معرفی بهترین برندهای زودپز ایرانی و خارجی

امروزه زودپز جزو وسایل کارآمد در آشپزخانه محسوب می‌شود.

معرفی بهترین برندهای زودپز ایرانی و خارجی

برخی از غذاها مانند آبگوشت زمان زیادی برای پخت نیاز دارد و افراد به دلیل مشغله زیاد زمان کافی برای پخت این قبیل غذاها را ندارند بهمین دلیل تمایل دارند از زودپز برای پخت آن استفاده کنند. مکانیزم زودپز به این شکل است که مواد غذایی تحت فشار بخار بالا سریع‌تر پخته می‌شوند. به دلیل این نوع مکانیزم زودپز، حتماً باید زمان خرید دقت لازم را داشته باشید. شناخت نوع زودپز و ویژگی‌های آن بسیار اهمیت دارد تا دچار حوادث خطرناک نشوید. در بازارهای امروزی علاوه بر زودپزهای خارجی، زودپزهای داخلی با قیمت و کیفیت مناسب نیز وجود دارد که میتوانید زمان خرید ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دهید. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید بهترین زودپزهای داخلی و خارجی راهنمایی کنیم. برای معرفی بیشتر این برندها با ما همراه باشید.

فلر

فلر یکی از معتبرترین برندهای آلمانی تولید کننده زودپز است که هم اکنون محصولاتش در کشورهای چین و ترکیه تحت لیسانس این برند تولید و عرضه می‌گردد. زودپزهای برقی فلر نیز از جمله محصولاتی است که آشپزی را بسیار راحت کرده و یک دستگاه همه کاره جهت پخت غذا محسوب می‌شود. این دستگاه دارای تنظیمات پیش فرض برای پخت برنج و ته دیگ، تهیه ماست، سوپ، حلیم، انواع خورشت، آبگوشت، مرغ و گوشت، ماهیچه و حبوبات است. همچنین این دستگاه دارای تنظیمات فشار بخار بوده تا بتوان میزان فشار داخل زودپز را در سه حالت کم، متوسط و زیاد قرار داد.

یونیک

از دیگر برندهای آلمانی تولید کننده لوازم آشپزخانه یونیک می باشد. در ساخت جدیدترین مدل زودپز این برند از تکنولوژی خاصی جهت باز و بسته کردن در استفاده شده است که بسیار کاربردی است. بدنه این زودپز از جنس فولاد ضد زنگ است که از بهترین مواد تهیه و تولید شده است. همچنین به جهت افزایش ایمنی محصول از دریچه تخلیه فشار جانبی استفاده شده است.

تفال

یکی از برندهای خارجی نام آشنا در حوزه تولید ظروف پخت و پز تفال فرانسه است. یکی از کاربردی‌ترین محصولات این برند زودپزهای آن است که با توجه به رضایت بالا از این محصول میتوان گفت امتحان خود را پس داده است. به جهت افزایش امنیت زمان استفاده از زودپزهای تفال، پنج سیستم ایمنی در بدنه، سوپاپ و درب قرار گرفته است.

دسینی

از دیگر برندهای تولید کننده زودپز با کیفیت دسینی است که متعلق به کشور ایتالیا می‌باشد. در زودپزهای دسینی به جهت افزایش ایمنی از سیستم قفل ایمنی و سوپاپ اطمینان استفاده شده است. ضمن اینکه بدنه آن از بهترین نوع استیل ضد زنگ تولید شده است تا زمان پخت و مراحل شستشو مقاومت کافی را داشته و زیبایی خود را حفظ کند.

پارس استیل

یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده زودپز در ایران است. زودپزهای امروزی این برند دارای امکانات ویژه و به روزی است که قابلیت رقابت با دیگر برندهای خارجی را دارد. بدنه این محصول از بهترین نوع استیل ضد زنگ و ضد خش تولید شده است. همچنین وجود سه سیستم تخلیه فشار جانبی، ایمنی محصول را به حداکثر رسانده است. وجود دکمه روی درب به جهت سهولت در باز و بسته کردن آن و همچنین سیستم تنظیم فشار بخار داخلی از دیگر ویژگی های این محصولات است. کفه آلومینیومی موجود در محصول نیز از سوختن غذا جلوگیری کرده و باعث پخت یکنواخت خواهد شد.

کارال

کارال یکی دیگر از برندهای داخلی تولید زودپز ایرانیست که به نسبت رضایت‌مندی مناسبی نیز داشته است. سوپاپ ایمنی با طراحی منحصر به فرد به منظور افزایش ایمنی در قسمت درب تعبیه شده است. بدنه این محصول از بهترین نوع استیل 10/18 تولید شده است. این محصول منطبق بر بروزترین تکنولوژی‌های اروپا و ترکیه می‌باشد.

عظیما

یکی دیگر از زودپزهای ایرانی که با توجه به قیمت مناسب آن رضایتمندی کافی را داشته زودپزهای برند عظیما می‌باشد. بدنه این محصول از جنس آلومینیوم است و دارای دسته‌هایی از جنس باکالیت می‌باشد. علاوه بر زودپزهای عظیما برندهای داخلی دیگری مانند عرشیا در بازار موجود است. بدنه این محصول از جنس استیل می‌باشد. این محصول نیز نسبتا رضایت‌مندی مطلوبی را بدنبال داشته است.

مزایای استفاده از زودپز

از آنجا که در زودپز جهت پخت سریع‌تر مواد غذایی از مکانیزم فشار بالا بجای حرارت زیاد استفاده می‌شود به همین دلیل خاصیت مواد غذایی در آن حفظ خواهد شد. در حالی که اگر پخت در قابلمه صورت بگیرد بخشی از خواص مواد غذایی از بین خواهد رفت.

شما می‌توانید در صورت استفاده از زودپز برای پخت و پز زمان بسیار کمتری صرف آشپزی کنید و مطمئن باشید که مواد غذایی تحت فشار بخار به سرعت پخته می‌شوند. در پایان باید اشاره کرد که از آنجا که عملکرد زودپز بسیار پیچیده است و در صورت ایجاد مشکل خطر آفرین خواهد بود حتماً در زمان خرید این محصول دقت لازم را داشته باشید و از برندهایی که دارای اعتبار و رضایت مندی بالایی هستند خریداری نمایید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت محصول از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها