هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

مذاکرات موساد و سیا با قطری ها در لهستان برای تبادل اسرا

جنگ اسرائیل و حماس وارد هفتاد و چهارمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

مذاکرات موساد و سیا با قطری ها در لهستان برای تبادل اسرا

حزب‌الله لبنان به تل‌آویو درباره هرگونه حمله به غیرنظامیان هشدار داد

حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که به هدف قرار دادن غیرنظامیان پاسخی مشابه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، شامگاه دوشنبه، حزب‌الله لبنان در واکنش به هدف قرار دادن مراسم تشییع پیکر یکی از مبارزان این حزب در شهرک عیتا الشعب در جنوب لبنان توسط اشغالگران، از شلیک موشک به سمت کریات شمونا خبر داد.

حزب‌الله لبنان عصر دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هر گونه آسیبی که به غیرنظامیان وارد شود متقابل خواهد بود و پاسخ مشابه ما را در پی خواهد داشت.»

به گزارش رسانه‌های عبری، تعدادی راکت شامگاه دوشنبه از لبنان به شهرک کریات شمونا در شمال اراضی اشغالی شلیک شد و به زیرساخت‌ها و اموال صهیونیست‌ها خسارت وارد کرد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: «آژیرهای خطر در پی پرتاب گلوله‌های موشکی در کریات شمونا، تل حای و مرگلیوت (شمال) به صدا درآمدند.»

این روزنامه افزود: پس از هشداری که پیشتر در شهر فعال شده بود، گلوله‌های موشکی در کریات شمونا سقوط کردند.

این روزنامه ادامه داد: یکی از موشک‌ها در حیاط خانه‌ای سقوط کرد و پلیس موارد بسیاری از اصابت ترکش‌های موشک در سطح شهر را گزارش کرد.

در این راستا، خبرنگار الجزیره گزارش داد که موشک رژیم صهیونیستی در نزدیکی مراسم تشییع پیکر یکی از مبارزان حزب‌الله در عیتا الشعب منفجر شد، بدون اینکه تلفاتی گزارش شود.

این تهدید در حالی است که تل‌آویو گفته که در بحبوحه بمباران متقابل دو طرف در مرز، جنگ در جبهه لبنان نزدیک‌تر شده‌است.

به رغم این تهدید حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگانش دوشنبه دو سکوی گنبد آهنین را در شمال شهرک کاپری در نزدیکی مرز جنوبی لبنان با توپخانه و همچنین تجمع سربازان اسرائیلی و خودروهایشان را در مجاورت مقر الحمرا هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مقابل ادعا کرد که پدافند هوایی دو پهپاد را که از خاک لبنان به سمت شهرک‌های شمالی پرتاب شده بود، رهگیری کرد که یکی از آنها بر فراز شهر صفد رهگیری شد.

از سوی دیگر، نیروی هوایی اشغالگران مجموعه‌ای از حملات را در خاک لبنان انجام داد که مدعی شد سایت‌های نظامی، سکوهای پرتاب موشک و زیرساخت‌های متعلق به حزب‌الله را هدف قرار داده‌است.

علاوه بر این حملات هوایی، توپخانه اشغالگران چندین شهر لبنان از جمله الخیام، میس الجبل، عیتارون و محیبیب را بمباران کرد.

مرز بین فلسطین اشغالی و لبنان از زمان آغاز جنگ صهیونیست‌ها در نوار غزه در اکتبر گذشته و پس از حمله حماس به شهرک‌های صهیونیست‌نشین شاهد درگیری بین اشغالگران و حزب‌الله بوده‌است.

مذاکرات روسای موساد و سیا با مقام قطری در ورشو برای تبادل اسرا

ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) روز دوشنبه در ورشو با دیوید بارنیا، رئیس موساد و محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیدار کرد.

به گزارش ایسنا،‌ بر اساس آنچه وبگاه واللا به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد، برنز با آنها درباره یک طرح جدید برای معامله تبادل اسرا بین اشغالگران و جنبش حماس گفت‌وگو کرد.

نیتزان آلون، مسؤول موضوع بازداشت شدگان در غزه در ارتش رژیم صهیونیستی در این نشست شرکت داشت.

به گزارش واللا، آلون و تیمش چندین ایده را بسط دادند تا طرح جدیدی برای معامله تبادل اسیران ارائه کنند.

پس از آنکه بارنیا و آل ثانی جمعه گذشته در یکی دیگر از پایتخت‌های اروپایی دیدار کردند، این دومین دیدار آنها در کمتر از یک هفته است.

بارنیا پنجشنبه گذشته در جریان سفر جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به اراضی اشغالی با او دیدار کرد و آنها در مورد ادامه گفت‌وگوها در خصوص توافق مبادله اسیران گفت‌وگو کردند.

یک مقام ارشد صهیونیست گفت که این تماس‌ها هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و «سخت و زمان بر خواهند بود» و تل‌آویو در حال حاضر به دنبال اعمال فشار سیاسی بر حماس برای بازگشت به مذاکرات است.

حماس نیز از بازگشت به مذاکرات بدون اعلام آتش‌بس کامل و مستمر صهیونیست‌ها در جنگ علیه نوار غزه خودداری کرده‌است.

شرط تل‌آویو برای پایان دادن به تنش با لبنان

یک پایگاه خبری به نقل از مقام‌های مطلع نوشت که مقامات آمریکایی در تلاش برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک بین لبنان و تل‌آویو هستند، اما تاکنون با پیشرفت اندکی حاصل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری «آکسیوس»‌ بامداد سه‌شنبه گزارش داد که رژیم صهیونیستی به آمریکا گفته بعنوان بخشی از توافق برای پایان تنش‌ها با لبنان، حزب‌الله باید حدود ۱۰ کیلومتر از مرز دور بشود.

طبق این گزارش، مقامات آمریکایی در تلاش برای دستیابی به یک راه حل دیپلماتیک بین لبنان و تل‌آویو هستند، اما تاکنون با پیشرفت اندکی حاصل شده است.

آکسیوس به نقل از منابع مطلع نوشت: «نتانیاهو و گالانت به آستین گفتند که اسرائیل آماده است به دیپلماسی فرصت بدهد، مشروط بر اینکه پیشرفت ظرف چند هفته اتفاق بیافتد».

پیش از این،‌نهاد رسانه‌ای «الاعلام الحربی» روز شنبه در هفتادمین روز جنگ در غزه از ۵۰۹ عملیات علیه مواضع ارتش اسرائیل از ابتدای جنگ خبر داده و نوشت که ۵۹ مقر و پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در طول این مدت هدف قرار گرفته شده است. (جزئیات بیشتر)

مقاومت اسلامی لبنان از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش اسرائیل انجام داده است.

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه ادعا کرد که مواضع ارتش سوریه که از آنجا به شمال فلسطین اشغالی موشک شلیک‌شده بود را گلوله‌باران کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه از حمله توپخانه‌ای به اهدافی در جنوب سوریه خبر داد.

صهیونیست‌ها مدعی هستند مواضع ارتش سوریه که از آنجا به شمال فلسطین اشغالی موشک شلیک‌شده بود را گلوله‌باران کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه خبر دادند که چند موشک از سوریه به سوی مناطق جولان اشغالی شلیک شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

گروه‌های مقاومت طی هفته‌های اخیر در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از چند جبهه صهیونیست‌ها را هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله لبنان نیز طی هفته‌های اخیر، بارها مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و تلفات و خسارت‌های زیادی به صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند.

کشتار جدید صهیونیست‌ها در رفح/ ادامه درگیری مقاومت با اشغالگران

رژیم اشغالگر برای هفتاد و چهارمین روز به تجاوزات خود در تمام نقاط نوار غزه ادامه می‌دهد درحالیکه تاکنون بیش از ۱۹ هزار و ۴۰۰ نفر شهید و بیش از ۵۲ هزار و ۲۰۰ تن زخمی شده‌اند. این در حالی است که درگیری‌های مقاومت با اشغالگران در چند محور ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، گروه‌های مقاومت فلسطین به مقابله با نیروهای اشغالگر که در تلاش برای نفوذ در بیش از یک محور هستند، ادامه داده و همچنین در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان، شهرک‌ها و اماکن نظامی اشغالگران را با رگبار موشکی هدف قرار می‌دهند.

در این راستا رسانه‌های فلسطینی حملات توپخانه‌ای و درگیری‌های شدید در چندین منطقه در جبالیا را گزارش دادند، خبرنگار الجزیره نیز از درگیری شدید بین مقاومت و نیروهای رژیم صهیونیستی در منطقه تل الزعتر در جبالیا در شمال نوار غزه خبر داد.

حملات توپخانه‌ای و هوایی و نیز درگیری در مناطق شمالی و شرقی خان یونس ادامه دارند. توپخانه اشغالگران خانه‌های غیرنظامیان را در نزدیکی محل استقرار خودروهای نظامی در مرکز خان یونس در جنوب غزه هدف قرار داد.

گردان‌های شهید عزالدین قسام - شاخه نظامی جنبش حماس، صحنه‌ای از هدف قرار دادن یک جیپ هامر رژیم صهیونیستی با موشک ضد تانک کورنت در شمال شرق بیت لاهیا را منتشر کرد. گردان‌های القسام روز دوشنبه اعلام کرد که یک کامیون حامل تعداد زیادی از نظامیان اشغالگر را در بیت لاهیا با گلوله TBG هدف قرار داده و سپس با آنها درگیر شده و تعدادی کشته و زخمی در میان آنها به جا گذاشته‌است.

همچنین رزمندگان مقاومت یک تانک «مرکاوا»ی رژیم صهیونیستی را با گلوله «تاندم» در شرق بیت لاهیا منهدم کردند. رزمندگان مقاومت در ادامه بمب ضدنفر «رعدیه» را در میان نیروهای پیاده صهیونیست که در داخل ساختمانی در بیت لاهیا تجمع کرده بودند، منفجر کردند و سپس با گلوله «TBG» آنها را هدف قرار دادند.

مقاومت تاکید کرد که پس از هدف قرار دادن نیروی پیاده دشمن، از نقطه صفر با آنها درگیر شد و آنها را نابود کرد.

مقاومت یک نفربر صهیونیست و یک دستگاه بلدوزر نظامی D۹ را با دو گلوله یاسین ۱۰۵ در بیت لاهیا منهدم کرد که پس از انهدام آنها، نیروهای مقاومت تعدادی بمب را در میان سربازان اشغالگر که قصد نجات مجروحان را داشتند، منفجر کردند.

القسام همچنین یک جیپ نظامی اسرائیلی را با موشک ضدتانک در اطراف منطقه ابرج النداء در شمال نوار غزه هدف قرار داد که مستقیما به آن اصابت کرد.

همچنین گردان‌های القسام اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» را با یک گلوله یاسین ۱۰۵ در خان یونس هدف قرار دادند. رزمندگان القسام همچنین توانستند کامیونی حامل نظامیان صهیونیست را با گلوله در شرق شهر مذکور هدف قرار دهند.

رزمندگان مقاومت در ادامه نیروهای اشغالگر در حال نفوذ به شمال شهر خان یونس را با خمپاره هدف قرار دادند. القسام همچنین نیروهای اشغالگر را که در داخل ساختمانی در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه مستقر شده بودند با گلوله TBG و RPG هدف قرار داد و رزمندگان مقاومت با این نیروها درگیر شدند و در میان آنها کشته و زخمی برجای گذاشتند.

شهادت یک خبرنگار دیگر در جنایت رفح

این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی به منازل به ویژه در رفح در جنوب نوار غزه ادامه دارد که منجر به شهادت ده‌ها تن و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.

اسماعیل ابوعمر، روزنامه نگار به الجزیره گزارش داد که در حملات اشغالگران که چندین خانه را در رفح هدف قرار دادند، دست کم ۲۹ فلسطینی به شهادت رسیدند. خبرنگار الجزیره پیشتر گفته بود: در بمباران رژیم صهیونیستی در رفح تعدادی فلسطینی از جمله عادل زعرب روزنامه نگار شهید شدند.

بنابراین، تعداد شهدای روزنامه نگار در نوار غزه به ۹۷ تن رسید، زیرا اشغالگران به عمد آنها را در تجاوزات خود به عنوان بخشی از سیاست محو حقایق و ترور روایت فلسطینی هدف قرار می‌دهند.

این در حالی است که تعدادی دیگر نیز در حملات اشغالگران به مناطق مختلف در رفح زخمی شدند.  همچنین بامداد سه‌شنبه پنج نفر در اردوگاه نصیرات و چهار نفر در دیرالبلح در مرکز نوار غزه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

نیروهای صهیونیست همچنین جنوب دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند و توپخانه‌های اشغالگران نیز بر فراز محله الشیخ رضوان در شهر غزه منور شلیک کردند.

همچنین بر اثر بمباران اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه، دو فلسطینی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

بهداشت جهانی: توانایی کار بیمارستان ناصر به شدت کاهش یافته‌است

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: توانایی بیمارستان ناصر در جنوب غزه برای کار به شدت کاهش یافته و کارکنان آن با آسیب مواجه هستند.

این سازمان افزود: «بیش از ۱۰۰۰ بیمار و ۴۰۰۰ آواره در بیمارستان ناصر وجود دارند و ما همچنان خواستار آتش‌بس فوری هستیم. غیرنظامیان در غزه به صلح نیاز دارند.»

افزایش تلفات اشغالگران

ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن یک افسر و یک سرباز یگان یاهلوم در نبردهای نوار غزه اعتراف کرد.

سخنگوی ارتش اشغالگر اجازه انتشار اسامی دو سرباز ذخیره را صادر کرد که در نبردهای شمال نوار غزه کشته شدند: سرگرد ذخیره دانیل یاکوف بن هاروش (۳۱ ساله) از آلون و ستوان ذخیره روتم یوسف لوی (۲۴ ساله) از اورانیت کشته و دو سرباز از گردان ۱۳ تیپ گولانی در جنوب نوار غزه نیز به شدت مجروح شدند.

دوشنبه ارتش اشغالگر از کشته شدن پنج سرباز خود در نبردهای نوار غزه خبر داد.

کشته شدن ۴ نیروی کماندوی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که ۴ نفر از نظامیان کشته شده اسرائیلی در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ویژه بوده‌اند./ فرهیختگان

بمباران شدید بیت حانون در شمال غزه به رغم اعلام اشغال کامل آن 

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر به رغم آن که اعلام کرد منطقه «بیت حانون« در شمال نوار غزه را به طور کامل اشغال کرده است اما آن را به شدت بمباران کرد./ جماران

اخباری از شلیک موشک از لبنان به سمت مقر نظامی صهیونیست‌ها

رسانه‌های عبری اخبار اولیه‌ای از شلیک موشک از لبنان به سمت مقر نظامی صهیونیستی المطله (متولا) منتشر کردند.

به گزارش ایسنا،‌ رسانه‌های عبری در حالی این خبر را منتشر کردند که می‌گویند صدای انفجارهای مهیبی در نزدیکی کریات شمونا شنیده شده‌است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد، رژیم صهیونیستی اطراف شهرک کفر کلا را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

این خبرنگار از جنوب لبنان گفت: یک موشک هدایت شونده تانکی در مقر نظامی المطله در بخش شرقی جنوب لبنان را هدف قرار داد.

النشره نیز گزارش داد، ارتش اشغالگر حومه میس الجبل و بلیدا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد.

این در حالی است که رسانه‌ عبری یسرائیل هیوم نوشت: تهدید اصلی همان تهدیدی است که حزب‌الله لبنان در شمال ایجاد می‌کند و بالغ بر ۱۷ سال است اسرائیل ترجیح می‌دهد با این حزب‌ برخورد نکند.

به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی تا امروز راه حل جزئی و موقت را ترجیح داده با این گمان که به تعویق انداختن این مساله آن را حل خواهد کرد.

همچنین روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، باید در تونل‌های متعلق به حزب‌الله لبنان بازنگری کرد، زیرا اگر حماس چنین تونل‌های بزرگی دارد حزب‌الله چه تونل‌هایی خواهد داشت؟

تعداد شهدای غزه به ۱۹۶۶۷ تن رسید

وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدا و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: تعداد شهدا به ۱۹۶۶۷ تن و تعداد مجروحان به ۵۲۵۸۶ تن رسیده است.

وزارت بهداشت غزه تصریح کرد که بیمارستان‌های جنوب نوار غزه در مقابل تعداد بسیار مجروحان، ناتوان مانده‌اند و برخی از مجروحان را که می‌توانند آنها را نجات دهند، بر دیگران اولویت می‌دهند.

مدیر کل وزارت بهداشت در غزه نیز در مصاحبه با الجزیره گفت که نیروهای اشغالگر نظام درمانی در نوار غزه را به صورت عامدانه نابود می‌کنند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعات اخیر در تمامی مناطق نوار غزه مرتکب ۱۷ کشتار هولناک شدند.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

 

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    قطر به طالبان و حماس کمک می کند احتمالا در آینده درگیر مشکلات جدی خواهد شد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      با چراغ سبز امریکاست. تنش در منطقه به سود انهاست.

  • ناشناس
    1

    آقا چرا با وجود حمایت‌های همه جانبه مالی قطر از گروه حماس ،امریکا واروپا وحتی اسرائیل با سران این کشور رابطه خوبی دارن تازه میانجیگری قطر در سطح بین المللی برای حل این مناقشه قبول دارن ورئیس موساد سازمان اطلاعات اسرائیل به قطر می‌ره درحالی که سران حماس در قطر هستن، ولی بیشترین حساسیت‌ها رو ایرانه و بیشترین هزینه ما بابت این موضوع داریم می‌پردازیم

  • ناشناس
    1

    بالاخره سر قطر از لای لحاف اومد بیرون

  • ناشناس
    1

    قطر روزی از داعش حمایت می کرد . به نظر بنده قطر در این وسط دوست اسراعیل و آمریکاست و دوستی با این کشور خطرناک است .

  • ناشناس
    0

    با حمله به داخل شهرهای اسرائیل نیروهاشون رو به عقب بکشید

  • مردم
    0

    چرا همه گروه‌های اسلامی مردم را سپر بلا کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چون اسما اسلامی هستن ولی در عمل فقط از قدرت خودشان حمایت می کنند ضمنا اسلام همه چیز را توجیه می کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها