هشتاد و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

درگیری فلسطینی‌ها با اسرائیل در کرانه باختری/ حماس: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر در غزه کشته شدند

جنگ اسرائیل و حماس وارد هشتاد و ششمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

درگیری فلسطینی‌ها با اسرائیل در کرانه باختری/ حماس: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر در غزه کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی: حماس گمان می‌کند به زودی غزه را ترک می‌کنیم اما اشتباه می‌کند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس گمان می‌کند ارتش این رژیم به زودی نوار غزه را ترک خواهد کرد اما «سخت در اشتباه است».

به گزارش ایسنا، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست خبری در تل‌آویو با بیان اظهارات مذکور گفت که وظیفه ارتش بازگرداندن همه اسرای صهیونیستی است.

وی با نادیده گرفتن جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه و نقض تمامی قوانین بین‌المللی مدعی شد که این اسرا برخلاف قوانین بین المللی انسانی بازداشت شده‌اند و بازگرداندن آنها «وظیفه اخلاقی و بین‌المللی» است.

به نقل از سایت خبری النشره، هاگاری افزود که ارتش صهیونیستی به اعمال فشار نظامی ادامه خواهد داد و عزم خود را برای «نابودی» حماس جزم کرده است.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که اختلافات شدیدی درباره تداوم جنگ علیه نوار غزه و پرونده اسرای صهیونیستی در کابینه جنگ این رژیم وجود دارد.

درگیری شدید فلسطینی‌ها با اشغالگران در طولکرم

نظامیان صهیونیست بامداد یکشنبه به شهر «طولکرم» و اردوگاه «نور شمس» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از یورش نظامیان صهیونیست به شهر «طولکرم» واقع در کرانه باختری و فعال‌شدن صدای آژیر خطر در اردوگاه «نور شمس» خبر دادند.

نیروهای رژیم صهیونیستی با تعداد زیادی خودروی زرهی و چند بولدوزر وارد شهر طولکرم و اردوگاه نور شمس شده و قصد تخریب منازل فلسطینیان دارند.

تیپ «شهدای الاقصی» نیز گفت که رزمندگان فلسطینی با شجاعت در حال مقابله با یورش صهیونیست‌ها بوده و آنها را در اردوگاه نور شمس به رگبار گلوله بستند.

پیش از این نیز نظامیان صهیونیست با خودروهای زرهی و پهپاد روز جمعه وارد اردوگاه الفارعه در کرانه باختری شدند و جوانان اردوگاه نیز با سلاح گرم به مقابله برخاستند. 

کشته شدن یک نظامی اسیر صهیونیست در غزه

«کتائب شهید ابوعلی مصطفی» از کشته شدن یک نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک نظامی اسیر رژیم صهیونیستی در غزه در حمله هوایی این رژیم، کشته شد. 

کتائب شهید ابوعلی مصطفی شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست که در اسارت این گروه در غزه بود، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی کشته شد و تعداد دیگری از اسرا نیز زخمی شدند. 

سخنگوی این گروه در یک پیام صوتی گفت که این حمله هوایی پس از تلاش نافرجام یک گروه از نظامیان صهیونیست برای آزادسازی این اسیر صورت گرفت. 

در همین ارتباط ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که دو نفر از افسران خود را در جریان درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین در غزه از دست داده است.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گزارش داد، سرگرد ذخیره «کنستانتین سوشکو»، ۳۰ ساله از ساکنان تل آویو یکی از این افسران بوده است. وی نیروی گردان مهندسی ۷۰۸۶ تیپ گولانی بود.

«هارئیل ایتاه»۲۲ ساله از اشغالگران نتانیا، افسر دوم صهیونیست است که در غزه کشته شد.

نتانیاهو: محور فیلادلفیا باید دست اسرائیل باشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت که محور فیلادلفیا بین مصر و نوار غزه باید تحت کنترل رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی نوشت: محور فیلادلفیا باید تحت کنترل اسرائیل باشد که شامل منطقه اطراف بین نوار غزه و شهر رفح مصر است.

وی تاکید کرد که هر ترتیبی غیر از آن مورد قبول رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

چهارشنبه گذشته آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «یسرائیل بیتنو» (اسرائیل خانه ما است) گفت که حدود یک و نیم میلیون نفر از ساکنان غزه این باریکه را به مقصد صحرای سینا ترک خواهند کرد.

وی در مصاحبه با روزنامه عبری «کالکالیست» مدعی شد: «آنچه در غره می‌گذرد به خاطر این است که مصری‌ها آن را به یک مشکل اسرائیلی تبدیل کردند و ما به تنهایی قادر به حل مشکل غزه نخواهیم بود.»

لیبرمن که پیش از این به عنوان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خدمت کرده، با بیان اینکه اسرائیل باید مشکل غزه را به یک بحران عمومی تبدیل کند، نه خصوصی و صهیونیست‌ها باید به فکر امنیت اسرائیل باشند، خواستار اشغال محور فیلادلفیا و همچنین تخریب دیوارها و تونل‌ها شد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نیز نوشته بود که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همتای آمریکایی خود، لوید آستین، پیشنهاد ایجاد دیواری زیرزمینی در سمت مصر برای جداسازی آن از نوار غزه با بودجه آمریکا را داده‌است.

این روزنامه توضیح داد که طول دیوار پیشنهادی ممکن است به ۱۳ کیلومتر برسد و شامل حسگرها و فناوری‌هایی برای تشخیص احتمال حفاری‌های قریب الوقوع در نزدیکی آن باشد.

کانال عبری «I۲۴ NEWS» نیز تحلیلی درباره محور مرزی فیلادلفیا با مصر منتشر کرد و اینکه آیا این «خط قرمز قابل عبور» است یا خیر.

«آی ۲۴» اشاره کرد که «با وارد شدن به سومین ماه جنگ اسرائیل علیه غزه و با گسترش عملیات اسرائیل در سراسر نوار غزه، محور «فیلادلفیا» واقع در مرز مصر و نوار غزه به خط مقدم بازگشت».

در مقابل، قاهره نسبت به انجام هرگونه عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه حائل که ساکنان غزه را به فرار دسته جمعی به مصر تحت فشار بمباران و بسته شدن سوق می‌دهد، هشدار داد؛ موضوعی که مصر آن را حاکمیتی می‌داند و برای آن خط قرمزی است که نمی‌توان از آن عبور کرد.

محور فیلادلفیا یا محور صلاح الدین از دریای مدیترانه در شمال تا گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب در طول مرز مصر با نوار غزه امتداد دارد که حدود ۱۴ کیلومتر است.

معاهده صلحی که مصر در سال ۱۹۷۹ با اسرائیل امضا کرد و در رسانه‌ها به پیمان «کمپ دیوید» معروف شد، ایجاد یک منطقه حائل در امتداد مرز یا آنچه به عنوان محور فیلادلفیا شناخته می‌شد را تعیین کرد.

جهاد اسلامی: اشغالگران را مجبور می‌کنیم به شروطمان تن دهند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی روز شنبه تاکید کرد که مقاومت، اشغالگران را مجبور خواهد کرد که از شرط‌هایش پیروی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که مقاومت اشغالگران را مجبور خواهد کرد از شروطش که در رأس آن، آتش‌بس بوده پیروی کنند.

وی در ادامه گفت: «هرگز به دشمن اجازه نخواهیم داد تا فرصتی برای بازیابی توانایی جنگی خود و بازآرایی نیروهایش پیدا کند».

از سوی دیگر «محمود مرداوی» از سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز شنبه تاکید کرد که تمامی اهدافی که اشغالگران اسرائیلی در غزه تعیین کرده بودند، از بین رفته است.

وی که با شبکه خبری «الجزیره مباشر» مصاحبه می‌کرد، افزود: «اشغالگران نمی‌توانند اراده مقاومت در نوار غزه را در هم بشکنند و مقاومت مانع از تحقق اهداف رژیم صهیونیستی خواهد شد».

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: «پیش از آغاز هرگونه مذاکره، درگیری‌ها باید متوقف شده و اشغالگران می‌بایست از غزه خارج شوند».

رسانه‌های عبری امروز شنبه ۳۰ دسامبر با انتشار گزارش‌هایی، از جزئیات طرح جدید قطر برای توافق بین تل‌آویو و حماس خبر می‌دهند؛ توافقی که می‌تواند فشارهای سیاسی علیه کابینه اسرائیل را کاهش دهد اما حماس هنوز با آن موافقت نکرده است.

جروزالم‌پست ساعات پایانی شب گذشته با انتشار گزارشی در این باره نوشت «قطر پیشنهاد داده که در مرحله اول توافق، ۵۰ گروگان از سوی حماس آزاد و آتش‌بس چندهفته‌ای برقرار شود».

این رسانه عبری درباره مرحله دوم این طرح گزارش داد که جزئیات آن هنوز منتشر نشده اما شکل‌گیری آن منجر به عقب‌‎نشینی نظامیان اسرائیلی از غزه خواهد شد.

پیش از قطر، مصر هم در هفته گذشته پیشنهاد توافقی سه مرحله‌ای را مطرح کرده بود که در نهایت به آزادسازی تمامی اسرای هر دو طرف منجر می‌شد. براساس طرح پیشنهادی قاهره، سومین مرحله توافق شامل پایان جنگ، خروج اسرائیل از غزه و تشکیل یک دولت تکنوکرات در غزه می‌شد. 

علی‌رغم رضایت تل‌آویو از کلیات این طرح جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روزهای گذشته بارها تصریح کرده است که ازسرگیری هرگونه مذاکره‌ای برای آزادی اسرای اسرائیلی، منوط به توقف جنگ و عقب‌نشینی نظامی از غزه است.

ارتش اسرائیل: شلیک موشک از غزه به صفر نمی‌رسد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برآوردها نشان می‌دهد که جنگ غزه نمی‌تواند شلیک موشک‌های مقاومت را به صفر برساند و موشکی از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک نشود./ تسنیم

حماس: در ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ نفر در غزه کشته شدند

وزارت بهداشت فلسطین، امروز یکشنبه اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز 22 هزار نفر و شمار مجروحان به بیش از 56 هزار نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین ظهر امروز (یکشنبه، هشتاد و ششمین روز جنگ غزه)، از افزایش شمار قربانیان جنگ تمام عیار زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد و اعلام کرد که شمار شهدای غزه به مرز ۲۲ هزار نفر رسید.

بر اساس این گزارش، شمار شهدای غزه به ۲۱ هزار و ۸۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۵۶ هزار و ۴۵۱ نفر رسیده است و نظامیان صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته، مرتکب ۱۲ جنایت جدید شده‌اند که طی آن دست‌کم ۱۵۰ نفر به شهادت رسیدند.

حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مرز

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (یکشنبه) از حملات متقابل حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که با یک فروند پهپاد موضع نظامی «رمثا» در کشتزارهای اشغالی «شبعا» را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان افزود که مبارزانش سایت حانیتا را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و این حملات مستقیمان به هدف اصابت کردند.

طبق گزارش شبکه المیادین، حزب‌الله همچنین از حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی «حرج عداثر» خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد که پادگان رامیم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

منابع خبری نیز از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملات هوایی را به مناطق مرزی لبنان انجام داد.

شبکه الجزیره اعلام کرد که این حملات رژیم صهیونیستی منجر به مجروح شدن چهار لبنانی شده و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

یک جنگنده رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهر «بنت جبیل» هدف قرار داد که منجر کشته شدن یک لبنانی شد.

طبق این گزارش، شخص دیگری نیز در شهرک «کفرکلا» و دو نفر دیگر در شهرک «عیتا الشعب» در نتیجه حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

در همین راستا، حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که «علی احمد سعدجبریل» یکی از رزمندگان آن در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

طی هفته‌های اخیر مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است. طی هفت روز آتش‌بس میان رژیم اشغالگر و مقاومت فلسطین آرامش نسبی در این منطقه حکم‌فرما شد، اما در پی ازسرگیری تجاوزات تل‌آویو به نوار غزه، حملات متقابل میان حزب‌الله و رژیم اشغالگر نیز بار دیگر شدت گرفت.

رسانه‌های عبری گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌ الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کرده‌اند.

اخیرا رسانه‌های عبری فاش کردند که این شهرک‌نشینان صهیونیست حاضر به بازگشت به خانه‌هایشان نیستند و می‌گویند که کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر توجهی به سرنوشت آنها نداشته و آنها را رها کرده‌ است.

پیشتر نیز روزنامه فایننشال تایمز اعلام کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در تلاشی دیپلماتیک برای جلوگیری از بروز درگیری همه‌جانبه میان مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی، در حال بررسی راه‌هایی برای متقاعد کردن حزب‌الله به عقب‌نشینی از مرز لبنان و فلسطین اشغالی هستند.

ابتلای نظامیان صهیونیست به بیماری پوستی در مرزهای غزه

منابع رسانه‌ای عبری از ابتلای نظامیان رژیم صهیونیستی به یک بیماری پوستی جدید در مرزهای نوار غزه پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «معاریو» در این باره نوشت: ده‌ها سرباز با بیماری پوستی که شبیه به انگل «لیشمانیوز» است، شناسایی شده‌اند.

طبق گزارش این رسانه، شماری از سربازان با دیدن عوارض پوستی به پزشکان متخصص پوست مراجعه کرده و پزشکان ابتلای آنها به بیماری پوستی «لیشمانیوز» را تایید کردند.

معاریو همچنین نوشت: برخی از این افراد فعالیت عملیاتی خود را متوقف کرده و به کلینیک‌های پوستی منتقل شده‌اند.

«لیشمانیاز» یا «لیشمانیوز»، یک بیماری است که از طریق نیش نمونه‌های خاصی از پشه خاکی گسترش می‌یابد و بیماری واگیردار است.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی به ابتلای برخی نظامیان خود در غزه به نوعی بیماری گوارشی در اثر وضعیت نامناسب بهداشتی و غذایی در میدان جنگ اذعان کرده بود.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

هشتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هشتادمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتاد و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصت و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شصتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاه و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اسرای صهیونیستی؟؟؟؟ بچه 9 ماهه تا 13 ساله اسرای صهیونیستی بودند؟!!! همین نفرت کوره که باعث اینهمه جنایات شده و میشه

  • ihnd
    0

    اسراییل پیروز است فلسطین نابود است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها