نماینده روسیه: تیم ظریف در مذاکرات برجام 1394 برای هر کلمه و ویرگول، می‌جنگید

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در مذاکرات وین در ویدئویی می گوید که تیم ظریف در مذاکرات برجام 1394 برای هر کلمه و ویرگول، می‌جنگید.

نماینده روسیه: تیم ظریف در مذاکرات برجام 1394 برای هر کلمه و ویرگول، می‌جنگید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق اسرائیل برای افزایش فشار بر دولت اسراییل و انتقاد از مسئولین رژیم صهیونیستی در صورتی که نتوانند جلوی احیای برجام را بگیرند، ویدیویی از سفیر معروف روسیه در وین در توئیتر خود منتشر کرد.

در این ویدیو اولیانوف می‌گوید تیم ایران در مذاکرات برجام (سال 1394) خیلی بیشتر از آنچه او انتظار داشت [از آمریکا] امتیاز گرفت.‌ سفیر روسیه در این ویدیو همچنین می‌گوید مذاکره‌کنندگان ایرانی در تیم ظریف برای هر کلمه و کاما (= ویرگول)سخت می‌جنگیدند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • نبوغ تحلیل های وارونه !!!!!!!!!
    15

    روزنامه بسیار وزین جمهوری .....
    برای تطهیر باند مرحوم رفسنجانی و تخریب مخالفان این مافیای خطرناک کشور سر یک حادثه هم که شده زبان شماتت و تهمت و تحلیل های وارونه را باز می کنند !!!!!!!!
    البته می جنگند !!!!!!!!!!

  • نبوغ توجیه گری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    12

    البته آقایان مهاجری همان طور که برای تطهیر مرحوم رفسنجانی می جنگند برای تطهیر برجام و مدیریت بنفش دولت روحانی از هیچ کاری فروگذارنیستند ........
    از مقاله های هنرمندانه ما اصولگراها .............
    نبوغ خوبی به خرج می دهند تا تورم بنفش و ناکارامدی بنفشی که به پی ورگ بدنه اجرایی کشور تزریق وتحمیل شده را توجیه کنند ...
    استاد توجیه گری فساد و رانت هستند این حضرات ...

  • ناشناس
    4

    خب اونا سواد داشتند ومعنی ها را درک میکردند. اما اینا فقط تعهددارند اونم به روسیه وچین .

    نظرات شما -
    • گوساله سامری برجام !!!!!!!!!!!
      7

      اگر باسواد بودند و معناها !!!!!!!!! را خوب درک می کردند چرا برجام را به ضد منافع ملی و آلتی برای قبض و بسط اقتصاد قرار دادند ؟؟؟
      چند سال است که برجام برجام می کنید ؟؟؟؟ به جایی هم نمی رسید که هیچ کشور را به قهقهرا می برید و کلاس هم می گذارید ....
      همیشه چرخ سیاسی کشور به سود ریش پرفسوری های با کلاس نخواهد چرخید و محدوه عوام فریبی خیلی زود پایان خواهد یافت آن وقت چه خواهید کرد ؟؟؟؟

      امضا جان کری را بی سواد ها هم تضمین نمی دانستند !!!!!!!!

  • ایران
    12

    از راوی این خبر که توئیت هم زده کاملا مشخصه که مغرضانه ست.
    یاروووو برو پیش یه روانپزشک.
    خخخخخخخ

  • ناشناس
    13

    آره جون عمتون متن برجام را گروه بحران بین الملل که اکثرا آن هم صهیونیسم هستند نوشتند و گذاشتند جلوی این مردک و معنی لغو را هم بلد نبود هرچند می‌دانست ولی خودش را به ندانستن زد که نمی‌دانسته در آن متن هست

    نظرات شما -
    • دارا
      2

      برو دهنتو آب بکش البته اگه تمیزه

  • اسدی
    1

    در عجبم که عده ای چون حسین شریعتمداری و همفکرانش چرا این قدر از روسیه خبیث حمایت می کنندو قبل از جنگ اوکراین قسم جلاله می خوردند که روسیه به اوکراین حمله نمی کندو این هیاهو ها را امریکا درست کرده !؟ واقعا انگار ناف این جماعت عصر حجری رادر مسکو و لنینگراد و سن پطرزبورگ بریده اند ! ؟ البته پاسخ خوش خدمتی خود را هم با لگدی که لاوروف در دقیقه ۹۰ به برجام زد گرفتند !!! هر چند این جماعت جمود المغز هر گز نخواهند فهمید چگونه خوار شدند .

  • خاکپور
    0

    تازه واردها سواد نداشتند .فقط برای خرید و حق ماموریت رفته بودند .والا چیزی از قرارداد وبرجام نمی دانند

  • ناشناس
    0

    البته ما از افشاگری روزنامه جمهوری چیزی دستمان نیامد!!!! منطورش تخریب اسرائیل است!!! تعریف لز نماینده زوسیه هست !!!تعریف از ظریف و مذاکره کننده های قبلی هست!!! تخریب مذاکزه کنندگان فعلی هست!!!! خودش هم نمی داند داره چکار می کنه ؟؟؟!! یه تیری الله بختکی انداخته به هر کسی خورد خورد !!!االله عالم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      سامری در قوم موسی علیه السلام چه کار می کرد ؟؟؟
      روزنامه جمهوری هم در این خط نامبارک است .....

    • بهرام
      1

      این تحریف شده است و اصل ویدئو داره از زمان حال داره میگه و میگه تیم فعلی قوی هستند و مثل شیر دارند میجنگند. حرفی هم از ظریف نیست.

  • ناشناس
    1

    مذاکرات احیای توافق نامه برجام را که دکتر عراقچی داشت ۴ ماهه به سرانجام می رساند دولت سیزدهم برای اینکه آنرا مصادره به مطلوب کند و سند احیای آنرا به نام خودش بزند و با عوامفریبی پزش را به مردم بدهد آنرا ۴ ماه متوقف کرد و پس از توقف ۴ ماهه، ۴ ماه دیگر هم مدت مذاکرات را طول داد و به درازا کشاند و هنوز که هنوز است آنرا نهایی ننموده است!!!

    نظرات شما -
    • ضد پوز !!!!!!!!!!!!
      10

      برجامی هیچ پوزی نداشته و ندارد ..........
      هر چی میخوریم و خواهیم خورد از این برجام است ...
      شک نکنید .....
      منتهی تا ما انسان های کم ظرفیت را تا برق نگیرد نخواهیم فهمید برق چیست !!!!
      تاریخ آینده گواهی خواهد داد ........

    • ناشناس
      1

      به ضد پوز!!!: پوزی که شما از آن حرف می زنی به معنی دستگاه پوز و کارت خوان الکترونیکی است که پوز نگارش می شود اما پزی که ما از آن حرف می زنیم به معنای خودنمایی کردن است و پز نگارش می شود. لطفاً در آئین نگارش دقت کن چونکه تفاوت معنی این دو واژه از زمین تا آسمان است!!!

  • ناشناس
    0

    آخرش که دستمزدش را دادن

  • ...
    0

    جناب اولیانوف،
    درسته روی نقطه ویرگولها هم حساسیت داشتند ولی مسائل کلی بندهای برجامی رو خیر.
    امتیاز دادن؛ بدعهدی دیدن.
    تمام وقتشون سر نقطه ویرگولا رفته.
    خخخخخ

  • ابراهیم
    0

    شما و روزنامه ی جمهوری اسلامی شاید گول نتانیاهو را خورده اید و گرنه اصل مصاحبه با خبرنگار اعزامی ایرنا بوده و اولیانوف (به هر نیتی که داشته و شاید شیره مالیدن سر ما) داشته از تیم فعلی ایران تعریف می کرده که دارند مثل شیر می جنگند و تیم باقری کارآمد هستند و سخنی از ظریف در میون نیست و نیز سخنی از گذشته نیست و افعال به زمان حال هستند.
    بازی خوردید بابا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها