چرا اجاره ویلا در کیش به صرفه‌تر از اقامت در هتل است؟

کیش یکی از مقاصد بسیار پرطرفدار گردشگری در ایران است.

چرا اجاره ویلا در کیش به صرفه‌تر از اقامت در هتل است؟

نه تنها ایرانیان بلکه گردشگران خارجی که آوازه آب‌های نیلگون خلیج فارس، سواحل مرجانی و زلال این جزیره و تفریحات آبی آن را شنیده‌اند، در فصل‌های مختلفی راهی این جزیره زیبا می‌شوند. خصوصا اینکه هزینه سفربرای آن‌ها با توجه به نرخ دلار، بسیار کمتر از سفر به دوبی و ... تمام می‌شود. به همین دلیل هتل‌های این جزیره در بیشتر اوقات سال، از قبل رزرو شده و هزینه‌ای که بابت اقامت در این هتل‌ها باید پرداخت کنید نیز بسیار بالا است. دلیل اصلی این موضوع تقاضای زیاد در مقابل عرضه کم هتل خصوصا در فصل‌های شلوغ سال است.

اما در جزیره کیش علاوه برهتل، اقامتگاه‌های دیگری نظیر ویلا، سوئیت، هتل آپارتمان، خانه مسکونی واقامتگاه بومگردی با قیمت‌های بسیار متنوع وجود دارند که انتخاب درست بین آن‌ها می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های شما را کاهش دهد. در این مطلب قصد داریم به این مسئله مهم بپردازیم که چرا اجاره ویلا در کیش به صرفه‌تر از اقامت در هتل است؟

اقامت در هتل‌های کیش
در جزیره کیش تعداد زیادی هتل 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره ساخته شده‌اند که متناسب با سطحی که در آن قرار دارند خدماتی به مسافران ارائه می‌دهند. اقامت درهتل‌های 5 و 4 ستاره مانند هتل لوکس داریوش و هتل ترنج که دارای امکاناتی مانند استخر، باشگاه و زمین ورزشی، رستوران، سالن اجتماعات و... هستند، بسیار بالا است.

اقامت در سوئیت و ویلاهای کیش
یکی از انواع اقامتگاه‌ها که از نظر امکانات با هتل‌ها برابری می‌کنند اما هزینه پایین‌تری نسبت به آن‌ها دارند، ویلاهای دربستی هستند. این ویلاها متناسب با قیمتی که پرداخت می‌کنید می‌توانند دوبلکس، دارای استخر اختصاصی، آشپزخانه مجهز، منظره ساحل و دریا و... باشند. مزیت اصلی ویلاها این است که به واسطه متراژ بالایی که دارند تعداد نفرات بیشتری می‌توانند در آن اقامت داشته باشند. برای مثال سفر برای یک یا دو خانواده سه تا چهار نفره در یک ویلا بسیار کم هزینه‌تر از اقامت در هتل خواهد بود. چون در هتل یا باید اتاق‌های جداگانه بگیرید یا سوئیت‌های بزرگتر سه چهار نفره که بسیار لاکچری و گران‌قیمت هستند. به همین دلیل هزینه اقامت در هتل‌ها بالاتر است. برای اثبات این ادعا شما را به وب سایت اجاره ویلا و سوئیت هومسا دعوت می‌کنیم تا با مقایسه قیمت‌ها و امکانات و خدمات ارائه شده در ویلاهای این سایت به درستی این ادعا پی‌ببرید.

یکی دیگر از دلایل پایین بودن قیمت اجاره روزانه ویلا و سوئیت در کیش این است که، رزرو اقامتگاه‌هایی مانند ویلا و سوئیت در مقایسه با هتل که تاریخچه طولانی دارد، در سال‌های اخیر بین مردم رواج پیدا کرده است و هنوز آن‌ طور که باید و شاید جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است به همین دلیل تقاضا برای این نوع اقامتگاه‌ها بالا نیست. کمبود تقاضا برای ویلاها برای جذب گردشگر باعث شده قیمت‌ها در سطحی منطقی باقی بمانند.

نکته بعدی که باید به آن اشاره کنیم این است که تمایل بومیان هر منطقه از جمله کیش، برای داشتن درآمد در شرایط اقتصادی کنونی، باعث شده که درهرمنطقه‌ای تعداد زیادی اقامتگاه به اشکال مختلف ازجمله ویلا وجود داشته باشد که در ایام مختلف سال پذیرای گردشگران هستند. این موضوع رقابتی بین اهالی ایجاد کرده که در پایین نگه داشتن سطح قیمت‌ها بی‌تاثیر نیست.

اما دلیل برتری ویلا نسبت به هتل فقط در قیمت خلاصه نمی‌شود. با اجاره ویلا و سوئیت در کیش، شما از یک فضای بزرگ بهره می‌برید که کلیه امکانات مورد نیاز را دارا است. شنا کردن در یک استخر اختصاصی، برگزاری دورهمی‌های خانودادگی و دوستانه تا پاسی از شب، رفت‌و‌آمد راحت و بدون دغدغه، محیطی دنج و آرام و ... همگی از جمله مزایای ویلاها در مقایسه با هتل‌ها هستند. درست مثل این است که در خانه شخصی خود هستید اما با این تفاوت که از پنجره اتاق می‌توانید سواحل زیبای خلیج فارس را ببینید.

اگر قصد سفر به کیش را دارید کافی است با اجاره ویلا و سوئیت در کیش از وب سایت هومسا، با قیمت‌های مناسب و امکانات متنوع سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها