ترفندهای سفر هوایی ارزان به کیش از شهرهای مختلف

جزیره کیش به دلیل تفریحات آبی و جاذبه های گردشگری در طول سال میزبان مسافران زیادی است. به ویژه در ایام پیک سفر مانند عید نوروز شرکت های هواپیمایی با افزایش تقاضا برای سفر به کیش رو به رو می شوند که همین امر موجب افزایش قیمت بلیط ها می شود. بنابراین پیش از هر چیز باید در اولین فرصت برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. چرا که هر چه به تعطیلات نزدیک می شویم بلیط ها گران تر شده و یا ممکن است موفق به خرید بلیط نشوید.

ترفندهای سفر هوایی ارزان به کیش از شهرهای مختلف

علاوه بر این، با توجه به افزایش تقاضای مسافرین برای رزرو پرواز، ممکن است بلیط هواپیما لحظه آخری کیش را هم با قیمت بیشتری نسبت به روزهای گذشته تهیه نمایید. به همین منظور شما می توانید برای خرید بلیط چند هفته و یا حداقل یک ماه قبل اقدام کنید تا با گرانی و شلوغی خرید بلیط مواجه نشوید.

 

عوامل موثر در هزینه های سفر هوایی به کیش

در هر فصل و زمانی که به کیش سفر کنید، دارای مزایا و معایبی است، زیرا عوامل مختلفی مانند روش خرید بلیط کیش با هواپیما، زمان سفر به کیش و. . . بر قیمت بلیط، رزرو هتل و نهایتا هزینه سفر با هواپیما به کیش موثر هستند. در ادامه به بررسی چند مورد از این عوامل می پردازیم.

روش های خرید بلیط هواپیما کیش

از نکات مهم در سفر به کیش برآورد هزینه است و به عوامل متعددی بستگی دارد که از جمله آن می توان به روش های خرید بلیط هواپیما اشاره کرد. شما برای سفر هوایی به کیش می توانید به دو روش حضوری و غیر حضوری یعنی تلفنی یا سایت، بلیط کیش را تهیه کنید. با توجه به درصد روکشی قیمت بلیط ها به صورت حضوری و زمان بر بودن این روش، بهتر است روش غیر حضوری را انتخاب کنید تا در هزینه های سفر صرفه جویی کرده باشید. همچنین بسیاری از سایت های معتبر در زمان های مختلف، تخفیفات ویژه ای را برای مسافران در نظر می گیرند که با استفاده از آن می توانید بلیط هواپیمای کیش را با قیمت کمتری خریداری کنید.

سفر هوایی به کیش در فصل های مختلف

جزیر کیش از مناطق گرمسیر ایران بوده و اگر تا به امروز در فصل های پاییز و زمستان به کیش سفر کرده باشید، می دانید که این جزیره در فصول سرد سال از آب و هوای مطبوعی برخوردار است. بنابراین با توجه به افزایش تقاضا برای خرید بلیط هواپیما، هزینه سفر به کیش در پاییز و زمستان به ویژه از اواسط آبان تا اواخر اسفند بیشتر می شود. بنابراین قیمت سفر هوایی به کیش در فصل های بهار و به ویژه تابستان پایین تر بوده که توصیه می کنیم در این فصول به کیش سفر کنید.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

همان طور که پیش تر اشاره کردیم قیمت بلیط هواپیما کیش در ایام تعطیل به دلیل افزایش تقاضا گران تر می شود، درنتیجه برای کاهش هزینه های سفر به کیش بهتر است در تعطیلات به جزیره کیش سفر نکنید. همچنین سعی کنید عصرها برای خرید بلیط اقدام نمایید، چرا که قیمت بلیط در ساعات ابتدایی روز گران تر از ساعات پایانی روز و عصر است.

363

هزینه اقامت در کیش

علاوه بر موارد بالا و روش های خرید بلیط هواپیما برای کیش، محل اقامت و هزینه آن نیز بر هزینه سفر به کیش تاثیرگذار است. تنوع در هتل ها با درجه های مختلف این فرصت را در اختیار مسافرین قرار می دهد که اقامتگاهی را بنا بر بودجه خود انتخاب کنند. بعضی از هتل های موجود در جزیره کیش با توجه به طراحی زیبا و امکانات منحصر به فردی که دارند به ویژه هتل های ساحلی از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

از جمله اقامتگاه های گران مانند هتل ترنج، هتل بین المللی کیش، هتل داریوش، هتل مارینا پارک، هتل شایگان از هتل های 5 ستاره هستند و مناسب افرادی است که می خواهند سفری لوکس را تجربه کنند.

هتل های 4 ستاره مانند هتل صدف، هتل فلامینگو و هتل سورینت مریم تاثیر کمی در کاهش هزینه های سفر شما به کیش دارند.

هتل های 3 ستاره، 2 ستاره و 1 ستاره دارای استاندارد متوسطی در ارائه خدمات هستند و قیمت کمتری را شامل می شوند. همچنین می توانید به منظور کاهش هزینه های سفر به جای هتل از آپارتمان، اقامتگاه بومگردی، خانه ها و سوئیت ها استفاده کنید. در نهایت شما با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید یک از انواع اقامتگاه های نام برده، استفاده کنید.

هزینه های غذا در سفر به کیش

کیش دارای تنوع غذایی بسیار زیادی است و شما متناسب با هر بودجه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اید، می توانید غذایی با کیفیت میل کنید. رستوران های بسیاری با سطح بالایی از خدمات در کیش وجود دارند و در آن انواع غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی سرو می شود که شما با انتخاب هوشمندانه در رستوران می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. در سفر به کیش سعی کنید از رستوران های محلی که در مراکز مهم جزیره نیستند استفاده کنید. علاوه بر این می توانید با رزرو سوئیت یا اقامتگاه از آشپزخانه آن برای تهیه غذا استفاده نمایید.

هزینه تفریحات و مراکز خرید در کیش

یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش، وجود تفریحات آبی و مراکز خرید است که بر هزینه های سفر تاثیرگذار هستند. تفریحات آبی و جاذبه های گردشگی تاریخی و مراکز خرید در کیش دارای تنوع بسیار زیادی است که مسافرین می توانند با توجه به هزینه ای که برای سفر خود در نظر گرفته اند، از آن ها استفاده کنند.

هزینه حمل و نقل عمومی در کیش

برای جا به جایی در کیش می توانید از تاکسی های سفید یا زرد رنگ استفاده کنید که هر ساله نرخ های جدیدی را اعلام می کنند. همچنین به منظور کاهش هزینۀ سفر می توانید از مینی بوس های موجود استفاده کنید. مینی بوس های کیش هر روز از ساعت 6 صبح تا نیمی از شب در سطح جزیره آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

صثقصثق

در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر هزینه های سفر به کیش مانند زمان و روش خرید بلیط هواپیما کیش، هزینه تفریحات آبی و خرید از مراکز کیش، هزینه اقامتگاه های مختلف در جزیره، و بهترین زمان سفر به کیش پرداختم. بنابراین با در نظر گرفتن بودجه و با توجه به اولویت ها، بهترین زمان سفر به کیش را خودتان انتخاب کنید. دقت داشته باشید که هزینه های سفر هر ساله تغییر می کند و مطمئنا هزینه های کیش در سال 1401 نسبت به هزینه سفر به کیش در سال 1400 افزایش یافته و این مورد در سال های بعد نیز تکرار خواهد شد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها