هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بایدن: از نتانیاهو نخواستم آتش‌بس در غزه را بپذیرد/ مصر آغاز عملیات زمینی اسرائیل از مرز این کشور را تکذیب کرد

جنگ اسرائیل و حماس وارد هفتاد و نهمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

بایدن: از نتانیاهو نخواستم آتش‌بس در غزه را بپذیرد/ مصر آغاز عملیات زمینی اسرائیل از مرز این کشور را تکذیب کرد

بایدن: از نتانیاهو نخواستم آتش‌بس در غزه را بپذیرد

رئیس جمهور آمریکا گفت که تماس تلفنی طولانی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی داشته اما از او نخواسته به آتش‌بس در نوار غزه تن بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت که روز شنبه به‌صورت تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی طولانی داشته اما از او نخواسته به آتش‌بس در نوار غزه تن بدهد.

کاخ سفید نیز بامداد یکشنبه طی بیانیه‌ای درباره این تماس تلفنی، گفت که بایدن و نتانیاهو درباره عملیات نظامی در نوار غزه و لزوم آزادسازی تمام اسرای صهیونیست گفتگو کردند.

در این بیانیه ادعا شده است: «رئیس‌جمهور [بایدن] بر نیاز حیاتی برای محافظت از غیرنظامیان شامل کسانی که به عملیات کمک‌های بشردوستانه کمک می‌کنند و اهمیت اجازه دادن به غیرنظامیان برای عبور امن از مناطق جنگی تاکید کرد».

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز گفت که نتانیاهو در تماس تلفنی با بایدن تاکید کرد که این رژیم به جنگ در غزه تا تحقق تمامی اهدافش ادامه خواهد داد.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) دولت آمریکا حمایت تمام‌قد و بی‌چون و چرای خودش را از عملیات‌های این رژیم در غزه اعلام کرده است. دولت آمریکا تا کنون با تکرار روایت صهیونیست‌ها چندین قطعنامه را که خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه بوده وتو کرده است.

مصر آغاز عملیات زمینی رژیم صهیونیستی از مرز این کشور را تکذیب کرد

برخی منابع آگاه مصری روز شنبه اخبار رسانه‌های صهیونیستی درباره آغاز عملیات زمینی علیه غزه از مرز مصر را تکذیب کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع آگاه مصری روز شنبه اخبار منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی درباره آغاز عملیات زمینی از کرم ابوسالم در محور فیلادلفیا یا صلاح‌الدین در مرز نوار غزه با مصر را تکذیب کردند. 

بنابر گزارش کانال «القاهرة الإخباریة» مصر، این منابع گفتند که اخبار منتشر شده در رسانه‌های صهیونیستی درباره اجرای عملیات زمینی از کرم ابو سالم در محور فیلادلفیا واقع در مرز غزه و مصر، صحت ندارد. 

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی از گذرگاه کرم ابو سالم به سمت محور فیلادلفیا در مرز مصر خبر داده بودند. 

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز نوشته بود که خودروهای زرهی و تانک‌های ارتش اسرائیل عملیات فوق‌العاده در راستای اجرای مانور زمینی از گذرگاه کرم ابوسالم به سمت محور فیلادلفیا در امتداد مرز مصر و نوار غزه آغاز کرده و دو فرد مسلح را هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساندند. 

برخی رسانه‌های فلسطین نیز گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم خود برای اجرای عملیات نظامی در محور فیلادلفیا را به مسئولان مصر ابلاغ کرده و خواستار تخلیه منطقه مرزی از سربازان مصری شده است. 

درگیری فلسطینی‌ها با اشغالگران در کرانه باختری

نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی بامداد یکشنبه با سلاح گرم و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با یورش صهیونیست‌ها به شهر طولکرم در کرانه باختری پرداختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش حجم زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر «طولکرم» در کرانه باختری خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی نیز با سلاح گرم و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با یورش صهیونیست‌ها در مجاورت اردوگاه «نور شمس» پرداختند.

در این گزارش آمده است که در میان درگیری‌های شدید فلسطینی‌ها با اشغالگران در طولکرم، از مناره‌های مسجد اردوگاه نور شمس صدای تکبیر به گوش می‌رسد.

بر این اساس، جوان فلسطینی در طولکرم، تایرها و لاستیک‌هایی را آتش زدند تا عملکرد هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در آسمان شهر را مختل کنند.

از سوی دیگر، شبکه «الجزیره» نیز خبر داد که اشغالگران همچنین به منطقه «المساکن» در شرق شهر «نابلس» نیز حمله کردند.

اسیر زن اسرائیلی: نگهبانان در غزه با بدنشان از ما در برابر بمباران محافظت می‌کردند

شهادت‌های جدید اسیران زن صهیونیست که در آخرین معامله تبادل اسیران آزاد شده‌اند، نشان می‌دهد که در جریان اسارت با آنها رفتار خوبی شده‌است.

به گزارش ایسنا، یک اسیر صهیونیست آزاد شده از نوار غزه از برخورد خوب محافظانش از بین گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تمجید و تاکید کرد که آنها حاضر بودند جان خود را به منظور محافظت از او و سه فرزندش در برابر بمباران اشغالگران فدا کنند.

شهادت‌های جدید در سایه صحبت‌های رژیم صهیونیستی درباره دلیل امتناع حماس از آزادی بقیه اسیران زن مطرح می‌شود که با ادعای قرار گرفتن آنها در معرض تعرض‌ها و نقض‌ می‌گویند جنبش حماس از شهادت‌های آنها می‌ترسد و این روایتی است که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز آن را پذیرفته‌است.

اما شهادت‌های جدید نشان‌دهنده نگرانی مقاومت نسبت به اسیران بوده تا جایی که از آنها در برابر بمباران‌های شدید اشغالگران محافظت می‌کردند و طبق آموزه‌های اسلام که تعرض به زنان را منع می‌کند، با آنها به عنوان مهمان رفتار می‌کردند.

آلموگ گلدشتاین، ۴۸ ساله، شامگاه جمعه به کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی با اشاره به انعقاد قراردادهای تبادل اسیران، گفت که اعضای حماس از اهمیت اسرای اسرائیلی آگاه هستند. او گفت: یک شب در حین اسارت در غزه، اسیران که تعداد آنها را مشخص نکرد به سوپرمارکتی برده شدند تا در آنجا بمانند.

او بدون اشاره به محل سوپرمارکت گفت: «ما در یک سوپرمارکت بودیم، سپس به سرعت بمباران (اسرائیلی) در خیابان (محلی که سوپرمارکت قرار داشت) رخ داد و صدای (تیراندازی) می‌آمد مانند اینکه یک بیل مکانیکی در حال نزدیک شدن به ما بود. آمدن او به سمت شما دیوانه کننده بود. مثل صدای تا، تا،تا بود و به سمت تو می‌آمد و نزدیک می‌شد.»

وی افزود: در حالی که ما اینگونه بودیم، تختی را که روی آن بودیم برگرداندیم و نگهبانان مسلح مقابل ما ایستادند و با بدنشان از ما محافظت کردند.

روزنامه نگار صهیونیست پرسید: آیا از شما محافظت می‌کردند؟ او پاسخ داد: از تیراندازی ارتش اسرائیل، زیرا ما برای آنها بسیار مهم بودیم.

او خاطرنشان کرد: «این ترس وجود داشت که آنها دستورالعمل‌هایی دریافت کنند و شاید در پایان تصمیم بگیرند که ما را بکشند.»

این اسیر زن گفت: «و ما هم گاهی همین را از آنها می‌پرسیدیم و به ما می‌گفتند: ما قبل از مرگ شما می‌میریم، با هم می‌میریم (..) اگر چنین شد، ما با هم می‌میریم، زیرا نزدیک شما هستیم. ما با شما هستیم.»

وی خاطرنشان کرد: نگهبانان خیلی به ما نزدیک بودند و ما یک لحظه تنها نمی‌ماندیم. می‌ترسیدم هر لحظه ارتش برای نجات ما بیاید. از این می‌ترسیدم.

وی در پاسخ به این سوال که دوران بازداشت خود را چگونه گذرانده‌است، گفت: من با پسرانم بازی می‌کردم و دخترم آگام مدام ورزش می‌کرد... حتی یکی از نگهبانان با من درگیر شد. اما قبل از آن حوله‌ای روی دستش گذاشت.

وقتی مجری از او پرسید چرا حوله؟ او در پاسخ گفت: به زنان احترام می‌گذاشتند، زنان برای آنها حرمت دارند و دست زدن به آنها جایز نیست، زنان برای آنها ملکه هستند.

این اسیر درباره دو پسر خردسال خود نیز گفت: آنها مشغول بازی و نقاشی بودند و حتی نگهبانان ما با کاغذ برخی بازی‌ها را به آنها یاد می‌دادند.

گلدشتاین، دخترش آگام (۱۷ ساله) و دو پسرش گال (۱۱ ساله) و تال (۹ ساله) سه هفته پیش به عنوان بخشی از توافق مبادله اسیران که شامل آتش‌بس بشردوستانه در غزه بود توسط حماس آزاد شدند.

گلدشتاین با بیان اینکه او و فرزندانش به مدت پنج هفته به همراه دیگر اسرای صهیونیست در یک آپارتمان اسیر بودند، گفت: ترس من این بود که این (اسارت) احتمالا سال‌ها طول بکشد.

وی افزود: برای تحرک داشتن جسم از ما خواسته شد کمی راه برویم.

هلاکت ۸ افسر و نظامی اسرائیلی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به هلاکت ۸ افسر و  نظامی خود در درگیری‌های غزه اذعان کرد./ تسنیم

منابع عبری: اسرائیل پیشنهاد مهمی برای تبادل اسرا داد

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول اسرائیلی: ما در مرحله انتظار برای روزهای سرنوشت‌ساز مبادله جدید اسرا هستیم. 

 صفحات عبری زبان در شبکه مجازی: اسرائیل به میانجی‌ها پیشنهاد مهمی را داده است که در آن امتیازات دشواری برای مبادله گروگان‌ها ارائه کرده است و هم‌اکنون منتظر پاسخ حماس به این پیشنهاد هستیم. 

تلاش ناموفق اشغالگران برای نفوذ از گذرگاه کرم ابوسالم/ آخرین آمار از تلفات و خرابی‌های غزه

در هفتاد و نهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه تلفات سنگین ارتش اشغالگر در نبرد زمینی و حملات و بمباران شدید نقاط مختلف غزه توسط صهیونیست‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در جبالیا البلد در شمال نوار غزه در جریان است. بیش از یک ماه است که نیروهای اشغالگر در میان بمباران بی‌وقفه هوایی و توپخانه‌ای در تلاش برای نفوذ به جبالیا هستند، اما با مقاومت شدید گروه‌های مقاومت فلسطین روبه‌رو هستند.

همچنین وبگاه عرب ۴۸ گزارش داد، درگیری شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در محورهای خان یونس رخ داد.

مقاومت فلسطین همچنین تلاش اشغالگران را برای نفوذ از گذرگاه کرم ابوسالم خنثی کرد.

ادامه هلاکت نیروهای اشغالگر در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به کشته شدن هشت افسر و سرباز خود در نبردهای جاری در نوار غزه اعتراف کرد و افزود از آغاز جنگ تاکنون ۴۸۵ سرباز و افسر کشته شده‌اند که ۱۵۸ نفر از آنها از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

تلاش ناموفق اشغالگران برای نفوذ از گذرگاه کرم ابوسالم/ آخرین آمار از تلفات و خرابی‌های غزه

این در حالی است که ارتش اشغالگر روز شنبه نیز از کشته شدن پنج تن از افسران و سربازان خود و مجروح شدن ۴۴ تن دیگر در نبردهای شدید در چند جبهه در نوار غزه خبر داد.

در ادامه تجاوزات به غزه، رژیم صهیونیستی حدود ۱۲ ساختمان مسکونی در البریج، المغازی، النصیرات و الزوایده در منطقه مرکزی را هدف قرار داد. هواپیماهای اشغالگران کمربندهای آتش را علیه شمال، شرق و مرکز شهر خان یونس ایجاد کردند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین صبح روز یکشنبه خانه خانواده ابوالعوف در محله تل السلطان در شهر رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. کلیپ‌های پخش شده توسط رسانه‌های فلسطینی تلاش‌های دفاع مدنی و ساکنان را برای بیرون آوردن مجروحان از زیر آوار خانه مورد نظر نشان می‌دهند.

آخرین آمار از تلفات و خرابی‌های غزه

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه روز شنبه گزارش داد که رژیم اشغالگر ۱۷۲۰ کشتار علیه مردم فلسطین در نوار غزه انجام داده که جان بیش از ۲۰ هزار و ۲۵۸ تن را گرفته، در حالیکه بیش از ۷۰۰۰ تن مفقود هستند و بیش از ۵۳ هراز و ۶۸۸ تن مجروح شده‌اند.

بر اساس داده‌های دفتر دولتی، بیش از ۸۲۰۰ کودک، بیش از ۶۲۰۰ زن، ۳۱۰ شهید از تیم‌های پزشکی، ۳۵ شهید از دفاع مدنی در میان شهدا بودند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه همچنین اعلام کرد که از زمان آغاز جنگ وحشیانه در نوار غزه، تعداد شهدای خبرنگار زن و مرد به ۱۰۱ خبرنگار رسیده‌است.

این دفتر تاکید کرد که احمد جمال المدحون، روزنامه نگار، معاون آژانس فلسطینی الرای در بمباران صهیونیست‌ها در شمال غزه به شهادت رسید.

این دفتر در ادامه افزود که نیروهای اشغالگر ۱۳۷ غیرنظامی را در استان‌های غزه و شمال اعدام کردند.

این دفتر خاطرنشان کرد: در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۲۶ مقر دولتی آسیب جدی وارد شد، علاوه بر آن ۹۲ مدرسه و دانشگاه به طور کامل تخریب شدند و ۲۸۵ مدرسه و دانشگاه نیز خسارت جزئی دیدند. همچنین ۱۱۵ مسجد به طور کامل و ۲۰۰ مسجد آسیب جزئی دیدند، علاوه بر آن سه کلیسا دچار خسارات قابل توجهی شدند، در حالی که ۲۵۸ هزار واحد مسکونی آسیب جزئی دیده و ۵۵ هزار واحد مسکونی تخریب یا غیرقابل سکونت شده‌اند.

بر اساس اعداد و ارقام اعلام شده این دفتر، ۲۳ بیمارستان، ۵۳ مرکز بهداشتی و ۱۴۰ موسسه بهداشتی از دسترس خارج شده‌اند، در حالی که اشغالگران مستقیما ۱۰۲ آمبولانس را هدف قرار داده‌اند.

شهادت ۴۰ فلسطینی در بمباران مرکز غزه

در بمباران مرکز غزه از شب گذشته تا کنون توسط ارتش رژیم اسرائیل ۴۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده ها نفر دیگر زخمی شدند./ جماران

یورش اشغاگران به شهر و اردوگاه «طولکرم» در کرانه باختری

گروه‌های مقاومت فلسطین با اشغالگران صهیونیستی که به شهر و اردوگاه طولکرم در کرانه باختری یورش آورده بودند، به شدت مقابله کرده و با استفاده از بمب‌های دست‌ساز خسارات و تلفاتی را به خودروها و نیروهای آنها وارد آوردند.

به گزارش ایسنا، گردان طولکرم، وابسته به گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در اردوگاه نور شمس، درگیری‌های شدیدی را با رژیم اشغالگر آغاز کرده است.

این گردان گزارش داد: رزمندگان ما در اردوگاه نور شمس در نزدیکی طولکرم وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران شدند.

همچنین این گردان اعلام کرد که رزمندگانش با بمب‌های کنار جاده‌ای نیروهای رژیم اشغالگر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن چند دستگاه از خودروهای نظامی سنگین آنها که به داخل اردوگاه یورش آورده بودند، آسیب دیدند و تلفاتی نیز در میان آنها بر جای گذاشت.

گردان شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح نیز اعلام کرد که نیروهایش در عملیات مقابله با یورش اشغالگران به اردوگاه نور شمس در نزدیکی طولکرم شرکت کرده و آنها را به شدت هدف تیراندازی قرار دادند و بمب‌هایی با قابلیت انفجار بالا را در نزدیکی اشغالگران منفجر کردند.

مقام نظامی صهیونیست: با وجود ویرانی‌ها در غزه، به عنوان یک دولت ضعیف ظاهر شدیم

یک مسئول نظامی ارشد سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نبرد در سایه شرایط کنونی در غزه یک امر غیرقابل قبول شده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان معاریو از معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نقل کرد که ادامه دادن به نبرد با کابینه کنونی صهیونیستی غیرممکن است، چراکه این کابینه از تعیین اهداف جنگ عاجز است.

وی عنوان داشت: کابینه‌ای که امنیت را اولویت می‌داند، نمی‌تواند تهدید ایران را بزرگتر از فلسطین بداند. کابینه نتانیاهو این مسئله را نادیده گرفت که هرگونه راه حل سیاسی با عرب‌ها باید همراه با امنیت باشد.

این مقام سابق رژیم صهیونیستی عنوان داشت: با وجود ویرانی‌ها در غزه، ما به عنوان یک دولت ضعیف ظاهر شدیم که جز با کمک آمریکا نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

وی افزود: اظهارات یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل در مورد السنوار یک تبلیغ جنگی بی‌معنی است. حماس زمانی که به اسرائیل اعلام کرد که این من هستم که نبرد را مدیریت می‌کنم یک هدف استراتژیک را محقق ساخت. حماس وارد جنگ شد در حالی که می‌دانست سناریوی ویرانی ضاحیه جنوبی امری محتمل است.

مقام سابق رژیم صهیونیستی گفت: ما باید یک نهاد صهیونیستی شکوفا را در اینجا بنا کنیم پس بعد از آنچه رخ می‌دهد چگونه این کار را کنیم. روش کنونی دروغگویی یعنی ما به زندگی در یک سرزمین تهدید شده ادامه خواهیم داد. ما به شهروندانمان واقعیت را نمی‌گوییم و حزب الله را نابود نخواهیم کرد. حماس تنها طرفی است که می‌تواند اسیران را آزاد کند. هیچ گریزی از دستیابی به یک توافق با حماس و نه با هیچ طرف دیگری وجود ندارد.

پیش از این، روزنامه‌های عبری گزارش دادند که یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه از دیدگاه واقع گرانه‌ای نسبت به امور و جنگ غزه برخوردار است.

در همین حال، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع آگاه صهیونیستی گزارش داد که مذاکرات تبادل اسیران میان حماس و تل‌آویو هیچ پیشرفتی را تا به الان رقم نزده و السنوار به این توافق اهمیت نمی‌دهد چراکه منفعتی در آن بر اساس شروط تل‌آویو نمی‌بیند.

منابع افزودند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا طی تماس تلفنی خواست تا فشار بیشتری را بر میانجی گران برای انجام این توافق اعمال کند.

این روزنامه عبری همچنین گزارش داد که جنبش حماس قادر است در مقابل عملیات نظامی پایداری کرده و به ارتش رژیم صهیونیستی روزانه تلفات سنگینی را وارد کند.

مخالفان نتانیاهو معتقدند که وی و کابینه‌اش علت شکست هستند.

ادامه حملات اسرائیل به دانشگاه و مدارس غزه

مقام‌های حماس بعد از ظهر یکشنبه از آسیب وارد شدن به شمار قابل توجهی مراکز آموزشی و شهادت 8200 کودک در غزه در نتیجه حملات قوای صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقام‌های حماس بعد از ظهر یکشنبه از آسیب واردن شدن به شمار قابل توجهی از مراکز آموزشی و دانشگاهی در نتیجه حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه  خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، با گذشت ۷۹ روز از جنگ در غزه، مقامات حماس اعلام کردند که در پی حمله قوای رژیم اسرائیل 92 دانشگاه و مدرسه آسیب دیده است.

بر اساس این گزارش، از شروع جنگ رژیم اسرائیل با حماس، تاکنون ۳۱۳۰۰۰ واحد مسکونی تخریب یا آسیب دیده است. این حملات منجر به شهدید شدن ۸۲۰۰ کودک در غزه شده است.

از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) دولت آمریکا حمایت تمام‌قد و بی‌چون و چرای خودش را از عملیات‌های این رژیم در غزه اعلام کرده است.

دولت آمریکا تا کنون با تکرار روایت صهیونیست‌ها چندین قطعنامه را که خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه بوده وتو کرده است.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا  نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اسرائیل از آغاز عملیات طوفان الاقصی  تا کنون بیش از ۸ هزار فلسطینی از جمله حدود ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر را از نوار غزه به اسارت گرفته است. این مرکز فعال حقوق بشری خواستار تشکیل تیمی بین‌المللی برای بازدید از زندان‌هایی است که اسرائیلی‌ها در آن‌ها بازداشت‌شدگان فلسطینی را نگه می‌دارند.

در این بیانیه تاکید شده که تل‌آویو بازداشت اداری فلسطینیان را به شکل گسترده‌ای تشدید کرده و بر دامنه رفتارهای غیرانسانی علیه بازداشت‌شدگان افزوده و تحقیقی در خصوص شکنجه و مرگ فلسطینیان حین بازداشت انجام نداده است.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عادل
    1

    نترسید پول ایران هست که باز سازی کنه مردم ایران خودش دست می‌کنه داخل زباله چیزی پیدا کنه ولی شما ها بهترین حکومت ایران براتون تهیه میکنه ما کلا عرب پرست هستیم اما قوم خویش تان جزیره ابوموسی را میخواهد چشم اونم فدای سرتان

  • ناشناس
    2

    آقایون محترم بانوان محترم،باید بگویید جنگ حماس علیه اسراییل،چون حماس جنگ را شروع کرد،و حالا هم این نسیمی که خودش شروع کرده باعث نابودی خود حماس میشه،تا لااقل خون کمتری ریخته بشه و بقیه مردم بتوانند با صلح و آرامش در کنار اسرائیل زندگی کنندانشاالله.

  • ناشناس
    0

    وقتی در کشوری جنگ باشه،مردم عیر نظامی به کشورهای همسایه کوچ می کنند تا جنگ تمام بشه و اوضاع آرام بشه،مثل افعانستان،عراق،سوریه،لبنان،اوکراین و....،فقط از این متعجبم،که چطور مردم غزه به کشورهای همسایه نمی روند تا جانشان در تمان باشه،حتی تاکنون یک نفر خم به لبنان،اردن و یا مصر نرفته است؟چون مرزها را به روی آنها بسته اند،ایا این مسلمانی است؟؟؟؟؟ایا این انسانیت است؟؟؟؟سیمای میلی حکومت اسلامی هم هیچ به کشورهای همسایه اعتراض نمی کنه که چرا،مرزها را به روی مردم بسته اند

  • ناشناس
    0

    اگه نخوای حمار اسراییل را نابودمیکند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها