کیهان: پروژه «درز ایمیل‌های ظریف» سناریوی «فایل صوتی ظریف» را تازه کرد/ برجام توطئه‌ای برای شکست ملت ایران بود

هفته‌های اخیر و به‌دنبال تفاهمات اخیر ایران و آمریکا زمزمه‌هایی بر سر توافق جدید و یا احیای برجام در محافل سیاسی و رسانه‌ها مطرح شده است که با واکنش‌های مختلفی همراه شده است.

کیهان: پروژه «درز ایمیل‌های ظریف» سناریوی «فایل صوتی ظریف» را تازه کرد/ برجام توطئه‌ای برای شکست ملت ایران بود

روزنامه کیهان در این زمینه نوشت: مردم ایران به این واقعیت پی برده‌اند که اولا دیگر عملا برجامی باقی نمانده و ثانیا برجام قبل از اینکه توافقنامه‌ای برای حل مشکلات اقتصادی باشد، در واقع یک سناریو و توطئه درازمدت آمریکایی برای منزوی کردن و شکست ملت ایران بود.

پروژه «درز ایمیل‌های ظریف» سناریوی «فایل صوتی ظریف» را بار دیگر در افکارعمومی تازه کرد که معلوم شد کار خود جماعت برجامیون بود! ثانیا آنچه که تاکنون از اسناد و روابط آشکار و محرمانه و قرائن و ادله فراوان برای ملت ایران منتشر و فاش شده است، نشان می‌دهد که این اصلاح‌طلبان غربگرا که برخی از آنها فراری شده‌اند، به همراه اپوزیسیون ورشکسته و ضدانقلاب‌ها و تجزیه‌طلب‌ها و سلطنت‌طلبان با اینترنشنال و صحنه‌گردانان پشت پرده آن یعنی اسرائیل و آمریکا و انگلیس ارتباط داشته و دارند و جیره‌خوار آنها بوده‌اند و هستند و باید از آنها سؤال کرد چه هدفی از این پروژه دارند؟!

با چند ایمیل هیچ تحلیلگری نمی‌تواند تصور کند که کسانی به دنبال یک «پروژه بین‌المللی فراتر از برجام» باشند و نشان می‌دهد خودشان به دنبال «اهداف سیاسی-جناحی فروتر از برجام» همچون بزک کردن دموکرات‌ها و تطهیر ظریف و رابرت مالی و فضا‌سازی برای القای امیدواری کاذب به برجام و مقصر نشان دادن دولت و نظام در شکست فضاحت بار برجام با دستاورد هیچ و خسارت محض و نهایتا کاسبی خود هستند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    نه که الان بدون برجام پیروز میدان هستیم با برجام شکست میخوردیم مثلا تحریما برداشته میشد دلار میشد 10 تومن یا بهترین و با کیفیت ترین برند ها مثل اپل ادیداس بنز و .... ایران شعبه باز میکردن یا ماشین و خونه ارزون میشد از زیر فشار اقتصادی و تورم بیرون میومدن ایران پر توریست میشد اینا همه شکسته برای مسولین ما البته

  • ناشناس
    2

    کیهان دروغگو تر از برجام

  • ناشناس
    2

    "کیهان: پروژه «درز ایمیل‌های ظریف» سناریوی «فایل صوتی ظریف» را تازه کرد/ برجام توطئه‌ای برای شکست ملت ایران بود"!!
    مشد حسین آقا!شما شکست و یا برد خودت و دارو دسته ات را به پای ملت نزار!حساب ملت خیلی وقت است که از شما و امثال شما جداست.

  • ناشناس
    0

    میره.

  • ناشناس
    1

    از کی تا حالا تو شدی ملت

  • ناشناس
    1

    آن ها زیاد درز می کنند. جدی شان نگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها