با اعلام سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال

رای کمیته فنی به برکناری دراگان اسکوچیچ/ صلاحیت کی‌روش هم تایید نشد

با تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ صلاحیت فنی لازم را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ندارد.

 رای کمیته فنی به برکناری دراگان اسکوچیچ/ صلاحیت کی‌روش هم تایید نشد

طبق تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ، دیگر صلاحیت فنی لازم برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران را ندارد.

ابراهیم قاسمپور، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز (دوشنبه) این کمیته اظهار کرد: هم خبر خوب داریم و هم خبر بد. تصمیماتی گرفته شد که کلیات آن را فدراسیون اعلام می‌کند. رفتن اسکوچیچ قطعی شد و کمیته فنی صلاحیت آن را تایید نکرد و گزینه‌هایی مطرح شد. گزینه‌های بعدی را پیشنهاد دادیم و فدراسیون آنها را اعلام می‌کند. به جمع‌بندی نرسیدیم و اسامی در حد حدس و گمان است. در این جلسه این مسائل بحث شد اما کمیته فنی به این نتیجه رسید که گزینه‌هایش را اعلام کند. به صورت تصویری با آقایان ماجدی، محصص و استیلی صحبت شد و نظر کلیه اعضای کمیته فنی مدنظر قرار داده شد.

او درباره حضور کی‌روش در گزینه‌های کمیته فنی توضیح داد: کمیته فنی صلاحیت او را هم تایید نکرد.

قاسمپور درباره نامناسب بودن زمان برکناری اسکوچیچ عنوان کرد: تصمیمی بوده که گرفته شده و درباره آن مشورت شده است. این رای قاطع کمیته فنی بود و اکثریت با حضور اسکوچیچ مخالفت کردند.

وی ادامه داد: من از ابتدا هم با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم، در میانه‌های راه هم مخالف بودم و الآن هم مخالفم ولی متاسفانه زمان را از دست دادیم. به دلایلی رسیدیم که بودن اسکوچیچ نمی‌تواند تیم ملی را کمک کند و حتی من هم که نگران زمان بودم و معتقد بودم دیگر وقت کنار گذاشتن اسکوچیچ نیست، با مطرح شدن آن دلایل با رفتن اسکوچیچ موافقت کردم. من در مسائل مالی اشراف ندارم و به ما ربطی ندارد. می‌خواهد توافق آن‌ها یک دلار باشد یا یک میلیارد دلار.

سخنگوی کمیته فنی اصافه کرد: اگر تصمیم گرفته می‌شود که مربی جدیدی بیاید، فدراسیون خودش به فکر تامین منابع مالی آن است. ما تحت هیچ فشاری این تصمیم را نگرفتیم اما قاطعانه به این نتیجه رسیدیم که اسکوچیچ تمام شده است و نمی‌تواند به ما کمک کند. ماجدی عضو کمیته فنی و سرپرست فدراسیون فوتبال است. ما به عنوان کمیته فنی نظراتمان را اعلام کردیم و فدراسیون آن را اعلام می‌کند. ما به جمع‌بندی رسیده‌ایم اما سخنگوی فدراسیون فوتبال باید آن را اعلام کند. شاید حتی تصمیم ما عوض شود.

قاسمپور در خصوص این که احترامی که باید به اسکوچیچ گذاشته می‌شد، انجام شده یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم هیچ توهینی به اسکوچیچ نشده و بحث صلاح مملکت و تیم ملی است. اگر خود قاسمپور هم نمی‌تواند کمک کند، باید برود. نظر کمیته فنی، نظری با مشورت تمام اعضاست و حتی می‌توانند آن را عوض کنند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 29
  • حمار دولتی
    6

    کارنامه ایشان سیاه است با مربیگری ایشان تیم ملی ایران از رفتن به جام جهانی جا مانده و بدترین نتایج تاریخ گرفته

  • علی
    1

    خاک تو سر کمیته فنی

  • کوشکی
    1

    کمیته فنی هیچی حالیشون نیست یه مشت مفت خور بی خاصیت

  • لاکانی
    2

    کمیته فنی همون شورای نگهبانه، هرکی رو بخان عزل کنن نصب کنن اعدام کنن نابود کنن فقط با یه اشاره از طریق کمیته اقدام می کنن ، اصلا اینها قبلا کجا بودند همه جمع شدند تا دستور مخبر را اجرا کنند

  • مجید
    1

    باند کثیف کیروشی پورها آخرش به هدفشون رسیدن. طارمی و جهانبخش و بقیه زیرآب زن های تیم ملی بزودی نتیجه اعمال کثیفشان را خواهند دید.

  • ناشناس
    2

    بیچاره سعید صادقی

    نظرات شما -
    • تاریکی
      1

      پس آپشن صادقی چی میشه

    • فارسی
      1

      هر مربی ایرانی تو این وضعیت مربی تیم ملی بشه باید بله قربانگوی حکومت بشه

  • علی
    0

    چیزی نیست فقط یک بخور بخور جدید است همه می‌دانند در پشت همه قراردادهای فوتبالی چه مربی و چه فوتبالیست عده ای نشسته و از آنها پورسانت کلان می‌گیرند و اینهم یک مورد جدید است که به احتمال قوی مربی خارجی می‌آید تا با به حساب رفتن مقدار زیادی از دلارها به حسابشان در خارج مشکل دلارشان در خارج حل شود . این بازی‌ها خیلی قدیمی شده و مسئولین باید راههای جدیدی پیدا کنند .

  • سیا
    0

    خدا با اسکوچیچه،،
    با اسکوچیچ بی اسکوچیچ با این تدارکات و دو دستگیها ول معطلیم
    همه چیمون به هم میاد خداروشکر
    اعصاب خوردیشم واسه مردم تا خرخره در فلاکته

  • ایرانی
    2

    اسکوچیچ حتماً حاضر نشده به شما دزدان بیت المال باج بدهد . که بظاهر صلاحیت او را تایید نکرده اید. مگر خودتان صلاحیت دارید؟!!! که پشت سر این مربی بی ادعا حرف می زنید. که تیم ملی را در استانه حذف شدن نجات داد . با همه اینها درود بر شرف اسکوچیچ و از زحمات او قدر دانی می کنیم . مردم ازشما که با رانت در فدارسیون حضور دارید متنفرند...

  • فاطمه هاوشکی
    0

    تصمیم مزخرف، یعنی فقط منتظرن ببینن کجا داره خوب عمل میشه خرابش کنن، خاک بر سرتون

  • ناشناس
    1

    جالبه صلاحیت کیروش رد می شود و صلاحیت افرادی مثل دایی و قلعه نوعی و مربیان ایرانی تایید!! مطمئن باشید در مورد فوتبال ایران حکومتی تصمیم گرفته شده. همان هایی که دستور دادند مربیان تمامی رشته های ورزشی ایرانی باشند. همان هایی که از ارتباط با بیزار هستند و همان هایی که در تمام امورات مردم دخالت می کنند‌.

  • نامرد
    2

    نامردا ی روز گار هستید ،کدام مربی داخلی و حارجی تونسته اینقدر سریع به جام جهانی برود ،،
    برزیل و ژاپن دعوت کردند در ژاپن بازی کنید ،،،شما پاچه خوار ها نذاشتید تیم به انجا برود ،و معلوم هم هست که از کجا دستور میگیرید ،،انشالله اگر تیم بدون اسکوچیچ ،به قطر برود زنگ تفریح هر سه تیم شود ،مخصوصا امریکا و انگلیس
    بازیهای پر گل و یکطرفه به نفع انها باشد

  • ایمان
    1

    کمیته فنی فوتبال یا کمیته فنی دلال؟؟؟!
    باز چیه دلال ها بی پول شدن لابد

  • ناشناس
    1

    آقای قاسم پور شما همان بازیکنی بودید وقتی دهداری سرمربی صنعت نفت آبادان شد بخاطر نظم و انظباط مرحوم دهداری تیم را ترک کردید حالا چگونه حرف از مخالف ووو علیه اسکچیچ شدید

  • سعید
    1

    همون ویلموتس خوب بود براتون. این بنده خدا همه بازیها رو با اقتدار و بدون شعار و حرف و حدیث برد. چه مشکلی داشته؟

  • ایمان
    0

    دست خودمون نیست کلا هر کلی پرخاشگر تره و دنبال جنجاله ازش حساب می‌بریم ولی کسی که در سکوت کارشو درست انجام بده دهنش سرویسه

  • علی
    0

    از این راحت تر تا حالا شده بود بریم جام جهانی !؟ حالا صلاحیتش رد میشه ، خوب بگین اصل ماجرا چی بوده
    دروغ گفتن تو این مملکت باب شده

  • مم
    0

    تا جایی که من می‌دونم هر مربی در ایران تیمش را بالا بیاره یک عده ای مثل کفتار ها که آهوی شکار شده توسط یوز پلنگ را می دزدند تیمش را میدزدند

  • ناشناس
    0

    خدااون بالا نشسته نمک نشناسها

  • خودتی
    0

    صلاحیت شما را احتمالا شورای نگهبان تایید کرده ،که اینقدر نامردهستید !!!مگر میشود کارنامه ی مثبت یک مربی را نادیده گرفت ،؟؟قطعا همانند برکناری آقای عزیزی خادم ،از جایی دیگر دستور میگیرید !!!از همانهایی که فوتبال و شادی مردم را تحدید برای خودشان میدانند !!!

  • ناشناس
    0

    کمیته فنی از خودتون خجالت بکشید شما واقعا کمیته فنی هستید سرمربی که نتایج ضعیف داشته باشه می گن بدلیل فنی ،گروه فشار خیلی وقته چند نفر از بازیکن های تیم ملی رو خریده که براش تنش ایجاد کنند ، اون مرد بحدی باشخصیت بود که تا رسانه های خط گرفته این جنجال رو به پا نکردن مردم خبر نداشتن چه خبره ، چرا مردم رو نفهم فرض کردید بر اساس همون دلایل خودتون اعلام کنید نه دلایل فنی ، مردم بهتون می خندن ، افتخار صعود برای آقای اسکوچیچه ، مردمی هم که از این بی اخلاقی که اتجام دادید از خدا می خوان تیم ملی هیچ نتیجه نگیره تو جام جهانی ، به وضعیتی گرفتار بشن که بدونن نمک نشناسی یعنی چی ، البته به همراه کمیته فنی (خخخخ)

  • dfgzd
    0

    اشتباه کردن از بخت بلندش باید استفاده میکردن
    کافی بود چندتا مربی آنالیزور کنارش میگذاشتن

  • ناشناس
    0

    برای بار اول است نام ابراهیم قاسم پور را می شنوم! آیا این فرد بازیکن فوتبال بوده است؟! در کجا توپ می زده است؟! آیا سابقه بازی ملی دارد؟! آیا تحصیلات آکادمیک فوتبال را دارد؟! آیا در امر سرمربی گری فوتبال مدرک بین المللی و تجربه کافی دارد؟! اصلاً آیا این آقا صلاحیت نشستن بر صندلی کمیته فنی فدراسیون فوتبال و سخنگویی آن را دارد؟!

  • ناشناس
    0

    آقایان کمیته فنی! اگر قرار است با برکناری ناجوانمردانه دراگان اسکوچیچ کروات گزینه های خارجی همچون: ژوزه مورینیو پرتغالی یا یوآخیم لو آلمانی یا پپ گواردیولا اسپانیایی جایگزین او به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران شود ما حرفی برای مخالفت نداریم ولی اگر قرار است گزینه های داخلی همچون امیر قلعه نوعی، علی دایی، یحیی گل محمدی و جواد نکونام و گزینه های خارجی همچون برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی روش جایگزین وی شود ما قاطعانه با این تصمیم کمیته فنی مخالفیم!

  • ناشناس
    0

    پای پول وسطه . تیم ملی کیلویی چند

  • سعدی
    0

    اگر نگاهی به اقتصاد ،کشاورزی .....بنگریم تصمیم گیران بیسواد ، بی کفایت و نالایق و وبعضا عقده ای را می بینید که با وجود پتاتسیل های بالای مملکت قاطبه مردم در فقر وبیچارگی زندگی می کنند. این مسئله در ورزش نیز صادق است. شما که می دانید احتمال صعود ایران همچون ثنوات گذشته بسیار کم است چرا با پول بیت المال بازی می کنید وچرا برای خود شیرینی و جاه طلبی خود را اسیر نظرات چند بازی کن می کند چرا به آرای عمومی مردم و کارشناسان مستقل ورزشی رجوع نمی کنید. امیدوارم خداوند از کینه توزان و بی کفایتان و قدرت طلبان نگذرد!

    نظرات شما -
    • 0

      سنوات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها