حماس اسرائیلی‌ها را حتی در تبادل اسرا نیز غافلگیر کرد

یک نویسنده و تحلیلگر سیاسی از غافلگیری اسرائیل توسط حماس در جریان تبادل اسرا خبر داد.

حماس اسرائیلی‌ها را حتی در تبادل اسرا نیز غافلگیر کرد

اریب الرنتاوی گفت: اسرائیل انتظار داشت اسیرانش از تونلی در جنوب غزه بیرون بیایند، زیرا اکثر اسرا از شهرک‌های نزدیک به اسارت گرفته شده بودند و همچنان سلطه‌ای بر جنوب نوار غزه ندارد.

شگفتی / ناامیدی برای صهیونیست‌ها این بود که اسرا از شمال خارج شدند، جایی که ارتش اسرائیل مدعی است که آنجا را فتح و پاکسازی کرده است!

 ۴۹ روز جنگ، هر روز یک غافلگیری

photo_2023-11-25_23-38-45

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    بازنده اول و وسط و این جنگ فقط یک گروه بجز اسراییل و غزه هستش ........

  • رابی
    0

    احتمالا تونل ها از شمال به جنوب امتداد داشته باشد.وقتی پول مفت و دلار ایرانی باشد تا آمریکا نیز می توانید تونل بزنید.

  • ناشناس
    0

    هیچ دقت کردید که قطر خیلی ترم و زیر پوستی روابطش را با اسرائیل عادی کرد و مقامات قطری و اسرائیلی خیلی راحت به کشورهای یکدیگر رفت و آمد و مذاکره میکنند ، این بزرگترین دستآورد اسرائیل از جنگ غزه است .

  • ناشناس
    0

    تنوشون دوباره میخوارد .

  • ناشناس
    0

    معنی پیروزی هم در این حکومت عوض شده،اگه در یک دعوایی تمام دندان هایت خورد بشن و فقط یک عدد از آنها باقی بماند،آیا میشه رجز پیروزی خواند،چون یک از دندان ها آن هم ناقص باقی مانده

  • ناشناس
    0

    خیلی بچه پرو هستید

  • فلاح
    0

    این گفتار با واقعیت نمی خونه چون گروگان ها و پیر زن و بچه ها ی اسراییلی رو حماس اول به مصر تحویل میده از مصر هم به اسرائیل مصر هم در جنوب غزه قرار داره پس این خبری که پخش کردی درست نیست اقای خبرفوری اول بسنج بعد خبر رو پخش کن

  • ناشناس
    0

    بزرگترین پیروزی در این جنگ این بود که اسرائیل و قطر خیلی زیر پوستی و نیم رابطه برقرار کردند و نه تنها هیچ کسی به قطر خرده نگرفت بلکه وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی به خاطر مذاکرات فشرده قطری ها با سران اسرائیل در قطر ، کلی هم از امیر قطر تشکر کرد ، دیروز هم که یک هیات بلندپایه از قطر به تلاویو رفت . این پیروزی را به نام کی ثبت کنیم الان ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها