هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل در شمال غزه

جنگ اسرائیل و حماس وارد هفتاد و یکمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

درگیری‌ها میان مقاومت فلسطین و اسرائیل در شمال غزه

ارتش اسرائیل: به اشتباه سه نفر از گروگان‌ها در غزه را کشتیم

سخنگوی ارتش اسرائیل روز سه‌شنبه اعتراف کرد نظامیان این رژیم سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند را به اشتباه کشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش اسرائیل امروز جمعه گفت که نظامیان این رژیم به اشتباه سه نفر از اسرایی که در غزه نگهداری می‌شوند را هدف قرار داده و کشته‌اند. 

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «در جریان عملیات رزمی در شجاعیه (در شمال غزه) ارتش به اشتباه سه نفر از گروگان‌ها را به عنوان تهدید شناسایی کرد. در نتیجه نیروهای ما به سمت آنها شلیک کردند و آنها کشته شدند.»

وی اضافه کرد: «حین جستجو و بازرسی‌ در منطقه‌ای که این اتفاق رخ داد به هویت افراد متوفی مشکوک شدیم. جسد آنها برای بررسی بیشتر به اسرائیل منتقل شد و بعد از بررسی‌ها مشخص شد که آنها سه نفر از گروگان‌ها بوده‌اند.»

ارتش رژیم اسرائیل اسامی دو نفر از این افراد را «یوتام حییم» و «سامر تالاکا» اعلام کرده و گفته خانواده نفر سوم خواسته‌اند نامش منتشر نشود. 

هاگاری مدعی شد ارتش اسرائیل بررسی این موضوع را آغاز کرده است. وی تصریح کرد: «ارتش اسرائیل تأکید می‌کند که ما در یک منطقه جنگی فعال قرار داریم که طی چند روز گذشته در آن به صورت مستمر درگیری در جریان بوده است. از این حادثه درس‌هایی آموخته‌ایم که آن را به تمامی نظامیان ارتش در میدان انتقال داده‌ایم.»

پیش از این دفتر نخست‌وزیری اسرائیل اعلام کرده بود  برآوردها نشان می‌دهند که ۱۳۲ اسیر اسرائیلی همچنان در غزه زندانی هستند که از این تعداد گمان می‌رود ۱۱۲ نفر زنده باشند و ۲۰ نفرشان کشته شده باشند. 

براساس گزارش سی ان ان، از این ۱۳۲ نفر ۱۱۳ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند، دو کودک زیر ۱۸ سال و ۱۰ نفر بالای ۷۵ سال سن دارند. 

از میان آنها ۱۲۱ نفر اسرائیلی و ۱۱ نفر اتباع خارجی شامل ۸ تایلندی، ۱ نپالی، یک نفر تانزانیایی و یک شهروند دو تابعیتیه مکزیکی-فرانسوی هستند. 

دفتر نخست وزیری اسرائیل در این بیانیه همچنین اعلام کرد که ۱۱۰ اسیر زنده در جریان توافق تبادل اسرا از سوی حماس آزاد شدند که ۸۶ نفر از آنها اسرائیلی و ۲۴ نفر نیز خارجی بودند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. بیش از ۱۸۰۰۰ نفر که اکثر آنها زن و کودک هستند تا کنون در این حملات به شهادت رسیده‌اند. با وجود این، آن‌طورکه تحلیلگران می‌گویند، عملیات طوفان‌الاقصی شکست امنیتی-سیاسی بزرگی را به اسرائیل تحمیل کرده است.

انتظار می‌رود مرگ اشتباهی این سه اسیر فشارها روی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل را افزایش دهد. او در روزهای گذشته از یک طرف به دلیل شکست امنیتی-اطلاعاتی بابت حمله ۷ اکتبر و از طرف دیگر به دلیل ناتوانی در بازگرداندن اسرا از غزه آماج انتقادات شدید قرار گرفته است. 

«ماریوا زانزین»، از تحلیلگران «گروه بین‌المللی بحران» حدود ۱۰ روز پیش گفته بود خانواده‌های اسرای غزه از اینکه ارتش اسرائیل قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس عملیات نظامی در غزه را از سر گرفته‌اند «به شدت عصبانی» هستند. 

قبل از آن، روز ۱۴ آذرماه شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از بروز هرج و مرج در جلسه میان خانواده اسرا در غزه با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل خبر داده بود.

این رسانه گزارش داده بود که نتانیاهو ظاهراً در این نشست به خانواده اُسرا اطلاع داده که نمی‌تواند همه اسرا را بازگرداند. پس از آن جلسه به آشوب کشیده شده و خانواده اسرا از این نشست خارج شده‌اند.

تأکید عباس بر توقف نسل کشی فلسطینیان در غزه

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سفری به رام‌الله با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و درباره تحولات غزه گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز جمعه در رام‌الله با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد. 

عباس بر ضرورت توقف تجاوزات مستمر علیه ملت فلسطین، برقراری آتش‌بس و توقف نسل‌کشی به ویژه در نوار غزه تأکید کرد. 

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، عباس همچنین بر ضرورت بازگشایی همه گذرگاه‌ها، افزایش واردات مواد کمکی، پزشکی و غذایی، تأمین آب، برق و سوخت در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کرد و مداخله دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف تجاوزات علیه فلسطینیان در کرانه باختری از جمله در قدس اشغالی را ضروری خواند. 

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر مخالفت با کوچاندن اجباری فلسطینیان از نوار غزه یا کرانه باختری از جمله قدس اشغالی تأکید کرد و گفت که دولت آمریکا برای ممانعت از چنین سیاست‌هایی که بر خلاف قطعنامه‌های بین‌المللی و حقوق بین‌الملل است، دست به اقدام جدی بزند. 

عباس تصریح کرد که نوار غزه بخش جدایی‌ناپذیر کشور فلسطین است و جداسازی آن از دیگر بخش‌های فلسطین پذیرفتنی نیست. 

سالیوان که روز پنج شنبه به اراضی اشغالی سفر کرده و با مقامات رژیم صهیونیستی از جمله وزیر جنگ این رژیم دیدار کرد گفته که حاکمیت کرانه باختری و نوار غزه باید تحت یک «تشکیلات خودگردان فلسطینی ترمیم شده» به هم متصل شوند.

تجمع خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ

خانواده اسرای صهیونیست که در غزه حضور دارند، در مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، جمعه شب و پس از انتشار خبر کشته‌شدن سه اسیر صهیونیست در غزه توسط نظامیان این رژیم، صدها نفر از جمله خانواده‌های اسرای اسرائیلی در مقابل ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تجمع اعتراضی برپا کردند.

«دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری امروز خود از خودزنی نظامیان این رژیم در منطقه «شجاعیه» غزه خبر داد و گفت آن‌ها به صورت اشتباه، سه اسیر اسرائیلی را به عنوان خطر درنظر گرفته، به سمت آن‌ها آتش گشوده و این افراد را کشتند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «این یک حادثه تراژیک است و ارتش مسئولیت آن را می‌پذیرد. این منطقه‌ای بود که سربازان ما با افراد زیادی از جمله عوامل انتحاری درگیر بودند».

به گارش تایمز اسرائیل، خانواده‌های اسرایی که در تل‌آویو تجمع کرده بودند، انگشت اتهام را به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی و کابینه این رژیم گرفتند و شعار می‌دادند:‌ «ما می‌دانیم می‌توانستید آن‌ها را نجات دهید. وقت آن‌ها در حال تمام شدن است. همین حالا آن‌ها را به خانه برگردانید. تا همه گروگان‌ها آزاد نشوند، پیروزی‌ای وجود ندارد».

درگیری‌های شدید میان رزمندگان فلسطینی و اشغالگران در شمال غزه

در هفتادویکمین روز جنگ، رسانه‌ها از درگیری شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال غزه خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، درگیری‌های شدید میان رزمندگان فلسطین و نظامیان اشغالگر در شمال غزه در جریان است.

شبکه الجزیره روز شنبه خبر داد شدیدترین درگیری‌ها در منطقه «جبالیا» به وقوع پیوسته است.

رسانه‌ها همچنین گزارش کرده‌اند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، چندین ساختمان مسکونی را در خان‌یونس در جنوب غزه هدف حملات خود قرار داده‌اند که در پی آن شماری از فلسطینیان شهید و مجروح شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند اینترنت و شبکه‌های ارتباطی در غزه تقریبا قطع شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، ۱۸ هزار و ۷۸۷ نفر از مردم فلسطین در پی حملات هفتاد و یک روز گذشته صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند.

همچنین رژیم صهیونیستی به هلاکت ۱۲۰۰ نفر از اغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر اعتراف کرده است.

روز گذشته «سامر ابودقه» تصویربردار الجزیره در پی حملات صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسید و «وائل الدحدوح» خبرنگار این شبکه نیز مجروح شد.

مقابله نیروهای مقاومت با حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

رسانه‌ها از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نابلس و طولکرم و مقابله نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی با آن‌ها خبر می‌دهند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌ها خبر داده‌اند شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه «بلاطه» در شهر نابلس واقع در کرانه باختری حمله کرده‌اند.

شبکه المیادین نیز به نقل از منابع مطلع گزارش داد، نظامیان رژیم اشغالگر به یک ساختمان مسکونی در این اردوگاه یورش برده‌اند. 

رسانه‌ها همچنین از درگیری نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست خبر داده و المیادین گزارش داده نیروهای مقاومت، به سمت خودروهای زرهی اشغالگران، بسته‌های انفجاری پرتاب کرده‌اند.

سالیوان اختلافات با رژیم صهیونیستی بر سر جنگ غزه را رد کرد

چند روز پس از اینکه جو بایدن گفت که رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن «حمایت‌ها» برای عملیات‌ نظامی خودش در نوار غزه است، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا پس از دیدار با سران ارشد تل‌آویو، اختلافات میان این دو متحد را کم‌اهمیت جلوه داد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان به‌عنوان تازه‌ترین نماینده دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که برای صحبت از جنگ به اراضی اشغالی سفر کرده، روز جمعه در جمع خبرنگاران در تل‌آویو گفت: «ما اینجا نیستیم تا به کسی بگوییم، باید X (ایکس) را انجام دهید، باید Y (ایگرگ) را انجام دهید.»

اظهارات سالیوان در همان روزی بیان شد که ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد سربازانش به طور تصادفی سه اسیر صهیونیست را در منطقه‌ای که آن را «منطقه رزمی فعال» توصیف کرد، کشتند. ارتش صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: «در جریان درگیری در شجاعیه، محله‌ای در شهر غزه، سربازان به اشتباه سه گروگان اسرائیلی را به عنوان تهدید شناسایی کردند. در نتیجه، نیروها به سمت آنها شلیک کردند و آنها کشته شدند.»

ایالات متحده گرچه برای سومین بار قطعنامه آتش‌بس غزه را وتو کرده، اما ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل استفاده گسترده از مهمات کور و به قول بایدن «بمباران کورکورانه» و تلفات غیرنظامی عظیمی که در میان فلسطینیان بر جای گذاشته است، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و شکاف‌هایی در روابطش با واشنگتن در مورد ادامه جنگ این رژیم و حماس وجود دارد.

مقامات وزارت بهداشت غزه گفته‌اند که از زمان آغاز جنگ بیش از دو ماه پیش، نزدیک به ۲۰۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. روز پنجشنبه، مقامات دولت بایدن گفتند که از رژیم صهیونیستی می‌خواهند تا در عرض چند هفته به عملیات زمینی و هوایی گسترده خود در غزه پایان دهد و به عملیات هدفمندتر علیه حماس منتقل شود. با این حال مقامات صهیونیست گفته‌اند که برای «ریشه‌کن کردن» حماس در غزه به ماه‌ها جنگ نیاز است.

سالیوان روز جمعه از بحث علنی درباره جدول زمانی پایان جنگ در غزه خودداری کرد، اما گفت «هیچ تناقضی» بین گفتن این که جنگ ماه‌ها طول می‌کشد و در آن دوره «انتقال از عملیات با شدت بالا به عملیات هدفمندتر هست» وجود ندارد.

به نظر می‌رسد که سالیوان در طول سفر خود حداقل یک امتیاز از سران رژیم صهیونیستی گرفته باشد. او در بیانیه‌ای گفت که تساخی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه به او وعده داده که تل‌آویو مرز در گذرگاه کرم شالوم برای ارسال کمک‌های مستقیم به غزه باز را خواهد کرد، چیزی که کابینه صهیونیستی در برابر آن مقاومت می‌کند.

مشخص نیست که باز شدن این پاسگاه مرزی تا چه حد می‌تواند ارسال کمک‌ها به غزه را تسریع کند، جایی که مقامات سازمان ملل صحنه‌هایی از وقوع سوءتغذیه و گرسنگی را توصیف کرده‌اند.

حملات حزب‌الله لبنان و سرایا القدس علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی

در تازه‌ترین تحولات در سرزمین‌های اشغالی و غزه، منابع خبری با اشاره به درگیری‌های شدید در مناطق شمالی نواز غزه اعلام کردند که حزب‌الله لبنان و گردان‌های سرایا القدس دو پایگاه نظامی صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی قرار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در پایگاه «برکه ریشا» را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند. حزب‌الله تاکید کرد که در این حمله موشکی تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که برای بار دوم نیروهای پیاده صهیونیستی در پایگاه «برکه ریشا» را هدف قرار داده و صهیونیست‌ها در این حمله تلفات دادند.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در پایگاه صهیونیستی «زرعیت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که آژیرهای خطر در این پایگاه نظامی صهیونیستی در الجلیل واقع در مقابل منطقه لبنانی «مروحین» به صدا درآمدند.

به‌طور همزمان گردان‌های سرایا القدس اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «اسناد صوفا» و تجمع نظامیان در آن را هدف حملات راکتی قرار داده است.

منابع خبری تاکید کردند که درگیری‌های شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه از جمله الشجاعیه، الدرج و التفاح در حال انجام است. نیروهای اشغالگر، فلسطینی‌های ساکن مناطق شمالی غزه از جمله بیت‌لاهیا را مجبور به ترک منطقه کردند.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد که تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی در منطقه یرموک را به شهادت رساندند.

طبق آخرین گزارش‌ها، نزدیک به بیست هزار تن از مردم فلسطین در پی حملات هفتاد و یک روز گذشته صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها کودکان و زنان هستند. همچنین رژیم صهیونیستی به هلاکت ۱۲۰۰ نفر از صهیونیست‌ها از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تا کنون اعتراف کرده است.

همچنین روز جمعه «سامر ابودقه» تصویربردار شبکه خبری الجزیره در پی حملات صهیونیست‌ها به غزه به شهادت رسید و «وائل الدحدوح» خبرنگار این شبکه نیز مجروح شد.

حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان امروز (شنبه) از حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم فلسطین در نوار غزه مجاهدان ما حمله هوایی به وسیله یک پهپاد علیه تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پادگان «رامیم» (روستای لبنانی اشغال شده هونین) انجام دادند و تعدای از نظامیان در این حمله زخمی شدند.»

دقایقی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دو پهپاد از خاک لبنان بلند شده و وارد سرزمین‌های اشغالی فلسطین شدند.

منابع خبری اعلام کردند که یکی از این پهپادها رهگیری شده و دومی عملیات خود را انجام داده است که تلفاتی برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است.

حزب‌الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در پایگاه «برکه ریشا» را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند. حزب‌الله تاکید کرد که در این حمله موشکی تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که برای بار دوم نیروهای پیاده صهیونیستی در پایگاه «برکه ریشا» را هدف قرار داده و صهیونیست‌ها در این حمله تلفات دادند.

 بمباران و گلوله باران مناطق شجاعیه و زیتون در شرق نوار غزه

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ظهر امروز شنبه ارتش رژیم اشغالگر مناطق شجاعیه و زیتون را در شرق نوار غزه بمباران و گلوله باران کرد.

ارتش رژیم اشغالگر در 71 روز از حمله به نوار غزه مناطق مختلفی از نوار غزه را بمباران کرد و 14 فلسطینی را فقط در منطقه جبالیا به شهادت رساند./ جماران

این خبر بروز رسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    0

    حماس عجب رویی دارند!!!!
    اسراییل شلوار از پای نیروهایش درآورد باز مقاومت میکنند!!!!

    نظرات شما -
    • رحیم آب منگل
      4

      اگه تو بودی که خودت شلوار زنتون در می آوردی با شورت تحویل اسرائیلی ها میدادی که زحمتشو کم بشه

    • ناشناس
      0

      رحیم منگول کار پاکان را قیاس از خود مگیر☺

  • ناشناس
    0

    لعنت به حماس حوثی وحزب الله.همشون برن به درک .جوانان سرباز ما درراسک بخاطر بی توجهی ونبود امکانات کشته بشوند که سگهای غزه وحوثی حزب الله وتوله سگ زادهاشون تو خارج حال کنند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      والله این ادبیات مغرضانه و جهتدار و جانبگیرانه‌ای که در گزارشهاتون در حمایت بیمارگونه از فلسطینیها به کار می‌برید نه فقط مدتهاست که تاریخ مصرفش منقضی شده بلکه دیگه تهوع‌آور شده و حال مخاطب را به هم میزنه و تاثیر وارون داره

  • ناشناس
    1

    حماس هم چای دبش دوست داره

  • 🐜
    3

    این خبر بما ملت ایران زمین هیچ ربطی ندارد هوای آلود کلان شهرها نفس ها را بریده دزی های میلیاردی مسولین از جیب مردم ملت ایران زمین را افسرده وناامید کرده گرانی مسکن خودرو مواد غذایی خانوارهای ایرانی کمرشکن شده پدران و مادران شرمنده فرزندان هستند تنها راه نجات کشور و ملت شریف ایران زمین نه گفتن ب کشورهای شرقی و آشتی باامریکا برای شکستن رکورد اقتصادی و تحریم های داخلی و خارجی می‌باشد!!!

  • ناشناس
    0

    راستگویند و شجاعت اعتراف به اشتباه را دارند. به بعضیها بود فوری گردن دشمن میانداختند و خودیها را مبرا می کردند.

  • تلمبه
    0

    واس شب یلدا چه فکری کردین آجیل میوه شام کسی میتونه تهیه کنه نه فکر نکنم اما مسغولان هفتادرنگ تهیه میکنن

  • ناشناس
    4

    خدابدادمردم بیگناه دردنیا برسدلعنت برجنگ افروزان ازخدابیخبر

  • محمد
    1

    لعنت بر حماس وحامیانش

  • ناشناس
    0

    گور بابای همشون هم اسراییل و هم غزه و .... علی الخصوص طرفدارانش

  • عادل
    1

    بنازم اسراییل که دروغ بلد نیست اگر هر کشوری بود آن ۳نفر اسیر کشته شده را مینداخته گردن طرف مقابل

  • ناشناس
    1

    درود بر اسراییل و اسراییلی های صلح طلب

  • ناشناس
    0

    شما تا با سنگ به دشمن حمله می کنید حضرت آقا و جنتی و رییسی و دوستان و رفقا و فرزندانشان پوتین ها را می پوشند و خدمت شما عزیزان می رسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها