هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

رئیس موساد: حماس در ازای ۵۰ اسیر خواستار آتش‌بس حدود یک ماهه است/ حماس: قبل از آتش‌بس تبادل اسرا انجام نمی‌شود

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتاد و پنجمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

رئیس موساد: حماس در ازای ۵۰ اسیر خواستار آتش‌بس حدود یک ماهه است/ حماس: قبل از آتش‌بس تبادل اسرا انجام نمی‌شود

رسانه‌های عبری می‌گویند که رئیس موساد به شورای وزیران اطلاع داده که حماس در حال حاضر خواهان آتش‌بس ۲۰ تا ۳۰ روزه در ازای آزادی ۵۰ اسیر است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که دیوید بارنیا، رئیس موساد به کابینه این رژیم اطلاع داده‌است حماس اکنون خواهان آتش‌بس ۲۰ تا ۳۰ روزه در ازای ۵۰ کودک، زن و سالمند اسیر شده‌است.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا یوآو گالانت، وزیر جنگ را از نشست با روسای موساد و شین بت منع کرده بود. این پس از آن بود که به هر روسای این دو نهاد دستور داده بود در نشست امنیتی که قرار بود در خصوص موضوعی حساس برگزار شود،‌ شرکت نکنند.

اما دفتر نتانیاهو اعلام کرد: «نخست وزیر، رئیس موساد را به چالش نمی‌کشد، کابینه جنگ طرفی است که خط مشی را تعیین می‌کند و در مورد مساله اسیران تصمیم می‌گیرد.»

در این راستا وبگاه آمریکایی «آکسیوس» به نقل از مقامات صهیونیست نوشت که قطر به «اسرائیل» اطلاع داده‌است که حماس «اساسا موافقت کرده» مذاکرات را برای دستیابی به توافقی جدید برای آزادی بیش از ۴۰ اسیر در غزه در ازای توقف جنگ برای یک دوره تا یک ماه از سر بگیرد.

این وبگاه گزارش داد که مقامات اسرائیلی با این پیام «با احتیاط شدید» برخورد می‌کنند و می‌گویند امیدوارند در آخر هفته توضیحات بیشتری دریافت کنند تا بفهمند آیا حماس واقعا جدی است یا خیر.

یکی از مقامات صهیونیست گفت: «پیام قطر هنوز بسیار مقدماتی، اما مثبت است، زیرا برای اولین بار از زمان پایان توافق قبلی، اشاره می‌کند که حماس آماده بازگشت به میز مذاکره است. بر این اساس، ما از حالت انجماد به سرمای شدید منتقل می‌شویم.»

وبگاه «واللا» به نقل از سه مقام بلندپایه اسرائیلی نوشت: «میانجی‌های قطری پیامی را به اسرائیل رساندند مبنی بر اینکه حماس به صورت اولیه موافقت کرده‌است که به میز مذاکره بازگردد تا توافقی منعقد شود که طی آن ۴۰ فرد از غزه در ازای آتش‌بس چند هفته‌ای و سایر شروط آزاد شوند.

به گزارش واللا، پیشنهاد قطر شامل آزادی ۴۰ اسیر از جمله زنان و مردان بالای ۶۰ سال و همچنین افراد بیمار و مجروح است که نیاز به درمان فوری دارند.

وبگاه عبری «واللا» چند روز پیش نیز گزارش داد که اسرائیل، قطر را از آمادگی خود برای انعقاد آتش‌بس یک هفته‌ای در نوار غزه بر اساس تمایل به آزادی اسرای فلسطینی در ازای آزاد حدود ۴۰ نفر از اسیران خود که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه نگهداری می‌شوند، مطلع کرده‌است.

این وبگاه نوشت که این پیشنهاد اولین پیشنهادی است که اشغالگران از زمان پایان توافق قبلی، چند هفته پیش، پس از فروپاشی آتش‌بس یک هفته‌ای ارائه کرده‌اند، زیرا مقامات اسرائیلی اعلام کردند که این پیشنهاد منعکس کننده «عزم رژیم صهیونیستی برای ازسرگیری مذاکرات است.»

خانواده‌های اسرای صهیونیستی که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه نگهداری می‌شوند، درخواست‌های خود برای تبادل فوری اسرا را افزایش داده‌اند و این درخواست‌ها پس از حادثه شجاعیه و کشتن اسرا توسط «ارتش اشغالگر» شدت گرفت. این موضوع آنچه مقاومت درباره کشته شدن چند اسیر صهیونیست در نتیجه بمباران مستمر باریکه غزه توسط اشغالگران مطرح می‌کند را تایید کرد.

اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس جمعه تاکید کرد: رهبران اشغالگر اسیران خود را زنده نخواهند دید، مگر پس از پایان همه جانبه تجاوزات خود به غزه و از طریق مذاکره بر اساس منافع مردم ما.

سازمان ملل حمله اسرائیل به کاروان امدادرسانی را محکوم کرد

رئیس بخش امدادرسانی سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به کاروان کمک‌ها به غزه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  مارتین گریفیتس، معاون دبیر کل سازمان ملل و رئیس بخش امدادرسانی این سازمان حمله رژیم اسرائیل به کاروان کمک‌ها به غزه را محکوم کرد. 

گریفیتس در واکنش به حمله اسرائیل به یک کاروان امدادرسانی که در حال حرکت در یک مسیر مجاز بودند گفت حمله به «کارکنان امور انسانی غیرقانونی است.»

ارتش اسرائیل روز پنجشنبه به یک کاروان سازمان ملل که بعد از تحویل کمک به شمال نوار غزه در حال بازگشت بودند حمله کرد.

مقام‌های سازمان ملل گفته‌اند که در این حمله هیچ فردی زخمی نشد اما این رویداد نشان‌دهنده چالش‌های فراوانی است که اسرائیل برای کمک رسانی به فلسطینی‌های جنگ‌زده ایجاد می‌کند. 

توماس وایت، رئیس سازمان آنروا در غزه گفت: «سربازان اسرائیلی به یک کاروان امدادرسانی هنگام بازگشت از شمال غزه از طریق جاده‌ای که ارتش اسرائیل تعیین کرده بود شلیک کردند.»

او با بیان اینکه یکی از خودروهای این کاروان آسیب دیده گفت:«کارکنان بخش امدادرسانی هرگز نباید هدف قرار بگیرند.»

وزیر اسرائیلی: ضمن احترام به آمریکا، سرنوشتمان را به دست خارجی‌ها نمی‌سپاریم

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره درخواست واشنگتن از تل‌آویو برای ارسال کمک‌های مالی برای تشکیلات خودگردان گفت ضمن احترام به آمریکا، اسرائیل سرنوشت خود را به دست خارجی‌ها نمی‌سپارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه)، درخواست آمریکا برای کمک مالی به تشکیلات خودگردان فلسطین را رد کرد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که هدایت حزب راستگرای صهیونیستیم دینی را برعهده دارد، گفت: «ما احترام زیادی برای آمریکا بهترین متحدمان در جهان و برای رئیس جمهور جو بایدن که دوست واقعی اسرائیل است، قائلیم، اما سرنوشتمان را به دست خارجی‌ها نمی‌سپاریم».

اسموتریچ این سخنان را پس از آن بیان کرده که وبگاه اسرائیلی «والا» اخیرا در گزارشی خبر داد رئیس جمهور آمریکا در یک گفت‌و‌گوی تلفنی سخت که اواخر هفته گذشته با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام شده، با او درباره تصمیم جدید تل‌آویو مبنی بر جلوگیری از ارسال بخشی از درآمدهای حاصل از مالیات برای تشکیلات خودگردان گفت‌و‌گو کرده است.

به گزارش والا، بایدن در این تماس تلفنی ابراز نگرانی کرده که سقوط اقتصادی تشکیلات خودگردان می‌تواند به افزایش خشونت در کرانه باختری منجر شود، چراکه در صورت ارسال نشدن کمک‌های مالی برای تشکیلات خودگردان، این ساختار دیگر قادر به پرداخت حقوق نیروهای امنیتی نخواهد بود.

اما بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل تاکید کرده است تا زمانی که او وزیر دارایی است، «حتی یک شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) به غزه نخواهد رفت».

اسموتریچ بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» همواره مخالفت خود را با ارسال کمک‌های مالی برای تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده است.

بررسی طرح آتش‌بس یک ماهه در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

تهران- ایرنا- رسانه‌های صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی طرح پیشنهادی آتش‌بس یک ماهه از سوی قطر را مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، کابینه جنگ روز پنجشنبه پیشنهادی از سوی قطر را بررسی کرد که اولین مرحله آن شامل آزادی ۴۰ تا ۵۰ اسیر اسرائیلی از نوار غزه در ازای آتش‌بس یک ماهه بوده است.

بر اساس این گزارش، فاز دوم این طرح که پیچیده‌تر توصیف شده هنوز آماده نشده است، اما به احتمال زیاد شامل هماهنگی برای خروج ارتش اسرائیل از نوار غزه است.

بر اساس این گزارش هنوز رژیم صهیونیستی و حماس به این طرح پیشنهادی قطر پاسخی نداده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم رؤسای سازمان‌های امنیتی اطلاعاتی موساد و شاباک را از مشارکت در گفت ‌وگوهای حساس خود با یوآو گالانت وزیر دفاع منع کرده است.

شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۰۶ نفر رسید

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه، بامداد شنبه اعلام کرد که شمار شهدای خبرنگار در این باریکه به ۱۰۶ نفر رسیده است./ ایرنا

حماس: قبل از آتش‌بس تبادل اسرا انجام نمی‌شود

اسامه حمدان، یکی از رهبران ارشد حماس گفت: رژیم صهیونیستی برای خروج از باتلاقی که گرفتار آن شده، گزینه‌ای جز توقف تجاوزات و دادن امتیاز ندارد.

برخلاف چیزی که اشغالگران تبلیغ می‌کنند، قبل از آتش‌بس کامل در غزه هیچ بحثی درباره تبادل اسرا وجود ندارد./ تسنیم

ایهود باراک: ۷ اکتبر خطرناک‌ترین اتفاق تاریخ اسرائیل بود

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در سخنانی عملیات «طوفان الاقصی» را «خطرناک‌ترین» اتفاق تاریخ جعلی این رژیم ارزیابی و راه‌حل‌هایی را برای خروج تل‌آویو از باتلاق غزه مطرح کرد.

به گزارش ایسنا، ایهود باراک، نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی با انتشار یادداستی در شبکه ۱۲ این رژیم نوشت: هفتم اکتبر ۲۰۲۳ خطرناک‌ترین رویداد در تاریخ اسرائیل است که منجر به کشته شدن ۱۳۰۰ نفر و «ربوده شدن» ۲۵۰ نفر دیگر و تحقیر، ناکارآمدی و اختلال در سیستم‌های دولتی اسرائیل شد.

طبق گزارش شبکه روسیا الیوم، وی تاکید کرد که این عملیات مقاومت فلسطین بحران اعتماد چند بعدی و بی سابقه‌ای را در رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

باراک تاکید کرد: همچنان تا دستیابی به اهداف جنگ فاصله زیادی وجود دارد و جنبش حماس همچنان قابلیت‌های عملیاتی بالایی در بخش‌هایی از نوار غزه دارد.

وی همچنین به رویارویی با حزب‌الله اشاره کرد و در این باره گفت: آسیب جدی به دو طرف وارد شده است و اگر اسرائیل مجبور به استفاده از قدرت برای دور کردن حزب‌الله از مرزها در صورت شکست تلاش‌های سیاسی شود، موضوع می‌تواند به یک درگیری همه‌جانبه تبدیل شود.

باراک در بخش دیگری از اظهاراتش در تشریح راه حل موجود برای رژیم صهیونیستی برای خارج شدن از باتلاق غزه تصریح کرد: اسرائیل در مواجهه با این شرایط و برای رسیدن به اهداف خود، باید از روز اول، خطوط کلی «روز بعد» را با آمریکایی‌ها یا از طریق آنها با مصر، اردن، امارات و عربستان سعودی مطرح می‌کرد.

وی ادامه داد: کسانی که معتقدند در سال ۲۰۲۴ می‌توان «کوچ داوطلبانه» میلیون‌ها  شخص را در غزه آغاز کرد، دچار توهم شده و خیال‌پردازی می‌کنند. چه کسی می‌تواند چنین مسئولیتی را بر عهده بگیرد؟ هیچ حاکم عربی حتی از دوستان اسرائیل، حاضر به انجام این کار به طور منظم نیست.

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین با در سر پروراندن رویا و توهم «نابودی جنبش حماس» اظهار داشت: محتمل‌ترین راه حل، تشکیل نیروی مشترک عربی از کشورهایی عادی کننده روابط با اسرائیل و  و همچنین عربستان سعودی است، به عنوان مثال، نیرویی به رهبری مصر و تحت حمایت ایالات متحده و اتحادیه عرب تشکیل شود و با محدود شدن قدرت تسلط حماس، کنترل نوار غزه به مدت شش ماه تا یک سال با امکان تمدید، به این تیم سپرده شود.

باراک همچنین گفت: در طول این ماه‌ها، این نیرو به تدریج برای بازگرداندن نوار غزه به کنترل و مدیریت غیرنظامی تشکیلات خودگردان فلسطین تقویت شده تلاش خواهد کرد. این نیرو همچنین می‌تواند در کنار تشکیلات خودگردان فلسطین برای مدت زمان بیشتری به کار خود ادامه دهد، که امکان از بین بردن ظرفیت عملیاتی باقی‌مانده حماس، به ویژه موشک‌ها و تسلیحات آن را فراهم می‌کند.

وی مدعی شد: اینها خطوط کلی راه حل معقول و تقریباً تنها راه حل است و هر کس سعی در خنثی کردن آن داشته باشد، مسئول ماندن اسرائیل در باتلاق غزه برای سال‌های متمادی خواهد بود، وضعیتی که بسیار ویرانگر و خونین خواهد بود.

وی همچنین در انتقاد از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نتانیاهو تا زمانی که مورد باج گیری بن گویر و اسموتریچ (دو وزیر تندرو امنیت داخلی و دارایی) قرار می‌گیرد، نمی‌تواند در این مسیر حرکت کند.

باراک در این باره تصریح کرد: نتانیاهو نمی‌خواهد در این مسیر حرکت کند، چراکه خطوط کلی این امکان را می‌دهد تا نبرد ظرف یک ماه پاپان یابد و در نتیجه نتانیاهو را با درخواست‌ها برای محاکمه مواجه کند.

باراک همچنین تاکید کرد که ادامه کار این دولت (کابینه نتانیاهو) ناگزیر منجر به از دست رفتن تنها فرصت خواهد شد.

یک مقام درمانی حماس: ۱۰۰ نفر در حملات اسرائیل در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند

یک مقام ارشد درمانی حماس از کشته شدن ۱۰۰ فلسطینی و زخمی شدن ۱۵۸ نفر دیگر در حملات اسرائیل به مرکز غزه طی روز گذشته خبر داده است./ بی بی سی

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در عملیات زیرگیری

منابع خبری از عملیات زیرگیری در الخلیل و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی از عملیات زیرگیری در جنوب الخلیل واقع در کرانه‌باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست خبر دادند.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که این عملیات در یک مرکز نظامی در نزدیکی اردوگاه الفوار در الخلیل انجام شده و مجری عملیات به شهادت رسیده است.

روز گذشته نیز در یک عملیات زیرگیری در یک شهرک صهیونیست‌نشین در کرانه‌باختری ۴ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

حماس: در حال بررسی تشکیل دولت وحدت ملی هستیم

یکی از اعضای دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسیران در جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش چندین گفتگو را از زمان آغاز جنگ در غزه درخصوص تشکیل دولت وحدت ملی برگزار کرده است.

به گزارش ایسنا، زاهر جبارین، یکی از اعضای دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسیران در جنبش حماس گفت که دیداری در بیروت در دو روز گذشته برگزار شد و جنبش جهاد اسلامی و جبهه مردمی و جبهه دموکرات در آن حضور یافتند.

وی عنوان داشت: این نشست به بررسی تشکیل نهادهای فلسطینی بر اساس یک مرجعیت ملی و پایبندی به آن پرداخت، اما در وهله نخست پس از آتش بس.

جبارین خاطرنشان کرد که نهادهای جدید که قرار است شکل بگیرد، بر اساس «شراکت فلسطینی- فلسطینی، بدون استثناء کردن هیچ گروهی» ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت این دولت «بازسازی غزه و نظارت بر بازسازی سایر نهادهای فلسطینی از جمله سازمان آزادیبخش، شورای قانونگذاری بر مبنای ملی و مشارکت واقعی» خواهد بود.

جبارین در خصوص موضع جنبش حماس نسبت به پیشنهاد مصر برای پایان دادن به جنگ تاکید کرد که این جنبش بیش از یک پیشنهاد را بررسی می کند، اما مصر یک کشور مرکزی است و نقش تاریخی در مسئله فلسطین دارد.

وی ادامه داد: کشورهای دیگری هم هستند که با ما ارتباط برقرار می کنند و پیشنهاداتی را به ما می دهند، اما جنبش حماس در حال بررسی این است که چه چیزی به نفع ملت ما فلسطین است.

حماس روز گذشته جمعه اعلام کرد که تمامی راه حل ها و سناریوها برای به اصطلاح آینده نوار غزه را رد کرده و راه حل ملی فلسطین را بر اساس تشکیل دولت وحدت ملی برآمده از اجماع ملی همه جانبه فلسطین ارائه کرده است.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    فرصت نیاز دارن که رهبران حماس را فراری بدن

  • ناشناس
    1

    ای بابا نصرالله تازه دارد حسرت نبود مصباح را میخورد که نیست پیروزیها را ببیند اونوقت شما از اتش بس میفرمایید .!

  • ناشناس
    1

    ولله اگه اون صدوخورده ای اسیر خودشونا فدای کشورشون بکنند تا این جرثومه بر چیده بشه خیلی مفید تره تا دو سال دیگه بازم همین اش باشد وهمین کاسه با تلفات به مراتب بیشتر .

  • ناشناس
    0

    ضمن اینکه به موساد خسته نباشید می گوییم خواهشمندیم با آتش بس موافقت نکنید تا این دندان کرم خورده کنده شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها