کسب و کار در منزل با درآمد بالا

امروزه با افزایش تورم و گرانی، افراد خانوار تنها به یک نان آور اکتفا نکرده و هر کدام به دنبال ایجاد درآمد هستند. برخی نیز به دنبال راه اندازی کسب و کار هستند که درآمد بسیاری بالا داشته باشد.

کسب و کار در منزل با درآمد بالا

 جدا از این که راه اندازی کسب و کار خود نیز ملزم به سرمایه ی قابل توجهی است. در این وهله، کارآفرین وارد عمل می شود و سعی در اشتغال زایی برای افراد جامعه می کند که بخشی از پیشرفت اقتصادی یک جامعه مرهون خدمات کارآفرینی است.

دو تن از کارآفرینان نمونه که در جهت پیشبرد اشتغال زایی برای کسب و کار و درآمد بالا قدم برداشته اند، جناب مهندس اسماعیل حفیظی و آقای احمد امینی هستند. ایشان در دو حوزه ی تولید دستگاه های صنایع غذایی بر محور سلامتی همچون دستگاه های روغن گیری پرس سرد، ارده گیری، دستگاه های کره گیری بادام زمینی و مغزیجات، میوه خشک کن و آسیاب و همچنین تولید محصولات طبیعی و ارگانیک روغن های طبیعی، ارده، شیره و عرقیات اشتغال زایی کرده اند.

 

کسب و کار خانگی

شرکت اسوه صنعت اصفهان، تولید کننده ی دستگاه های صناعی غذایی متنوع از خانگی تا کارخانه ای و تولید انبوه می باشد. این دستگاه های خانگی از جمله دستگاه های آسیاب، روغن گیری، ارده گیری، کره گیری و خشک کن هستند و با حداقل سرمایه می توان یکی از این دستگاه ها را خریداری و کسب درآمد کرد.

کدام دستگاه پرسود تر است؟

همه ی این دستگاه ها پرسود هستند به شرط این که با شرایط محل زندگیتان سازگار باشد. برای مثال اگر در محلی همچون قمصر کاشان زندگی می کنید که گل و گیاه انبوه دارد، دستگاه های عرق گیری کسب و کاری پرسود برایتان خواهد بود.

اگر باغ میوه دارید می توانید برای جلوگیری از دورریز شدن میوه ها و ارزش افزایی محصولان، دستگاه خشک کن و اسلایسر تهیه و خط تولید میوه خشک و لواشک راه اندازی کرد.

و یا اگر در محلی ساکن هستید که منبع غنی دانه های روغنی است، دستگاه روغن گیری پیشنهاد ویژه ی ماست.

آیا این کسب و کارها نیاز به مهارت خاصی دارد؟

صد در صد برای هرکاری می بایست مهارت لازم را کسب کرد. و شرکت اسوه صنعت اصفهان، دستگاه ها را با ضمانت و آموزش رایگان به مشتریان تحویل می دهد.

تسهیلات ویژه برای خرید دستگاه

برای این راه اندازی این کسب و کار تسهیلات ویژه ای برای هم میهنان عزیز با بضاعت مالی کم تعیین شده است. شرایط خرید دستگاه ها به صورت اقساطی است. علاوه براین، بنا به عقد قرارداد اسوه با بانک رسالت، می توان از طریق بانک رسالت این تسهیلات را دریافت کرد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ارغنون
    0

    با این قیمتهایی که شما زدید،طرف همان قدم اول ورشکسته است که.خودتونو مسخره کردید؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها