اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال!

معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از تنظیم و در زمان ترجمه از ریال به دلار تبدیل شده است.

اتفاقی عجیب در قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال!

صفی‌الله فغان‌پور درباره اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ریالی است یا دلاری، گفت: با توجه به تجربه‌ای که از قرارداد ویلموتس داشتیم آقای بهاروند به عنوان سرپرست وقت فدراسیون فوتبال، عقد قرارداد با اسکوچیچ را برعهده یک تیم حقوقی گذاشت. تیمی متشکل از بازاریابی، مالی و کارشناسان حقوقی تشکیل شد که ۷،۸ نفر بودیم. ما قرارداد را به صورت ریالی تنظیم، صورتجلسه و امضا کردیم و در اختیار فدراسیون قرار دادیم ولی بعدها متوجه شدم زمانی ترجمه، قرارداد ریالی تبدیل به دلاری شده است.

وی ادامه داد: این موضوع را پیگیری کردم و گفتم این همه صحبت و مصاحبه کردیم که قرار است قرارداد اسکوچیچ ریالی باشد پس چرا دلاری شده است؟ توجیه کردند و گفتند ما همان ریال را تبدیل به دلار کردیم. این در شرایطی است که در کشور ما قیمت دلار رو به افزایش است. آن زمان که قرارداد را تنظیم کردیم دلار زیر ۲۰ هزار تومان بود و در حال حاضر دلار بیش از ۳۰ هزار تومان است.

معاون حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا در قرارداد دست برده شده است؟ گفت: من نمی‌توانم بگویم در قرارداد دست برده‌اند. زمانی که افراد صاحب امضا، دستکاری کنند این کار جعل حقوقی و دست بردن در قرارداد است اما در قرارداد اسکوچیچ تیم حقوقی قرارداد را تنظیم کرد و برای ادامه مراحل کار آن را در اختیار فدراسیون گذاشت. در آن مقطع که امضا شد و من قرارداد را دیدم، متوجه شدم که قرارداد دلاری شده است. گفتم بعد از این همه وقت گذاشتن بر روی تنظیم قرارداد، اگر قرار بود نظرات ما استفاده نشود و قرارداد تغییر کند به ما هم می‌گفتید.

فغان‌پور در پاسخ به این سؤال که از فدراسیون فوتبال فردی این قرارداد را مطالعه نکرده و متوجه تغییر ریالی به دلاری نشده است؟ تصریح کرد: در همان زمان گفتم درست است که ریال را تبدیل به دلار همان زمان کردیم اما قیمت دلار افزایش پیدا می‌کند. در پاسخ توضیح دادند که وقتی قرارداد توسط تیم حقوقی تنظیم شد، ما در زمان امضا نمی‌توانستیم مجددا خط به خط قرارداد را بخوانیم و آن را امضا کردیم و در حال حاضر متوجه شدیم که قرارداد تبدیل به دلاری شده است. ما هم به مسئولان فدراسیون گفتیم کسانی که باعث تغییر قرارداد ریالی به دلاری شده‌اند را معرفی کنند که این اتفاق نیفتاد و حالا که اسکوچیچ با تیم ملی نتایج خوبی گرفته فکر می‌کنم از این موضوع صرف‌نظر کردند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    سرپرست یا رئیس فدراسیون فوتبال در موقع امضاء و انعقاد قرارداد سرمربی بایستی کلمه به کلمه قرارداد را مطالعه نموده و در در صورت داشتن ابهام از مشاوران حقوقی تنظیم کننده قرارداد توضیح بخواهد و پس از رفع ابهام قرارداد را امضاء نماید. مقام مسؤول امضاء کننده قرارداد نبایستی به پاراف مشاور یا مشاوران حقوقی تنظیم کننده قرارداد اکتفا و بسنده نماید و همچنین نبایستی نقش ماشین امضاء را ایفا کند بلکه مسؤول امضاء خویش است.

  • علی
    0

    اگه به پوند هم بشه لیاقتش را داره اون موقع تو دور مقدماتی بعد از ویلموتس منحوس از 4بازی 4برد مخواستیم کسی حاضر نبقود سر مربی بشه حالا کهبا اختلاف اول گروه هستیم میخواهید برای تیم ملی حاشیه درست کنید برید خجالت بکشید

  • غلامرضا
    0

    حتما بخور بخورى درآن است در آينده معلوم ميشود در مملكت ما هيچ چيز ى بى علت نيست ويا سهوى نيست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها