انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در قبرس

منابع رسانه‌ای از وقوع یک انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در قبرس خبر دادند.

انفجار در نزدیکی سفارت اسرائیل در قبرس

برخی رسانه‌های یونانی شامل روزنامه «کاتیمرینی» و همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز شنبه (امروز) خبر دادند که در نزدیکی سفارت تل‌آویو در نیکوزیا پایتخت قبرس انفجار رخ داده است.

طبق گزارش‌ها، ساعات اولیه بامداد امروز به وقت محلی قبرس، مقام‌های این کشور خبری درباره وقوع انفجار در نزدیکی سفارت تل‌آویو در نیکوزیا دریافت کردند.

گفته می‌شود که این انفجار در ساعت 01:40 دقیقه بامداد رخ داد و سبب شد که نیروهای پلیس و امنیتی قبرس بلافاصله خود را به صحنه برسانند.

بنا بر روایت رسانه‌ها، نیروهای امنیتی و پلیس قبرس در بررسی اولیه خود یک شی فلزی کوچک را در فاصله تقریبی ۳۰ متری سفارت تل‌آویو در نیکوزیا کشف کردند. این شی حاوی مقدار محدودی مواد آتش‌زا بود که بدون ایجاد خسارت قابل توجهی منفجر شد.

بعد از تحقیقات نیروهای امنیتی قبرس، دو نفر در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در قبرس دستگیر شدند. گفته می‌شود که این دو فرد رفتار مشکوکی داشتند.

بعد از تحقیقات انجام شده توسط نیروهای امنیتی قبرس دو نفر در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در قبرس دستگیر شدند. گفته می‌شود که این دو فرد در تلاش برای سوار شدن بر یک خودرو، رفتار مشکوکی داشتند. پلیس قبرس از این خودرو، چاقو و چکش پیدا کرد و راننده آن را که جوان ۲۱ ساله است، بازداشت کرد.

همچنین گفته می‌شود که یک جوان ۱۷ ساله، جوان ۲۰ و دو جوان ۲۱ ساله در بازداشتگاه هستند و بازجویی از آنها در حال پیگیری است.

روزنامه یونانی «کاتیمرینی» با اشاره به تنش‌ها بر سر حملات شدید رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نوار غزه و همچنین کرانه باختری نوشت: «بروز حادثه در نزدیکی سفارت اسرائیل نگرانی‌هایی را در مورد امنیت منطقه ایجاد کرده است و مقامات (قبرس) به شدت در تلاش برای جمع آوری اطلاعات بیشتر و تضمین امنیت هستند».

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • انا عمار
    0

    اسرائیل بازوی آمریکاست و باید از بیخ و بن قطع گردد لذا باید امت اسلام یکپارچه و یکصدا ید واحد گردند و ریشه یهود و صهیونیستها را از بیخ و بن برکنند . زنده باد امام خامنه‌ای

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها