رونمایی از اَبَر پروژه آنلاین سازی فروشگاه های شهری شهرستان تهران توسط گروه آموزشی - تبلیغاتی هانوتا

هلدینگ آموزشی و تبلیغاتی هانوتا در 6امین سال فعالیت خود از یک پروژه جدید، کاربردی و بزرگ در راستای حمایت از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر پرده برداری میکند.

رونمایی از اَبَر پروژه آنلاین سازی فروشگاه های شهری شهرستان تهران توسط گروه آموزشی - تبلیغاتی هانوتا

اگر شما جز افرادی باشید که روزانه بیش از 2 ساعت در اینستاگرام وقت میگذارید احتمالاً نام هانوتا باید به گوشتان خورده باشد. هانوتا که در چندین سال متوالی در بین آژانس های تبلیغاتی فعال یکه تاز تبلیغات در فضای اینستاگرام بوده است، از ابتدای سال گذشته فعالیت آموزشی خود را نیز آغاز کرد که بدین ترتیب در بازه ی زمانی 1 سال گذشته موفق به تربیت بیش از 7000 دانشجوی موفق در حوزه های مختلف (در راستای درآمدزایی آنلاین) بخصوص کسب درآمد از اینستاگرام بوده است. با اضافه شدن خدمات آموزشی در کنار خدمات تبلیغاتی هانوتا توانست در سال جاری تبدیل به بزرگ ترین و معتبرترین شرکت در حوزه ی آموزش کسب درآمد از فضای آنلاین شود. بدین ترتیب طیف گسترده تری از افراد توان بهره‏برداری از خدمات هانوتا را خواهند داشت، چرا که اکنون هر قشری با هر سطح دانش و توانی میتواند ابتدا در اکوسیستم آموزشی هانوتا، پیشرفته ترین آموزش ها را ببینید و سپس با استفاده از توان و تجربه تبلیغاتی هانوتا منابع درآمدهای آنلاین خودش را توسعه دهد. این موضوع در حالی است که همزمان با افزایش شیوع کرونا در سطح کشور کسب و کارهای سنتی همزمان در حال افت درآمدی بیشتر و بیشتری هستند و نیاز به آموزش و تقویت افراد و اصناف برای آنلاین سازی کسب و کارهای خودشان بیش از پیش احساس میشود.

این موضوع مزید علت خواهد بود تا مجموعه ای مثل هانوتا به عنوان تنها مجموعه ای که به طور همزمان توان و تجربه بسیار بالایی در حوزه آموزش و تبلیغات به صورت توامان باهم دارد از حداکثر توان خود برای افزایش درآمدهای افراد در فضاهای آنلاین استفاده کند، تا بدین ترتیب جلوی آسیب به خیلی از اقشار گرفته شود و اصناف نیز بتوانند شیرینی و لذت درآمدهای آنلاین را بچشند.

از یک سوی دیگر مدت هاست که به علت شیوع ویروس کرونا غالب فعالین اقتصادی کشور بخصوص مغازه دارها و کسبه شهری با افت شدید درآمدی روبرو شده اند، که این موضوع در کنار افزایش هزینه های جاری مغازه و محصولات و همچنین شدت گرفتن کرونا به علت جهش های پی در پی در آینده ای نزدیک میتواند آسیب های بسیار بیشتری را نیز به درآمد این افراد وارد کند. حال با تمام این تفاسیر اکنون هانوتا به گفته مدیران ارشدش خود را موظف میداند با تمام توان و تجربه در کنار اقشاری که آسیب های درآمدی دیده اند بایستد و خدمات خود را در راستای احیا و توسعه درآمدی این عزیزان توسعه دهد.

در این راستا اکنون هانوتا از پروژه‏ی جدیدی رونمایی کرده است که در فاز آزمایشی مورد استقبال بسیاری از فروشندگان و کسبه قرار گرفته است که در بعضی از موارد منجر به افزایش 5000 درصدی درآمد آن ها شده است. به علت ظرفیت بسیار محدود در حال حاضر همه اشخاص نمیتوانند در این پروژه ثبت نام کنند اما افرادی که در این پروژه پذیرفته میشوند توسط هانوتا به طور کامل در عرض چند ماه از فضای فروش حضوری به فروش آنلاین مهاجرت میکنند. موضوعی که این پروژه را بسیار برای مشتریانش جذاب میکند این نکته است که هانوتا از صفر تا 100 این پروژه مشتریانش را به طور کامل همراهی میکند، از آموزش کامل درآمدزایی از اینستاگرام، و راه اندازی وبسایت و .... تا ساختن یک برند آنلاین و انجام تبلیغات گسترده و پر سود! البته هرچند مدیران هانوتا این قول را داده اند که در آینده ای نزدیک ظرفیت اجرایی شرکت را افزایش دهند تا تعداد بیشتری از افراد بتوانند از این فضا استفاده کنند اما در حال حاضر متاسفانه ظرفیت این پروژه بسیار محدود است و ماهانه کمتر از 30 نفر میتوانند در آن ثبت نام کنند و این در حالی است که تعداد درخواست ها برای ثبت نام در این پروژه در ماه بیش از 500 میباشد.

اما اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به این موضوع داشته باشیم که این پروژه شامل چه چیزهایی میباشد و چه خدماتی در آن ارائه میشود، در ابتدا بهتر است اکوسیستم درآمدزایی آنلاین برای فروش محصولات را بررسی کنیم. به زبان ساده شما برای اینکه بتوانید یک فروش آنلاین شیرین را تجربه کنید باید همزمان توان بهره برداری از 3 کانال زیر را داشته باشید:

- در درجه اول باید بیش از همه چیز، اینستاگرام را بلد باشید! کسب درآمد در اینستاگرام میتواند برای شما به قدری شیرین باشد که تمام تلخی های کرونا را از بیخ از بین ببرد، اما برخلاف تصور عموم مردم برای درآمدزایی موفق در اینستاگرام باید تمام اصول و قواعد آن را به طور علمی بلد باشید، همچنین برای تبلیغات در این فضا شدیداً توصیه میکنیم که از کمک شرکت های با تجربه در این حوزه بهره برداری کنید. چرا که شما باید شناخت کاملی از انواع تبلیغات، پیج های مناسب تبلیغات، تعرفه های تبلیغاتی و ... داشته باشید در غیر این صورت احتمال اینکه پول خودتان را هدر دهید بسیار زیاد است.

- در قدم بعدی حتماً باید وبسایت خودتان را راه اندازی کنید و تبلیغات در سطح وب را استارت بزنید! شاید این مهم ترین قدم برای میان مدت شما خواهد بود. داشتن یک وبسایت که فروش فعالی داشته باشد و همچنین این موضوع که شما بلد باشید برای وبسایت خودتان تبلیغات هدفمندی انجام دهید برای یک کسب و کار آنلاین یک موضوع بایدی است. این موضوع ریسک های درآمدی شما را کاهش میدهد و در یک افق میان مدت منجر به افزایش درآمد پایدار برای شما میشود.

- و آخرین مرحله هم فروش در دیجیکالا و وبسایت های آنلاین فروشی بزرگ است. حال که کسب و کار خودتان را در فضاهای آنلاین توسعه دادید، چرا یک درآمد جانبی و بزرگ را از دست دهید؟! اما بزرگ ترین دردسر فعالیت در چنین سایت های عدم آشنایی کامل شما با فرآیندهای آن هاست.

حال هانوتا در این پروژه به مشتریانش تمامی موارد بالا را در قالب خدمات در مراحل مختلف ارائه میکند، یعنی در یک مسیر حرفه ای، در ابتدا به شما کمک میکند تمامی مهارت هایی که باید برای درآمدزایی آنلاین بلد باشید را یاد بگیرید و با حضور مشاوران خبره شما را آماده میکند تا بتوانید از طریق گسترش تبلیغات منابع درآمدی خودتان را توسعه دهید و در نهایت هم برنامه تبلیغاتی شما را تدوین و اجرا میکند! تنها دغدغه ای که شما باید در این پروژه داشته باشید توان تأمین خودتان است، چرا که طبق تجربه احتمالاً سطح فروش شما در کمتر از چند ماه به کانال بیش از 100 واحد در طول روز برسد، که البته این عدد حسب صنف فعالیت شما متغیر است در بعضی از موارد کمتر از 100 واحد روزانه خواهد بود و در بسیاری از موارد به 500 واحد در طول روز هم خواهد رسید. اگر شما هم جز افرادی هستید که فکر میکنید توان لجستیکی و تأمین روزانه 100 سفارش را دارید حتماً توصیه میکنیم از طریق این لینک اقدام به ثبت نام اولیه نمایید تا شانس خودتان را محک بزنید، شاید این ماه شما جز برگزیده های این طرح بودید و خواندن این مقاله شروعی برای آرزوهای شما شد!

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها