چهل و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

اسرائیل: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به جمعه افتاد/ نتانیاهو: جنگ تا نابودی حماس ادامه خواهد داشت

جنگ اسرائیل و حماس وارد چهل و هشتمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

اسرائیل: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به جمعه افتاد/ نتانیاهو: جنگ تا نابودی حماس ادامه خواهد داشت

تل‌آویو: توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با حماس به تعویق افتاد

یک مقام ارشد صهیونیستی می‌گوید توافق تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس که در ابتدا قرار بود از صبح امروز (پنجشنبه) آغاز شود، تا روز جمعه به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: بعد از مذاکرات سخت ‌و پیچیده که روزهای زیادی زمان برد به یاری خداوند و تلاش‌های گسترده قطری و مصری به توافق آتش بس انسانی (آتش بس موقت) به مدت چهار روز دست یافتیم.

طبق گزارش راشا تودی، «تزاخی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای از تاخیر در این توافق خبر داد و تاکید کرد که مذاکرات همچنان ادامه دارد و قرار است توافق نهایی شود.

وی افزود: تماس‌ها برای آزادی گروگان‌ها (اسرای صهیونیستی) در حال پیشروی است و دائما ادامه دارد. آغاز این توافق بین دو طرف از پیش از روز جمعه آغاز نخواهد شد.

همچنین روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام صهیونیستی ناشناس نوشت: توقف چهار روزه عملیات نظامی اسرائیل نیز به تعویق خواهد افتاد و نشان می‌دهد که حملات هوایی و زمینی در غزه تا زمان اجرای رسمی توافق ادامه خواهد یافت.

آدرین واتسون، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: این تاخیر یک روزه نشان‌دهنده در خطر بودن توافق نیست و بلکه با این توافق موافقت شده و همچنان پابرجا می‌ماند.

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز گفت: زمان تعیین شده‌ای برای آتش‌بس در غزه مشخص نشده و قطر آغاز آتش‌بس را اعلام می‌کند اما انتظار داریم طی ۲۴ ساعت آینده درگیری‌ها متوقف شود.

نتانیاهو: جنگ تا نابودی حماس ادامه خواهد داشت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که بی‌وقفه در تلاش برای بازگرداندن «گروگان‌ها» و تضمین این هستیم که دیگر حماس خطری برای «اسرائیل» نباشد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در نشست خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم و ینی گانتس عضو کابینه جنگ گفت: ما بی درنگ سعی در بازگرداندن «گروگان‌ها» و رسیدن به این تضمین هستیم که حماس برای «اسرائیل» دیگر خطری ندارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از هر فرصتی برای بازگرداندن «گروگان‌ها» بهره خواهیم برد، افزود: بازگرداندن «گروگان‌ها» ماموریتی مقدس است اما تحقق این هدف همیشه از طریق نظامی ممکن نیست.

نتانیاهو با بیان اینکه نابودی حماس امکان‌پذیر است، تصریح کرد: جنگ تا تحقق تمامی اهداف و نابودی حماس ادامه خواهد داشت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به توافق آتش بس موقت حماس و تل آویو ادامه داد: این توافق شامل آزادی اسرای فلسطینی که در قتل اسرائیلی‌ها دست داشتند، نخواهد بود و برای تمامی احتمالات در رابطه با توافق آتش‌بس از جمله ادامه جنگ آماده‌ایم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این نشست خبری مشترک با ادعای نابودی حماس گفت: پایان این جنگ باید با نابودی حماس و بازگرداندن «گروگان‌ها» باشد و همه در اسرائیل به این پایبندند.

گالانت ادامه داد: هر اقدامی در غزه ما را به آزادی دیگر «گروگان‌ها» نزدیک‌تر خواهد کرد. عملیات‌های خود را برای فشار بیشتر بر حماس تعمیق خواهیم بخشید.

«بنی گانتس» عضو کابینه جنگ و وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در این نشست خبری گفت: دیروز تصمیم سخت و سرنوشت‌سازی اتخاذ کردیم و من مطمئنم که تصمیم درستی بود. نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن «گروگان‌ها» خواهیم کرد.

گانتس در لفاظی خود علیه جنبش حزب الله و کشور لبنان مدعی شد: «آنچه در غزه اتفاق افتاد، ممکن است در بیروت هم تکرار شود و هیچ حمله‌ای را علیه خود بی‌پاسخ نمی‌گذاریم».

بیشتر بخوانید:

چهل و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهل و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهلمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌ و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سی‌امین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

 

بیش از ۲۰ شهید و زخمی در بمباران اردوگاه المغازی غزه

منابع عربی از شهادت و زخمی شدن بیش از ۲۰ نفر در بمباران اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب در ادامه حملات علیه فلسطینیان بی‌دفاع غزه، اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که در نتیجه آن بیش از ۲۰ نفر شهید و زخمی شدند. 

این حملات در حالی ادامه یافته که پس از ۴۷ روز درگیری میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کابینه تل‌آویو بامداد دیروز چهارشنبه با توافق آتش‌بس در غزه موافقت کرد؛ مقامات دولت آمریکایی از میانجی‌گری‌های قطر و مصر در این پرونده تشکر کردند.

برخی منابع نیز از وقوع درگیری شدید بین نظامیان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه خبر دادند. 

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که مبارزان این گروه چهار خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در بیت حانون، غرب بیت لاهیا و اطراف برج شیخ زاید در شمال غزه را با گلوله تاندوم و آر پی جی هدف قرار داده‌اند. 

شبکه المنار نیز از وقوع درگیری شدید بین مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه خبر داد. 

المنار همچنین گزارش داد که درگیری شدیدی بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک الرام واقع در شمال قدس اشغالی به وقوع پیوسته است. 

تماس تلفنی سران آمریکا و قطر درباره توافق آتش‌بس موقت در غزه

رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با امیر قطر، از دو حه و نقش شخص امیر و تیمش در انعقاد توافق آتش‌بس موقت در غزه قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به‌صورت تلفنی با «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر گفتگو کرد.

کاخ سفید با اعلام این خبر گفت: «بایدن در این تماس، از قطر و نقش شخص امیر و تیمش در انعقاد توافق آتش‌بس موقت در غزه قدردانی کرد».

در این بیانیه آمده است: «بایدن و امیر قطر توافق کردند که از نزدیک برای ایجاد شرایط برای صلح پایدار، از جمله تشکیل کشور فلسطین، رایزنی نزدیک کنند».

کاخ سفید همچنین افزود: «بایدن و امیر قطر بر اهمیت حفاظت از غیرنظامیان، احترام به قانون و افزایش کمک به فلسطینیان در غزه تاکید کردند».

آمریکا: قطر زمان آغاز آتش‌بس در غزه را اعلام می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت زمان تعیین شده‌ای برای آتش‌بس در غزه مشخص نشده و قطر آغاز آتش‌بس را اعلام می‌کند، اما انتظار داریم طی ۲۴ ساعت آینده درگیری‌ها متوقف شود.

رایزنی بن‌فرحان و بلینکن درباره راه‌های توقف تشدید تنش در غزه

وزیر امور خارجه عربستان و همتای آمریکایی او «راه‌های توقف تشدید خطرناک تنش در غزه و اطراف آن و پایبندی به هرگونه آتش‌بس بشردوستانه» را بررسی کردند.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا طی تماس تلفنی درباره تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه، امدادی و پزشکی به منظور جلوگیری از تشدید بحران انسانی گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری عربستان(واس) نوشته بن‌فرحان در این تماس تلفنی که شامگاه چهارنشبه انجام شده است، بر مخالفت قاطعانه کشورش با کوچاندن اجباری ساکنان غزه و اهمیت اقدام جدی و موثر جامعه بین‌المللی برای مقابله با تمامی تجاوزات مستمر نظامیان اشغالگر اسرائیل و نقض مکرر قوانین بین‌المللی تاکید کرد.

بن فرحان همچنین اهمیت پایبندی جامعه بین‌المللی به مسئولیت اخلاقی و اصولی خود در قبال قطعنامه‌های بین‌المللی که اعتبار نظام بین‌الملل و صلح و امنیت بین‌المللی را حفظ و از عوامل افراط گرایی و خشونت جلوگیری می‌کند مورد تاکید قرار داد.

مدیر بیمارستان شفا را بازداشت شد

نظامیان اشغالگر اسرائیلی دکتر «محمد ابو سلمیه» مدیر بیمارستان شفا در غزه و تعدادی پزشک دیگر را بازداشت کردند.

بولتون: توافق تبادل اسرا برای اسرائیل بسیار بد و به نفع حماس است

مشاور امنیت ملی سابق آمریکا توافق تبادل اسرا میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس را «توافقی بسیار بد برای اسرائیل» خواند.

به گزارش ایسنا، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در دوره «دونالد ترامپ» در یک برنامه رادیویی گفت: این توافق دست کم تا آنجایی که من از مفاد اعلام‌شده آن با خبر هستم، توافق بسیار بدی برای اسرائیل است.

طبق گزارش پایگاه خبری هیل، بولتون در اظهاراتی خصمانه مدعی شد: این یک تبادل گروگان (اسرای صهیونیستی) و قربانیان بی‌گناه دیگری با جنایتکارانی که در زندان‌های اسرائیلی به سر می‌برند، است و به نفع حماس می‌باشد.

بولتون همچنین معتقد است که رژیم صهیونیستی این توافق را به دلیل فشار از سوی دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا پذیرفته است.

وی افزود: نمی‌دانم منفعت آن به لحاظ راهبردی برای اسرائیل چیست اما مطمئنم که نیروهای اسرائیلی از این توقف سود خواهند برد اما اکنون اساسا زمان به نفع حماس است.

بولتون در پایان مدعی شد: نگرانی های انسان‌دوستانه را درک می‌کنم اما ۲۲۰ گروگان و ۹ میلیون اسرائیلی دیگر در آنجا هستند که نه تنها از سوی حماس بلکه از سوی حزب‌الله لبنان و اساسا از سوی ایران تهدید می شوند.

حمله راکتی مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان پایگاه «عین زیتیم» نزدیک شهر اشغالی صفد را با ۴۸ راکت کاتیوشا هدف قرار داد.

شماره شهدای غزه به ۱۴۵۳۲ نفر افزایش یافت

دفتر رسانه دولتی غزه اعلام کرد: شمار شهدا به ۱۴۵۳۲ نفر افزایش یافت که شامل ۶۰۰۰ کودک و ۴۰۰۰ زن بودند.

تل‌آویو: به دلیل جنگ غزه ده‌ها سال کسری بودجه خواهیم داشت

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد که جنگ این رژیم علیه غزه، در چند ماه آینده هزینه‌های سنگین و چه بسا بسیار سنگینی تا حدود ۲۵۰ میلیارد شِکِل (واحد پول این رژیم) را به تل‌آویو تحمیل خواهد کرد و این رژیم تا ده‌ها سال کسری بودجه خواهد داشت.

مقام صهیونیست: اختلافات مانع آغاز آتش‌بس در غزه است

یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) از وجود اختلافاتی میان کابینه این رژیم و جنبش حماس خبر داد که همچنان مانع آغاز اجرای آتش‌بس در نوار غزه است.

به گزارش ایسنا، این منبع سیاسی اسرائیلی وجود اختلافات میان کابینه رژیم صهیونیستی را به عنوان مانعی پیش روی آغاز اجرای توافق آتش‌بسی دانست که تحت حمایت قطر به دست آمده و شامل معامله تبادل اسرا میان دو طرف است.

روزنامه عبری «هاآرتص» به نقل از این منبع نوشت: در حال حاضر هیچ آتش‌بسی در غزه وجود ندارد. جنگ در جریان است و با توجه به عدم دستیابی به زمانی برای اجرای بندهای مورد توافق هیچ آتش‌بسی وجود ندارد.

منابع رژیم صهیونیستی مدعی هستند که هنوز به فهرستی از اسامی اسرای اسرائیلی که حماس قصد آزاد کردن آن‌ها را دارد دست نیافته‌اند. همچنین «تزاخی هانگبی» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته آزادی اسرای نزد حماس در غزه پیش از روز جمعه آغاز نخواهد شد.

این روزنامه به نقل از یک مقام سیاسی آگاه به جزئیات که نامش را فاش نکرد نوشت: به نظر می‌رسد مشکلات به تاخیر در امضای توافق منجر شود. این مقام همچنین مدعی شد: حماس هنوز آن را امضا نکرده است.

در حال تکمیل...

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 61
  • ناشناس
    0

    بابا بیخیال ، میخایم پیروزی 53 روزه را بنام بریم بره

    نظرات شما -
    • 48

      تا نابودی اسراییل

    • 1

      بزارید یک عددرواندی بهش ،بعد آتش بس صورت گیرد،مثلا پیروزی ۶۰ روزه یا ۷۰ روزه،چون ۴۶ روزه عدد روندی نیست،و ما را به اشتباه می اندازه،پیروزی ۶ روزه،۲۳ روزه،۳۳ روز ،۴۶ روز و ....الا اخر،شما ملت را چه فرض کرده اید؟؟؟

    • فرشید
      10

      ای نتانیاهوی قمارباز
      خوب حواست را جمع کن چون این آخرین اخطاره
      باید روز جمعه آتش بس را برقرار کنی
      وگرنه تبدیل به ابابیل میشم و بر سرت فرود میام
      بلایی به سرت میارم که مادرت را یاد کنی ای قمارباز
      یادت نره که حریفت منم مردک هوسران قمارباز

    • ناشناس
      0

      به نظرم
      55 روزه بهتره

    • ناشناس
      0

      خدا تمام کسانی که در جنگ عراق علیه ایران ، عراقی های ملعون را همراهی و جوانان ما را شهید کردند ، محو و نابود کند

    • ناشناس
      0

      انسان‌های دانا میگه موقت فردا شیرینی پخش کن بابت آن همه کشته و ویرانی

  • ناشناس
    7

    چرا فلسطینیان از عهد شکنی همیشگی صهیونیستهای نسل کش درس عبرت نمی آموزند؟!/ پنجشنبه 02/09/1402
    ---
    چرا سازمانهای مبارز و آزادی خواه فلسطینی همیشه با پذیرفتن آتش بست با رژیم جعلی نسل کش و قانون ستیز صهیونیستها بزرگترین خطا را در حق ملت فلسطین و خود تکرار می کنند و از تاریخ عهد شکنی همیشگی این رژیم دست نشانده و حامیان ضد بشر و چپاول گر این رژیم درس عبرت نمی آموزند؟؟؟!!!

  • حسن
    4

    نشان وضعیت اسفناک جبهه مقاومت

    نظرات شما -
    • سیاوش سلطان
      17

      ظلم پایدار نیست
      عزه با دست خالی بزرگترین ارتش جهان (اروپا، سامری ، آمریکا) را زمین گیر کرده ...
      نتان یابو هم برای خالی نبودن عریضه و شکست های مفتضحانه حرفی زده ، شما جدی گرفتی ، غزه باتلاق جنگ زمینی برای سامری هاست
      با تعصب و غرض واقعیت عوض نمی شود.

    • ناشناس
      1

      سیاووش سلطان تونلهای زیر زمینی زیر بیمارستانها را دیدی

  • عادل
    4

    پول ساخت غزه از جیب ملت ایران تهیه شده خدا لعنت کنه کسی که ملت ایران فقیر مرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ملت خودش میخواد فقیر و برده باشد

  • حسن
    3

    گفتم کارغزه پایان یافت حزب الله وعراق هدف بعدی وبعدایران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      انشالله نابودی افراد خائنی چون شما ایران اگر قرار بود نابود شود ۸ سال همه دنیا پشت سر صدام بودند صدام اکنون هفت کفن پوساند نتانیاهو هم چند صباح دیگر سرنوشت صدام را خواهد داشت.

  • حسن
    0

    انتخابات مال خودتون مملکت مال حزب الله بفرماید موقع جنگیدن رسید اسراییل وغرب فرصت داده شده توسط حماس ‌مقاومت پس نمیزنه

  • ناشناس
    1

    یک احمق یک سنگی را میاندازد ته چاه هزار نفر به دردسر میافتند یا کشته میشوند

  • ناشناس
    0

    فردا یک عده آدم مفید خور و رانت خوار میان تو خیابون و بسط جشن و شادی پهن می کنند که ما پیروز شدیم و از این قبیل حرف های مفت و بی ارزش و شعارهای پوچ و توخالی بیان می کنند.پس اون ثبت نام ۱۰ میلیونی که توسط روبات ها صورت گرفت کی می خوان برن غزه؟؟؟یا فقط این ها مرد دوران صلح و بخور بخور هستند و فقط شعار جنگ و مقاومت میدهند؟؟؟)

  • ناشناس
    0

    یکی از راه های توجیه شکست و نرسیدن به اهداف خود و تبدیل آن به پیروزی در ذهن مخاطب این است که شما به جای اینکه شکست خود را بپذیرید ، اهداف دروغین برای طرف مقابل تعریف میکنید و بعد میگوئید چون طرف مقابل به این اهداف نرسیده است پس او شکست خورده و من پیروز شدم ، مثلا رئیسی گفت کالاها را ارزان میکند و پول ملی را تقویت میکند ، ولی وقتی دلار از ۲۵ هزارتومان به ۵۰ هزارتومان رسید ، آمدند و گفتند دشمنان میخواستند دلار را به ۱۰۰ هزار تومان برسانند و چون نتوانستند پس ما پیروزیم ، حالا غزه هم همان حکایت است ، از نابودی اسرائیل ، رسیده اند به اینکه چون اسرائیل هنوز حماس و حزب اله و یمن و .... را از صفحه روزگار محو نکرده است پس ما پیروزیم و نمی گویند چون نتوانستیم اسرائیل را محو کنیم پس شکست خوردیم ، به نظر من با این جماعت بحث نکنید و زیاد به صحبت هایشان اهمیت ندهید ، این جماعت غیر از خسارت و شکست برایء ملتشان ، و لاف و ادعا و گنده گویی چیز دیگری ندارند .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما زنان هم در برابر سخنان ناجوانمردانه شما مردان در حقکشی چنین حالی داریم!!

  • 🐜
    3

    فکر کنم اسرائیل برنده جنگ باشه بهتره اگرحماس پیروز بشه هزینه های ساخت و ساز غزه از سفرهای خانوارهای ایرانی تأمین خواهد شد عقلانیت می‌گوید دخالت بیجاممنوع

  • ناشناس
    1

    این یه پیروزی بزرگ برای مقاومت هست .نمیدونم ازکی نابودی غزه شده پیروزی

  • ناشناس
    0

    قبل از طوفان الاقصی ، مقامات قطر با مقامات اسرائیلی مذاکره نمیکردند ، بعد از طوفان الاقصی ، مقامات قطری هر روز با مقامات اسرائیلی مذاکره میکنند و در واقع اسرائیل را به رسمیت شناخته اند ، این پیروزی را به نام چه کسی ثبت کنیم .

    نظرات شما -
    • 🐜
      1

      بنام اسرائیل قهرمان بلامنازع خاورمیانه قدرتمندترین کشور در خاورمیانه

    • ناشناس
      0

      قطر و سعودی از دیرباز با همدیگه کارد و پنیر هستند
      قطر دید سعودی داره با اسرائیل دوست میشه پس برای اینکه سر خودش بی‌کلاه نماند توسط حماس غزه را یکجا به فلان داد و بعد هم به بهانه میانجیگری برای برقراری آتش بس و تبادل اسیران، خیلی شیک و مجلسی با اسرائیل بست
      الان موقعیتشون نسبت به همدیگه این شکلی شده
      👇 👇 👇
      🇸🇦 🇶🇦 🇮🇱
      به این میگن سیاست😏

  • صهیونیست
    1

    حیا کن فیلیپین را رها کن

  • ناشناس
    4

    باز هم دروغ، نیرنگ، کلک و نقض تعهد، باز هم بی احترامی به مقررات و توافقات بین المللی. باز هم کشک تلقی کردن شورای امنیت سازمان و سایر نهاده ...‌ البته که این صفات و عادات جزء ویژگیهای بی چون و چرای نتیانیاهوی صهیون و...‌ است. این خبر فعلا اولش، این حیوان کاملا وحشی بعد از این خیلی چیزها را با اعمال نحس و کثیف خویش به اثبات خواهند رساند. واقعا لعنت به نطفه و ریشه و اصالتش و تربیت کنندگان و پرورش دهندگان این ماشین تجاوز،قتل و وحشی گری جهانی...**

  • ناشناس
    1

    دیگر هیچکس یاری تان نخواهد کرد نه خداوند بزرگ و نه ملت ایران
    خوار شوید و ذلیل بمیرید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      داری اینا رو خطاب به نتانیاهو میگی؟ مگه تا حالا خداوند بزرگ و ملت ایران اسرائیل را یاری میکردند؟🤔

    • ناشناس
      6

      خار تو معلومه تا اول راهنمایی بیشتر درس نخوندی

    • ناشناس
      0

      خار؟؟
      خوار به معنی ذلیل
      خار به معنی خار در گل ها و گیاهان

      چطوری روت میشه ایراد بگیری؟

    • ناشناس
      0

      ب ۱۴:۴۸ تومعلومه کاملاً بیسوادی (خوارصحیح است)

    • 0

      خخخخ

  • ناشناس
    0

    کاخ سفید با اعلام این خبر گفت: «بایدن در این تماس، از قطر و نقش شخص امیر و تیمش در انعقاد توافق آتش‌بس موقت در غزه قدردانی کرد".

    انگار نه انگار قطر مقر و حامی حماس است. سر نخ همه این ماجراها به قدرتهای جهانی ختم می شه و بقیه علیرغم هارت و هورتشان بازیچه ای بیش نیستند.

  • ناشناس
    2

    واضحه که آمریکا نه می خواهد اسراییل از بین برود ونه می خو اهد حماس و حزب الله و .. از بین بروند. برای درگیری لااقل دو طرف لازم است و منافع آنها در جنگ و دعواهای منطقه ایست. خاورمیانه پیشرفته و با صلح و ثبات به سلاح و اقا بالاسر احتیاج ندارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اشتباه نکن حماس عددی نیست مردم بی گناه رو سپر کرده ولی برای اسراییل موی زاید دماغ هست که باید نابود شود وبعد حزب الله

  • مشدی
    1

    خدایا لعنت کن باعث و بانی این جنگ را آخه انسان باید چقدر کثیف باشه جواب این همه کشته را کی میخواد فردای قیامت بده بابا شماهاآخه اول وقت وضومیگیرید نماز میخوانید این باشید از بقیه چه انتظاری دارید من خودم یک گوسفند را قربانی میکنند دو روز گریه میکنم بابا آخه کجای قرآن نوشته یکی باید محو بشه آخه محو هم بشه با سیل زلزله سونامی طوفان با بیماری خود خدا میتونه نابود کنه آخه شما به مردم خود رحم میکنید که خود را مامور خدا در زمین می دانید🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇱🇷🇱🇷🇱🇷🇱🇷🇱🇷

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      ما که نفهمیدیم با کی بودی با هر کی بودی امیدوارم دعات استجابت بشه

    • 1

      آدم دل‌پاک و ساده‌ای هستی

    • ناشناس
      1

      مستجاب بشه .

  • حسن
    1

    ما گفتیم تانابودی می جنگید‌شیرینی بابت غزه پخش نمی کنید یااغتخاری که حماس برای غزه به ارمغان آورده نوبت حسن رسید

  • ناشناس
    4

    چرا فلسطینیان از عهد شکنی همیشگی صهیونیستهای نسل کش درس عبرت نمی آموزند؟!/ پنجشنبه 02/09/1402
    ---
    چرا سازمانهای مبارز و آزادی خواه فلسطینی همیشه با پذیرفتن آتش بست با رژیم جعلی نسل کش و قانون ستیز صهیونیستها بزرگترین خطا را در حق ملت فلسطین و خود تکرار می کنند و از تاریخ عهد شکنی همیشگی این رژیم دست نشانده و حامیان ضد بشر و چپاول گر این رژیم درس عبرت نمی آموزند؟؟؟!!!

  • ناشناس
    1

    حماس دوست نادان و احمق برای فلسطینی هاست دشمن دانا به از نادان دوست

  • سیدعلیرضا طباطبایی
    2

    باسلام من سیدعلیرضاطباطبایی هستم قسم میخورم که کسانیکه زن وبچه برای ما حرام کردن بهداز مرگم نخواهم گذاشت یک روز خوش ببینن نه خودشان نه خانوادشون واتفاقات بهد مرگمان موتوجه خواهند شد

  • متخصص جنگهای چریکی پارتیزانی هستم
    3

    طوطیه در کار بود تا با برنامه ریزی از قبل تایید شده غزه زمیمه خاک اسراییل بشه وسعت ش بیشتر بشه همه چی برنامه ریزی شده بود من خودم روان شناسم بله بله بله من خودم روانی هستم باتشکر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      توطئه

    • ناشناس
      0

      ضمیمه

  • حسن
    0

    تانابودی روسیه جنگ ادامه دارد

  • ناشناس
    7

    اسرائیل شانس آورد! اگر امام خامنه ای علیه السلام دستور می دادند ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران در عرض چند ثانیه کل ناوگان دریایی و هوایی آمریکا و اسرائیل را نابود می کردند.!

  • به سلطان سیاوش ساندیس،خور
    0

    تو برو کنسرت یارو را به رکبار ببند بعد بگو ظلم پایدار نیست بعد تو با تعصبت نسبت به غزه بابا گل کاشتید یا با تحریک و پول مردم ایران که خودشان محتاجند مردم بی گناه غزه را به فنا دادید قضیه را یک وری نگاه نکن اگر اینا حمله نمی کردند محال بود این جنگ اتفاق بیفته امثال شماها باید جواب بدیدگناه اون بچه ها گردن تو و اون زمامداران بیسواد ه تحریک کننده شمایید

    نظرات شما -
    • سیاوش سلطان
      0

      کل خبرفوری و اصلاح طلبان حریف من یک نفر نیستن
      بچه برو آبنباتت رو بخور نزنه بالا
      این خبرفوری سانسورچی رو هر وقت بستم رگبار بیا اعتماد بگو کنسرت رو به رگبار بست

  • فندکی
    2

    اعلام آماده باش به همه ساندیس خورها بزودی سر میدان شیرینی و شربت توزیع خواهد شد

    نظرات شما -
    • 7

      شمامنافق های زخم زبون بزن پیتزاخورچی راهتون میدندبه آمریکا

  • نامرد
    0

    این جنگ را جنگ ۷۲ روزه می نامند اگر ۷۰ روز هم طول بکشد کش میدند تا ۲روز که بشه ۷۲ روز عین بمب گذاری در ایران که آن زمان گفتند ۷۲ نفر از یاران امام شهید شدند که ۳۵ نفر بود که ما باور کنیم که اینها کمی از امام حسین ع ندارند و پشتیبان اینها باشیم مثلا من اون زمان ۹ساله بودم می خواستند بچه قول بزنند🤣🤣🤣🤣🤣

    نظرات شما -
    • 0

      خوب ۱۱۴بهترنیست

  • ناشناس
    0

    حساب هاتون اشتباه است از۱۵مهرتاامروز۴۷روزمیشه نه ۴۸روز

    نظرات شما -
    • 0

      چندروزهم مرخصی دارند تا ۷۲ادامه بدهند

  • 1

    شماهابه فکرمردم زیرآوارهستیدیارندشدن اسم جنگ ۳۳روزه و۲۲روزه...

  • ناشناس
    0

    نتانیاهو می خواهد باز پس گیری اسیران اسرائیلی را وسیله بقای خود در قدرت کند همان گونه که راه انداختن این فاجعه در غزه را هم به همان هدف اغاز کرده است.پس از مبادله اسرا,کار غزه برای ویرانی کامل و نابودی حماس از سر گرفته می شود.چون نتانیاهو وضع متزلزلی در مقامش دارد ,حالت جنگی اسرائیل را با درگیری در لبنان به درازا خواهد کشاند.این مردک هم مانند دیگر تندروهای دینی مذهبی بی اعتقاد فاسد در قید وضعیت مردم کشور خودش و دیگر انسانها نیست. اینها برای حفظ قدرت تمام دنیارا هم به اتش می کشند.

  • ناشناس
    1

    ها چه همه نظررررررررررررر

  • ناشناس
    0

    اسرائیل ضربه فنی شد!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها