تحول دیجیتال با مدیریت ناوگان، راهکار منتخب دلفین برای انرژی گلوب

جایزه ی انرژی globe با بیش از 180 کشور شرکت کننده، امروز یکی از با ارزش ترین و در عین حال معتبرترین جایزه های زیست محیطی است. جایزه ی انرژی گلوب در سال 1999 توسط ولفگانگ نویمان، پیشگام انرژی، که نمایشگاه صرفه جویی انرژی Energiesparmesse را در سال 1985 تأسیس کرده بود، عنوان شد و در ادامه به ایجاد مراکز مشاوره ی انرژی در سراسر اروپا کمک کرد. سالانه در طی مراسمات مختلف در کشورهای زیادی، به پروژه ها و طرح هایی که با رویکرد افزایش آگاهی در زمینه ی حفظ محیط زیست ارائه می شوند، جوایز تعلق می گیرند.

تحول دیجیتال با مدیریت ناوگان، راهکار منتخب دلفین برای انرژی گلوب

شرکت سامانه راهکار دلفین اسپادانا در آخرین رویداد، موفق به دریافت جایزه ی انرژی گلوب برای راهکار تحول دیجیتال با مدیریت ناوگان خودرویی از طریق هوشمندسازی آن‌ها، شد. این شرکت با تکیه بر ابزارهایی چون سامانه ی مدیریت ناوگان، اعلام کرد که توانایی هوشمندسازی ناوگان خودرویی و دریافت اطلاعاتی چون میزان سوخت مصرفی، عملکرد رانندگان و اعلان های مربوط به سرویس های تعمیرات و نگهداری شرایطی را فراهم می کند که می توان میزان آلودگی هوا را تا 25 درصد کاهش داده و بهبود بخشید. که این مسیر خود فرآیند تحول دیجیتال در سازمان ‌ها را بهبود می ‌بخشد و پذیرش آن را آسان می ‌کند.

 

با توجه به راهکار ارائه شده، ماژول کنترل رفتار راننده می تواند با کنترل رفتارهای تهاجمی رانندگان، میزان سوخت مصرفی را تا 10 درصد کاهش دهد. چرا که طبق مطالعات صورت گرفته، گردش های شدید، شتاب‌های شدید، ترمزهای شدید و خیلی شدید و همچنین سرعت غیر مجاز عواملی هستند که می‌توانند بر کیفیت سوخت بنزین تاثیر گذاشته و موجبات آلودگی هوا را ایجاد کنند.

 

از طرفی راهکار ارائه شده با نام محاسبه سوخت مصرفی خودرو با استفاده از سخت افزارها و نرم افزارهای مختلف شرایطی را در سازمان ها فراهم می آورد که می توانند سوخت مصرفی را به 3 چهارم برسانند. در این راهکار از زمان سوخت‌گیری تا زمان اتمام سوخت، کابران می توانند عملکرد خودرو را رصد کرده و تمامی امور را مدیریت کنند. علاوه بر کاهش مصرف سوخت، می توان با استفاده از سنسورهای مختلف، میزان انتشار گازهای گلخانه ای را نیز شناسایی کرده و در جهت کاهش آن ها قدم های موثری را برداشت.

 

در نهایت راهکار نگهداری و تعمیرات خودرو پیش بینی شده که با اعلان زمان سرویس ها توانسته است از خراب شدن خودرو و مشکلات موتوری جلوگیری کرده و از اینکه خودرو به دلیل نقص فنی سوخت بیشتری مصرف کند، جلوگیری می کنند.

 

تنتمتنمن

 

انرژی گلوب، جایزه ی جهانی پایداری زمین، مشهورترین جایزه ی محیط زیست در سراسر جهان است که توسط آژانس آمریکایی آرتور دی لیتل تعیین شده است. طرح های معرفی شده باید در 7 بخش مختلف آب، هوا، زمین، انرژی، جوانان، ساختمان های پایدار و استارتاپ های پایدار ارائه شوند.

 

این جایزه ی منحصر به فرد در قالب یک مراسم به صورت منطقه ای در کشور موسس یعنی اتریش (همه ی ایالت های فدرال)، به صورت ملی در بیش از 90 کشور شرکت کننده (همه ی برندگان سایر کشورها به صورت آنلاین) و تا حدی به صورت گسترده در جهان ارائه می شود.

 

شرکت سامانه راهکار دلفین اسپادانا با دریافت این جایزه به همگان ثابت کرده است که رسالت خود جهت حفظ محیط زیست را با ارائه راهکار تحول دیجیتال در حمل و نقل، به خوبی مد نظر دارد و ماموریت این سازمان در طراحی محصولات نیز همواره با نیم نگاهی به این رسالت پیش رفته است. از همین روی تمامی راهکارها و محصولات به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به حفظ محیط زیست کمک می کنند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها