عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب:

دیدار اخیر حسن روحانی با رهبر انقلاب دیداری معمولی بود

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با بیان اینکه حسن روحانی برای دیدار با رهبر انقلاب پیگیری‌های مکرری داشت، یادآورشد: دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است.

دیدار اخیر حسن روحانی با رهبر انقلاب دیداری معمولی بود

مهدی فضائلی پیرامون دیدار اخیر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان با رهبر انقلاب، گفت:«رهبر انقلاب همواره دیدارهای متنوع و متعددی با افراد داشته و دارند. بعضی از این دیدارها، دیدارهای کاری با دولتمردان و فرماندهان نظامی کشور در دوره مسئولیت‌شان است و برخی دیگر از دیدارها با دولتمردان سابق یا حتی غیردولتمردان انجام می‌شود. به جز ایام شیوع کرونا، دیدارهای رهبر انقلاب با افراد مختلف با شئون، سلایق و جایگاه‌های مختلف همواره ادامه داشته است. بنابراین، دیدار دولتمردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست.

 نکته دیگر این است که این دیدار به درخواست آقای روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی که در این دیدار مطرح شده، بحث‌های روز نبودند و در مجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است.»

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 22
  • محمد
    0

    اوضاع ملت هم عادی نیست گرانی فقر فساد جنایت کل کشور را گرفته امیدواریم فریادرسی باشد

    نظرات شما -
    • قلندر واقعی به محمد ساندیس خور
      3

      والا پیام دار محمد ص

    • ناشناس
      2

      داداش خلایق هرچه لایق

    • ناشناس
      1

      داشم فکر می کنید فساد گرانی بدبختی جنایت مملکت و زندگی مردم را گرفته برای اینها فرقی میکنه اصلان خودت را خسته نکن از این بدترمان میکنند زندگی مردم را نابودتر می کنند براشون مهم نیست مکه در این چهل سال مردم و زندگی مردم براشون مهم بوده توجه داشتن یا دلشون سوخته برای مردم از این بدترمان می کنند شک نکن تجربه چهلودوسال نشان داده و ثابت کرده

  • منتقد
    3

    احتمالا دیدار تشکر از همدیگر برای سرگرم و بازی دادن مردم برای دوره ۸ ساله و طولانی کردن عمر سیاسی نظام بوده است !!!!!
    به منافع کشور و مردم ربطی نداشته است...

    نظرات شما -
    • هفت لنگ بختیاری
      0

      همین افرادی که کامنت گذاشتن بیشترش باروحانی بودن،حالا برامادلسوز شدن

  • ناشناس
    2

    خدا نگذرد باعث و بانی کسایی که با نیرنگ و دروغ و فریبکاری ،ما مردم ساده
    و بدبخت را به بورس دعوت کرد دارو ندار زندگی خودمان را گذاشتیم وغارت کردند ان شاالله هر روز شرمنده خدا و مردم باشید یک روز خوش نبینید ،حامیان به دروغ مظلومین ، آبروی هر چه مسلمانه را بردید

  • الف
    1

    دیدار عادی و همیشگی تشکر و قدردانی از هم بر علیه منافع و سرگرم کردن مردم بیچاره ...

    نظرات شما -
    • 0

      خلایق هر چه لایق دوستان عزیز

  • دن کیشوت
    2

    گزارش دزدی ها و سهم الارباب رو مرور میکردن با هم

  • محمد.،،
    1

    این دیدارها وسخنرانیها سیرکی است برای فریب مردم ودراین دیدارها فساد ویبکفایتی خودرامروروبرای بیشتربدبخت کردن مردم نقشه میکشن

  • شیرتوشیر
    2

    اینها دیگه نمی تونن برای ملت ایران کاری بکنن ملت دیگه کاری به اینها نداره

  • شربت زهرمار
    2

    بنظر شما چاقو دسته خودش رو می بره؟! ملت ایران دیگه آگاه شده

  • دکتر سید
    1

    ما ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران از این دیدارها تشکر می کنیم تشکر

  • ناشناس
    2

    نادیده گرفتن 8 سال بد ترین جفا به ملت چه حسابی دارد؟؟؟!!!
    ---
    دولت شیخ حسن روحانی رئیس جمهور سابق که 8 سال تمام با وجود ثروتهای طبیعی کلان خدا داده در ایران ؛ زندگی بیش از هشتاد ملیون جمعیت کشور را با پیروی بی چون و چرا از تزهای مکتب استعماری انسان ستیز سرمایه داری غرب با فاجعه بار ترین اقدامات عدالت ستیز و أمانت گریز به فلاکت بار ترین وضع در آورد و ارزش پول ملی کشور را برای مؤثر جلوه دادن تحریمهای آمریکا به پای دلار قربانی کرد ؛ چه رفتار نیکویی در حق کشور و مردم داشته است که می باید بعنوان مقام ریاست جمهور سابق توسط عالی ترین مسئول نظام او را به حضور پذیرفت و چنین دیداری را در رسانه های کشور علنی نمود و ملت را که 8 سال همه ی این زجرهای خانمان بر افکن را تحمل کرده به خشم و بد بینی وادار ساخت؟؟؟!!!
    آیا در ایران که ثروتمند ترین کشور منطقه است دوران 8 ساله ی فاجعه بار مدیریت دولت حسن روحانی که با همسویی و پیروی آشکار هدفمند از توطئه های سازمانهای جاسوسی آمریکا تلاش مغرضانه ی عمدی داشته تا طبق طرحهای جنایتکارانه ی آمریکا و غرب ملت را به زانو در آورد و به شورش علیه نظام وا دارد و ده ها میلیون از اقشار وفادار و وطن دوست ملت صبور و پایدار را به تسلیم در مقابل خواستهای استعماری آمریکا وغرب وادار سازد ؛ جنایت و خیانت از جانب این دولت علیه کشور و مردم و نظام نبوده که ، با نادیده گرفته شدن خشم ملت زجر دیده ی صاحب حق و با بی پروایی و بی تفاوتی نسبت به بد بینیهایی که بی تردید در اثر این دیدار ایجاد می شوند ؛ هنوز رأس این دولت شایسته دیدار با عالی ترین مسئول نظام باشد و سرانحام با چنین دیداری نگرش مثبت به نظام نزد ملت مطابق خواست استعماری آمریکا و غرب توطئه گر به تزلزل و نابودی دچار گردد و نام نیکی از انقلاب اسلامی و از خون صدها هزار شهید دین و انقلاب و وطن نزد ملت باقی نماند؟؟؟!!!

  • قلندر
    0

    آنجا که نه جایرفتناست ونه جای ماندن پس چه جای سکوت است

  • دردمند
    1

    روحانی عروسک خیمه شب بازی بود دست فقط یک‌ نفر که عامل بدبختی ملته

  • دن کیشوت
    1

    بیست سال پیش ارباب وعده داد که طی یک چشم انداز بیست ساله که سندش رو شخصاً تهیه کرده و سیاستهای کلی نظام رو تعیین کرده، ایران در ۱۴۰۰ رتبه اول خاورمیانه را در پیشرفت اقتصاد و تکنولوژی و فناوری خواهد داشت، حالا که رسیدیم به ۱۴۰۰ همه دارن میگن قربون بیست سال پیش، بیست سال پیش زباله گردها و کارتن خوابها نبودند، آمار طلاق و بزهکاری و جرم و جنایت این همه نبود و مردم هنوز یه جو غیرت داشتن، الان دیگه الفاتحه، الفرار به سمت خارج

    نظرات شما -
    • ایرانی آباد و آزاد
      1

      ما تنها مردمی هستیم که آرزوی برگشت به زندگی قبل و چهل و سه سال پیش را داربم!!!!
      همبن مسئله جای تفکر و تامل دارد اگر عقل سلیمی بالای کشور باشد و مسئولین با کفایت و با لیاقت و دلسوز و مردمی داشته باشیم !!!

  • م
    0

    اصلا هیچ احدی به فکر این مردم نیست مغازها خودمختار شدن هرچی دلشون میخواد قیمت عوض میکنند‌کسی نیست جوابشان بده مردم دیگه فلج شدن از این همه گرونی خدایا خودت کاری کن امیدمان فقط خودتی دیگه بس شکرت خدایا❤

  • ع.ا.ق.م
    0

    حال که نامه مؤدبانه و منطقی دیروز چهار شنبه(9/10/1400) مرا چاپ نکردید!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به بهانه اعتراض به این جملات کوتاه بسنده می کنم که: مگر روحانی زنده است؟!!! که هر از چند گاهی از او در رسانه هایتان یاد می کنید!!!!! مگز نمی دانید: کسی که مدتها ست، در دل، ذهن ، قلب، و فکر... مردم مرده است، ظاهرا صحبت کردن و غیبت کردن پشت سرش جایز نیست..و شاید ایراد و اشکال شرعی و عرفی و.... داشته باشد. برای شادی روح تمام و درگذشتگان و اموات الفاتحه....

  • بابائی
    0


    از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جایی دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا و متحدانش و
    مدعیان دروغین حقوق بشر در کار است.
    از شهریور ماه سال 1359 تاکنون ثابت شده است که دیگر هیچ کس در کشور نمی تواند در برابر مقابله آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی از حق و حقوق مردم و کشور دفاع و حمایت می کنند ولی متاسفانه فقط با جنایتکاران و دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمان درجه یک نظام جمهوری اسلامی همه جانبه گفت وگو، دیدار و همکاری کردند و هنوز هم گفت و گو و همکاری می کنند چرا؟

    دخالت و مداخله انگلیس وغیره در امور ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و بی خیالی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی، مسئولین، مدیران و مسئولان و برخی مجلس 100 درصد به کشور اهانت و خیانتکار کرده است.

    مشکلات و گرفتارهای مردم و کشور 100 درصد وفقط در زمان دولت حسن روحانی شروع و آغاز شده است چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها