رابرت مالی برکنار شد؟

تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی کنار گذاشته شده است.

رابرت مالی برکنار شد؟

لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال با اشاره به دیدارهای فشرده میان مقامات آمریکایی و اسرائیلی پیرامون توافق هسته‌ای احتمالی با ایران، شایعات پیرامون برکناری رابرت مالی، نماینده کاخ سفید در امور ایران، از سمت سرپرستی تیم مذاکره‌کننده آمریکایی در مذاکرات احیای برجام را مورد تردید قرار داد.

او در حساب کاربری توئیتر خود نوشته هر کسی را که بگوید در صورت آغاز مجدد مذاکرات در چند ماه آینده، رابرت مالی مسئول هیئت مذاکره‌کننده آمریکایی نخواهد بود را به چالش می‌کشد.

تایمزاسرائیل امروز طی گزارشی از قول یک مقام اسرائیلی که همراه با یائیر لاپید، نخست‌وزیر این رژیم به برلین سفر کرده، ادعا کرده بود، رابرت مالی، نماینده جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در مذاکرات غیرمستقیم با ایران که مورد انتقادهای شدید و مکرر اسرائیل قرار دارد، کنار گذاشته شده است.

یکی از مقامات ارشد ایالات متحده هم در گفتگو با علی هاشم، گزارش‌گر المانیتور، داستان تایمز اسراییل در مورد کنار گذاشتن رابرت مالی را تکذیب کرده و این گزارش‌ها را «پوچ» توصیف کرده است. این مقام مسئول تاکید کرد: «ما به هیچ وجه موضع خود را سخت‌تر نکرده‌ایم و تحت تأثیر یک طرف خارجی قرار نگرفتیم».

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • نیری
    3

    به حرفهای تندرو ها گوش نکنید هر ساعتی که زودتر توافق کنید به نفع ملت وکشوره لابی‌ها بر علیه برجام شدید شده بیس از این به ملت وکشور آسیب نزنید بعداً باید جوابگو باشید

  • ناشناس
    1

    آورین ایمان آوردی که اسراییلی ها چون ایران دروغ گو نیستند

  • خدابزرگ است
    2

    لعنت براین اسراییل...موش دوانی وبی شرفیش دیگه حال آدمو بهم مزریزا
    لعنت بر امریکا که تحریمش فقط مردم رو تحت فشار قرار میده

  • ایرانی
    0

    کارهای اسرائیل به ضررش تمام خواهد شد چون چند هفته دیگر بایدن بایست بین اروپا واسرائیل یکی را انتخاب کند. اگر اسرائیل را انتخاب کرده وتوافقی صورت نگیرد آنوقت اروپا که روی انرژی ایران در زمستان حساب کرده همه چیز را زیر سر اسرائیل می‌بیند وحامیان خوددراروپا را به دشمن تبدیل میکندضمن آنکه آمریکا با گسست متحدان خود مواجه خواهد شد. ولی اگر آمریکا اروپا را ترجیح دهد آنگاه اسرائیل دست به عملیات خرابکارانه برعلیه ایران خواهد زد که مسلما بی پاسخ نخواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها