ژنرال سپاهان، ژنرال تیم ملی

امیر قلعه نویی به زودی سرمربی تیم ملی می‌شود.

ژنرال سپاهان، ژنرال تیم ملی

امیر قلعه نویی، پرافتخارترین مربی ایران. امیر قلعه‌نویی، مرد پرحاشیه فوتبال ایران. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق سپاهان!

ژنرال سابق آبی‌ها که تمام قهرمانی‌های استقلال را در لیگ برتر رقم زده (3 قهرمانی)، از فصل قبل هدایت سپاهان بحران‌زده را برعهده گرفت و توانست این تیم را دوباره به کورس مدعیان بازگرداند. نایب قهرمانی در لیگ هجدهم و حضور در کورس قهرمانی در لیگ نوزدهم، عایدی ژنرال برای اصفهانی‌ها بوده که حسابی برای موفقیت سپاهان دست به جیب می‌شوند.

حالا اما اتفاقی عجیب باعث شده تا همه نگاه‌ها به اتوبان اصفهان-تهران باشد. اسکوچیچ، سرمربی موفق صنعت نفت ناگهان ساز جدایی کوک کرده و آبادان را ترک می‌کند، اما آیا واقعا مقصد کرواسی ست؟

به نظر می‌رسد با تایید نشدن صلاحیت دایی برای حضور روی نیمکت تیم ملی، فدراسیون‌نشینان سرانجام با راضی کردن تابش و مجموعه سپاهان، قلعه نویی را به تیم ملی برگرداندند، اما نیمکت سپاهان چند ده میلیاردی مگر می‌شود خالی بماند؟

اسکوچیچ گویا با پیشنهاد وسوسه‌انگیز سپاهان هوایی شده و عطای حضور در آبادان بی پول را به لقایش بخشیده. حالا به زودی قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی می‌شود و اسکو روی نیمکت سپاهان خواهدنشست.

باید منتظر ماند و دید قلعه‌نویی از این فرصت که سال‌ها منتظرش بوده چه استفاده ای خواهدکرد؟ او پس از قهرمان کردن استقلال، پس از جام جهانی 2006 جایگزین برانکو شد، اما نتوانست نتایج خوبی بگیرد و بعد از حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اخراج شد.

قلعه نویی همیشه از محصص و حاج‌رضایی و البته عادل فردوسی پور کینه به دل داشت که چرا بعد از این رقابت‌ها، برایش جلسه نقد برگزار کردند. او همیشه در این سال‌ها از آن برنامه زنده، به عنوان دادگاه یاد کرد.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مضطفی
    0

    به هیچ وجه درحد و اندازه تیم ملی نیشت

  • عشقی
    0

    انشاالله اسکوچیچ سرمربی سپاهان بشه تا دوباره شاهدفوتبال زیبا باشیم سپاهان با اقای قلعه نوعی به جایی نمیرسه

  • M
    0

    ایشون قرارداد داره و تیم با ایشون نتیجه میگیره چون خودش بسته.حق نداره جدا بشه.گفته باشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها