خطیب جمعه زنجان :

مسئولان ، وعده دروغ به مردم ندهند

آیت‌الله علی خاتمی گفت: یکی از عوامل بلایای موجود در جامعه، دروغ صحبت کردن است، به خصوص کسانی که مسئولیت دارند، به همین خاطر نباید مسئولان وعده‌های دروغین به مردم دهند.

مسئولان ، وعده دروغ به مردم ندهند

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۴ مردادماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با بیان اینکه محرم ماه حماسه و جهاد است، اظهار کرد: اگر بخواهیم روح کلی هدف قیام سیدالشهدا (ع) را بررسی کنیم، پررنگ‌ترین در این رابطه، لسان مبارک ایشان در بحث امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه اقتضای جامعه امروزی، تعاون، همکاری، دستگیری و کمک به یکدیگر است، افزود: مومنان اشتراکات زیادی دارند و ایمان آنان را به یکدیگر پیوند داده است، بنابراین باید نسبت به یکدیگر دلسوز و خیرخواه باشند و به یکدیگر کمک کنند.

این مسئول با بیان اینکه کسی که دروغ می‌گوید، لذت ایمان را درک نکرده است، تصریح کرد: یکی از عوامل بلایای موجود در جامعه، دروغ صحبت کردن است، به خصوص کسانی که مسئولیت دارند، به همین خاطر نباید مسئولان وعده‌های دروغین به مردم دهند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اخوت و برادری یکی از نشانه‌های دین‌داری بوده و نماز، پرچم اسلام بوده که اگر با جماعت باشد این پرچم بالاتر است، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم جامعه با عمل صالح و دین اصلاح شود و انصاف در جامعه وجود داشته باشد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه بالاترین باطل، حکومت باطل و ظالم و بالاترین معروف حکومت عادل است، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین مسئله در ماه محرم، رعایت تقوا است.

وی با اشاره به روز حقوق بشر، افزود: صاحبان قدرت از حقوق بشر به عنوان سکوت در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل صحبت می‌کنند. گفتنی است هیچ دینی به جز اسلام برای انسان کرامت قائل نیست.

این مسئول با بیان اینکه امید است ویروس منحوس کرونا رشد نکند تا مراسم عزاداری و یوم‌العباس باشکوه برگزار شود، خاطرنشان کرد: یازدهم محرم روز بزرگداشت شهدای دفاع‌مقدس است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ناشناس
    1

    فقط حرف میزنید عمل که ندارید یه عده فاسد و دروغ شدند صاحب ایران خدا شاه رو بیامرزهمرد بود دروغ گو نبود

  • 11


    لعنت بر دولت حسن روحانی در مذاکره مردم ایران را گرفتار کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در مذاکره اقتصاد کشور را نابود کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در توافق هسته ای و برجام و مذاکرات وین مردم ایران را گرفتار کرد
    لعنت بر دولت حسن روحانی در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین اقتصاد کشور را نابود کرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو لعنت به یکی میکنی؟ کدام رییس جمهور در ایران درست عمل کرد مگر خاتمی نبود که میگفت ما کاره ای نیستیم و فقط تدارکچی هستیم. توی ایران ریش وقیچی دست کی است .چرا همه دارند از گرانی و کمبودها می نالند وکسی راضی نیست الا بالاها ومدیران و وزیران و نماینده ها.بقیه ول معطلند وباید بروند بمیرند مخصوصا ماها بازنشسته ها که این دولت بیسواد با اون معاون نادانش که الان پنج ماهه که هنوز نتوانستند حقوق باز نشسته ها را درست کنند وما را از این استرس و ناارامی نجات دهند

  • 1


    بازنشستگان از نظر معیشتی شرایط سختی را تجربه می‌کنند؛ دولت خدمتگزار تدبیر کند
    برخی تصور می‌کنند که فرد بازنشسته فرزندان خود را به خانه بخت فرستاده است و هزینه‌های مصرفی بسیار پایینی‌ دارد که امری اشتباه است.
    امیدوارم دولت خدمتگذار برای بازنشستگان که یک عمر برای نظام و مردم زحمت کشیده‌اند تدبیری بیندیشد.

  • رئیس جمهور، دولتمردان ، مسئولان و نمایندگان مجلس ، وعده دروغ به مردم ندهند
    1

    رئیس جمهور، دولتمردان ، مسئولان و نمایندگان مجلس ، وعده دروغ به مردم ندهند

  • ناشناس
    5


    همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور در زمان دولت ناتوان و عاجز حسن روحانی خیانتکار شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه همچنان نیز ادامه دارد و هر روز هم بیشتر هم می شود.

  • علی
    0

    اگر دروغ نگویند دیگر حرفی برای گفتن ندارند البته مردم ۴۳ سال است که به حرفهای آخوندها و نوکران انها اعتماد ندارند

  • متفاوت
    0

    خسته شدیم ازبس دروغ پشت دروغ میشنویم.کسی که دروغ نگفته باشد سرش بالای دار است وهیچوقت به تریبون سخن نمیرسد.پس هرچه پادشاهان بگویند درست است ماسرمان را دوست داریم.

  • یکی از مردم
    0

    این یکی انگار 44 سال خواب بوده الان وعده های دروغ رو دیده

  • ناشناس
    0


    اعتماد مردم به رئیس، مسئولان و نمایندگان مجلس، حمایت از این خیانتکاران است.

  • ناشناس
    0


    ۳۰ درصد لوازم یدکی خودرو در بازار جنس قاچاق و بی‌کیفیت است

  • ناشناس
    0

    حاجی کجا بودی تا حالا مگه قبل انقلاب طالقانی نگفت سخن امام.راجب حجاب فقط یک نصیحت پدرانه اسـ ؟ پس چرا تو دهه 60حجاب اجباری شد ؟ مگر روسای جمهور کم دروغ گفته اند ؟ تا الان کجا بودی ندیدی؟ از نماینده مجلس تا رییس جمهور تا شورای شهر همه موعد انتخابات دروغ و حرافی میکنند و بعد دفتر وعده های انتخاباتی رو میبندند و شخص قبلی رو تخریب میکنند...شما الان بعد اینهمه سال هدفت از این حرف چیه؟ چشمت چی رو گرفته؟ ما که از نظام بریدیم و برامون فرقی نداره کی چه سمتی میگیره چون هیچکس دلسوز وضع معیشتی ما نیست

  • ناشناس
    0

    حاج آقا چشممون به جمال شما روشن مو عظه های علم الهدای و خاتمی کم بود تو هم آفتابی شدی

  • 🐜
    0

    حاجی خیلی دیر شده ۴۳سال پیش باید میگفتی

  • لیل
    0

    مسئولان انقلابی فقط با وعده های دروغ می توانند حکومت کنند .

  • ناشناس
    0

    اونوقت که باید لالمونی بگیرند .کی زر بزند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها