دبیرکل فدراسیون فوتبال:

هیات رئیسه درباره اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد/ بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید با وجود نظر کمیته فنی مبنی بر رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ، تصمیم نهایی درباره ماندن یا رفتن این سرمربی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است.

 هیات رئیسه درباره اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد/ بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

حسن کامرانی فر بعد از اتمام فرآیند نام نویسی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بیش از ۱۰ نفر در بخش ریاست ثبت نام کردند. در بخش مدیرعامل‌ها هم بیش از ۱۰ نفر از مدیران باشگاه‌ها نام نویسی کردند. بلافاصله در خدمت مسئولان کمیته بدوی انتخابات بودیم. تمام پرونده‌ها در اختیار این کمیته قرار می گیرد و  صلاحیت اعضایی که نام نویسی کرده‌اند، بررسی خواهد شد. این عزیزان ۲۱ روز فرصت دارند اقدامات لازم را انجام دهند و تاییدیه‌ها در ۲۱ روز مقرر، صادر شود.

وی ادامه داد:تمام پروسه انتخابات توسط کمیته بدوی انجام می شود. هر کاری توسط این عزیزان ابلاغ شده و ما مجری تصمیمات این کمیته هستیم. الان هم اعضای کمیته بدوی در حال برگزاری جلسه هستند. یک سری از افراد در موعد مقرر ثبت نام کردند. شاید یک سری از مدارکشان ناقص باشد که کمیته از افرادی که مدارکشان ناقص باشد، درخواست می‌کند پرونده خود را تکمیل کنند.

دبیرکل این فدراسیون با اشاره به حضور دیرهنگام مددی، مدیرعامل سابق استقلال برای حضور در انتخابات گفت: آقای مددی یک ساعت بعد از زمان مهلت قانونی به فدراسیون آمده بود و ما به لحاظ ادب ایشان را به دفتر مدیریت فراخواندیم اما ثبت نامی صورت نگرفت. ما به ایشان احترام گذاشتیم و ضمن عذرخواهی ثبت نام از ایشان صورت نگرفت.

او درباره رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ در کمیته فنی گفت: این یک مرحله است. هر چند ای کاش کمیته فنی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال می‌داد. درباره سرمربی تیم ملی تنها موضعی که دارم این است که نیاز به تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دارد و هیات رئیسه تنها مرجعی است که می تواند تصمیم بگیرد و اعلام نظر کند. نظر کمیته فنی در هیات رئیسه مطرح می‌شود و نظر نهایی بعد از این ماجرا صادر می‌شود.

کامرانی‌فر در واکنش به اینکه این احتمال وجود دارد فدراسیون با اسکوچیچ در جام جهانی همکاری کند گفت: اعضای محترم هیات رئیسه جزو افرادی صاحب نظر هستند و نظر خود را اعلام خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه جلسه‌ای هم با اسکوچیچ خواهد داشت، گفت: فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه صحبت‌های اسکوچیچ را هم می‌شنود و به زودی جلسات برگزار خواهد شد.

دبیرکل این فدراسیون درباره انتشار پیام‌هایی در صفحات مجازی بازیکنان تیم ملی درباره سرمربی تیم ملی گفت: فکر می‌کنم همین بازیکنان که درباره سرمربی تیم ملی صحبت کردند و استوری گذاشتند، در آینده از کار خود پشیمان می‌شوند. بازیکنان اجازه دهند فدراسیون فوتبال در این قبیل موارد تصمیم گیری کند. کار بازیکنان قشنگ نبود. بازیکنان باید کنار همدیگر باشند. هر کسی از سمت فدراسیون فوتبال انتخاب شده یا انتخاب خواهد شد، باید مورد حمایت بازیکنان باشد. جام جهانی ۲۰۰۶ تجربه خوبی برای ما نبود و عدم همدلی در این مقطع به تیم های مقابل کمک می کند. رمز موفقیت همدلی است و امیدوارم این موضوع به زودی حل شود.

وی درباره کناره گیری ماجدی از انتخابات و بازگشت مجدد او به فرآیند انتخابات گفت: چند روزا است که درگیر برنامه های انتخاباتی هستم و کارهای انتخابات را انجام می‌دهم. من به حدی درگیر بودم که نمی توانم اظهارنظر کنم. فدراسیون فوتبال نظرات ایشان را اعلام کرده و در این مورد نظر خاصی ندارم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها