هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شهادت 70 فلسطینی در یکی از مرگبارترین حملات اسرائیل به اردوگاه پناهندگان/ 3 شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطینیان در غزه

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتادمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

شهادت 70 فلسطینی در یکی از مرگبارترین حملات اسرائیل به اردوگاه پناهندگان/ 3 شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطینیان در غزه

در یکی از مرگبارترین حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاههای پناهندگان در مرکز نوار غزه دست کم 70 نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به دو اردوگاه در مرکز نوار غزه دست کم 70 کشته برجای گذاشته است.

شبکه الجزیره این حمله را جزو بدترین حملات اسرائیل به غیرنظامیان طی هفته‌های گذشته خوانده است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه می‌گوید تعداد شهدا در حمله به اردوگاه المغازی به 70 نفر رسیده است، اما با توجه به اینکه بسیاری از مردم همچنان زیر آوار هستند، احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه همچنین گفت که اسرائیل ساکنین غزه را به مناطقی که ادعا می‌کند امن هستند هدایت و این مکانها را به مناطق کشتار دسته جمعی تبدیل میکند.

وی تاکید کرد آنچه در اردوگاه المغازی رخ می دهد، نابودی کل یک منطقه مسکونی است.

خبرنگار الجزیره در غزه همچنین از بمباران یک منزل مسکونی در منطقه معان در خان یونس و کشته شدن دست کم 11 نفر خبر داد.

ساعاتی پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته دست کم 15 نظامی اسرائیلی در غزه کشته شده اند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در جلسه امروز کابینه گفت: «جنگ بهای بسیار سنگینی بر ما تحمیل می‌کند. با این حال، چاره‌ای جز ادامه جنگ نداریم.»

پیام مهم السنوار درباره دستاوردهای مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر

الجزیره نت مطلع شده که یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی را برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال و در آن اشاره کرده گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، خشن و بی‌سابقه علیه نیروهای اشغالگر به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده‌است.

به گزارش ایسنا، به گفته منابع نزدیک به حماس، السنوار افزوده‌است گردان‌های القسام - در طول جنگ زمینی - کمتر از ۵۰۰۰ سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم آخر دچار معلولیت‌های همیشگی شده‌اند. در سطح تجهیزات و خودروهای نظامی نیز ۷۵۰ دستگاه به طور کامل یا جزئی از بین رفته‌است.

السنوار گفت که گردان‌های القسام ارتش اشغالگر را نابود کردند و به راه خود برای درهم شکستن آن ادامه می‌دهند و تسلیم شروط اشغالگران نمی‌شوند.

السنور در این پیام از پایداری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی و خاطرنشان کرد که آنها نمونه‌های بی‌نظیری از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و اتحاد ارائه کردند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم مردم را بهبود بخشد و استواری آنها را تقویت کند.

پیام السنوار در پی پیشنهادهای دریافت شده توسط رهبری حماس از اشغالگران از طریق میانجیگران قطری و مصری منتشر شد که مربوط به آتش‌بس موقت بشردوستانه است، این در زمانی است که حماس بر فراتر از آتش‌بس‌های بشردوستانه به آتش‌بس فراگیر تاکید دارد.

اسرائیل از کشف اجساد 5 نظامی اسیر خود در غزه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی از کشف و شناسایی اجساد 5 نفر از اسرای خود که در غزه بودند در یک تونل خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری یدیعوت آحارانوت از کشف اجساد 5 نظامی اسرائیلی که گفته شده در دست حماس اسیر بودند در یکی از تونلهای حماس در غزه خبر داد.

آحارونوت مدعی شده که ارتش اسرائیل در جریان یکی از عملیاتهای خود، اسناد شبکه‌ای از تونلهای حماس و اجساد 5 نظامی این رژیم با نامهای «ادن زاخاریا»، «الیا تولدانو»، ستوان «زیو دادو»، گروهبان «ران شرمر» و سرجوخه «نیک بایرز» را کشف و بازیابی کرده است.

مرگ هر 5 اسیر اسرائیلی اوایل ماه جاری میلادی اعلام شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که اجساد این افراد را به اسرائیل بازگردانده است.  

بنا به ادعای ارتش اسرائیل،این تونل پس از عملیات ارتش در جبالیا در غزه کشف شد و شامل یک مقر حماس بود که اکنون تخریب شده است.

سازمان ملل خواستار تشکیل دادگاه بین‌المللی جدید برای جنایات اشغالگران در غزه شد

گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص حق مسکن، روز یکشنبه خواستار ایجاد یک دادگاه بین‌المللی جدید در صورتی شد که دادگاه کیفری بین‌المللی در مورد جنایات جنگی اشغالگران در غزه اقدام سریعی انجام ندهد.

به گزارش ایسنا، بالاکریشنان راجاگوپال، گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص حق مسکن در یک پست در پلتفرم «ایکس» نوشت: «اگر دادگاه بین‌المللی کیفری خیلی زود اقدام نکند، ما به یک دادگاه بین‌المللی ویژه برای غزه و اقدام دولت‌ها نیاز خواهیم داشت.»

او افزود آنچه در غزه اتفاق می‌افتد نتیجه آن چیزی است که او آن را «طفره روی و فرار نهادی از مجازات» خواند.

وی توضیح داد که منظور «فرار از مجازات اشغال، کشتار جمعی، جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل‌کشی» است.

ارتش اشغالگر از هفت اکتبر گذشته جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده که تا روز یکشنبه ۲۰ هزار و ۴۲۴ شهید و بیش از ۵۴ هزار مجروح که بیشتر آنها کودک و زن هستند، برجای گذاشته‌ و براساس بیانیه‌های سازمان ملل، این جنگ باعث تخریب گسترده زیرساخت‌ها و یک فاجعه انسانی بی‌سابقه شده‌است.

تلفات اعلامی ارتش اسرائیل به 489 کشته رسید

ارتش اسرائیل در تازه‌ترین آمار خود، تعداد تلفاتش از ابتدای جنگ غزه را 489 کشته و 1998 زخمی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در هشتادمین روز جنگ در غزه از افزایش تلفات خود به ۴۸۹ کشته خبر داد، آماری که با ملاحظات بسیاری منتشر شده است.

به نوشته آی۲۴ نیوز، طبق بیانیه ارتش اسرائیل، ۱۵۶ نظامی از ابتدای ورود زمینی به غزه در تاریخ ۲۷ اکتبر کشته شده‌اند. امروز نیز اسامی دو تن از نظامیانی که به تازگی به دست رزمندگان فلسطینی از پا در آمده‌اند به رسانه‌ها اعلام شد.

به گفته ارتش اسرائیل، این دو نفر به نام‌های سرگرد «نیتای میسیلز» (۳۰ ساله) از تیپ ضربت ۱۴ و سروان «رانی تامیر» (۲۰ ساله) از گردان ۵۰ تیپ «ناحال» روز گذشته در شمال غزه کشته شده‌اند. همزمان با کشته شدن این دو نفر، یک سروان از گردان ۵۰ تیپ ناحال نیز مجروح شده و حال وخیمی دارد.

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که از ابتدای جنگ غزه ۱۹۹۸ نظامی و از زمان عملیات زمینی ۸۱۷ نظامی این رژیم زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام شب گذشته خبر داد که طی چهار روز گذشته، رزمندگان فلسطینی موفق شده‌اند، ۴۸ نظامی اسرائیلی را از پای درآورند و دهها نفر را نیز زخمی کنند.

ابوعبیده با اشاره به انهدام ۳۵ خودروی نظامی اسرائیل، گفت که نیروهای القسام در این مدت، ۲۴ مأموریت نظامی انجام داده‌اند که شامل حملات خمپاره‌ای و بمبهای ضد نفر و درگیری مستقیم با نظامیان صهیونیست بوده است.

رسانه‌های عبری‌زبان خبر داده‌اند که وضعیت نظامیان اسرائیلی در جنگ زمینی در غزه بحرانی است؛ به نحوی که بخش موسوم به توانبخشی در ارتش اسرائیل قصد دارد برنامه‌ای را برای کمک به سربازانی آغاز کند که که به خاطر جنگ در غزه؛ از اختلالات روانی رنج می برند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز امروز، به نقل از مسئولین حاضر در بخش توانبخشی گزارش داد، گروههایی از پرستاران و روانپزشکانی تشکیل خواهد شد که بتوانند کسانی را درمان کنند که تمایل به خودکشی دارند.

آمریکا حداقل 230 هواپیما و 30 کشتی حامل سلاح به اسرائیل داده است

در حالی که شمار شهدای فلسطینی از 20 هزار و 400 نفر فراتر رفته، روزنامه «یدیعوت آحارانوت» خبر داد که واشنگتن از زمان آغاز جنگ 230 هواپیمای باری و 30 کشتی حامل سلاح برای تل‌آویو ارسال کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، صبح امروز (یکشنبه)، خبر داد آمریکا‌ طی بازه جنگ ده‌ها هواپیمای باری و کشتی حامل سلاح برای تل‌آویو ارسال کرده است.

یدیعوت آحارانوت در این باره نوشت از زمان آغاز جنگ، آمریکا ۲۳۰ هواپیمای باری و ۳۰ کشتی حامل تسلیحات و مهمات برای اسرائیل ارسال کرده است. 

وزارت دفاع آمریکا روز شنبه هجدهم آذرماه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود دولت بایدن از اختیارات اضطراری خود برای فروش ۱۴ هزار گلوله تانک به رژیم اسرائیل اسافتاده کرده که این اقدام بدون مراجعه به کنگره برای گرفتن تایید انجام شده است.

 «یائیر گولان» نایب رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (یکشنبه)، در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی «معاریو» گفت: «علی‌رغم ویرانی‌های بسیاری که ارتش اسرائیل در غزه ایجاد کرده است، اما ما مانند طرفی ضعیف در این جنگ ظاهر شدیم که تنها با کمک‌های آمریکا می‌تواند از خود دفاع کند».

آمریکا در حالی کمک‌های تسلیحاتی خود را برای اسرائیل ارسال کرده که هزاران زن و کودک فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل به غزه به شهادت رسیده‌اند.

وزارت بهداشت غزه عصر دیروز بود که در جدیدترین آمار خود از شمار شهدای فلسطینی اعلام کرد ۲۰ هزار و ۴۲۴ فلسطینی در پی حملات اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و تعداد مجروحان به ۵۴ هزار و ۳۶ نفر افزایش یافته است.

مقاومت اسلامی عراق بعد از آغاز جنگ در نوار غزه، آمریکا را مسئول اصلی کشتار مردم فلسطین معرفی و تاکید کرده بود که تمام پایگاه‌های ارتش آمریکا در منطقه را هدف حملات خود قرار خواهد داد.

نیروهای مقاومت عراق تاکنون‌ ده‌ها بار پایگاه‌های آمریکا در غرب و شمال عراق و همچنین در شرق و شمال شرق سوریه را هدف حملات پهپادی و راکتی خود قرار داده‌اند.

سید حسن نصرالله دبیرکل مقاومت اسلامی لبنان نیز در سخنرانی خود به مناسبت روز شهید گفته بود این آمریکاست که جنگ غزه را مدیریت می‌کند.

بودجه ۲۰ میلیون دلاری تل‌آویو برای امنیت «شهرک‌های غیرقانونی»

رژیم صهیونیستی برای تامین امنیت شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری، بودجه‌ای ۲۰ میلیون دلاری تصویب کرد.

به گزارش ایسنا، کابینه رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه از تصویب بودجه ۲۰ میلیون دلار برای شهرک‌نشینانی خبر داد که به صورت غیرقانونی در کرانه باختری سکنی گزیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، در هفته‌های اخیر چندین مقام صهیونیست نسبت به ارسال بودجه به شهرک‌نشینان غیرقانونی در زمان جنگ غزه انتقاد کردند.

اما بتسلئیل اسمورتیچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این باره گفت: جان شهرک‌نشینان هم مهم است. شهرک‌نشینان حالا در خط مقدم مبارزه قرار دارند و تلاش برای نکوهش اقدامات حمایتی برای آنان، کارزاری زننده است.

اسموتریچ افزود: کابینه اسرائیل مسئولیت تامین یک سطح حداقلی از امنیت را بر عهده دارد. شهرک‌نشینان غیرقانونی دست‌کم شایسته حداقل امنیت هستند.

رژیم صهیونیستی پس از پیروزی بر اعراب در جنگ شش روزه در سال ۱۹۶۷، حقوق بین‌المللی را زیر پا گذاشته و مشغول ساخت شهرک‌هایی در کرانه باختری رود اردن شده است. با وجود فشار از سوی جامعه بین‌المللی، رژیم اشغالگر همچنان به توسعه شهرک‌های خود ادامه داده و در مناطق جدید نیز دست به شهرک‌سازی می‌زند.

کابینه‌های مختلف تل‌آویو در ادوار گذشته هر یک با سیاستی یهودیان را به کوچ به این شهرک‌ها و اشغال سرزمین فلسطینیان سوق داده‌اند؛ از یارانه و تخفیف مالیاتی گرفته تا خدمات شهری ارزان. تل‌آویو تا امروز ۱۴۶ شهرک در کرانه باختری ساخته و ۱۴۴ شهرک دیگر نیز به دست یهودیان و بدون دریافت مجوز از مقامات صهیونیست ایجاد شده‌اند؛ از این رو، حتی رسانه‌های این رژیم نیز این دسته از شهرک‌ها را غیرقانونی می‌نامند. در مجموع ۴۷۰ هزار شهرک‌نشین که عمدتاً یهودی هستند، در کرانه باختری سکونت دارند.

رویترز: حماس و جهاد پیشنهاد مصر را رد کردند

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین پیشنهاد مصر مبنی بر اینکه قدرت در غزه را در ازای آتش‌بس دائم رها کنند، رد کردند.

به گزارش ایسنا، منابع رویترز اعلام کردند قاهره پیشنهاد برگزاری انتخابات را داد و تضمین‌هایی را به حماس مبنی بر عدم پیگرد یا محاکمه اعضایش ارائه داد.

منابع مصری به رویترز گفتند که حماس هرگونه امتیازدهی جز آزادی اسیران را رد کرد.

منابع همچنین اعلام کردند که حماس و جهاد اسلامی با هرگونه امتیازدهی به جز احتمال آزادی اسیران بیشتر مخالفت کردند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین پیشنهاد مصر مبنی بر اینکه قدرت در غزه را در ازای آتش‌بس دائم رها کنند، رد کردند.

خانواده اُسرا در غزه سخنرانی نتانیاهو را قطع کردند

خانواده اُسرای اسرائیلی در نوار غزه، روز دوشنبه سخنرانی نتانیاهو در کنست را قطع کرده و خواستار آزادی فوری اُسرا شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده اُسرای اسرائیلی در نوار غزه، سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در کنست قطع کرده و یکصدا فریاد می‌زدند "الان، الان، الان" که اشاره به دستیابی فوری به توافقی با حماس برای آزادی اُسرا دارد.

 شبکه «سی‌اِن‌اِن» روز جمعه از پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای توافق جدید آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خبر داد.

جنبش حماس بر آتش‌بس دائمی اصرار دارد و نمی‌خواهد آتش‌بس موقت را بپذیرد. همچنین حماس تاکید دارد توافق جدید تبادل اسرا باید شامل آزادی سه اسیر فلسطینی به‌نام‌های مروان البرغوثی، عبدالله البرغوثی و احمد سعدات باشد.

یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع مطلع ادامه داد: «تخمین‌ها در اسرائیل این است که توافق جدید برای تبادل گروگان‌ها قبل از هفته اول ژانویه به پایان نخواهد رسید».

این روزنامه همچنین افزود: «انتظار می‌رود در روزهای آینده جلسه تیم‌های مذاکره‌کننده برگزار شود و پس از آن مشخص می‌شود که آیا گفتگو اثر دارد یا خیر».

پیش از این جنبش حماس تاکید کرده بود تا زمانی که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نشود، اسرای صهیونیست را مبادله نمی‌کند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه روز پنجشنبه طی بیانیه‌ای مشترک تاکید کرده بودند تا زمانی که جنگ و حملات اشغالگران به این منطقه به‌طور کامل و دائمی متوقف نشود، هیچ مذاکره‌ای درباره اسرای صهیونیست انجام نمی‌دهند.

سه شرط نتانیاهو برای صلح با فلسطینیان در غزه

یک نشریه آمریکایی به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه شرط این رژیم برای صلح با فلسطینیان در غزه را مطرح کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشریه آمریکایی «وال استریت ژورنال» شامگاه دوشنبه گزارشی به نقل از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شروط این رژیم برای صلح با فلسطینیان مطرح کرده است.

نتانیاهو مدعی است که سه شرط صلح با فلسطینیان در غزه شامل این موارد است: نابودی حماس، خلع سلاح غزه و حذف افراط گرایی تشکیلات خودگردان فلسطین.

نخست‌وزیر اسرائیل در شرایطی که موضوع اسرای اسرائیلی به یکی از پاشنه‌های آشیل کابینه جنگی او تبدیل شده امروز دوشنبه بار دیگر وعده داد که آنها را آزاد خواهد کرد.

نتانیاهو در روزهای گذشته از یک طرف به دلیل شکست سیاسی-امنیتی کابینه در عملیات «طوفان‌الاقصی» در روز ۷ اکتبر و از طرف دیگر به دلیل ناکامی در رسیدن به توافقی با حماس برای آزادی اسرای اسرائیلی تحت فشارهای مضاعف قرار گرفته است.

نخست‌وزیر اسرائیل روز دوشنبه وعده داد که «تمامی تلاش‌های ممکن» را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی به کار خواهد گرفت. او در عین حال گفت: «یک کار که انجام نمی‌دهیم، متوقف کردن جنگ است.»

برخی از کارشناسان می‌گویند که نتانیاهو تداوم جنگ را تنها راه کنترل نارضایتی‌های عمومی و کنار گذاشته شدن از عرصه قدرت می‌داند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم اسرائیل در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد. بیش از ۲۰ هزار نفر که اکثر آنها زن و کودک هستند تا کنون در این حملات به شهادت رسیده و بیش از ۵۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

اسرائیل هدف جنگی خود از این عملیات را نابود کردن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس اعلام کرده است. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان، حتی در داخل فلسطین اشغالی این هدف را غیرواقع‌بینانه و غیرقابل دستیابی می‌دانند.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 34
  • ناشناس
    3

    مردم بیچاره تو چه گناهی کردی که تاوان دولتهای بی وجدان را می دهی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آرزویشان شهادت بود ، اعراب کشته شده الآن توی بهشت روی تخت کنار سینی های پر از مرغ بریان و زن های بهشتی هستند .

    • ناشناس
      12

      مرگ بر غربگدایان و نوکران اجنبی و خود فروخته های صهیونیست که از سگ کمتر هستند.

    • امیر ب ناشناس
      3

      ناشناس عرب گدا مزدور

    • ناشناس
      8

      مردم غزه شهر پیامبرانه و خودشان باعزت اند و مقاومت می کنند و مثل عربستان... نیست..اتفاقا لشکر اسراییل را در جنگ زمینی به ذلت کشاندند و سرداران عالی رتبه شان مسخره شدند و اخیرا در جنگ زمینی با انهمه تجهیزات خود گفتند در زمینی شکست خوردیم

    • ناشناس
      0

      ناشناس دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ ۲۰:۱۳:۱۹ که معلومه کارت فقط پاسخ به نظرات مردمه خ ر خودتی

  • ناشناس
    2

    خدا را شکر به آرزویشان رسیدند .خخ

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      نوزاد کشته شده ظالم

    • ناشناس
      2

      نوزاد کشته نشده نادان. نوزاد شهید شده. بفهم
      شهیدان را کشته می‌پنداری نادان؟
      شهیدان زنده‌اند و اکنون در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند

  • ناشناس
    2

    فلسطینیها بر برکت پول مفت مردم ایران اینقدر زاد و ولد کردن و میکنن که هرچی ازشون کشته بشه فوری جایگزین میشه !!!!

  • تلمبه
    1

    به چه قیمتی به قیمت جان هزاران انسان بی گناه و آخرش هیچ

  • عادل
    2

    ریشه تروریست باید بکنی حماس باید نابود بشه تا ملت فلسطین نفس تازه بکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با پول هر مشکلی حل میشه. اگه فرضا حماس هم نابود بشه با پول ایران فورا یک تشکیلات جایگزین برای ترور و قتل و ویرانی ایجاد میشه. تصمیم بر این است که این منطقه هرگز نباید روز خوش به خودش ببینه

  • ناشناس
    1

    خداوند نسل تمام کسانی که دشمن واقعی ملت ایران هستند و در جنگ 8 ساله خون جوانان ایران را به خاک ریختند و تمام طرفدارانشان را از اصل نابود کند

  • ناشناس
    5

    کاشکی مردم عادی هم یه هتل داشتند که توش مخفی میشدند

  • مرگ برنظا رباوطبقه بندی سهمیه ایثارگری ضدعدل ونجومی بگیری انقلابی بهش گو
    2

    ازتظاهران مردم غزه ضدحماس هم بنویس که درغزه ورفح باحضوردههاهزارنفربرگذارشدبخاطرغارت کمکهای مردمی وشهادت یک پسرکه ازناحیه سرتوسط حماس کشته شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      لکن اینطور نبوده که فقط به سر و سینه شلیک کنند
      به دستها و پاها هم شلیک کردند
      😐

    • ناشناس
      1

      تا کی مرگ بر این او اون جمع کن بینیم با

    • ناشناس
      3

      یک یک می کنی هزاران کودک را اسراییل کشته سربازان حماس همانهایند که اسراییل را در زمینی به ذلت کشاندند

  • آمر
    1

    امیدوارم هرچه زودتر دنیا تصمیم قاطع و نسبتا عادلانه ای برای این مردم بد بخت بگیرد گفتم نسبتا عادلانه چون میدونم دنیای امروز بدست جاهلان و جنایتکاراران معتقد به جنگ آخرالزمانی اداره میشه.اما خبر شما مشکل داره در قسمت اول اشاره به جنایت اسراییل میکنه در یک اردوگاه غیر نظامی که اسراییل داره قتل عام بیگناهان رو ادامه میده در قسمت دوم آمار السنوار رو چاپ میکنید که چه ضربه های مهلکی به اسراییل زدن و میزنن .مقاومت که پایگاه نظامی مشخص نداره پس از کجا به اسراییلیها ضربه میزنه ؟

    نظرات شما -
    • امین
      1

      از اون آمار یک سوم کشته یک سوم مجروح و یک سوم معلول آقای سنوار معلومه ساختگیه، یعنی خط کش گذاشتی به نسبت مساوی تقسیم کردی :))

  • ناشناس
    2

    هر تعداد از مردم غزه کشته شوند از پررویی و گستاخی سران حماس چیزی کم نمی‌شود

    نظرات شما -
    • حسین
      1

      مگه جان مردم اهمیتی داره. درخت اسلام باید با خون آبیاری بشه

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    لعنت بر شما و حماس جانی و قدرت طلب که منطقه را به آشوب و غزه را نابود کرد و این خواست استکبار جهانی و دشمنان مسلمانان و خاورمیانه بود که بهره کافی را ببرند !!!

  • عادل
    3

    من نمیدانم این چه بشر دوستی هست که فقط میگن اسراییل مقصره چرا نمیکنه حماس بدون هیچ حمله کرده به زن بچه وپیر رحم نکرده اسراییل که یه ارتش داره پشت سر غیره نظامی هم مخفی نشده مثل حماس تروریست

  • ناشناس
    2

    حماس وحشی ودرنده با کمک بعضی از کشورها حمله کرد و حالا تاوانش را مردم غزه وفلسطین می دهند و ارتش غیرتمند اسرائیل هم بخاطر آن حمله وحشیانه داره برای مردم خودش جانفشانی میکند در بعضی کشورها ارتش تماشا میکند تا جوانان چگونه کشته میشوند

  • ناشناس
    1

    تو واسه خودت بنویس شهادت ۷۰ فلسطینی
    ما میخونیم هلاکت ۷۰ فلسطینی

  • ناشناس
    0

    شماها که شیرینی روز اول پخش کردید چرا مردم مظلوم غزه را تنها گذاشتید؟

  • تلمبه
    1

    این همه جنایت ...

  • ناشناس
    0

    احسنت بر ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار غزه!!

  • ناشناس
    1

    به ما چه ما که هرروز با گرانی و تورم و شرمندگی جلوی خانواده هر روز می‌میریم و زنده میشیم خدا از سر بانی و باعث این وضعیت نگذره

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لعنت بر دشمنان واقعی مردم ایران .

  • ناشناس
    1

    لعنت بر حماس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تو برو یلدایت بگیر کل مردم غزه سرباز حماس اند و تف به شاد گرگ اسراییل بچه کش دین حماس متفاوت از شما دنیا طلبانه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها