مراسم بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود؛

برنامه مراسم عزاداری فاطمیه در حضور رهبر انقلاب اسلامی

دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم‌ عزاداری ایام فاطمیه در حسینیه امام خمینی(ره) بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

برنامه مراسم عزاداری فاطمیه در حضور رهبر انقلاب اسلامی

متن اطلاعیه‌ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها به اطلاع‌ می‌رساند مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره)، امسال نیز به علت تداوم شیوع بیماری و لزوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک مداح از دوشنبه (۱۳ دی) تا جمعه (۱۷ دی) پس از نماز مغرب و عشاء برگزارمی‌شود. مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی هر شب از شبکه‌ یک سیما و سایر شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهد شد.

دفتر مقام معظم رهبری

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • شیخ طوسی
    8

    متاسفم که به خاطر کرونا نمیتونم آنجا باشم.

  • ناشناس
    3

    آیا باورهای دینی و مذهبی ما در وحی اصیل الهی و در خرد گرایی جایگاه استوار دارند؟!
    ---
    عزیزان گرامی توجه کنیم!!! نوشته های قرآنی محکم و مفصل راهنمارا که با تکیه به وقایع آشکار و انکار ناپذیر زمان و مکان و احوال انسانها بدون هیچ دخل و تصرف شخصی فرستاده می شوند ؛ باید با مهم و حیاتی و سرنوشت ساز دانستن محکمات مفصل کلام الله پیگیر شویم و عالمانه نقد کنیم شاید نزد خداوند تنها صلاح دنیا و آخرت ما در پیگیری و آگاهی به حقایق این نوشته های برخاسته از محکمات مفصل وحی بی خدشه و تحریف نشده ی الهی و در عمل یا در نقد علمی - منطقی این نوشته ها برای رسیدن به حقایق خدا پسندانه ی آنها باشد .
    خداوند در زمینه ی باور به اعتقادهای دینی و مذهبی هرگز پیروی خرد گریز را از ما نخواسته است و هرگز چنین پیروی را از ما نمی پذیرد و در قرآن تاکید کرده است ؛ با وجود متون تحریف نشده محکمات مفصل شناختهای وحیانی نزد ما بشر ؛ اگر با پیروی خرد گریز این محکمات مفصل را در اعتقاد گزینی نادیده بگیریم ؛ این پیروی حتما بحکم خداوند گمراه کننده و دین زدا است .
    خداوند در قرآن بگونه ی علمی – منطقی انکار ناپذیر تاکید کرده است پیروی خرد گریز از هر اعتقادی پیامدهای دنیوی و اخروی شومی دارد و دین داری و مذهب داری و زندگی بشر را بحکم آیات قرآنی 103 تا 106 سوره کهف و آیه 65 سوره زمر و بحکم بسیاری از هشدارهای قرآن ؛ بی تردید در قیامت تباه می کند وبشر را در قیامت به بزرگترین زیان جبران ناپذیر و به عذاب الهی نابخشودنی پایان ناپذیر دچار می سازد.

  • ن
    2

    فلسفه برگزاری ایام فاطمیه این است که سیره فاطمی در کشور نهادینه شود، البته اگر مدیران نجومی بگیر و غارتگران اموی صفت اجازه بدهند.

  • سلام
    0

    وای از بلائی که هم کیشهای شماها سر مردم اوردید

  • ناشناس
    0

    متاسفانه نسل جدید به علت مشکلات اقتصادی و بیکاری کلا از دین بریده اند

  • بنده ی خدا
    0

    خداوند حتی به پیامبران حق نداده از دانش خود برای دین مراسم و مناسک و شعایر تعیین کنند
    ---
    هیچ دلیل قطعی از قرآن و عقل وجود ندارد که به بشر وحتی به پیامبران حق داده باشد با نادیده گرفتن هشدارهای وحی اصیل الهی از جمله هشدارها قرآن ؛ برای خود از دانش ناچیزی که دارند بجای خداوند برای دین و مذهب مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کنند و به ابتکارهای بشری خود تقدس بخشند و مردم را با هزینه کردن داراییهای بی شمار بی حاصل ؛ پیوسته به پایبندی به این ابتکارهای دین زدای متضاد با هشدارهای محکم و مفصل قرآن وادار کنند. ( بنگرید به آیات ۴۴ تا ۵۲ سوره حاقه وآیه ۱۵ سوره یونس و آیه ۵۰ سوره أنعام و آیه ۹ سوره أحقاف و آیه ۱۸۸ سوره أعراف و آیه ۲۱ سوره جن و همچنان آیه ۷۱ سوره آنعام ) .
    فزون بر آیات قرآنی فوق ؛ نقل و روایت از پیامبر و از اهل بیت آن حضرت در باره فضائل و مناقب این بزرگان دین ؛ بنا بر اصول منطق عقل دور باطل است و بی تردید تصدیق و اثبات چنین نقل و روایتی جزو محالات عقلی است .
    بشر با گرفتار کردن خود در گرداب ابتکارهای بشری و در این گونه دورهای باطل بنام دین و مذهب با وجود هشدارهای محکم و مفصل قرآن در اختیار همگان ؛ خود را در گناهان کبیره نابخشودنی گرفتار می کند که خشم خداوند را بر می انگیزند ؛ و بنا به تاکیدهای فراوان قرآن سر انجام بشر را به عذاب ابدی بی پایان جهنم می فرستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها