هشتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پیشنهاد جدید حماس به اسرائیل برای تبادل اسرا و پایان دادن به جنگ

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتاد و هشتمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

پیشنهاد جدید حماس به اسرائیل برای تبادل اسرا و پایان دادن به جنگ

«آکسیوس» مدعی پیشنهاد جدید حماس به رژیم صهیونیستی شد

رسانه‌های آمریکایی روز سه‌شنبه گزارش دادند که جنبش حماس پیشنهاد جدیدی را از طریق میانجی‌های مصری و قطری به اشغالگران ارائه کرد تا براساس آن توافق جدیدی برای تبادل اسرا و پایان دادن به جنگ منعقد شود.

به گزارش ایسنا، وبگاه آمریکایی «آکسیوس» به نقل از مقامات صهیونیست و یک منبع آگاه از پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس، گزارش داد که توافق جدید پیشنهادی شامل سه مرحله است که هر مرحله شامل آتش‌بس بیش از یک ماهه در ازای آزادی اسیران اسرائیلی است.

این رسانه‌ به نقل از یک مقام صهیونیست افزود: اگرچه اسرائیل این پیشنهاد را رد کرد، اما اقدام حماس نشان دهنده تمایل آن برای شرکت در مذاکرات برای انعقاد یک توافق جدید به منظور آزادی گروگان‌ها (اسیران اسرائیلی) با وجود ادامه درگیری‌ها در نوار غزه است.

یک مقام اسرائیلی گفت: این پیشنهاد همچنین شامل آغاز خروج نیروهای اسرائیلی از نوار غزه همزمان با اجرای مرحله اول توافق است که شامل آزادی حدود ۴۰ گروگان (اسیر) می‌شود و همچنین احتمال می‌رود که برخی از اسیران فلسطینی‌ نیز آزاد شوند.

به گفته این مقام صهیونیست، در این پیشنهاد، پایان جنگ پس از اجرای مرحله نهایی توافق که شامل آزادی سربازان صهیونیست بازداشت شده در غزه می‌شود، تصریح شده‌است.

از سوی دیگر، مقام صهیونیست بیان کرد: شورای جنگ اسرائیل پیشنهاد حماس را مورد بحث قرار داده و روز دوشنبه به میانجیگران مصری و قطری غیرقابل قبول بودن این پیشنهاد را اطلاع داده و از آنها خواسته‌است که پیشنهاد قابل قبول‌تری ارائه دهند.

حماس پیش از این اعلام کرده بود که تا پس از پایان جنگ در نوار غزه، هیچ‌گونه معامله تبادل اسرا با اشغالگران را مورد مذاکره قرار نخواهد داد.

گزارش‌های مطبوعاتی ماه گذشته حاکی از آن بودند که مصر پیشنهادی سه مرحله‌ای شامل آزادی تمام اسرای صهیونیست و فلسطینی‌های محبوس در زندان‌های اشغالگر و پایان نهایی جنگ در نوار غزه در مرحله سوم توافق را ارائه کرد.

بر اساس پیشنهاد مصر، قرار است نیروهای اسرائیلی از نوار غزه عقب‌نشینی کنند و یک دولت تکنوکرات در نوار غزه تشکیل شود که به حماس مرتبط نیست و از سوی آمریکا، مصر و قطر حمایت می‌شود.

واکنش جهاد اسلامی به اظهارات صهیونیست‌ها درباره کوچاندن مردم غزه

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن فلسطینیان در غزه، در ادامه جنایت‌های جنگی این رژیم است.

به گزارش گروه بین‌المللی خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه واکنش نشان داد. 

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با اشاره به حملات همه جانبه این رژیم به نوار غزه گفت که این فرصتی برای تمرکز بر پروژه کوچاندن فلسطینیان و ترغیب ساکنان غزه برای مهاجرت به دیگر کشورهاست.

جهاد اسلامی تأکید کرد که اظهارات کابینه نازی رژیم صهیونیستی در خصوص کوچاندن مردم فلسطین از غزه، جنایت جنگی ادامه‌دار است. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، جهاد اسلامی همچنین تأکید کرد که سکوت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی به معنای تشویق تلویحی این رژیم برای اجرای برنامه‌های مجرمانه خود است. 

این جنبش افزود که اجرای این طرح‌های صهیونیستی به ضرر امنیت ملی عربی بوده و برای ثبات کشورهای منطقه خطرناک است. 

جهاد اسلامی همچنین دولت آمریکا را مسئول تشویق دشمن به اجرای برنامه‌های خود از طریق ابداع واژه «کوچ داوطلبانه» دانست. 

این جنبش همچنین تأکید کرد: «به مبارزات خود برای رویارویی با جنگ ریشه‌کنی فلسطینیان و کوچاندن آن‌ها ادامه خواهند داد». 

عملیات‌ ویژه مقاومت علیه اشغالگران در غزه/ حملات شدید به خان‌یونس

در حالیکه مقاومت فلسطین در هشتاد و هشتمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به مقابله شدید با ارتش اشغالگر در جبهه‌های مختلف جنگ ادامه می‌دهد، از آن سو بمباران زمینی، دریایی و هوایی اشغالگران به مناطق مختلف از سر گرفته شده‌اند و همچنان صدای درگیری شدید در مناطق تهاجم به شمال نوار غزه شنیده می‌شود.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که حملات توپخانه‌ای تانک‌های اشغالگر به چندین منطقه در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به ویژه منطقه الفخاری همچنان ادامه دارد. همچنین حملات شدید هوایی مناطق شرقی، مرکزی و شمالی شهر خان یونس را هدف قرار دادند، در حالی که توپخانه‌های اشغالگر شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در شمال غرب اردوگاه النصیرات در وسط نوار غزه رخ داده‌است.

رسانه‌های فلسطینی ادامه دادند که در نتیجه بمباران خانه خانواده کراجه در کمپ یک در مرکز النصیرات، تعدادی تلفات برجای مانده‌است.

​همچنین درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر در محله‌های التفاح و الدرج در شمال شرق شهر غزه رخ داده و قایق‌های اشغالگر ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

رسانه‌ها نوشتند که قایق‌های جنگی اشغالگران گلوله‌های سنگینی را به سمت ساحل استان مرکزی نوار غزه شلیک کردند.

همچنین تصاویر گرفته شده در روز دوشنبه، تحرکات در بازار اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه را نشان می‌دهد. این اردوگاه و اطراف آن شاهد نبردهای شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر بود که با وجود بمباران و درگیری، تعداد زیادی از ساکنان از ترک آن خودداری کردند.

این در حالی است که برخی گزارش‌ها حاکی است چادرهای آوارگان اردوگاه جبالیا و نیز در جنوب نوار غزه بر اثر بارش شدید باران غرق شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی در ادامه گزارش دادند که هواپیماهای اشغالگر همزمان با هجوم خودروهای نظامی خود به سمت اردوگاه البریج به سمت منطقه شرقی اردوگاه البریج تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، گردان‌های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین - در پی هدف قرار دادن موقعیت فرماندهی و کنترل ارتش اشغالگر در جنوب محور زیتون در شهر غزه، صحنه‌هایی از عملیات ویژه خود را منتشر کردند.

گردان‌های القدس روز دوشنبه اعلام کرد که در مناطق پیشروی در شرق و شمال خان یونس درگیر درگیری شدید با نیروهای دشمن بودند و همچنین تجمع سربازان و خودروهای دشمن صهیونیستی را در محور اردوگاه البریج با موشک بدر ۱ بمباران کردند.

آنها همچنین یک نفربر رژیم صهیونیستی در محور پیشروی در اردوگاه آوارگان البریج را با گلوله تاندم و یک بولدوزر صهیونیستی را با گلوله (RBG) هدف قرار دادند. گردان‌های القدس همچنین دو خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محور التفاح در شرق شهر غزه با گلوله‌های آرپی جی هدف قرار داد.

«تیپ‌های مجاهدین» نیز با پخش کلیپی، یکی از مبارزانش را در حال هدف قرار دادن بالگرد اسرائیلی با موشک «سام ۷» در حریم هوایی محله شجاعیه در شرق شهر غزه نشان داد که مستقیماً به آن اصابت کرد.

شهادت ۵ فلسطینی و زخمی شدن ۶ سرباز صهیونیست در پی یورش به شهرک «عزون»

رسانه‌ها از آغاز درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و سربازان ارتش اشغالگر در شهرک عزون در شرق شهر قلقیلیه و شهادت پنج فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، پنج فلسطینی در درگیری‌هایی که در شهرک عزون واقع در شرق شهر قلقیلیه آغاز شد، به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی در یورش خود به شهرک عزون یک ساختمان مسکونی را محاصره کرده و تعدادی از جوانان فلسطینی را در این محاصره زخمی کرده و چند تن دیگر از آنها را ربود و اکنون اطلاعی از سرنوشت آنها نیست.

همچنین تصاویری از آثار خون زیاد در این ساختمان پس از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر منتشر شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که در شهرک عزون بر اثر انفجار یک بمب دست‌ساز و در جریان درگیری‌ها شش سرباز ارتش این رژیم زخمی شدند که وضعیت دو تن از آنها بسیار وخیم است.

اشغالگران پس از عملیات نظامی چند ساعته خود که با درگیری‌ و محاصره یک ساختمان مسکونی در این شهرک همراه بود، از آنجا عقب‌نشینی کردند.

انفجار یک خودرو در اسرائیل 

منابع صهیونیستی اعلام کردند یک مرد ۲۵ ساله در جریان انفجار یک خودرو در شهر نتانیا هدف سوءقصد قرار گرفته است و به دلیل جراحات بسیار شدید به بیمارستان منتقل شده است.

واحد‌های اطلاعاتی اسرائیل به منظور تحقیقات بیشتر راهی بیمارستان لنیادو شده‌اند.

حملات موشکی از لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (سه‌شنبه) از حملات موشکی از خاک لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که امروز چندین موشک از لبنان به سمت شهرک «شلومی» در «الجلیل غربی» پرتاب شد. این شبکه مدعی شد که این حمله تلفاتی در میان صهیونیست‌ها بر جای نگذاشته است.

طبق این گزارش، چند موشک به مناطق مختلف شهرک شلومی اصابت کرده است. رسانه های عبری‌زبان همچنین فاش کردند علی‌رغم انجام این حمله، آژیرهای خطر به صدا درنیامدند.

«گابی نعمان»، رئیس شورای شهرک «شلومی» نیز درباره حمله موشکی مقاومت لبنان به این شهرک گفت: این اتفاق بسیار خطرناک است و شلیک موشک یک تهدید بزرگ برای شهرک نشینان در وضعیت فعلی است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد که چند موشک از لبنان به سمت موضع نظامی «حانیتا» و پادگان «یعرا» ارتش رژیم صهیونیستی در الجلیل غربی شلیک شد.

در همین راستا رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که یگان توپخانه‌ای آن محل پرتاب این موشک‌ها را هدف قرار داد. روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» نیز از مجروح شدن چند صهیونیست خبر داده و حال یکی از آنها را وخیم اعلام کرده است.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌ الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

پیشتر نیز روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در تلاشی دیپلماتیک برای جلوگیری از بروز درگیری همه‌جانبه میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی، در حال بررسی راه‌هایی برای متقاعد کردن حزب‌الله به دور شدن از مرز لبنان و فلسطین اشغالی هستند.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هشتاد و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 28
  • ناشناس
    5

    زنده باد اسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خیلی عجیبه. اسرائیل داره نابود میشه ولی حماس هر روز برای آتش‌بس التماس میکنه!! 🤔

  • آمر
    3

    به نظرمن این جنگ نباید تموم بشه تازمانی که یا اسراییل از بین بره یا حماس .چون هم ثروت ملت ایران از بین میره هم روح وروان مردم ما نابود میشه.حاکمیت هم باید این حقیقت رو بپذیره که ملت دیگه توان دادن این هزینه ها رو نداره وقتی خودش در گیر مشکلات عدیده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه غزه باشه و چه غزه نباشه، به هر حال ثروتی خرج شما نمیشه. خاطرت آسوده باشه

  • ناشناس
    4

    امپراتور ژاپن بعد از حمله اتمی آمریکا برای جلوگیری از کشتار و تخریب کشورش ترجیه داد تسلیم شود و امروز ژاپن یکی از بزرگترین قدرتهای اقتصادی و امنترین کشورهای جهان است حماس نباید مردم غزه را فدای خواست رهبران خودش کند .

  • عشق منی رئیسی
    9

    هیهات هیهات، هیهات منا الذله، جنگ جنگ تا پیروزی، صلح بین اسلام و کفر معنی ندارد ، جنک ادامه بدهید تا محو اسرائیل

  • عادل
    2

    چیزی از کشته ها دیگه درج در خبر نمیشه چقدر جنگ غزه عادی شد

  • ناشناس
    0

    ولی آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه فلسطین اعلام کرده که حماس آتش‌بس را قبول نمی کنه و اسرائیل هی داره التماس می کند؟؟؟!!!!!!

  • ناشناس
    0

    باشه بهش میگم دیگه دیره فقط خداحافظی رسیده

  • مردم
    1

    حماس حتی اگه از بین نره وجهه مردمی سیاسی را از دست داده و همه دنیا حماس را نیروی نیابتی جنگ طلب و تروریست می دانند بزدلی که پشت مردم بی دفاع سنگر بسته

  • ناشناس
    0

    این موشک انداختن ؛بیست هزار کشته شدن صد هزار آواره حاصل همین بود چه شد دنیا همه آگاه شدند چه‌کار کردند غزه آزاد شد هیچ هیچ هیچ

  • ناشناس
    4

    خدایا من زنده باشم ونابودی حماس حزب الله وحوثی سوری عراقی را که عامل بدبختی ایران وایرانی هست را ببینم

    نظرات شما -
    • M
      33

      تردید نکن این آرزو رو با خودت به جهنم میبری.همون طور که اربابای آمریکایی و اسرائیلیت بردن

  • ناشناس
    16

    مرگ بر اسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دوستان وحامیان حماس بهتره به حماس بگن خودشو تسلیم کنه تا جنگ تموم بشه

    • ناشناس
      3

      حق ترین جمله دنیاست .
      وعده خداوند محقق خواهد شد شک نکنید

    • ناشناس
      1

      یقین دارم اسرائیل ۲۵ میلیون سال آینده را نخواهد دید

  • 🐜
    2

    معیشت خانوارهای ایرانی واجب است یا موشک رساندن ب دست گروگان‌گیران غزه ای

  • ناشناس
    0

    برای شروع حمله از کی پیشنهاد گرفتی حماس؟ واقعا به این همه بدبختی که برای مردمت به بار آوردید فکر کرده بودی ؟

    نظرات شما -
    • ناشنس
      0

      حماس را نابود کنید نابودش کنید نابودش کنید

  • رابی
    0

    خب چرا دنبال آتش بس هستند.مقاومت کنند و نهایت کشته می شوند و می روند پیش حوری ها.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      تو باز حرف زدی مسلما شهدا جایگاهشون بهشته اسکل تر از تو هم مگه هست

  • ناشناس
    10

    واقعا چجوری میشه چشم بست روی هزاران هزار کودک کشته شده ، زخمی شده ، یتیم شده و آواره شده
    دیگه هیچ وقت اینقدر حقیقت روشن نبوده که حالا خیلی ها انکارش می کنند
    متاسفم برای تمام انسان‌هایی که این ظلم عیان را می‌بینند و دم نمی زنند

    نظرات شما -
    • شهروند ثروتمند شهروند فقیر
      0

      باید جویا شد ببینید کی اول اقدام به این جنگ خانمان برانداز کرد

    • به شهروند فقیر جاهل
      6

      اشغالگر باید از سرزمین غصبی خارج بشه معلومه که آغاز کننده صهیونیستها بودند مگه کوری ندیدی تو کرانه باختری چقدر به ناحق شهرک سازی کردند تو باشی قبول میکنی؟

    • شهروند ثروتمند شهروند فقیر
      0

      من فرق می‌کنم چون صلح طلب هستم

  • ناشناس
    4

    شک نکنید شما ملت ایران تحلیتون از اخبار فوری د سیاستمداران ایران ملایی خیلی دقیقتر و بهتر است و فهمیده تر و برپایه عقل است و قریب 80 درصدش درست است تا پیش بینی علوم سیاسی صادغیون . بعدش نوبت حزب اله و حوثی و به امید خدا ایران و کم کمش نابودی نطنز و اراک و نیروگاه اتمی و پالایشگلههای ایران است به امید حق .

  • من
    3

    انشالله همین مصر و قطر و آمریکا بتونن یه فکری به حال مردم بی پناه غزه بکنن چون واقعا سختشونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها