پروفسور حماس موشک با این قدرت تخریبی نداره

    • ناشناس
      27

      بی شرفی تو ذات و اجداد یهودی از ابتدای پیدایش قوم یهود به همین خاطر هم هست که در قرآن قوم یهود را قومی فتنه گر یاد کرده
      حالا خودمونیم خوب عوام فریبی می کنید و آخر ... هستید

    • 12

      رباط های که خالی از احساس و وجدان و شرف و حتی منطق دارند فعال هستند و کامنت می زارن

    • ناشناس
      2

      جو بایدن امروز اعلام کرد که منفجر کردن بیمارستان کار حماس بوده ، سینما رکس آبادان و هواپیمای اوکراینی را به یاد بیاورید .

    • ناشناس
      2

      اگر اسراییل هم زده باشه ما تکذیب می کنیم

    • 1

      لعنت بر حامیان پیدا و پنهان کشتار این مردم

  • جواد
    11

    اصلا برای ایرانی ها مهم نیست. بدرک هر چی شده بدرک

    نظرات شما -
    • 60

      نشاید که نامت نهند آدمی!

  • م
    31

    جهان عرب خ خ خ ی مشت شکم پرور
    فقط سید حسن نصرالله و مردم مبارز و شیعه یمن
    عمان و امارات و قطر و عربستان و..... خر و سواری ده هستند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      وطرفدا آن صدام

  • ناشناس
    7

    تمام ملتها اگر پشتیبان جنیفر لوپز باشند به سعادت و خوشبختی میرسند فقط همین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      واقعا سرور زنان عالم است

    • ناشناس
      25

      پس انشاالله شما با اون محشور بشید و ما هم با پیغمبر و امام علی و امام حسن و امام حسین و امام رضا محشور بشویم به کمک حضرت ولیعصر

    • 31

      مغزهایی که جز به جهان لذت و جهان حیوانیت و چریدن به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.....

    • ناشناس
      2

      آقا بهنام خرجش یک بلیط از تهران به بیروت است،ویزا هم نمی خواهد،برو در جبهه شمال در کنار حزب حسن نصرالله اسرائیل را نابود کن،دیگه هی شعار ورجز نخوان،آقای حسین شریعتمداری کیهان کجاست،؟؟الان باب بهشت باز شده،تو درکدام سوراخ قایم شده،شهادت و جنگ را فقط برای قشر فقیر و بدبخت می خواهند تا بعدا آنها جشن و سرورش را بگیرند

    • 1

      مگه اعراب برای مردم بی دفاع ایران اعتراض کردن

  • ناشناس
    2

    چرا شیرینی پخش کنهای برای دفاع از فلسطین به غزه نمی روند؟چرا نماینده های مجلس نمی روند و فقط از دور شعار می دهند؟

    نظرات شما -
    • ایرانی آباد و آزاد
      2

      اینها فقز بلدند نسخه برای مردم عادی و بیچاره بپیچند و خود فقط از دور شعار میدن و حرافی می کنند و هارت و پورت و تهدید الکی دارند. کجایند آنیکه آرزوی جنگ با اسرائیل و شهادت !!! را داشتند ؟؟؟

    • بهنام
      57

      متاسفانه غزه یک زندان بزرگ و تنها را ارتباطی با گذرگاه رفح است که مصر بدبخت و اسرائیل کثیف هم آن را بسته‌اند . اگر روزنه‌ای بود که نیرو و امکانات آنجا برود پدری از اسرائیل در می‌آمد که بعداً مزدوران ذوق زده داخلی اشک بریختند .
      الان عده‌ای مزدور غربگدا و کاسه لیس داخلی مرتبا در زیر کامنت ها می‌گویند چرا نمی‌روید غزه بجنگید آخر ابلهان اگر راهی بود که کسی منتظر نظر شما بدبختان پادو نبود و بلایی که سر آمریکا و ائتلاف
      همسو با آن در عراق و سوریه و افغانستان بر سرشان آوردند بر سر اسراییل آمده بود .
      غربگدا و مزدوران می‌گویند چرا به غزه نمی‌روید و بجنگید حال علت را گفتم اما و اما چرا شما به اوکراین نرفتید و با روسیه نجنگیدید ؟؟؟ ورود هم آزاد پول و پوشاک هم به شما می‌دادند !!!
      شما بدبختان کاسه لیس که سنگ اوکراین را به سینه می‌زدید و از ظلم روسیه می‌گفتید چرا نرفتید؟
      یادتان هست به جوانان و شهدایی که در سوریه علیه داعش و مزدوران غرب جنگیدند و شهید شدند چه می‌گفتید ؟؟ اینها برای پول رفته‌اند و.....
      خوب حالا شما هم برای پول بروید اوکراین و مدافع زلنسکی شوید اگر هم خواستید مجانی بروید ( البته پوشک فراموش نشود ) ولی فقط زررر نزنید

    • ناشناس
      5

      ما یک عمر سنگ اوکراین رو به سینه نزدیم
      ما یک عمر از پول بچه های خودمون برای اوکراین نفرستادیم
      ما آرزوی جنگ با روسیه رو نداشتیم
      ما یک عمر مرگ بر ... نگفتیم
      می فهمی؟
      می فهمی ما چرا به جنگ با روسیه نمیریم اما شما باید به جنگ با اسرائیل بری

    • ناشناس
      2

      به 10/45دقیقه:تمام مردمان ایران خواهان صلح وارامش با تمام همسایه ها و ملتها و کشورها هستند ما خواهان صلحی که ملتها بتوانند در کنار هم با صفا و ارامش زندگی کنند ولی مشابه ی شماها ملتها را به جان هم میاندازید به دلیل یک حسادت کاذب و شرور بودنتان.حال که از دو طرف این همه انسان بیگنا کشته شد به نظرت خوب شد؟ایا باید چند نفر از انسانها و کودکان کشته بشوند که حس انتقامجوی بعضی ها سیراب و راضی بشوند؟اسراییل از اینکه مردمانش در خطر باشد و دیگران بیایند و با هر چه در دستشان است ملتش را بکشد اقدامی نکند خاموش نمی شود وامکان اینکه برای جلوگیری از انها امکان بمب اتمی هم بیاندازد زیاد است ایا این درست است که امثال شماها هیزم بیار معرکه هستید

    • 2

      واقعا عاشقان شهادت چرا زرای شهادت اقدام نمی کنند ؟؟؟!!!!!!!!!!
      در باغ شهادت باز ، باز است .
      رانت و ثروت و قدرت و زندگی در کانادا باز ، باز است

    • ناشناس
      0

      ناشناس 11:10 ناراخت نشو اینها یا قلم به مزدند و وظیفه سازمانیشونه که بنا به دستور بنویسند و یا در سطح نازلی ازبهره هوشی.

    • 1

      اینها فقط در حد کشتن بچه های بی پناه و دخترای مظلوم هستن. چه توقعی داری از اینها.

    • 0

      آقا بهنام به نظرتان دفاع از بشار اسد و به قیمت نابودی کسور و ملت سور یه،ارزش داشت،آقای بشار اسد چند سال می خواد رئیس باقی بماند،مگه حکومت جمهوری نیست؟پس کی از قدرت میره کنار،؟؟؟در ضمن انسان همیشه باید از حق پیروی کند،روسیه اشغالگر است و هر کس که ذره ای وجدان و انسانیت داسته باشه،او را محکوم می کند.

    • 1

      کجا برندازایران بهتر پول مفت نفت یک مشت پخمه

  • علی
    41

    لعنت خدا بر اسرائیل و طرفدارهاش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      مرگ بره خشونت گرا وخشونت طلب چه یهودی وچه غیره

    • 1

      بشمار ‌بقیه کشورهای عرب ما که زرتشتی هستیم

  • ناشناس
    38

    باید مادر اسرائیل رو به عزا نشوند

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    باید عامل این جنایت بزرگ و فجیع مشخص و در سطح جهانی محکوم گردد. لعنت به جنگ و جنگ افروزان داخلی و خارجی .....

    نظرات شما -
    • 0

      بایدنابودشود

  • .
    21

    بی وجود بیمارستانو میزنی . یهو ۵۰۰ نفر جونشونو از دست بدن !

    نظرات شما -
    • 1

      لعنت به حماس که بیمارستان رو می زنه ، جنازه اا رو لگد می کنه ولعنت بر شادی کنندگان جنگ

    • 0

      کی زده

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف امروز و در پی حمله به بیمارستان المعمدانی غزه با شدت اعلام کرد که موقع بیانیه دادن به اتمام رسیده و باید اقدام عملی انجام داد خوب آقای قالیباف اقدام عملی کنید شما هم که از تریبون مجلس بیانیه دادی از پشت میزو صندلی مجلل ریاست مجلس بلند شو و به اتفاق خانواده ات جلو برو بعد نمایندگان مجلس به اتفاق خانواده ، و بعد رییس جمهوری و هیات دولت و بعد رییس قوه قضاییه و و قوه و نیروهای مسلح بروند ،

    نظرات شما -
    • احمد
      21

      الان شما مشکلت چیه؟

    • ایرانی
      0

      دقیقا، خودش هم نمیره یاسر پسرش رو بفرسته

    • 0

      ایشان از راه انتالیا و استانبول خواهند رفت!

    • 0

      تمام نمایندگان آماده شعاردادن هستند می‌گیرد نه نگاه کن نه فرزندانشان ونه خودشون میز ثروت رهانمی کنند

    • ناشناس
      0

      به احمد» مشکلمان امثال توست

  • ناشناس
    11

    چه قدر نظرات این بخش جالبه!
    سطح مغز مخاطبان خبر فوری واقعا قابل مطالعه است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تو خوبی

    • ناشناس
      5

      اصلا مغز ندارند که به سطح برسه

  • ناشناس
    7

    از این سوابق در پرونده کیا پیدا میشه ؟؟ قافیه تنگ شد زدند به فاز مظلوم نمایی .

    نظرات شما -
    • M
      41

      مظلوم نمایی.کور بودی ندیدی تو چند دقیقه ۱۰۰۰نفر اونم تو بیمارستان قتل عام کرد.اگه دین نداری لااقل شرف داشته باش

    • 0

      عجب بی شرف اایی هستند آنهایی که در کشته سدن انسان ها جشن و شادی برپا می کنند .

  • ناشناس
    27

    یا لثارت الحسین

  • بهروز
    30

    هلوکاست درغزه توسط حکومت اشغالگر،خبیث وددمنش اسراییل،دنیا برای آرامش باید ازشرصهیونیست وفرزندنامشروعش داعش خلاص شود مردم تمام کشورها بخصوص ممالک اسلامی بایدبرای سرنگونی این غده سرطانی که دیگه وحشیگری را به اوج رسانده است تلاش کنند

    نظرات شما -
    • 1

      فرمایشتان قبول,اما یک عده که ازراه لعن و مرگ بر دیگران,ولو ملعون و مردنی,عمری و نسلهاست که نان چرب و شیرین خورده اند راضی به برچیده شدن بساط وجود و قدرت این منفوران نمی شوند!

  • ناشناس
    12

    حمله به بیمارستان کار جهاد اسلامی بود این که با پروپاگاندا بخواهید واقعیت را تغییر دهید یک سناریو نخ نما شده است مردم دیگر فریب نمی خورند.

    نظرات شما -
    • احمد
      31

      یه وقت این هوشت کار دستت نده!!! اسرائیل خودش قبول داره که زده تو می گی جهاد اسلامی تا ابله درجهان هست....

    • ناشناس
      5

      احمد جان اسرائیل تکذیب کرده

    • M
      14

      سخنگوی ارتش جنایتکار صهیونیستی حمله به بیمارستان رو پذیرفته منتهی میگه ما پارکینگ رو زدیم.یکی نیست بهش بگه حیوان مگه کل مساحت بیمارستان چقدره؟؟؟

    • 2

      این فلسطین بود که سرزمین اسرائیل رو غصب کرد....
      احمق ها دیگه فریب نمی‌خورند!!!!!!!!!!! ‌

    • 0

      تلویزیون قطر که هنیه بی صفت اونجا پناه گرفته گفته اشتباه محاسباتی خونخواری حماس بود حالا شما دوست داری بگی مانبودیم بعدا مثل هواپیمای اکراینی بگی اشتباه کردیم موضوعش فرق میکنه

  • علی
    5

    اولا زنده از شبکه الجزیره در حال پخش بود که کاملا مشخص بود از کجا راکت شلیک شده و باعث و بانی آن خود حماس هست نه اسرائیل . دوما طوفان القصی مگه نبود چی شد برگشت سمت خودتون و باد داره شما را میبره

    نظرات شما -
    • 4

      اولا بگوفیلمش کجاست بریم ببینیم دوماه شب بودتواون تاریکی جهت روتشخیص دادی سوما من بیشتر احتمال میدم برای جلوگیری ازحمله زمینی اسرائیل این جنایت انجام شده حالا ازهرطرف بوده معلوم خواهد شد

    • 1

      چی شد ؟؟؟ شادی و جشن تموم شد ؟
      به چُس ناله و مظلوم نمایی افتادید ؟

    • 20

      حالا صبر کن خواهی دید به زودی برای آتش بس
      اسراییل به دست و پای چند تا کشور می افته

  • ناشناس
    9

    اسرائیل امکان نداره این کار رو بکنه چون می دونه می ره زیر سوال. این کار به نام اسرائیل شده که در جنگ بهش می گن پروپاگاندا و جنگ روانی

    نظرات شما -
    • چرا جاهل هستید...؟.؟؟؟؟
      14

      خخخخخ مثل خر...
      اسرائیل این کار رو نمی‌کنه وگرنه میره زیر سوال؟!؟!
      اسراییل هفتاد ساله فلسطین رو اشغال کرده زیر سوال نرفته حالا نگرانه ؟! زیر سوال بره؟؟؟

    • 1

      لحظه اثبات موشک یکی ازشون نرده فیلم گرفته

  • مرتضی جلالوندی
    2

    مرگ براعراب ترسو وبزدل بی حال

    نظرات شما -
    • 1

      ببین برادرای عربشون چی از حماس و جهاد دیدن که حتی حاضر نیستن مرزشون را برای کمک بین المللی به مردم بدبخت باز کنن.

    • 0

      مردم ایران با عربستان مخصوصافلسطین دیگه کاری ندارند مگه آنها تو جنایت پارسال برای مردم ایران اشک ریختن

  • ناشناس
    39

    همه دنیا به جنایات اسرائیل علیه کودکان مظلوم غزه معترضن به جزء طرفدارای پهلوی،الحق که طرفدار پهلوی و طرفدار اسرائیل بودن برازندتونه، لیاقتتون همینه که شهوت پرست و جنایتکار باقی بمونید، بیشتر بهتون میاد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بدجورسوختی

    • 1

      اولا جز خودتان کسی موافق جنگ نیست فقط شما دنبال خونخواری هستید.

    • 0

      شهوت نیمی از انسانه

  • ناشناس
    3

    طوفان هم شیرینی شادی آورد هم عزای عمومی این یعنی بی تدبیری با جان انسانهای بی گناه کشته شدن

  • ناشناس
    44

    اسراییل بایییییدنابودشود

    نظرات شما -
    • 38

      اینایی که به این پست منفی میدن یه سوال.
      چه می خورید شماها؟؟؟
      هر چی هست خون هم توش هست
      مطمئن باشید

    • 2

      حتما درد آزار دارند

    • 1

      بعلا نماس داره نابود میشه به لطف یزدان پاک . . .

    • ناشناس
      1

      ادمک همین کله خرابها و کند ذهنهایی مثل تو فلسطینیها را بدبخت کردند. این حمله حماس که براش شیرینی پخش کردی به کجا رسید؟!!!!!!! همین شما نبودید که می گفتید جنگ تا نابودی صدام باید ادامه داشته باشه؟؟؟

    • گمنام
      2

      عزیزان اینهایی که رای منفی میدهند مخالف این هستند که تا مشکلات کشورشون حل نشده نروند سراغ همسایه و بخواهند مشکلات آنها را حل کنند. عزیزان حکومت اسرائیل هم چون برپایه ایدئولوژی یهودیت و قوم برتر و ... بنا شده قطعا پایدار نیست اساسا ماندگاری حکومتهای ایدیولوژیک جای سوال است. اگر ما دخالتی نداشتیم این حکومت خود به خود به سمت می رفت که متلاشی بشود، همانگونه که دیدید چگونه مردم اسرائیل از هم منفک شده بودند و مرتبا نا ارامی بوجود اومده بود یکباره با این حمله حماس با هم متحد شدند!! اینقدر هم مخالفان خود را به غرب گدایی متهم نکنید چون طرف مقابل هم شما را به بوسیدن پای پوتین و نوکری بی چون چرای شما برای چین متهم می کند که حتی حاظر نشدند حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه را به رسمیت بشناسند .

    • 0

      بسم الله درهای شهادت ازسوریه می گذرد

  • الهه
    41

    امام حسین علیه السلام:
    اگر دین ندارید آزاده باشید....
    (خطاب به کسانی که طرفدار اسرائیل کودک کش هستند میگم اگر کمی غیرت و ناراحتی در وجودتون احساس نمیکنید شما پست ترین انسان ها هستید)

    نظرات شما -
    • کلاه قرمزی
      2

      به نظرم بعد این قضیه بیمارستان و اعلان عزای عمومی باید اون بچه های که به خاطر نخوردن شیرینی اخراج شدن رو برگردونن سر کلاس ظاهراً حق با اونا بود.

    • امیر ب الهه خانم
      0

      الهه خانم اگه راست میگی برو غزه بجنگ عاقبت بول حرام همینه بول مردم میدن غزه خوبشون میشه ما خوشحالیم عربا دارن نابود میشن

    • اسکندرشون
      0

      کودک کشی فقط برای اسراییل ننگ وعاره ؟ واسه بقیه افتخاره؟

  • ناشناس
    0

    خدا لعنتشون کنه بویی از انسانیت نبرده

  • کاپیتان شهبازی
    22

    امکان ندارد راکت خود فلطسینیها باشد. احتمالش صفره.

    نظرات شما -
    • 18

      دلقک!!!!
      فیلمش هست
      برو نگاه کن
      انفجار رو ببین اندازه یه ساختمون سه طبقه بعد بیا نظر بده

    • 1

      جناب 12
      شما از تو فیلم دیدی و تشخیص دادی موشک از جانب غزه نیامده ؟!!!!!

    • ناشناس
      16

      نیازی نیس فیلمو ببینین همون حجم خرابی رو ببینین کافیه که غزه چنین بمبهایی نداره خوده بی بی سی هم گفت که با توجه به حجم خرابی کار اسراییله

    • ناشناس
      0

      طنز تلخ شهبازی را متوجه باشید

  • 3

    از متحجرها که وجدان خود را قربانی امیال سیاسی اربابان ماکیاولی خود کرده اند هر کاری بر می آید. بارها در همین کشور خودمان شاهد بودیم.

    نظرات شما -
    • 1

      مگه انفجاری‌ترتون یادتون رفت

  • عدلی
    3

    بخدا ما چکار کنیم کجابریم ازدست شما نه اینکه روز اول شیرینی پخش کردید ونه اینکه امروز عزای عمومی اعلام کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      اینا معمولا فاصله رقص و عزاشون یه صبح تا شامه

  • ناشناس
    1

    مردم عادی بی خبر از همه جا قربانی کثافتکاریهای قدرتهای شرق و غرب و مزدوران منطقه ایشون می شن. این کار را با نروژ و سوید و فنلاند و .. نمی توانند بکنند. تا وقتی فرهنگ و سواد این منطقه رشد نکنه همیشه ابزار دست یک سری جانی با شعارهای قومی مذهبی می شه.

  • داود رضوانی
    22

    انتقام

  • مالک رئوف
    41

    اینا به مشت حرومزاده اند.... حروم زاده!
    امیدوارم عرب‌های خواب بلاخره بیدار شن و دست به دست ایران بگزارند و همه باهم حمله کنیم به اسراعیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تر اول خودت برو جرات داری

    • 1

      ازخودت مایه بگذار نه ایران

    • 1

      ایران اگر حرفی نزنه و فتنه به پا نکنه بن سلمان کارش رابلده

    • 0

      پس منتظرعربها هستید خوبه

  • هادی
    10

    اسراییل تایید کرد که ما گاراژ بیمارستان و زدیم
    بمب به تنب که به محله رو میاره پایین اگه بزنن گاراژ چی میشه خب شعاعشم میگیره جدا از اینکه اینا مستقیم بیمارستان و زدن

  • ناشناس
    1

    حماس اعمال کثیف انجام می ده و می اندازه گردن اسرائیل . پست فطرتی در حد افراط

  • ناشناس
    2

    کار هر کی بوده خدا از ریش و بنه بکنه خدا ازشون نگذره دارن با جون انسانها معامله می کنن

  • afshar124
    15

    بی تفاوتی عملی امانیسم بین الملل نسبت به نسل کشی آپارتاید صهیونیسم اسرائیل غاصب تا به کی ؟!!

    زمانیکه مبارزات ملت مظلوم فلسطین به نقطه اوج خود برای نابودی رژیم کودک کش خلف انگلیس پیر و خرفت رسید ، آمریکای سیاهپوست کش با ترفند و تدلیس همه جانبه به ریاست جیمی کارتر سناریوی معاهده کثیف و ننگین کمپ دیوید را با همراهی رئیس جمهور وقت مصر
    انورسادات و اسرائیل غاصب و با حضور یاسر عرفات رئیس جبهه آزادی بخش در منطقه کمپ دیوید آمریکا پی ریزی و تسجیل نمودند و دیر
    زمانی نگذشت که جبهه مزبور به همراه رئیسش یاسر عرفات با تمام خفت و تمام لجستیک نظامیش خاک فلسطین را ترک و عازم کشور مصر
    گردید . و اکنون باقیمانده این جبهه در دوحه قطر به سر میبرد . اکنون محمود عباس رئیس فعلی این جبهه مضمحل شده با لحاظ به بیوگرافی
    مختصر صدرالاشاره ضمن آنکه جبهه خودش را نماینده فلسطین معرفی مینماید هنگام با سایر خلفهای مذکور و به تاسی از همان معاهده
    ننگین کمپ دیوید مجددا امروز چهارشنبه مورخ 1402/7/26 و با قرار قبلی مقرر گردیده بودبرای مهار جبهه مقاومت فلسطین ( جبهه حماس )
    و نجات اسرائیل غاصب و کودک کش را از این مخمصه دهشتناک جلسه ای را با حضور بایدن رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور مصر و
    نخست وزیر اردن و خودش در کشور اردن تشکیل نمایند که به جهت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بوسیله اسرائیل کودک کش به وقت
    دیگری موکول شد.
    و اما تا زمانیکه بی تفاوتی و منفعل بودن جامعه بین الملل و خصوصا ملتهای کشورهای مسلمان نسبت به این قبیل اقدامات و تخریبات و نسل
    کشی به جهت بعضی ملاحظات مطرح باشد قطعا و مجددا بدتر از تاریخ گذشته و بدتر از فاجعه نسل کشی مسبوق به سابقه کشور آمریکا در
    بمباران اتمی ایالت هیروشیمای ژاپن و امروز بوسیله خلف نجس و ننگینش اسرائیل کودک کش در بیمارستان المعمدانی غزه شاهد خواهیم بود. /- افشار

  • عادل
    6

    چرا حماس بیمارستان موشگ میزنه یا اشتباه شده کدام طرف دروغ میگه

    نظرات شما -
    • حماقت تا کجا.......
      4

      قطعا مقصر فلسیطنه
      چون این فلسطین بود که اسراییل رو غصب کرد
      تاریخ دروغه
      کی میگه اسراییل اشغال کرده؟؟؟

    • عقل چیز خوبی است
      16

      حماس اگه چنین سلاحی می‌داشت اسراییل رو میزد

    • ناشناس
      0

      حماقت تا اونجا که تو حق رو به اسقاطیل میدی

    • 0

      عادل فهمیدنش، با دهها تجربه ای که ما از تکذیبیه ها دولتمردان حماس مراممان داشته ایم کارسختی نیست. از زنجیره ای بگیر تا تولقوز اباد و هواپیما و مامور نماو ............

    • 0

      به جناب عقل خوب چیزیه: خوب داره می زنه تا خالا 5-6 هزار راکت و موشک زده که ده در صدش خورده روی سر خودشون.

  • ناشناس
    12

    شیطانهای بزرگ دنیا امروز در اسرائیل گرد امده اند.دنیا از شر بدسگالیهای اینها در امان باد! از سوی دیگر,با اینهمه انسان کشی,با جنایت ضد بشری دیشب اسرائیل در غزه طاقت هیچ نیروی خودجوشی طاق نشد!

  • ناشناس
    1

    افسران نرم خوب به این صفحه حمله کرده اند. ولی سطح آگاهی و استدلال و منطقشان به قدری نازله که به ضد خودش تبدیل می شه و فقط از همکارانشان مثبت می گیرند.

  • عباسی
    3

    این چه جنگیه ؟ چرا بچه ها دارن کشته میشن؟ خدایا پس کجایی؟ دارم دیوونه میشم

  • ایرانی
    2

    باید به کمک فلسطین رفت اول نمایندگان مجلس و ریس مجلس مسولان در خط مقدم باشند تا بقیه هم بروند

    نظرات شما -
    • امیر ب ایرانی عرب
      7

      جناب ایرانی خودت ایرانی نیستی عرب هستی

    • 0

      من‌طرفداراهیچکس نیستم اما اگر اخوندها ونمایندگان وفذزندان مقامات بلندپایه بروند من هم دشتشون میرم شیعه والسلام باریکه دست شده

  • جنتی
    0

    این سرزمین نحس همیشه محل جنایت بوده عمر حمله کرد همه مسیحیان و یهودیان را قتل و عام کرد بعد اروپاییها آمدن مسلمانان را کشتند بعد صلااح الدین و بعد یهود و .....

  • ناشناس
    0

    من تا کاپیتان شهبازی تایید نکنه مطمئن نمیشم

  • ناشناس
    31

    امام خامنه ای علیه السلام دستور دهند ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرض چند ثانیه کل ناوگان دریایی و هوایی آمریکا و اسرائیل را نابود می کنند

    نظرات شما -
    • 1

      منتظریم

  • محمد
    23

    اسرائیل وحشی ترین کشور تاریخ جهان روی مغول‌ها رو سفید کرد حمله ب بیمارستانی که مملو از جمعیت غیر نظامی بود وحشیانه ترین کار تاریخه دیگه نمیتونم بی تفاوت باشم حاضرم برم جون بدم ولی دیگه اسرائیل نباشه

  • ناشناس
    13

    فقط آرزوی این رو دارم که این قوم هرچه سریعتر رسوا شوند...همین

  • Ft
    23

    نمی دونم چی باید در وصف این وحشی کودک کش گفت
    لعنت برای اسرائیل وحشی
    لعنت بر حامیانش
    لعنت بر سران کشورهائیکه سکوت کردن
    وجدان بشری کجاست؟
    شب تا صبح بیدار بودم خدایا مردم غزه الان از ترس و وحشت چکار میکنن ، مگه اینها انسان نیستن ، حق زندگی کردن ندارن
    خدایا من چکاری میتوانم برایشان انجام دهم چه کمکی بکنم
    خدایا من شرمنده ات هستم بنده های بی گناه و مظلومت کشته میشوند ولی نمی توانیم کمکشان کنیم

    نظرات شما -
    • 0

      حتی اسلام هم به پیامبرش اجازه نداد که درجنگ به زنان و کودکان آسیبی برسانند دین از سیاست جداست قبول نکنید این وضع ماست

    • 0

      لعنت برهرچی آدمکش وجانی مثال مردمخوره حرامزاده

  • ناشناس
    6

    آخه مجروح کردن این صهیونیستای آشغال که به درد نمیخوره طوری بزنینشون که به درک برن مخصوصا حامیش این آمریکای بیشرف رو

  • ناشناس
    1

    کاش انسان ها موضع اخلاقی و انسانی شأن را بر اساس منافعشان تعیین نمی کردند .....آن وقت دیگر اسراییلی نبود که حالا آرزوی نابودیش را داشته باشیم .....

  • ناشناس
    0

    اگه مسولین رفتن جنگ ماهم میریم

  • ناشناس
    20

    ما ملت امام حسینیم. ما عاشق شهادت هستیم. وای اگر امام خامنه‌ای حکم جهادم دهد. لبیک یا امام خامنه‌ای

  • ناشناس
    18

    سلبریتی های ایرانی خفه خون گرفتن ویزا گرین کارت تولد ... لعنت ب ذات کثیفتون

  • بسیجی عاشق رئیس
    0

    تعداد شهدا بمباران پارکینک ۵۰۰ متری بیمارستان به دو هزار و پانصد شهید و زخمی ها بیست و هفت هزار افزایش یافت

  • ناشناس
    1

    سلبریتی ایرانی خفه خون گرفتن بخاطر پاسپورت و گرین‌کارت و تولد فرزند خاک عالم تو سر بیشرفتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها