پنجاه و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شروع مرحله دوم مبادله اسرا بین اسرائیل و حماس/ ادعای صهیونیست‌ها درباره رهگیری پهپاد در دریای سرخ/ احتمال تمدید آتش‌بس در غزه

جنگ اسرائیل و حماس وارد پنجاه و یکمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

شروع مرحله دوم مبادله اسرا بین اسرائیل و حماس/ ادعای صهیونیست‌ها درباره رهگیری پهپاد در دریای سرخ/ احتمال تمدید آتش‌بس در غزه

آغاز مرحله دوم مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس

مرحله دوم مبادله اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس بعد از چند ساعت اخیر، بالاخره بامداد یکشنبه آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم موقت صهیونیستی گزارش داد که تبادل مجموعه دوم اسرا با نوار غزه در ساعت ۲۳:۰۰ به وقت محلی انجام می‌شود.

دقایقی بعد شبکه «الجزیره» به نقل از منابع در نوار غزه گزارش داد که گردان‌های القسام روند تحویل دومین گروه از اسرای صهیونیست به صلیب سرخ را آغاز کرده است.

شاخه نظامی حماس نیز اعلام کرد: «به عنوان بخشی از آتش‌بس بشردوستانه، ۱۳ زندانی اسرائیلی و ۷ تبعه خارجی را به صلیب سرخ تحویل دادیم».

منابع محلی گزارش دادند که رژیم موقت صهیونیستی به‌تازگی تدارکات آزادی ۳۹ اسیر فلسطینی را آغاز کرده است.

گارد مرزی مصر نیز اعلام کرد خودروهای صلیب سرخ حامل اسرای صهیونیست به گذرگاه رفح رسیده‌اند.

«حماس» اعلام کرد که در اجابت تلاش‌های «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، این جنبش در حال تکمیل آزادی بازداشت‌شدگان تایلندی از نوار غزه است.

شهادت ۴ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به جِنین

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در پی یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین، ۴ نفر به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در پی یورش بامدادی نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین، ۴ نفر به شهادت رسیدند.

 شبکه «الجزیره» گزارش داد که اشغالگران با موشک دوش‌پرتاب به خانه‌ای در «حی الهدف» در شهر جنین شلیک کرده‌اند.

بر این اساس، بولدوزرهای صهیونیستی نیز به تخریب زیرساخت‌ها و اموال شهروندان در ورودی اردوگاه جنین ادامه می‌دهند.

گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد: «یک دستگاه جیپ نظامی اشغالگران را که به شهر جنین یورش می‌برد، با دستگاه انفجاری قوی هدف قرار داد و تلفات وارد شد».

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت: «صهیونیست‌ها از ابتدای یورش به شهر جنین، بیمارستان ابن‌سینا و بیمارستان دولتی را محاصره کرده و مانع کار تیم‌های پزشکی می‌شوند».

منابع امنیتی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از چندین محور به شهر جِنین یورش آورده و علاوه بر دو بیمارستان مذکور مقر جمعیت هلال احمر را نیز محاصره کرده و تک‌تیراندازهای آن بر روی پشت بام‌های برخی ساختمان‌ها مستقر شدند. 

 

تظاهرات گسترده در تل‌آویو برای آزادی اسرای صهیونیست

هزاران تن از شهرک‌نشینان شنبه‌شب با برپایی تظاهرات در تل آویو، خواستار آزادی اسرای صهیونیست نزد حماس شدند.

به گزارش ایسنا، صهیونیست‌ها امشب به دنبال بدعهدی رژیم صهیونیستی نسبت به مفاد توافق آتش‌بس و در نتیجه خودداری حماس از تحویل گروه جدید اسرای صهیونیست، به خیابان‌های تل‌آویو آمدند.

فلسطین الیوم گزارش داد که هزاران نفر از شهرک‌نشینان به خیابان‌های تل‌آویو آمده و خواستار آزادی فوری اسراء شدند.

اسپوتنیک گزارش داد که شنبه شب هزاران تن از «اسرائیلی‌ها» در حمایت از خانواده‌های اسرا در تل‌آویو تظاهرات کردند.

شاخه نظامی حماس اعلام کرد که آزادی دومین گروه از اسرای صهیونیست در گرو تعهد رژیم اشغالگر برای استقرار کامیون‌های امدادی در شمال نوار غزه است.

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد، «تصمیم گرفتیم تا آزادی دومین دسته از اسراء را تا زمانی که اشغالگران به مفاد توافقنامه مربوط به ورود کامیون‌های امدادی به شمال نوار غزه پایبند نباشند، به تعویق بیاندازیم».

در همین باره، اسامه حمدان، از رهبران جنبش حماس گفت که نقض‌هایی توسط اشغالگر اسرائیلی در اجرای بندهای آتش‌بس صورت می‌گیرد.

وی در مصاحبه با المیادین تصریح کرد: نقض‌هایی در اجرای آتش‌بس توسط اشغالگر اسرائیلی رخ می‌دهد که برخی از این نقض‌ها طی روز گذشته رخ داد و امروز نیز تکرار شد. نقض‌هایی که اشغالگر مرتکب شده است، مربوط به مساله کامیون‌ها و همچنین تیراندازی و به شهادت رساندن فلسطینی‌ها است.

وی گفت: قسام تصمیم به تعلیق آزادی گروه دوم از اسیران اسرائیلی گرفت و تماس‌هایی برای رفع نقض‌ها و پایان دادن به آن در جریان است.

ادعای صهیونیست‌ها درباره رهگیری پهپاد در دریای سرخ

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که برای رهگیری یک پهپاد که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» بامداد یکشنبه نوشت که گزارش‌هایی از شنیده‌شدن صدای دو انفجار در بندر اشغالی «ایلات» واقع در جنوب فلسطین اشغالی مخابره شده است.

خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» نیز با انتشار این فیلم نوشت که گزارش‌هایی از فعال‌شدن سامانه‌های پدافندی در بندر اشغالی «ایلات» برای رهگیری اهداف هوایی دریافت کرده است.

دقایقی بعد سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که برای رهگیری یک هواپیمای بدون سرنشین که از آسمان دریای سرخ به سمت بندر اشغالی ایلات در حرکت بود، جنگنده اعزام کرده است.

پیش از این، چندین بار نیروهای یمنی، این شهر را هدف حملات موشکی و پهپادی خود قرار داده بودند. سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شامگاه چهارشنبه هفته گذشته، از حمله موشکی به بندر ایلات خبر داد و گفت که  یگان موشکی این کشور چندین موشک به سمت اهدافی نظامی در «ام الرشراش» (بندر ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

ارتش یمن در طول جنگ ۴۸ روزه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، بارها مواضع دشمن اسرائیلی را در فلسطین اشغالی هدف موشکهای بالستیک و پهپادهای انتحاری قرار داد. یمن تأکید دارد که تا نابودی این رژیم، به مبارزه و حملات خود ادامه خواهد داد.

تل‌آویو لیست اسرای گروه سوم توافق با حماس را تحویل گرفت

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم لیستی از اسامی اسرایی را دریافت کرده که بر اساس توافق مبادله اسیران با حماس، روز یکشنبه آزاد خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده‌است: «مقامات امنیتی در حال بررسی فهرست هستند.»

طبق گزارش روسیا الیوم، در این بیانیه همچنین به نقل از گال هیرش، کمیسر پرونده زندانیان و مفقودین آمده‌است: «به خانواده‌های گروگان‌ها اطلاع داده شده‌است. ما از رسانه‌ها می‌خواهیم که در قبال این موضوع با احتیاط اطلاع‌رسانی کنند.»

دفتر نتانیاهو همچنین تاکید کرد: مقامات مربوطه «اطلاعات موثق را به موقع اعلام خواهند کرد». ما می‌خواهیم از انتشار شایعات و اطلاعات غیر رسمی خودداری شود.

پیش از این، رادیو ارتش اشغالگر گزارش داده بود که مقامات اشغالگر از طریق میانجیگران لیستی از اسامی اسرای گنجانده شده در گروه سوم را طبق توافق تبادل اسیران بین رژیم صهیونیستی و حماس دریافت کرده‌اند.

وزیر صهیونیست: بقای حماس به معنای شکست ماست

وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید، اگر حماس در پایان جنگ روی پای خود باقی بماند، این بدان معناست که این رژیم به شدت شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، «جدعون ساعر»، وزیر جنگ طلب کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: اگر «حماس در پایان جنگ روی پای خود باقی بماند، این بدان معناست که اسرائیل به شدت شکست خورده است».

«حییم یلین»، مسوول رژیم صهیونیستی در غلاف غزه هم گفت، «یحیی سنوار»، رئیس جنبش حماس در نوار غزه همیشه این رژیم را مسخره می‌کند.

وی افزود: «همچنان معتقدم که سنوار ما را دست گرفته و مسخره می‌کند، بیایید کمی از غرور بکاهیم و بفهمیم که این فرد هر ساعت با ما بازی می‌کند و ممکن است با این کار در نهایت پیروز شود.»

پیش از این هم روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نسبت به قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین و توسعه سیستم تونل‌های مقاومت در غزه اذعان کرد و نوشت، رژیم صهیونیستی انتظار چنین قابلیت‌هایی را نداشت.

گردان‌های قدس اعلام کردند: مجاهدان ما شب گذشته ساعت‌ها با نیروهای اشغالگر و خودروهای نفوذی به اردوگاه و شهرهای همجوار درگیر شدند./الجزیره

وزارت بهداشت غزه: سوخت و کمک‌های وارد شده اندک است

درپی دستیابی به توافق آتش‌بس موقت برای تبادل اسرا و ورود کمک‌های بشردوستانه و سوخت به نوار غزه، وزارت بهداشت غزه از محدود بودن کمک‌های وارد شده به این باریکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، منیر البرش، مدیرکل وزارت بهداشت غزه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد: مقدار سوخت وارد شده به نوار غزه به ویژه در شمال این باریکه محدود است.

البرش همچنین گفت: کمک‌های پزشکی وارد شده به نوار غزه نیز محدود است.

وی افزود: اولویت ما وارد کردن داروها و ملزومات پزشکی به ویژه تثبیت کننده‌های استخوان (آتل) است.

در همین راستا، سازمان ملل اعلام کرد که ۶۱ کامیون حامل تجهیزات پزشکی، غذا و آب دیروز شنبه محموله‌های خود را در شمال نوار غزه تخلیه کردند.

طبق این گزارش، از آغاز آتش‌بس میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در مجموع ۲۴۸ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد نوار محاصره شده غزه شده‌است و به همین دلیل رژیم اشغالگر توافق آتش‌بس را نقض کرده‌است؛ چراکه طبق توافق صورت گرفته باید روزانه ۲۰۰ کامیون حامل کمک وارد نوار غزه می‌شد و این کمک‌ها به شکل برابر در شمال و جنوب این باریکه تقسیم می‌شد.

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) در این باره اعلام کرد: ۱۱ آمبولانس، سه اتوبوس و یک تخت پزشکی به بیمارستان الشفا تحویل داده شده‌است.

اوچا اعلام کرد که این کمک‌های پزشکی برای تکمیل تخلیه و انتقال بیماران و مجروحان به مناطق جنوبی نوار غزه در اختیار بیمارستان الشفا قرار گرفت.

روز گذشته، اداره گذرگاه‌های غزه اعلام کرده بود که کمک‌های وارد شده به نوار غزه پاسخگوی نیازهای ساکنان آن نیست.

دفاع مدنی غزه: به تجهیزاتی برای برداشتن آوار و جستجوی افراد مفقود نیاز داریم

سخنگوی دفاع مدنی غزه روز یکشنبه به الجزیره تأکید کرد که با توجه به آتش‌بس موقت در نوار غزه، به تجهیزات زیادی برای از بین بردن آوار و جستجوی افراد مفقود نیاز دارند.

اشغالگران به فلسطینی‌ها درباره رفتن به شمال غزه هشدار دادند

خبرنگار الجزیره گفت: ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها نسبت به رفتن به سمت شمال نوار غزه هشدار داد. این گزارشگر خاطرنشان کرد: اشغالگران به فلسطینیان هشدار دادند که به فاصله کمتر از یک کیلومتری حصار امنیتی نزدیک نشوند.

بامداد چهارشنبه و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند.

طبق توافق تبادل اسرا که جمعه مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر اسرائیلی، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند.

این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

صبح جمعه و در اولین روز از اجرای آتش‌بس، هزاران نفر از مردم فلسطین که در پی حملات شدید رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود در شمال غزه و حضور در جنوب این باریکه شده بودند، بار دیگر به محل زندگی خود بازگشتند.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی: کابینه نتانیاهو قادر به تصمیم‌گیری نیست

وزیر جنگ پیشین و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به شدت از کابینه این رژیم به دلیل تاخیر در تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس و تبادل اسرا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان «معاریو» در این باره به نقل از «موشه یعالون»، وزیر جنگ پیشین و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: کابینه تحت فرمان ایتامار بن گویر، رئیس حزب «صهیونیسم مذهبی» و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی است و قادر به تصمیم‌گیری نیست.

موشه یعالون با حمله به عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، تاکید کرد: این کابینه قادر به خارج کردن ما از بحران فعلی نیست. وی ادامه داد: کابینه می‌توانست بررسی‌هایش درباره آزادی اسرا را از مدت‌ها قبل آغاز کند.

یعالون همچنین تصریح کرد: متاسفانه به دلیل ترکیب کابینه و حضور اسموتریچ، بن گویر و دار و دسته آن دو در کابینه، تصمیم دیر اتخاذ شد و به همین سبب ما دو تن از اسرایمان را از دست دادیم.

ساعاتی پس از اجرای آتش‌بس موقت میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه، از روز جمعه، انتقادها از کابینه نتانیاهو به دلیل دست نیافتن به اهداف اعلام شده از جنگ بالا گرفت.

چهارشنبه گذشته و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند. طبق توافق تبادل اسرا که جمعه مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر اسرائیلی، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند. این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

در اولین روز از اجرای آتش‌بس و همچنین امروز، هزاران نفر از مردم فلسطین که در پی حملات شدید رژیم صهیونیستی مجبور به ترک خانه‌های خود در شمال غزه و حضور در جنوب این باریکه شده بودند، بار دیگر به محل زندگی خود بازگشتند.

گردان‌های عزالدین قسام کشته شدن «احمد الغندور» فرمانده ارشد خود در شمال غزه در جنگ با اسرائیل را تایید کرد/ یورونیوز

خسارت میلیونی رژیم صهیونیستی بر اقتصاد استان جنین

اداره اقتصاد تشکیلات خودگردان در استان جنین اعلام کرد که مقامات اشغالگر صهیونیستی به عمد زیرساخت‌های اقتصادی این استان را تخریب کرده و میلیون‌ها شِکِل بر بخش‌های مختلف خسارت وارد کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه یورش‌های مکرر رژیم صهیونیستی به شهر جنین، تعدادی از تاسیسات اقتصادی مجبور به کاهش نیروی کار خود یا تعطیلی دراز مدت شدند و به دلیل اقدامات خودسرانه و ایجاد ایست‌های بازرسی میان شهرها از سوی رژیم صهیونیستی، توزیع کالاها با دشواری روبروست و فعالیت خرید کاهش یافته است.

اتاق بازرگانی و صنایع استان جنین اعلام کرد، خسارت‌های تاسیسات اقتصادی به دلیل بسته شدن ایست بازرسی «الجلمه» به ۲۴ میلیون دلار رسیده است زیرا بخش زیادی از اقتصاد این شهر به خرید مردم در اراضی ۴۸ وابسته است.

یکی از بازرگانان شهر جنین گفت، رژیم صهیونیستی با یورش مکرر به این شهر به دنبال محدود کردن تردد افراد و انتقال کالاست و همین امر به فروشگاه‌های تجاری خسارت زده است. وی افزود، تعدادی از فروشگاه‌ها بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منازل داخل اردوگاه جنین و یورش به مسجدها و بیمارستان‌ها به شکل کلی یا جزئی آسیب دیده‌اند.

منابع خبری از احتمال تمدید آتش‌بس در غزه خبر دادند

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا امروز (یکشنبه) به شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گفت که اگر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بخواهد آتش‌بس در غزه تمدید شود، باید گروگان‌های بیشتری را آزاد کند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین به «ان.بی.سی» گفت انتظار می‌رود «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صحبت و تمدید آتش‌بس را بررسی کند.

آتش‌بس موقت چهار روزه و تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین از روز جمعه وارد فاز اجرایی شد و تاکنون طی ۲ نویت، تبادل اسرا انجام گرفته است.

همزمان کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد «کابینه جنگ امشب برای بررسی امکان تمدید آتش بس در غزه نشست برگزار می‌کند».

روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» نیز امروز خبر داده مذاکره‌کنندگان امیدوار هستند آتش‌بس موقت چهار روزه در غزه احتمالا به مدت چهار روز دیگر تمدید شود.

پیش از این، وزیر مشاور دولت قطر در امور همکاری‌های بین‌المللی در گفت‌وگو با شبکه الجزیره در سومین روز از آتش بس چهار روزه غزه گفت که تلاش‌هایی برای تمدید آتش‌بس موقت در غزه در جریان است.

وزیر اسرائیلی: قطر کاملاً یک کشور دشمن است

عمیخای شیکلی، وزیر امور یهودیان خارج از اراضی اشغالی گفت، قطر یک کشور دشمن است، اما در عین حال یک کشور پیشرفته است.

وی ادعا کرد، آنچه که در جام قهرمانی فوتبال جهان به میزبانی قطر در سال ۲۰۲۲ رخ داد، نمود یهود ستیزی بود.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه مصر و آمریکا درباره آتش‌بس غزه

«سامح شکری»، وزیر امور خارجه مصر و «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر بر اهمیت تلاش برای یافتن راه حل سیاسی پایدار در خصوص فلسطین بر اساس راهکار دو دولتی تأکید کردند.

به گزارش اسپوتنیک، شکری و بلینکن همچنین بر غلبه بر موانعی که ممکن است تکمیل توافقنامه آتش‌بس در غزه را تهدید کند، تأکید کردند.

وزیر خارجه آمریکا از تلاش‌های مصر برای مهار بحران غزه و جلوگیری از پیامدهای این بحران و همکاری نزدیک برای دستیابی به یک توافق آتش‌بس موقت تمجید کرد.

همچنین عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر یکشنبه شب در سخنانی گفت: من مشتاق همکاری‌های مشترک بیشتر برای تحقق آرمان‌های مردم برادر فلسطین و برقراری صلح فراگیر هستم.

السیسی افزود: تلاش‌های قطر در راستای تلاش‌های مصر برای تکمیل آتش‌بس بشردوستانه در نوار غزه و موفقیت‌آمیز بودن روند تبادل اسرا است.

این خبر بروزرسانی شده است.

بیشتر بخوانید: 

پنجاهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    16

    در جواب اون ابله که مردم فلسطین رو به قوم لوط تشبیه کرد اولا خدارو شکر که دشمنان دین حنیف از احمقهای چون تو هستند دوماً قوم لوط به بیان آیات بر اثر خشم الهی همگی نابود شدند و اثری ازشون باقی نمونده سوما سرزمین کنعان قبل از ورود ابراهیم نبی سلام الله علیه به آنجا مسکون بود . چهارما در سوره مبارک یوسف صریحا به ساکنان اصلی فلسطین اشاره شده . پنجما از زمان حضرت موسی علیه السلام تا قبل از تشکیل دولت اسرائیل نامی از این کشور جعلی وجود ندارد . یهود همواره در اقصی نقاط عالم پراکنده بودند .
    خبر فوری در این دوماه گذشته بسیاری از کامنتهای موافق فلسطین رو منتشر نکردی در عوض هر چرندی که مشتی مزدور خائن دنیاپرست پست فطرت نوشتند رو با کمال میل رواج دادی .
    بدانید و آگاه باشید فردای قیامت در برابر خدای متعال مسئول اعمالتانید.
    ظلم و جنایات اسرائیل دوامی نخواهد یافت اما ملت مظلومی که فریاد میزند حق حیات دارد را به قوم لوط تشبیه کردن از جنایت اسرائیل بد تر است.
    امید وارم به رشد خود برگردید و هر افتراء سنگینی که بار گناهتان را سنگین‌تر می‌کند ،عرضه نکنید .

    ان السمع و البصر و الفواد کل اولئک کان عنه مسئولا

    خود دانید
    .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      عزیزم تو شیر و لقمه حلال خورده هستی قطعا
      و شیطان نمی تونه در قلبت رخنه کنه و راهت و مسیرت رو که همان مسیر حق و عدالته تغییر بده من برای کسانی که به ملت مظلوم فلسطین توهین میکنند و از جانی حمایت میکنند متاسفم من قبول دارم هر چه گفتی
      موفق باشی بنده خالص خدا

    • نمازی
      6

      تو باید زودتر خودتو به بسیج غزه معرفی کنی البته اگه ایرانی رو قبول کنن

    • مرتضی
      2

      شما خیلی بیل بزن هستی اول باغچه خودتو بیل بزن

    • ناشناس
      1

      ناشناس اولا بی‌ شخصیت و ابله خودت هستی که بخاطر یک مشت عرب به هموطن خودت توهین میکنی متاسفم برای خودم که با امثال شما یکجا زندگی می کنم

  • تلمبه
    0

    خاصیت این جنگ و کشت و کشتار چی بود ؟ آواره هو بی خانمان بو مسلمانان مرا وقتی دلی بود که با وی گفتمی گر مشکلی بود حالا تو دست بی صدا قصه ما شعر غزل قصه مرگ عاطفه خوابای خووووووب بغل بغل انگار با هم غریبه ایم خوبی ما دشمنی کاش منوتو می فهمیدیم اومدنییییی رفتنیه کسی حرف منو انگار نمی فهمه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      نمی‌خوای ترک کنی لااقل جنستو عوض کن خیلی آفساید میزنی خخخخخخ

    • ب ناشناس
      0

      بعد از مدتی دو نخود گرفتم اما فکر کنم همش قاطی داشت کجایی شیره ناب افغانی افسوس اصلش گرونه پول نداریم

  • ناشناس
    0

    خط مقدم این جنگ شده کشتارمردم بیگناه وخانه خرابی البطه کشورهایی هستند که میتوانند جلو جنگ رابگیرند هم غرب وشرق نمیدونم چرا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      البته درسته
      البطه یعنی غاز ماده
      فارسی را پاس بدارید

  • حسن
    4

    به یاری خداوند قوم لوط توسط یهودنابودخواهدشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها