هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

زمزمه های آتش بس دوباره در غزه

جنگ اسرائیل و حماس وارد هفتاد و پنجمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

زمزمه های آتش بس دوباره در غزه

رسانه صهیونیست: تل‌آویو آماده تن‌دادن به آتش‌بسی دیگر در غزه

یک رسانه صهیونیست بامداد چهارشنبه گزارش داد که کابینه تل‌آویو به قطر گفته که آماده پذیرش توافق آتش‌بس جدی در نوار غزه است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه گزارش داد که کابینه تل‌آویو به قطر گفته که آماده پذیرش توافق آتش‌بس جدی در نوار غزه است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی توافق جدیدی را برای تبادل اسرا با حماس بررسی کرده که ذیل آن ۳۰ تا ۴۰ زندانی صهیونیست آزاد خواهند شد و یک هفته آتش‌بس برقرار می‌گردد.

این رسانه صهیونیست همچنین افزود که کابینه تل‌آویو آماده اجازه دادن به ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر به نوار غزه است.

پیش از این نیز «اسحاق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی گفته بود که تل‌آویو آماده برقراری وقفه بشردوستانه دیگری در نوار غزه است تا گروگان‌های باقی‌مانده را آزاد کند و همچنین اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتر برای ساکنان این منطقه را بدهد.

روز سه‌شنبه بود که «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهارات مقامات آمریکایی درباره هر گونه گفت‌وگو یا مذاکرات با رژیم صهیونیستی در خصوص تبادل اسرای جدید را تکذیب کرد. (جزئیات بیشتر)

حدود دو هفته قبل، تحلیلگران و رسانه‌ها گزارش داده بودند اقدام ارتش اسرائیل در از سرگیری عملیات نظامی در غزه قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس خشم خانواده‌های اسرا را به همراه داشته است.

 «ماریوا زانزین»، از تحلیلگران «گروه بین‌المللی بحران» روز ۱۴ آذر گفت خانواده‌های اسرای غزه از اینکه ارتش اسرائیل قبل از تکمیل فرایند تبادل اسرا با حماس عملیات نظامی در غزه را از سر گرفته‌اند «به شدت عصبانی» هستند.

شهادت ۱۰۰ نفر از ساکنان غزه در روز سه‌شنبه

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت که در جریان حملات رژیم صهیونیستی طی روز سه‌شنبه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گفت که در جریان حملات رژیم صهیونیستی طی روز سه‌شنبه، حداقل ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

القدره بامداد چهارشنبه در این‌باره توضیح داد: «اشغالگران ساعات روز سه‌شنبه را به قتل‌عام‌های پی در پی تبدیل کردند که بدون استثنا بر تمام مناطق نوار غزه تأثیر گذاشت».

وی ضمن اشاره به شهادت حداقل ۱۰۰ فلسطینی در حملات بی‌وقفه صهیونیست‌ها، افزود که صدها نفر دیگر هم در بمباران نوار غزه مجروح شدند.

پیش از این، وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که شمار شهدا از آغاز جنگ تاکنون به ۱۹ هزار و ۶۶۷ نفر رسید و علاوه بر آن تعداد زخمی‌ها نیز ۵۲ هزار و ۵۸۶ نفر شده است. 

این نهاد فلسطینی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی کنترل ورود کمک‌های پزشکی را در اختیار دارد و از آن به عنوان سلاحی استفاده می‌کند تا افراد زخمی را در شمال غزه به شهادت برساند.

خبرگزاری «شهاب» نیز گزارش داده که بیمارستان‌های جنوب نوار غزه دیگر قادر نیستند خدمات‌رسانی کنند، زیرا با حجم زیادی از افراد زخمی روبرو هستند.

پیام ۲ اسیر نزد گردان‌های القدس خطاب به نتانیاهو درباره آزاد کردنشان

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن برخی از اسرای صهیونیست پیامی را خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستادند.

به گزارش ایسنا، این ویدیو پیامی از یکی از اسیران به نام گادی موزس را نشان می‌داد که می‌گوید: «من در هفت اکتبر به اینجا رسیدم و این به دلخواه من نبود.» وی از «دوستان و همبستگانش می‌خواهد فشار بر کابینه را تشدید کنند تا بفهمد آنها چه می‌خواهند».

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، موزس ابراز امیدواری کرد که «به آغوش خانواده‌اش بازگردد» و به «اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو، یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ» هشدار داد و گفت: «توجه کنید در این شرایط ما هر لحظه داریم می‌میریم و به احتمال زیاد به خاطر بمباران ارتش اسرائیل بر سرمان بمیریم. ما در خطر هستیم و ممکن است موشک اسرائیل بر سر ما بیفتد. احساس می‌کنیم شما نمی‌خواهید ما زنده بازگردیم، شما می‌خواهید از جنازه‌های ما استقبال کنید، زیرا تلاش می‌کنید سقف بهای مذاکرات را کاهش دهید.»

این ویدیو همچنین پیامی از یک اسیر دیگر به نام العاد کتزیر ۴۷ ساله را نشان می‌داد که در آن می‌گوید: «به دلیل موشک‌های ارتش که جان ما را تهدید می‌کنند، ماندن در اینجا با وجود خطر دائمی که جان ما را تهدید می‌کند،‌ دشوار است.» او همچنین افزود که دلش برای خانه و خانواده‌اش بسیار تنگ شده است.

کتزیر از «مقامات صهیونیست خواست تا برای دستیابی به آتش‌بس و انعقاد قرارداد تبادل اسیران تلاش کنند» تا بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی توضیح داد: ما نمی‌خواهیم در غزه بمیریم و جان ما در اینجا در معرض خطر بزرگی است.

روز گذشته گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیامی از اسرای صهیونیست در نوار غزه خطاب به کابینه بنیامین نتانیاهو و خانواده‌های اسرا منتشر کرد.

همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو پس از جمع کردن سربازان مجروح در یک بخش در بیمارستان شِبا با آنها ملاقات کرد در حالیکه سایر سربازان از ملاقات با او خودداری کردند.

نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های اسیران نیز «وعده خود برای آزادی همه اسرا» را تکرار کرد.

ادامه بمباران غزه/ تیرباران بیش از ۱۵ فلسطینی در مقابل چشمان زنان و کودکان

اشغالگران هفتاد و پنجمین روز جنگ در غزه را با حملات و بمباران شدید چندین منطقه و پس از انجام کشتارهای پی در پی در عرض چند ساعت که جان ۱۰۰ تن را گرفت و صدها مجروح در پی داشت، آغاز کردند. این حملات در میان درگیری‌های شدید زمینی با نیروهای مقاومت در چندین محور ادامه دارند.

به گزارش ایسنا، در هفتاد و پنجمین روز تجاوز به نوار غزه محورهای تهاجمی مختلف شاهد درگیری‌ها و نبردهای شدید بین گروه‌های مقاومت و نیروهای ارتش اشغالگر به‌ویژه در محورهای خان یونس، جبالیا و شجاعیه است. مقاومت فلسطین در مرکز و شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه وارد درگیری‌های شدید با نیروهای اشغالگر شده‌است.

شبکه ۱۲ عبری نیز شب گذشته گفت که ارتش اشغالگر در کارزار کنونی خود بر خان یونس تمرکز کرده‌است، زیرا معتقد است یحیی سنوار رهبر جنبش حماس در غزه در آنجا حضور دارد.

اما مقاومت همچنان به مقابله با هجوم زمینی نیروهای اشغالگر ادامه می‌دهد؛ هجومی که در مرحله سوم با توجه به تقسیمات اشغالگران گسترش یافته و علاوه بر نبردی که هنوز در شمال به پایان نرسیده، جنوب و مرکز نوار غزه را نیز در برگرفته‌است. با این وجود اشغالگران روز به روز متحمل خسارات فزاینده‌ای می‌شوند و شدت درگیری‌ها با نزدیک‌تر شدن نیروهای صهیونیست به مرکز شهرها و بلوک‌های شهری افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر،‌ طبق آمار وزارت بهداشت غزه، تعداد شهدا به ۱۹ هزار و ۶۶۷ نفر و مجروحان به ۵۲ هزار و ۵۸۶ تن افزایش یافته و خبرنگار الجزیره گزارش داد که اشغالگران صبح چهارشنبه بار دیگر حملات شدیدی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

همچنین طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات جدیدی را به مناطق مختلف در شمال نوار غزه انجام دادند. هواپیماهای صهیونیست مناطق مختلفی را در دیرالبلح هدف قرار دادند. تعدادی از مجروحان در نتیجه بمباران یک خانه در شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه به بیمارستان منتقل شدند.

در عین حال در نتیجه بمباران دفتر خانواده حمدان در شهر خان یونس ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند و در اثر بمباران منطقه الامل در خان یونس نیز ۱۰ تن زخمی شدند. ​خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که در بمباران خانه‌ای در محله ژاپنی در غرب خان یونس یک کودک شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

حمله هوایی جدیدی نیز به محله المناره در جنوب نوار غزه و بمبارانی هم به منزلی در رفح انجام شد. خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه شابوره در رفح در جنوب نوار غزه، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

طبق گزارش خبرنگار الجزیره همچنین، اشغالگران بار دیگر دست به بمباران شدید در جبالیا در شمال نوار غزه زدند. این در حالی است که سه شنبه در بمباران رژیم صهیونیستی به شهرک و اردوگاه جبالیا ۱۶ فلسطینی شهید و بیش از ۷۰ تن دیگر زخمی شدند.

منابعی به المیادین تاکید کردند که نیروهای اشغالگر بیش از ۱۵ غیرنظامی را در خانه خانواده عنان در شمال نوار غزه در مقابل چشمان کودکان و زنان تیرباران کردند. خانواده عنان که در مقابل برج الجلاء در شهر غزه زندگی می‌کنند، به دلیل تعداد زیاد شهدا و مجروحان از همه سازمان‌های بین‌المللی درخواست کردند که به آنجا بروند و جزئیات را مشاهده کنند.

ادامه تلفات ارتش اشغالگر

از طرفی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی از افسران گردان ۳۶۳ تیپ هرئیل در جنوب نوار غزه خبر داد.

ارتش اشغالگر همچنین اعلام کرد که یک سرباز پیاده در گردان روتم از تیپ گفعاتی در جریان نبرد در جنوب غزه به شدت مجروح شده‌است.

این در حالی است که روز سه شنبه ارتش اشغالگر پس از اعلام کشته شدن هفت سرباز خود در نبردهای نوار غزه به کشته شدن یک افسر و یک سرباز یگان یاهلوم اعتراف کرد و به این ترتیب تعداد کشته شدگان ارتش از ابتدای عملیات زمینی در غزه به ۱۳۷ تن رسید.

دبیر کمیته اجرایی ساف: صحبت‌هایم درباره مجازات حماس تحریف شده‌است

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) تاکید کرد که اظهارات وی درباره محاکمه جنبش حماس بعد از آتش‌بس تحریف شده‌است.

به گزارش ایسنا، حسین الشیخ، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) در مصاحبه با الجزیره گفت: اظهارات من درباره محاکمه حماس بعد از پایان جنگ غزه تحریف شده‌است. تشکیلات خودگردان فلسطین اولین طرفی بود که از مقاومت دفاع کرد.

وی توافق با رژیم صهیونیستی درباره آزاد کردن اموال بلوکه شده تشکیلات خودگردان فلسطین را تکذیب کرد و گفت: موضوع مهم در حال حاضر به حاشیه راندن و به انزوا کشاندن کابینه اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو در سطح بین‌المللی است.

اخیرا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم و تشکیلات خودگردان فلسطین با مکانیزمی برای آزاد کردن اموال بلوکه شده تشکیلات توسط رژیم صهیونیستی به توافق رسیده‌اند و بر اساس این توافق این رژیم از اسامی که از تشکیلات خودگردان فلسطین حقوق دریافت می‌کنند، با خبر خواهد شد.

این مسؤول فلسطینی گفت: توافق اسلو در زیر تانک‌های اسرائیل دفن شد. آنچه اکنون رخ می‌دهد تجاوز گسترده اسرائیل به نوار غزه است. تشکیلات خودگردان فلسطین در زیر چکش اسرائیل قرار دارد و یک میلیون سرباز برای مقابله با دولت اسرائیل ندارد. تشکیلات خودگردان فلسطین نمی‌خواهد شاهد قتل و کوچاندن مردم کرانه باختری مثل غزه باشد.

الشیخ تاکید کرد: روند حل و فصل و مذاکرات به دلیل یک دولت تندروی راست‌گرا با مشکلاتی مواجه است. باید در روند مقاومت مسلحانه و حل و فصل سیاسی بازنگری شود. صندوق انتخابات باید بین طرح حل و فصل و مقاومت داور باشد.

پیشتر اظهارات حسین الشیخ درباره محاکمه حماس بعد از جنگ غزه موجب خشم گسترده مردم فلسطین شد.

این درحالی است که جنگ غزه همچنان ادامه دارد و تاکنون به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده‌است. همچنین اشغالگران هفتاد و پنجمین روز جنگ در غزه را با حملات و بمباران شدید چندین منطقه و پس از انجام کشتارهای پی در پی در عرض چند ساعت که جان ۱۰۰ تن را گرفت و صدها مجروح در پی داشت، آغاز کردند. این حملات در میان درگیری‌های شدید زمینی با نیروهای مقاومت در چندین محور ادامه دارند.

ضربه دردناک ارتش یمن به اقتصاد رژیم صهیونیستی

یک رسانه عبری اعتراف کرد که عملیات ارتش یمن ضربه دردناکی به اقتصاد بندر ایلات اسرائیل وارد کرده است، این در حالی است که این شهر در پی وقوع جنگ و فروپاشی بخش گردشگری متحمل خسارت‌های اقتصادی سنگینی شده است./ تسنیم

تظاهرات خانواده‌های خشمگین اسرا در مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

رسانه‌های صهیونیستی امروز چهارشنبه گزارش دادند، خشم خانواده‌های اسرای اسرائیلی تشدید شده و آن‌ها چهارراه منتهی به مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در تل‌آویو مسدود کردند.

به گزارش ایسنا، این تظاهرات در حالی انجام می‌شود که چند روز پیش هم خانواده‌های اسرای صهیونیستی خیابان «کابلان» در تل‌آویو که اکنون به میدان اسرا معروف شده، تظاهرات کرده و خواهان بازگشت اسرا و انعقاد فوری معامله تبادل اسرا با حماس شدند.

به نقل از سایت خبری المیادین، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، در پی کشته‌شدن سه اسیر صهیونیست توسط ارتش رژیم صهیونیستی در جریان نفوذ به محله شجاعیه در شرق نوار غزه، خانواده‌های اسرا در ورودی مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و ستاد ارتش این رژیم در تل‌آویو تظاهرات کرده و مسیرها را بستند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت قبلا نوشت، پس از اینکه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار با خانواده‌های اسرا را نپذیرفت، آن‌ها به اعتصاب غذا تهدید کردند.

این روزنامه نوشت، ۱۰۰ خانواده اسرا نتانیاهو را به این امر متهم کردند که در میان آن‌ها تفرقه ایجاد می‌کند تا به مطالبات آنها پاسخ ندهد.

پیشتر گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس فیلمی را از سه اسیر صهیونیستی منتشر کرد که از خانواده‌های خود و حکومت صصهیونیستی می‌خواهند آنها را رها نکرده و آزادشان کنند.

در حال تکمیل...

بیشتر بخوانید: 

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    خدا لعنت کنه حماس رو اسراییل داره شکست می خوره چرا آتش بس
    جواب این همه خونهایی که ریخته شد رو کی میده ایران که میگه شما پیروز هستین چرا آتش بس
    کی راست میگه

  • ناشناس
    0

    ایشالا که فهمیدن مسجد جای ........ نیست.

  • عادل
    1

    هم اینکه حماس با استفاده از اسیر اسراییلی برای آتش بس التماس می‌کنه نشانه خوبی است اسراییل گفته بود با اسلحه حماس مجبور به پذیرش تحویل دادن اسرا میکنیم

  • ناشناس
    0

    چه خوب شد خوشمون شد، خرج غزه و سوریه و لبنان و یمن و آفریقا و عراق و افغانستان مال خودمون شد.اسراییل باید مردمش را که آزاد کرد با شدت بیشتری حمله کند و از سلاح های شیمیایی و هسته ای استفاده بکند تا مردم بیشتری را به آرزویشان که رسیدن به شهادت است برساند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها