در سالروز قیام ۱۹ دی انجام می شود

پخش زنده ارتباط تصویری رهبر انقلاب با مردم قم

رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام ۱۹ دی مردم قم در سال ۱۳۵۶ علیه رژیم ستمشاهی، به صورت تلویزیونی با مردم قم فردا سخن خواهند گفت.

پخش زنده ارتباط تصویری رهبر انقلاب با مردم قم

این سخنرانی ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ به صورت زنده از سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی و همچنین از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی پخش خواهد شد.

دیدار رهبر انقلاب با مردم قم در سالروز قیام ۱۹ دی، هر سال با حضور هزاران نفر از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شد که امسال به علت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از طریق ارتباط تصویری با جمعیت حاضر در مصلای شهر قم برگزار خواهد شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مرتضی
    0



    ۱۴۰۰/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۶
    بنده از دو نفر به جرم خیانت در امانت در سال 1366 شکایت کردم ولی متاسفانه هنوز هم رسیدگی قانونی نشده است چرا؟ مشکل بنده چه ربطی به تحریم و جنگ اقصادی و تهدید وغیره دارد.
    باینکه داستان محترم عمومی تهران هم در سال 1366 جرم این دو نفر را به جرم خیانت در امانت در پرونده شعبه 7 دادیاری دادسرا مرکزی بررسی و رسیدگی و تائید کرده است.
    درضمن اعلام مشخصات پرونده خود که طی شماره کلاسه 43050/41/75 دفتر حوزه قوه قضائه و 83/10528 دبیرخانه مرکز نظارت و رسیدگی به شکلیات مردمی قوه قضائیه میباشد.
    آخرین پرونده در شعبه 9 تشخیص دیوانعالی کشور پرونده کلاسه به شماره 452/9/82 میباشد.
    باتشکر مرتضی میرزابابایی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خدا بهتون صبر بده!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها