انواع شیلنگ ویبراتور چیست؟

شیلنگ ویبراتور یک ابزار ساختمانی و بسیار کاربردی می باشد که از آن برای هواگیری بتن استفاده می گردد.

انواع شیلنگ ویبراتور چیست؟

 شیلنگ ویبراتور ها و مجموعه ای از این قبیل ابزار ها توسط انواع تولید کنندگان جهت برنامه های چندگانه ساخته و طراحی شده اند. ویبراتورها برای اطمینان از اینکه حباب های موجود در بتن آزاد شوند استفاده می گردند.

آشنایی با شیلنگ های ویبراتور بتن

شلنگ ویبره در حقیقت از محصولات ماشین آلات ساختمانی می باشد که یخلی پر کاربرد میباشد. در واقع از شیلنگ ویبراتور، برای از بین بردن هوا و آب موجود در بتن استفاده می شود.

شیلنگ های ویبره عموما در سه نوع مختلف موجود میباشند:

شلنگ های ویبره بادی

شیلنگ های ویبراتور مکانیکی

شیلنگ های ویبره برقی

پوکر شیلنگ ویبراتور دارای حرکت دورانی است که آن را می تواند از منبع های متفاوتی برای خود تامین کند. در واقع این حرکت دورانی پوکر شیلنگ ویبراتور می تواند منشا مکانیکی، الکتریکی یا پنوماتیک داشته باشد.

قسمت پوکر در ابتدای شیلنگ ویبراتور قرار دارد و با وارد شدن ارتعاش به این بخش، حباب های موجود درسطح بتن خالی می گردد.

اصل کار این شیلنگ ویبره بتن کمک به دستگاه ویبراتور برای ایجاد لرزشی در بتن یا سایر مواد مصرفی است تا هوا و آبی که میان لایه مواد وجود دارد خارج بشود.

بیشتر:  ویبراتور تفنگی سوپرفوجی

مواردی جهت خرید شیلنگ ویبره

حال که با انواع شیلنگ های ویبراتور و موتور های تولید نیرو برای شیلنگ های ویبراتور آشنا شدید لازم به ذکر است که برای خریدی موفق به چند ویژه گی اصلی در خرید شیلنگ ویبراتور توجه نمائید.

1- جنس و قطر پوسته

2- جنس و قطر فنر و میله داخلی

3- انعطاف پذیری

4- انتخاب قطر و سایز مناسب

5- کوپلینگ

6- اتصالات ابتدا و انتها

7- شیلنگ ویبراتور در هنگام کار نباید صدایی خش خش و گیرکرده گی داشته باشد.

3333

شیلنگ ویبراتور چیست؟

شیلنگ ویبراتور برای ایجاد ارتعاش در بتن و عملیات حباب گیری استفاده می گردد که دارای ابعاد مختلف ا و ۱.۵و۲و ۲.۵و۳ اینچ است نصب شیلنگ ویبراتور باعث کاهش ارتعاش در سیستم نیز  می شود.

شلنگ ویبراتور از فلز هایی هم چون منگنز و فولاد ساخته شده که این ساختار باعث می شود شود استحکام و مقاومت کششی  آن نیز بیشتر از ۱۲۰۰ نیوتون باشد و  از سه بخش تشکیل شده است که شامل تحریک کننده و لوله و پوشش می شود.

معرفی انواع شیلنگ ویبراتور

شلنگ های ویبراتور به سه دسته بادی و برقی و مکانیکی تقسیم می‌شوند .

نوع مکانیکی نسبت به بقیه در صنعت ساختمان بیشتر کاربرد دارد. شیلنگ ویبراتور مکانیکی انرژی مورد نیاز را از طریق الکتروموتور یا ژنراتور دیزل برق تامین می کند وکاربرد آن نیز برای انبساط حرارتی و کاهش سر و صدا می باشد.

شیلنگ ویبراتور بادی به وسیله کوپلینگ به منبع ذخیره هوا متصل می‌باشد و فشار شیلنگ ویبراتور بادی از طریق کمپرسور باد تامین می شود.

نیکا، تامین کننده محصولات صنعتی

نیکا با تجربه 20 ساله در زمینه واردات، عرضه و فروش انواع تجهیزات صنعتی، فعالیت اینترنتی خود را از دی ماه 1396 آغاز نمود. فروشگاه نیکا با اتکا به تجربه 20 ساله در زمینه تولید ماشین آلات ساختمانی و تجربه 10 ساله در زمینه واردات انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک سایت خود را در دی ماه 1396 دایر نموده است و اقدام به ارائه یکی از کاملترین سایت ها در زمینه فروش انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک نموده است.

شما می توانید کلیه محصولات را با ضمانت بهترین قیمت و همچنین ضمانت اصلی بودن کالا از ما خرید نمایید.

امیدواریم با استعانت از پروردگار الهی در اجرای هر چه بهتر این مهم و خدمت به مشتریان گرامی موفق باشیم.

در این مسیر صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خوبان هستیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها