دلخوری اعضای کمیته فنی از تصمیم هیات رئیسه فدراسیون برای ابقای اسکوچیچ/ مظلومی قهر کرد

ظاهرا تصمیم هیات رئیسه برای باقی ماندناسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی سبب دلخوری اعضای کمیته فنی شد.

دلخوری اعضای کمیته فنی از تصمیم هیات رئیسه فدراسیون برای ابقای اسکوچیچ/ مظلومی قهر کرد

جلسه بررسی وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و در نهایت با تصمیم اعضای هیات رئیسه، دراگان اسکوچیچ در سمت خود ماندگار شد.

این در شرایطی است که پیش از این اعضای کمیته فنی که در جلسه امروز نیز حاضر بودند صلاحیت‌ اسکوچیچ را برای ادامه همکاری با تیم ملی تایید نکردند و ظاهرا تصمیم هیات رئیسه برای باقی ماندن این مربی روی نیمکت تیم ملی سبب دلخوری آنها شد.

در دقایق پایانی این جلسه پرویز مظلومی با حالت عصبانی از جلسه بیرون آمد که البته بهرام رضاییان نیز با خروج از محل جلسه او را به سالن برد.

سایر اعضای کمیته فنی مثل علی اصغر مدیر روستا و ابراهیم قاسمپور و حتی حمید استیلی نیز پس از اتمام جلسه حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند و پاسخگویی را به اصولی محول کردند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • علی
    7

    به درک که قهر کرد ایدوارم هیچ وقت نبینمش

  • حسن
    7

    خدا کنه اسکوچیچ بمونه واقعا حقشه تو جام جهانی باشه

  • ناشناس
    7

    قهر کرد یعنی چی ؟ سرمربی که تیم ملی در حال حذف رو با بهترین نتایج به جام جهانی رسوند از نظر شما کمیته فنی لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران رو نداشت ؟ و یا اینکه چون بازیکنان درخواست وارد کردن ماشین خارجی رو از آقای مخبر کرده بودن و او قول پیگیری داده بود از آقای اسکوچیچ ناراحت بودن چرا پیگیر ماشین خارجی نیستی برامون ، اگر بازیکن ها جایگاه خودشون رو بدونن و دنبال حاشیه نباشن اولین جام جهانی بوده که با این نتایج صعود کرده ایم ، در ضمن اعضای کمیته فنی بجای قهر کردن به فکر تدارک بازی دوستانه باشید تیم ملی رو کمک کنید سرمربی رو دور نزنید ، حمایتش کنید .

  • ناشناس
    5

    واقعا تصمیم درست بوده مربی بااین عملکرد خوب در مسابقات که کمتر کسی فکر میکرد ایران به جام جام جهانی بره بااقتدار ونتیجه خوب به جام جهانی رفتیم پس چرا فرد موفق تا این لحظه راجابجا کند حتما دلیل غیرفنی بوده

  • محمد
    4

    خاک برسرفوتبال ملی کنن که پرویزمظلومی ومدیرروستا شدن عضو کمیته فنیش آخه مدیرروستا چند قهرمانی درلیگ داره کیلویی چنده یک مشت مسخره

  • ایرانی
    4

    به درک که قهر کردند . چاپلوسان مفت خور...

  • ناشناس
    3

    خدا وکیلی،کارنامه فوتبالی اعضای کمیته فنی را اعلام کنید،تا ملت بداند برای ورزش دوست داشتنی آنها چه مربیان ناکامی تصمیم می گیرند،انشاالله که حق به حقدار میرسه و اسکو تا پایان جام با تیم خواهد بود

  • ناشناس
    1

    به قول علی آقا پروین کمیته فنی یعنی کشک!

  • ناشناس
    2

    الان چه وقت تعویض مربیه ؟هر کی قهر کرده به فکر تیم ملی نبوده. حتما به صلاح که مربی ابقا بشه.

  • ناشناس
    1

    گویا حتی بعضی از بازیکن ها هم قهر کردن

  • رضا
    0

    کمیته فنی که اینها باشند واویلا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها