مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا: از سرگرفتن مذاکرات با ایران شدنی ست/ تهران باید خواسته‌های فرابرجامی اش را کنار بگذارد

خبرنگار اکسیوس به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که از سرگرفتن مذاکرات با ایران را پس از پایان سفر تیم اتحادیه اروپا به ایران متوجه می شویم .

مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا: از سرگرفتن مذاکرات با ایران شدنی ست/ تهران باید خواسته‌های فرابرجامی اش را کنار بگذارد

یک مقام ارشد وزارت خارجه امریکا به باراک راوید خبرنگار اکسیوس گفت: از سر گرفتن مذاکرات غیرمستقیم با ایران ممکن است اما ما این موضوع را متوجه نخواهیم شد مگر اینکه بعد از خروج تیم اتحادیه اروپا از ایران بتوانیم اطلاع کامل‌تری از ماجرا پیدا بکنیم

وی افزود: ما اماده ایم که توافق را به نتیجه رسانده و به اجرا برسانیم، اما ایران باید خواسته های فرابرجامی اش را کنار بگذارد.

این مقام ارشد در ادامه گفت: ما از بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا و تلاش های مستمر اتحادیه اروپا سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر مشورت با آنها در مورد گفتگوهایشان در تهران هستیم.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اگه برادران جیره خوار حکومت اجازه بدهند این مملکت سروسامان میگیره البته اگه اجازه بدن

  • sk
    1

    بهتره که هم وطنان عزیز دقت کنند که خروج از برجام کار کی بود و چه کسی برجام را ترک کرد ... چه کسی میخواد خواسته های فرابرجامی جدید داخل اون قرار بده از جمله زمان بی نهایت برای انرژی هسته ای و موشکی و .... چه کسی تحریم های هسته ای رو به یک اسم و نام دیگه دوباره بر قرار کرد ... حالا باز با قدرت رسانه ای خودشون میخوان این کارها رو به ایران نسبت بدن .. نه به خودشون ... امیدوارم که رسانه های داخلی بازوی دیگه ای برای آمریکاییها نباشند .

    نظرات شما -
    • 0

      وچه کسانی موشک هوا کردند. وچه کسانی از ورود شرکتهای امریکایی جلو گیری کردند.

  • ناشناس
    0

    چه مذاکرات جالبی. این میگه اون باید خواسته هاشو کنار بذاره اونم میگه این باید کنار بذاره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها