8 ایده کسب درآمد برای نوجوانان که زندگی آن ها را تغییر می دهد!

هیچ شکی نیست که بهترین سال های زندگی هر آدمی دوره نوجوانی است. اما این جمله به آن معنا نیست که ما این سال های طلایی را به بطالت بگذرانیم و هیچ کاری برای پیشرفت خود در آینده انجام ندهیم! درواقع دوره نوجوانی بهترین دوره برای یادگیری کسب درآمد و ایجاد استقلال مالی است.

8 ایده کسب درآمد برای نوجوانان که زندگی آن ها را تغییر می دهد!

با انجام کارهای متناسب با سن و توانایی خود در این دوره می توانید هم مخارج تحصیلی خود را به دست آورید هم پول درآوردن را تجربه کنید. اتفاقاً دوره نوجوانی زمان فعالیت های کسب درآمد بدون سرمایه است. پس تا دیر نشده نکات آموزشی کسب درآمد برای نوجوانان را که در زیر برایتان آورده ایم بخوانید و یک تغییر بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید.

 

بهترین راه های کسب درآمد برای نوجوانان

یک نوجوان راه های زیادی برای کسب درآمد پیش روی خود دارد؛ از انجام فعالیت های اینترنتی گرفته تا بازاریابی و آموزش. اما ما بهترین ترفندهای درآمدزایی را برای نوجوانان در زیر آورده ایم:

به عنوان مشاور کمپ های تابستانی فعالیت کنید

یکی از بهترین فعالیت ها برای نوجوانان شاد و پرانرژی فعالیت  در اردوهای تفریحی تابستانی است. منظور از اردوهای تابستانی هم برنامه های تفریحی و گردشگری هستند. اگر اینستاگرام داشته باشید حتماً پیج های گردشگری را دیده‎اید که چند وقت یک بار یک کمپ مسافرتی به یکی از تفریحگاه ها یا طبیعت های بکر را راه اندازی می کنند و با کاربران به اشتراک می گذارند؛ افرادی که به این کمپ های گردشگری علاقه دارند می توانند با واریز مبلغی پول و ثبت نام یک روز خوش و پرهیجان را تجربه کنند.

اما به عنوان یک نوجوان اگر عاشق چالش و خوش گذرانی هستید و سر نترسی دارید این موقعیت ها بهترین فعالیت کسب درآمد برای شماست. در صورتی که با اصول کمپینگ و اردو زدن مثل برپایی چادر آشنایی دارید و از مهارت های لازم در زمینه هایی مثل شنا و ماهیگیری برخوردار هستید می توانید به عنوان مشاور در این کمپ های تفریحی فعالیت کنید. با این کار هم در کنار مسافران از طبیعت لذت می برید هم پول خوبی دریافت می کنید.

به عنوان نویسنده فریلنسر فعالیت کنید

نوشتن یکی از بهترین راه های کسب درآمد بدون سرمایه برای افراد نوجوان است. اگر فکر می کنید در این زمینه توانمند هستید چرا بیکار نشسته اید؟ یک وبلاگ راه اندازی کنید و مطالب خود را در هر زمینه ای که می نویسید در وبلاگ با مخاطبان به اشتراک بگذارید. احتمالاً می دانید که بلاگری به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی فریلنسر و آزاد شناخته شده است؛ البته این مربوط به زمانی است وبلاگ شما حجم ترافیک بالایی داشته باشد تا بتوانید از آن پول دربیاورید.

لاتاتلت

حالا پول درآوردن از طریق وبلاگ چگونه است؟ خیلی ساده. وقتی به عنوان یک بلاگر مشهور شناخته شدید می توانید با ارسال رزومه به شرکت های مختلف با آن ها وارد سیستم فروش مشارکتی شوید و خدماتشان را در وبلاگ خود تبلیغ کنید. همچنین لینک  وب سایت  شرکت های مختلف را در مطالب خود قرار دهید و به ازای این بازاریابی از آن ها پورسانت دریافت کنید.

فعالیت نوشتن فقط به وبلاگ محدود نمی شود بلکه با داشتن تجربه کافی می توانید به عنوان یک نویسنده وب سایت هم فعالیت کنید.

با استفاده از شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنید

یکی از بهترین روش های پولسازی فعالیت در رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام است. می توانید در اینستاگرام یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و کارهای هنری که خودتان درست می کنید مثل تابلوهای نقاشی یا جعبه های کادویی را به دیگران نشان دهید و با فروش آن کسب درآمد کنید؛ یا مثلاً یک پیج آموزش آشپزی ایجاد کنید و از غذاها یا شیرینی هایی که درست می کنید فیلم بگیرید و در اینستاگرام بگذارید.

اما جدا از اینستاگرام تلگرام هم امروزه به عنوان یکی از بهترین شبکه های اینترنتی برای کسب درآمد تبدیل شده است.

معلم خصوصی شوید

فقفثقفقف

به عنوان یک نوجوان چون خودتان هم دانش آموز هستید و درس می خوانید یکی از بهترین کارها برای شما تدریس به همسن و سال ها یا دانش آموزان کوچکتر از خودتان هست. به همین دلیل در هر درسی که در آن استعداد بیشتری دارید و قوی تر هستید مثل ریاضیات، شیمی، زبان انگلیسی و... شروع به تدریس خصوصی کنید. برای این کار هم می توانید یک بروشور تبلیغاتی از خود منتشر کنید یا در صفحات مجازی مثل اینستاگرام اگهی کار خود را قرار دهید.

وارد سیستم همکاری در فروش شوید

دایان افیلیت به عنوان بزرگترین سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) کشور، این بستر را برای همه اقشار جامعه به خصوص نوجوانان فراهم کرده است تا بدون دانش برنامه نویسی و سرمایه اولیه، بتوانند یک کسب و کار پرسود داشته باشند.

سیستم همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ راهکاری نو، برای کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه و دانش فنی است! در این سیستم، از سایت گرفته تا محتوا و محصول، همه و همه از طرف دایان افیلیت فراهم می شود و صرفا بخش بازاریابی و فروش این محصولات با افراد است.

عکاسی کنید

یشسیشسیشسی

اگر دنبال یک راه متفاوت از دیگران برای پولسازی هستید ما عکاسی را به شما توصیه می کنیم. البته قبلش باید این را هم بگوییم که عکاسی بازار پررقابتی دارد و روز به روز افراد بیشتری به حیطه این هنر شیرین و جذاب وارد می شوند. اگر شما هم استعداد عکاسی دارید و ایده پردازی شما در این زمینه قوی است پس برای این کار ساخته شده اید. فقط کافی است دوره آموزشی کلاس های عکاسی را بگذرانید و چند نمونه کار عالی برای خود تهیه کنید سپس با ارسال رزومه به عنوان عکاس مشغول به کار و کسب درآمد شوید.

ناگفته نماند عکاسی امروزه در دنیای بازاریابی دیجیتال هم اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در بازاریابی محتوایی که بخشی از ترفندهای بازاریابی آنلاین است بیشتر تولیدکنندگان محتوا بر ایجاد عکس های باکیفیت و ناب تمرکز دارند چون معتقدند افراد هنگام مطالعه مقالات به عکس ها و تصاویر توجه بیشتری می کنند.

از روی فایل های صوتی رونویسی کنید

یکی از بهترین کارها برای یک دانش آموز رونویسی فایل های صوتی است. تنها فقط یک گوش قوی لازم است با یک وسیله دیجیتالی مثل گوشی یا لپ تاب و یک هندزفری! حتی این کار را می توانید برای همکلاسی  های خود هم انجام دهید؛ به خصوص الان که کرونا هست و همچنان بعضی کلاس ها به شکل مجازی تشکیل می شود می توانید جزواتی که معلم ها سر کلاس  آنلاین می گویند را با دقت گوش دهید و رونویسی کنید سپس در ازای این کار از دوستان خود دستمزد بگیرید.

نتیجه گیری

سعی کنید متفاوت با همسن و سال های خود زندگی کنید. کسب درآمد بهترین فعالیتی است که می توانید تابستان خود را با آن بگذرانید و در کنار لذت از تعطیلات کار و پولسازی را هم تجربه کنید؛ به خصوص شرایط کسب درآمد بدون سرمایه مانند سیستم افیلیت دایان که برای همه نوجوانان مهیاست! فقط کافیست با به کارگیری آموزش های کسب درآمد برای نوجوانان یک تابستان پرانرژی و تکرارنشدنی، شیرین و خاطره انگیز برای خود فراهم سازید!                

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها