نماینده فلسطین در سازمان ملل: اسرائیل در غزه به هیچ کس رحم نکرده است

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد خواستار توقف فوری حملات رژیم صیهونیستی به نوار غزه شد و گفت: « اسرائیل در غزه به هیچ کس رحم نکرده است.»

نماینده فلسطین در سازمان ملل: اسرائیل در غزه به هیچ کس رحم نکرده است

العربیه نوشت: «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل خواستار توقف فوری حملاتی شد که اسرائیل از بیش از ده روز پیش علیه نوار غزه انجام می دهد.

منصور امروز(سه شنبه) پس از ناکامی شورای امنیت در تصویب طرح روسیه برای آتش بس در نور غزه گفت: «اسرائیل در غره به هیچ کس رحم نکرده است.»

وی افزود: «اسرائیل در غزه مرتکب جنایت می شود. بیشتر کشته شدگان زن و کودک هستند. سیستم سلامت در غزه از هم پاشیده و بیش از یک میلیون نفر در داخل این باریکه بی سرپناه شده اند.»

ریاض با بیان اینکه شورای امنیت کشتار را توجیه می کند و قربانی را سرزنش می کند و باید این موضوع را متوقف کند، تاکید کرد: «خواهان کشتار هیچ غیرنظامی چه از اسرائیل و چه از فلسطین نیستیم.»

طرح روسیه به شورای امنیت در خصوص آتش بس به انگیزه های بشردوستانه در جنگ بین اسرائیل و جنبش حماس در این شورا رای نیارود.

با اینکه تصویب چنین طرحی مستلزم تایید 9 کشور بود اما تنها پنج رای موافق به دست آورد و چهار عضو نیز به آن رای مخالف دادند و شش عضو هم از رای دادن امتناع کردند.

روسیه این طرح را روز جمعه ارائه کرده و در آن خواستار آزادی اسرا، ارسال کمک های بشردوستانه و تخلیه ایمن غیرنظانیان نیازمند شده بود.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    آتش جنگ را خود حماس شروع کرد.و میبایست در این آتش بسوزد.اسرائیل رسما اعلام کرد که مردم غزه شهر را ترک کنند و به جنوب بروند.حتی با هواپیما کاغذ نوشته هایی برای مردم از آسمان بر روی غزه ریخت که از مردم درخواست کرد که شهر را ترک کنند.اما حماس مانع از خروج مردم از شهر برای حفاظت از جان خودشان می شوند و از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.هر کسی که در غزه باقی بماند مسئولیت جانش بعد از این با خودش است.اون زنان و کودکانی که باقی خواهند ماند زنان و فرزندان خانواده های حماس هستند.

  • ناشناس
    0

    مثل حماس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها