هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

حملات اسرائیل به جنوب لبنان و کرانه باختری/ تعداد شهدای غزه از ۲۱ هزار نفر گذشت

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتاد و دومین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

حملات اسرائیل به جنوب لبنان و کرانه باختری/ تعداد شهدای غزه از ۲۱ هزار نفر گذشت

یورش نظامیان صهیونیست به شهر «طولکرم» در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه به تعدادی از شهرها در کرانه باختری حمله کرده و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از هجوم مجدد تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در کرانه باختری خبر دادند.

شبکه «المیادین» گزارش داد که نیروهای مقاومت و جوانان فلسطینی نیز با سلاح گرم و بمب‌های دست‌ساز به مقابله با یورش صهیونیست‌ها در مجاورت اردوگاه «نور شمس» پرداختند.

از سوی دیگر، اشغالگران همچنین به شهرهای دیگری در کرانه باختری از جمله منطقه «بیت أمر» در شمال شهر «الخلیل» نیز حمله کردند.

پیش از این، معاون استانداری جنین در کرانه باختری گفته بود که اسرائیل عامدانه در حال تخریب شهرهای کرانه باختری است، هرچیزی که نشانی از زندگی داشته باشد را منهدم می‌کند. 

اخیرا انتشار ویدئویی از ورود نظامیان اسرائیلی به مسجدی در جنین و خواندن اذان یهودی منتشر شده است که موجب خشم فلسطینی‌ها شده و سازمان ملل نیز به آن واکنش نشان داده و آن را محکوم کرده است.

علاوه بر نظامیان اسرائیلی، شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست نیز هراز گاهی با یورش به روستاهای فلسطینی اقدام به تخریب و نابودی زمین‌های کشاورزی و خانه‌های ساکنان می‌کنند.

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی بامداد چهارشنبه بار دیگر از حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

دیگر منابع نیز خبر دادند که صدای حرکت آمبولانس‌ها به سمت محل اصابت موشک‌ها در شهرک بنت‌جبیل به گوش می‌رسد.

رسانه‌های صهیونیستی نیز نوشتند که این اولین حمله به منطقه بنت‌جبیل از سال ۲۰۰۶ بوده و ممکن است آغاز یک جنگ منطقه‌ای بشود.

شبکه «ال‌بی‌سی‌آی» دقایقی بعد گزارش داد که بر اساس اطلاعات اولیه در حمله به دو خانه در بنت‌جبیل، حداقل پنج نفر شهید یا مجروح شده‌اند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه دوشنبه تا بامداد سه‌شنبه مناطق مختلفی از جنوب لبنان را با توپخانه، پهپاد، جنگنده و بمب فسفری هدف حمله قرار داده بود.

غافلگیرشدن نظامیان صهیونیست در حملات حزب‌الله

جنبش مقاومت حزب‌الله تصاویری از لحظات هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در شهرک «راموت نفتالی» و مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه فیلم‌هایی از لحظات عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که در آن اشغالگران از این حملات کاملا غافلگیر می‌شوند.

حزب‌الله در یکی از این فیلم‌ها، تصاویری از لحظه هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان منتشر کرد.

این جنبش همچنین فیلم لحظه حمله با دو موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «راموت نفتالی» در روستای اشغالی یوشع متعلق به لبنان را رسانه‌ای کرد.

شامگاه سه‌شنبه بود که جنبش مقاومت اسلامی لبنان از شهادت دو رزمنده دیگر خود در حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود. 

از هفتم اکتبر (آغاز جنگ علیه غزه) تاکنون بیش از ۱۲۲ رزمنده جنبش حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند. 

مقاومت اسلامی لبنان نیز از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

رژیم صهیونیستی: غزه باید خلع سلاح و یک منطقه امنیتی موقت ایجاد شود

سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: مکانیسم‌های بازرسی در مرز غزه و مصر برای جلوگیری از قاچاق سلاح به نوار غزه تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، «اوفیر جندلمن»، سخنگوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: علاوه بر تشکیل مکانیسم‌های بازرسی در مرز غزه و مصر برای جلوگیری از قاچاق سلاح به نوار غزه، این باریکه باید خلع سلاح و یک منطقه امنیتی موقت ایجاد شود.

ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر جنگ ویرانگری را در غزه آغاز کرده است که تا به امروز (سه‌شنبه) ۲۰۹۱۵ شهید، بیش از ۵۴ هزار زخمی برجای گذاشته است که بیشتر آنها کودک و زن هستند.

جندلمن در گفتگو با خبرنگاران از طریق پلتفرم زوم گفت: نوار غزه باید به یک منطقه خالی از سلاح تبدیل شود و رژیم صهیونیستی باید اطمینان حاصل کند که این باریکه هرگز پایگاهی برای حمله به آن نخواهد بود و این مستلزم ایجاد یک منطقه امنیتی موقت در امتداد مرز غزه با اراضی اشغالی است.

وی افزود: سازوکارهای بازرسی نیز در مرز غزه و مصر تشکیل می‌شود که از قاچاق سلاح به غزه جلوگیری می‌کند.

جندلمن در مورد آینده غزه پس از جنگ گفت: در آینده قابل پیش بینی، رژیم صهیونیستی مسئولیت امنیتی در نوار غزه را حفظ خواهد کرد.

در نتیجه محاصره دریایی اعمال شده توسط ارتش یمن

«ایلات» درحال فروپاشی است

یک رسانه عبری در گزارشی اعلام کرد که وضعیت شهر بندی «ایلات» در جنوب سرزمین‌های اشغالی که حمل و نقل دریایی رژیم صهیونیستی از طریق آن انجام می‌شود، در نتیجه جنگ غزه و محاصره دریایی اعمال شده بر این رژیم توسط ارتش یمن، درحال فروپاشی است.

به گزارش ایسنا، وبسایت صهیونیستی واللا در این باره نوشت: پایه اقتصاد ایلات گردشگری است و با این وجود ۱۵ هزار کارمند هتل‌ در شهر بندری ایلات در میان بی‌تفاوتی تصمیم گیرندگان در اسرائیل نسبت به فروپاشی این شهر، از کار اخراج خواهند شد.

طبق این گزارش، اعضای کمیته مالی کنست در جلسه روز سه‌شنبه از وزارت دارایی خواستند که در اسرع وقت طرح جبران خسارت وارد شده به ایلات را تدوین کند و حتی تهدید کردند که در صورت عدم انجام این کار، به قانونگذاری متوسل خواهند شد.

«الی لانکری»، شهردار ایلات در این باره «داده‌های نگران‌کننده‌ای» را ارائه کرد و گفت که فروش فروشگاه‌ها در ماه جاری میلادی حدود ۳۵ درصد کاهش یافته است و این اتفاق رسیدگی به وضعیت ایلات را ضروری می‌کند.

لانکری همچنین هشدار داد: هتل‌ها به زودی تعطیل خواهند شد و نرخ بیکاری به ۵۰ تا ۶۰ درصد خواهد رسید. بدیهی است که فعالیت تجاری در تل‌آویو نیز ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش یافته است، اما در ایلات به طور کامل فروپاشیده است.

«موشه گافنی»، رئیس کمیته مالی کنست نیز در جریان نشست مذکور با اشاره به وضعیت نامناسب شهر ایلات گفت: از نظر جغرافیایی، ایلات در یک مکان دورافتاده قرار دارد و حقیقت این است که ایلات از نظر اقتصادی در حال فروپاشی است. ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم و بگوییم که مقررات کلی وجود دارد،؛ چراکه این مقررات مشکلات ایلات را حل نمی‌کنند.

لانکری با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های وی درخصوص وخامت اوضاع اقتصادی شهر ایلات محقق شده است، در انتقاد از نمایندگان خزانه داری و وزارت دارایی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این وضعیت تا سه ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت، زمستان امسال ایلات از دست رفت، همه چیز منحل شد. ببینید که ایلات شاهد چه وضعیتی است؛ تفرجگاه‌های خالی را ببینید، مراکز تجاری خالی از مردم هستند و هیچ گردشگری در شهر وجود ندارد.

واللا در ادامه گزارش داد: این اعداد و ارقام اهتمام و توجه مقامات ارشد وزارت دارایی و اداره مالیات را متوجه خود نکرده است. آنها قصد ندارند کمک خاصی به ایلات بکنند و وزارت دارایی همچنان معتقد است که طرح غرامت برای کل جمعیت آن کافی است.

شهردار ایلات همچنین تصریح کرد: شهر بر مبنای گردشگران چرخشی ساخته شده است و چرخه‌های گردشگری سه یا چهار روزه است. زمستان سال جاری همه چیز در حال مرگ و از بین رفتن است؛ نه کنفرانسی وجود دارد، نه جشنواره‌ای، نه کنسرتی، نه رویداد ورزشی و ما فقط موشک می‌بینیم و توسط «حوثی‌ها» (جنبش انصارالله یمن) کشته می‌شویم. تفاوت ویروس کرونا با جنگ در این است که وقتی تعطیلی قرنطینه را متوقف کردند همه به ایلات هجوم آوردند تا اینجا تفریح کنند، اما اکنون و در شرایط جنگ هیچکس تمایلی به بیرون رفتن ندارد، ایلات فروپاشید و درحال مرگ در نتیجه عذاب تدریجی است.

لانکری می‌گوید: ایلات متفاوت از دیگر شهرها است؛ چراکه کاملاً به گردشگری وابسته است و بیش از ۸۰ درصد شرکت‌های ایلات در نتیجه حملات و محاصره دریایی اعمال شده تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، علاوه بر این آسیب‌ها همچنان ادامه دارد.

در همین راستا، «یارون جندی»، رئیس انجمن مشاوران مالیاتی رژیم صهیونیستی گفت: کسب و کار در ایلات در حال فروپاشی است و در آینده نزدیک انتظار بهبودی در وضعیت موجود وجود ندارد.

ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از ملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت در نوار غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد. در پی توقیف یک کشتی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و هدف قرار گرفتن چند کشتی دیگر این رژیم، رسانه‌های عبری زبان، یمن را یک تهدید راهبردی برای رژیم اشغالگر ارزیابی کرده‌اند.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر تاکید کرده بود: تا پایان تجاوز به نوار غزه و جنایت علیه برادران فلسطینی، به عملیات نظامی علیه دشمن ادامه می‌دهیم.

عملیات ارتش یمن علیه کشتی‌هایی که در منطقه دریای سرخ به سمت بنادر رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند، باعث شده تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل دریایی بین‌المللی مسیر خود را تغییر دهند یا سفر به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کنند.

منابع رسانه‌ای اخیرا از ۱۵ شرکت کشتیرانی بین‌المللی نام برده‌اند که تاکنون برای منتقل شدن به بنادر رژیم صهیونیستی تغییر مسیر داده یا روند انتقال کالا به سرزمین‌های اشغالی را متوقف کرده‌اند.

شش شهید در حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس

شش جوان فلسطینی بامداد چهارشنبه پس از حملات پهپادی اشغالگران به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت این شهر از انتقال شش شهید و تعدادی مجروح بر اثر بمباران اردوگاه توسط پهپاد رژیم صهیونیستی ساعتی پس از اینکه اشغالگران مانع رسیدن آمبولانس‌ها به مجروحان شدند، خبر داد.

هلال احمر فلسطین همچنین اعلام کرد: نیروهای اشغالگر سه دستگاه آمبولانس را توقیف و از انتقال مجروحان از اردوگاه جلوگیری کردند.

​نیروهای اشغالگر شب گذشته به شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس در شرق آن یورش بردند.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر با خودروهای نظامی و بولدوزرهای خود از محور غربی و با عبور از خیابان خضوری و میدان جمال عبدالناصر در مرکز شهر و خیابان مجموعه گاراژهای قدیمی به شهر هجوم بردند و در خیابان‌ها و محله‌ها اقدام به پرسه زنی کردند. در حالی که نیروهای دیگری از مسیر دوربرگردان المحاکم به سمت اردوگاه نور شمس در شرق شهر حرکت کردند و در محله المنشیه مستقر شده و آن را تحت محاصره شدید درآوردند.

نیروهای اشغالگر به تعدادی از منازل شهروندان در محله‌های مختلف اردوگاه به ویژه مناطق المنشیه، المحجر، الجوره، الدمج و جبل النصر یورش بردند و جستجوی گسترده‌ای در داخل آنها انجام داده و وسایل موجود در منازل را پس از بازجویی از صاحبانشان از بین بردند.

نیروهای اشغالگر از سقف ساختمان‌های بلند در داخل و اطراف اردوگاه بالا رفتند و آن‌ها را به نقاط دیده‌بانی بدل کردند، در حالی که بولدوزرها زیرساخت‌های خیابان‌های اصلی اردوگاه، میدان آن و محله المنشیه را تخریب کردند. اشغالگران برخی دیوارهای تاسیسات و میادین و اموال عمومی و خصوصی را ویران کردند.

در حالی که صداهای انفجار در منطقه شنیده می‌شد اشغالگران عمدا باعث اختلال قابل توجهی در شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در داخل اردوگاه شدند.

این دومین یورش در عرض ۲۴ ساعت است که منجر به تخریب اموال شهروندان و بمباران منازل آنها شد.

شهادت ۳ لبنانی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر بنت جبیل

رسانه‌های لبنانی از شهادت سه شهروند لبنانی در حمله شامگاه سه‌شنبه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر بنت جبیل خبر دادند.

به گزارش ایسنا، جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی حدود ساعت ۱۱ شب منزل خانواده آل بزی در مرکز شهر بنت جبیل را با یک موشک زمین به هوا هدف قرار دادند که در نتیجه آن ابراهیم بزی و همسرش شروق حمود و برادرش علی احمد بزی به شهادت رسیدند و مادر خانواده نجات یافت، تیم‌های امدادی نیز برای آواربرداری در محل این حمله حضور یافتند.

دفاع مدنی جنوب لبنان نیز با اشاره به حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منزل خانواده آل بزی در شهر بنت جبیل از شهادت دو مرد و یک زن خبر داد.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت اسلامی با افتخار و سربلندی از شهید مجاهد علی احمد بزی (قاسم) از ساکنان شهر بنت جبیل در جنوب لبنان که در راه قدس به شهادت رسید، تقدیر می‌کند.

همچنین این رسانه‌ها در ادامه ویدیویی از خسارات وارده به این خانه‌ها در شهر مرزی بنت جبیل را به اشتراک گذاشتند.

خبرنگار شبکه خبری روسیا الیوم نیز اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با عملیات پاکسازی منطقه جنوب شرقی لبنان با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، از شهرکی مشرف به ارتفاعات الحمامص در این منطقه گلوله‌هایی را شلیک کردند.

همچنین به گزارش این خبرنگار، ارتش اشغالگر صهیونیستی بمب‌های فسفری را به اطراف بیت لیف و القوزح در جنوب غربی لبنان شلیک کرده و اطراف ارتفاعات الحمامص و شهرک‌های الخیام، کفرکلا و سهل الخیام در جنوب شرقی لبنان را زیر آتش‌ توپخانه خود قرار داد.

خبرنگاران شبکه خبری الجزیره نیز با اشاره به انفجار موشک‌های رهگیری ارتش رژیم صهیونیستی در آسمان شهر راس الناقوره در جنوب لبنان اظهار کردند که آژیرهای هشدار در این شهر به صدا درآمدند.

پیش از این نیز این شبکه خبری از شلیک ۱۲ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه‌های نظامی واقع در منطقه اشغالی مزارع شبعا و الجلیل علیا خبر داده بود.

این ارتش سه‌شنبه اعتراف کرد که ۹ تن از سربازهایش با یک موشک‌ هدایت‌شونده که از لبنان شلیک شده بود، هدف قرار گرفتند که وضعیت جسمی یکی از آنها وخیم است.

حزب‌الله لبنان سه‌شنبه تایید کرد که برخی پایگاه‌های نظامی و مقرهای فرماندهی و استقرار سربازان صهیونیست در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که در میانه حملات مستمر در نوار غزه،‌ اراضی اشغالی از هفت جبهه مختلف هدف قرار گرفتند و ارتش تاکنون به شش مورد آنها پاسخ داده است.

حملات میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ادامه دارد و حزب‌الله تعدادی از پایگاه‌های ارتش دشمن را هدف قرار داده و توپخانه دشمن نیز برخی روستاها و شهرک‌های واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

ویدئویی از شدت ویرانی‌ها در شمال غزه، هیچ ساختمانی دیگر قابل سکونت نیست

 

تعداد شهدای غزه به ۲۱۱۱۰ تن رسید

وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، تعداد شهدا در نوار غزه به ۲۱۱۱۰ تن رسیده است.

به نقل از المیادین، هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در بمباران یک ساختمان مسکونی در مقابل بیمارستان الأمل در خان یونس ده‌ها تن شهید و زخمی شدند.

اسکای نیوز نیز به نقل از منابع پزشکی در غزه گزارش داد که طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۵ تن در حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند.

در حال تکمیل...

بیشتر بخوانید: 

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • عادل
    1

    اسراییل بدبخت هرچه بهانه میده به دست ایران فایده ندارد ایران خودش زده به موش مردگی بنازم ترس

  • به نام خدا
    0

    صبح بخیر درهای رحمت خدا باز هست اما شرارت پیشگان باعث بسته شدن هستند

  • ناشناس
    2

    پیش بسوی نابودی حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبنان و انصارالله یمن. اینها حرام خواران ثروت ایرانیان هستند.

  • ناشناس
    2

    درود بر اسراییل صلح طلب. کجا هستند اون چند میلیون نفر ساندیسی که میگفتن حریفت منم؟ حریف که تو لونه موش نمیشه. وسط میدان جنگ خودت رو نشون بده.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      میخوان اونجا برن تو تونل همینجا که امن تره .تازه کلی مردم بیگناه را هم به کشتن نمیدن .

  • ناشناس
    10

    نابودی حماس برابر نابودی خودت میشه

  • ناشناس
    1

    بیشرفا اصلا تو رودر بایسیم نمیافتند .پشت هم خطوط قرمز مارا قهوه ای میکنند .

  • ناشناس
    0

    فلسطین را سرکوب کرده حالا نوبت حزب اللله است

  • سیاوش
    0

    بابا ما اینقدر رجز می خونیم فک کنم اینا کلا نمی فهمن الانم فک کنم اسرائیل فلان فلان شده دنبال جنگه نمی دونه ما فقط رجزشو می خونیم تهش هم یه هواپیما خودمونو می زنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها