نود و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

جنگ اسرائیل و حماس وارد نود و ششمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

شبکه «المنار» بامداد چهارشنبه از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد چهارشنبه از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» گزارش داد که توپخانه‌های اشغالگران با مهمات ممنوعه فسفری، اطراف شهرک «میس الجبل» را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، حومه شهرک‌های «یارین»، «الضهیره»، «الجبین» و «طیرحرفا» نیز توسط توپخانه صهیونیست‌ها گلوله‌باران شد.

به نوشته وبگاه المنار، پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز به حومه جنوبی شهرک «کفرکلا» دو موشک شلیک کردند.

مقاومت اسلامی لبنان بعد از آغاز حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه در تاریخ هفتم ماه اکتبر (پانزدهم مهرماه) صدها بار پایگا‌ه‌ها و مقرهای اطلاعاتی و نظامی اسرائیلی را در شمال فلسطین هدف حمله قرار داده است. حزب‌الله تاکید کرده است که تا زمان تداوم تجاوزات علیه مردم غزه به حملات خود در مناطق شمالی فلسطین ادامه خواهد داد.

پیش از این، حزب‌الله از مردم جنوب لبنان خواسته بود که به دلیل تکرار حملات صهیونیست‌ها، به مناطق هدف قرار گرفته نزدیک نشوند زیرا جان لبنانی‌ها را ارزشمندتر از هر چیزی می‌داند. 

آژانس پناهجویان سازمان ملل: غزه به مکان غیرقابل سکونت تبدیل شده است

آژانس پناهجویان سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به نواز غزه، این منطقه دیگر قابل سکونت نیست.

آژانس پناهجویان سازمان ملل: غزه به مکان غیرقابل سکونت تبدیل شده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آژانس پناهجویان سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد که نوار غزه به دلیل حملات رژیم اسرائیل به «مکانی غیرقابل سکونت» تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» «عدنان ابوحسنه»، سخنگوی آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان گفت: «غزه بدترین مکان روی زمین است و در حال تبدیل شدن به مکانی غیرقابل سکونت است.»

وی افزود:«۱.۹ میلیون آواره در سراسر این منطقه وجود دارد که از این تعداد حدود ۱.۴ میلیون نفر در ۱۵۵ مدرسه و پناهگاه تحت اداره سازمان ملل زندگی می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، فتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه خبر داد که در نود و پنج روزی که از جنگ می‌گذرد، رژیم صهیونیستی هزار و ۹۴۴ کشتار انجام داده که ۳۰ هزار و ۲۱۰ شهید و مفقود بر جای گذاشته است.

در جریان حملات صهیونیست‌ها، بیش از ۱۰ هزار کودک و هفت هزار زن به شهادت رسیده‌اند. کما اینکه شمار شهدای کادر درمان به ۳۲۶ نفر و شهدای دفاع مدنی، ۴۵ نفر و شهدای خبرنگار هم به ۱۱۲ نفر رسیده است.

سخنگوی آژانس پناهجویان سازمان ملل گفت که اکثر مردم غزه مجبور به فرار به شهر «رفح» در جنوب غزه نزدیک مرز با مصر شده‌اند. ابوحسنه گفت که احتمالاً شمار آوارگان به ۱.۵ میلیون نفر خواهد رسید.

سازمان ملل اعلام کرده که حدود ۸۵ درصد ساکنان غزه آواره شده‌اند.صدها هزار نفر از ساکنان بدون سرپناه زندگی می‌کنند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در غزه از هر ۱۰۰ نفر یک نفر تا کنون به شهادت رسیده است. این آمار حیرت آور تلفات به این معنی است که یک درصد جمعیت ۲.۲۷ میلیونی نوارِ محاصره شده غزه تاکنون از بین رفته‌اند.

گزارش‌ها از حمله به یک شناور در دریای سرخ

شرکت امنیتی دریایی انگلیسی «امبری» بامداد چهارشنبه گفت که یک نفتکش در دریای سرخ، سه قایق را مشاهده کرده که از آنها دو موشک به سمتش شلیک شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی منابع بامداد چهارشنبه از هدف قرار گرفتن یک کشتی در دریای سرخ خبر دادند.

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس گفت که گزارش‌هایی مبنی بر حرکت پرتابه‌های مشکوک در آب‌های دریای سرخ نزدیک به یمن دریافت کرده است.

شرکت امنیتی دریایی انگلیسی «امبری» نیز گفت که یک نفتکش، سه قایق را مشاهده کرده که از آنها دو موشک به سمتش شلیک شدند.

هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام نشده است.

پیش از این، ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به هیچ کشتی اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین است، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نخواهد داد.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرد که با نیروهای یمنی در دریای سرخ درگیر شده و ۱۰ نظامی یمنی را به شهادت رسانده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز هشدار داد که جنگ برای آمریکا هزینه زیادی خواهد داشت و باید از دریای سرخ و مناطق اشغالی در یمن، خارج شود. 

ادامه تلفات ارتش اسرائیل در غزه؛ نیروهای مقاومت دست برتر را دارند

گردانهای عزالدین القسام و نیروهای سرایا القدس امشب هم به شدت با نظامیان اسرائیلی در مناطق مختلف غزه درگیر شدند و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) شامگاه امروز سه‌شنبه ۱۹ دی، به شدت با نظامیان رژیم صهیونیستی در محورهای مختلف غزه درگیر شدند و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند.

نیروهای القسام، ابتدا در محله «الزیتون» شهر غزه، یک گروه از نظامیان صهیونیست را با مسلسل هدف قرار دادند که در جریان آن، چند اسرائیلی کشته و زخمی شدند. یک خودروی صهیونیست هم در محل درگیری حاضر شد تا نظامیان زخمی را نجات دهد که هدف حمله نیروهای مقاومت قرار گرفت.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، نظامیان اسرائیلی به محض اینکه به نزدیکی دریچه دو تونل مقاومت در غزه رسیدند، نیروهای القسام دریچه‌ها را منفجر کردند که به کشته و زخمی شدن چند اسرائیلی منجر شد.

همزمان با این درگیریها، منابع صهیونیستی اعتراف کردند که یک افسر اسرائیلی در درگیریهای امروز کشته شده است. روز گذشته هم صهیونیستها تلفات سنگینی متحمل شدند. گزارشهای اسرائیلی می‌گوید که دیروز، «سخت‌ترین روز برای ارتش اسرائیل در غزه بود»؛ روزی که طی آن ۱۰۳ نظامی اسرائیلی در جبهه‌های مختلف درگیری زخمی و بیش از 10 نظامی هم کشته شدند.

تاکنون ارتش اسرائیل با ثبت شکست‌های میدانی در برابر حماس تنها موفق شده تا روزانه تعدادی از نظامیان زخمی و کشته‌شده خود را از غزه خارج کند. براساس آخرین آمار بیش از ۵۰۰ نظامی تل‌آویو، کشته و ۲۰ هزار نفر هم زخمی شده‌اند.

مبارزان القسام همچنین  با یک گروه از نظامیان اسرائیلی در دو راهی «الکویت» شهر غزه درگیر شدند. این فیلم هم از لحظه انتقال زخمیهای اسرائیلی منتشر شده است. این افراد در جریان انفجار یک کامیون در نوار غزه، زخمی شده بودند.

سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) هم خبر داد که یک پهپاد اسرائیلی از نوع (Skylark) به دست نیروهایش افتاده است. این پهپاد در حال جاسوسی در شرق الزیتون بوده است.

نیروهای سرایا القدس همچنین، با خمپاره، مقر فرماندهی میدانی نیروهای اسرائیلی را در شمال شرق خانیونس هدف قرار دادند که هنوز آماری از تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است.

قاهره درخواست تل‌آویو در مورد نظارت بر منطقه حائل با غزه را رد کرد

رویترز به نقل از سه منبع امنیتی مصر گزارش داد، قاهره پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای تقویت نظارت این رژیم بر منطقه حائل در مرز بین مصر و نوار غزه را رد کرد.

به گزارش ایسنا، این منابع به رویترز گفتند: قاهره قبل از کار بر روی ترتیبات مرحله پس از جنگ، اولویت را به تلاش‌ها برای میانجی‌گری برای برقراری آتش‌بس  می‌دهد.

مصر ۱۳ کیلومتر مرز مشترک با غزه دارد. این تنها مرز نوار غزه است که مستقیما تحت کنترل رژیم صهیونیستی نیست.

مصر همچنین در کنار قطر، نقش بارزی در میانجی‌گری برای تبادل اسیران میان حماس و رژیم صهیونیستی ایفا کرد.

این منابع مصری افزودند: در جریان این گفت‌وگوها، رژیم صهیونیستی با مصر تماس گرفت تا به عنوان بخشی از برنامه‌های خود، امنیت منطقه حائل محور فیلادلفیا در امتداد مرز مصر و غزه را برعهده بگیرد و از حملات آتی جلوگیری کند.

رویترز به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: نظارت مشترک بر محور فیلادلفیا با مصر از جمله موضوعاتی است که تل‌آویو و قاهره در مورد آن گفت‌وگو کردند.

منابع مصری هم تأیید کردند که مقامات صهیونیستی در جریان مذاکرات آتش‌بس فعلی در مورد موضوع کنترل این محور صحبت نکردند، بلکه در عوض خواستار مشارکت در نظارت بر منطقه شدند.

این منابع اشاره کردند که، مذاکره‌کنندگان مصری این ایده را رد کردند اما مصر ایست‌های بازرسی را در سمت خود در مرز تقویت کرد.

روز دوشنبه(۱۸ دی)، شبکه خبری قاهره با استناد به یک منبع ناشناس گزارش داد که گزارش‌های اخیر در مورد همکاری برنامه‌ریزی شده بین مصر و رژیم صهیونیستی مورد محور فیلادلفیا صحیح نیست.

وبسایت صهیونیستی i۲۴NEWS هم اختلافات شدید بین مصر و رژیم صهیونیستی را به دلیل درخواست تل‌آویو برای کنترل محور فیلادلفیا (محور صلاح‌الدین) در مجاورت مرز مصر با نوار غزه، فاش کرد.

ابوعبیده: ۲۲ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر کشتیم

سخنگوی گردان‌های القسام شامگاه سه شنبه اعلام کرد در هفته گذشته ۵۲ ماموریت مختلف نظامی انجام شد که طی آن نیروهای اشغالگر متجاوز با موشک، دستگاه‌های ضد استحکامات، دستگاه‌های ضد نفر، مسلسل و سلاح‌های تک تیرانداز مورد هدف قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس اعلام کرد رزمندگان مقاومت هفته اخیر ۴۲ خودرو نظامی را به صورت کلی یا جزئی منهدم کرده و ۲۲ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر به هلاکت رساندند.

وی افزود گردان‌های القسام در ۵۲ ماموریت نیروهای صهیونیست را با موشک و تجهیزات ضد استحکامات هدف قرار داد و ده‌ها نظامی صهیونیستی کشته و زخمی شدند.

ابوعبیده گفت: رزمندگان ما یک فروند هواپیمای جاسوسی از نوع «هرمس ۹۰۰» را سرنگون کردند و یک هواپیمای« اسکای‌لارک» و ۲ پهپاد را توقیف کردند.

وی افزود نیروهای گردان‌های القسام مقرها و اتاق‌های فرماندهی و تجمعات نظامیان صهیونیست را در همه محورها با موشک‌های کوتاه برد و خمپاره هدف قرار دادند.

ابوعبیده گفت این نیروها، یک خانه صهیونیستی را تخریب، ۴ ورودی تونل‌ها و میدان مین را در میان سربازان دشمن منفجر کردند و یک فروند موشک زمین به هوا را به سمت هلیکوپتر در آسمان نوار غزه شلیک کردند.

وی افزود نیروهای مقاومت با چندین موشک تل‌آویو و اطراف آن را بارها هدف قرار دادند.

سخنگوی مقاومت فلسطین: جنگ فراگیر آغاز پایان رژیم اشغالگر است

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در سخنانی گفت که پس از عملیات مقاومت معادلات تغییر کرده و عملیات هماهنگ و فراگیر گروه‌های محور مقاومت در منطقه نقطه آغاز پایان رژیم اشغالگر است.

به گزارش ایسنا، «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: مقاومت ما شکسته نخواهد شد و همچنان قوی و سالم است. معادله امروز به ویژه پس از حملات مقاومت اسلامی لبنان در جبهه شمال متفاوت از گذشته است.

ابو مجاهد افزود: قدرت و دقت مقاومت علی‌رغم پنهان‌کاری دشمن درباره تلفات و خسارات وارده به پایگاه‌های نظامی مهم آن، موجب سردرگمی‌اش شده‌است. اطلاعات دقیقی که مقاومت در جبهه‌های مختلف دارد، نهادهای نظامی و امنیتی دشمن را سردرگم کرده‌است.

وی گفت: ملت ما شکست نخواهند خورد و همه تلاش‌ها برای آواره کردن و کوچاندن اجباری آنها به نتیجه نمی‌رسد؛ چراکه آنها به سرزمین و مقاومت خود عرق و تعهد دارند.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین ادامه داد: اشغالگران متوجه شده‌اند که مقاومت غزه آنها را درهم شکسته‌است و به همین دلیل رژیم اشغالگر نمی‌تواند وجهه خود را در مقابل جهانیان ترمیم کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این جنگ فراگیر و همه‌جانبه، آغاز پایان رژیم اشغالگر خواهد بود و جبهه‌های مقاومت فشار زیادی بر دشمن وارد کرده‌اند تا جلوی تهاجم آن به غزه را بگیرند.

ابومجاهد همچنین با اشاره به دروغ پردازی‌های صهیونیست‌ها درباره نبرد در شمال نوار غزه گفت: نبرد در شمال نوار غزه با وجود ادعای اشغالگران مبنی بر استقرار مجدد در آنجا پایان نیافته‌است و مبارزان مقاومت همچنان به مقابله با نظامیان اشغالگر ادامه می‌دهند.

وی در ادامه اعلام کرد: مقاومت صحنه‌هایی را پخش خواهد کرد که در آن از خسارات وارده به ارتش رژیم اشغالگر که مخفی نگه داشته شده، پرده خواهد برداشت.

حماس: حملات شبانه اسرائیل به غزه «بیش از ۷۰ کشته» به جا گذاشت

بنا به این گزارش، از نیمه شب سه‌شنبه تا بامداد روز چهارشنبه دست کم هفتاد فلسطینی که اغلب آنها با غیرنظامیان تشکیل می‌دهند در جریان حملات اسرائیل جان باختند./ یورونیوز

در حال تکمیل..

بیشتر بخوانید: 

نود و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نود و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها