اجاره روزانه ویلا و آپارتمان مبله در کیش از سایت لوکس ویلا

با اینکه کیش منطقه ای بسیار گرم و شرجی است، در هر فصلی از سال چه روزهای سرد و بارانی و چه ایام گرم تابستان، میلیون ها گردشگر حتی از نقاط خارج از کشور به کیش سفر می کنند

اجاره روزانه ویلا و آپارتمان مبله در کیش از سایت لوکس ویلا

تا در یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری ایران، خاطرات جذاب و هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنند. امروزه، در جزیره کیش صدها هتل وجود دارد که امکانات و خدمات مختلفی را به گردشگران ارائه می دهد اما گردشگران می بایست هزینه های گزافی را برای اقامت در این هتل ها پرداخت کنند. اگر به دنبال اقامتی ارزان تر از هتل ها در کیش هستید و میخواهید در مناطق بکر و جذاب جزیره، اقامت بی نظیری را برای خود رقم بزنید، اجاره ویلا در کیش می تواند انتخاب بی نظیری باشد.

چرا اجاره ویلا در کیش بهتر از رزرو و اقامت هتل ها است؟
گردشگران همواره برای سفر به کیش، بودجه مشخصی را در نظر گرفته اند اما با اقامت در هتل های جزیره، می بایست بخش قابل توجهی از بودجه خود را صرف اقامت در هتل ها کنند و در ازای برخورداری از امکانات هتل ها و قوانین خاص آن ها، شاید نتوانند از تفریحات جذاب و حتی لاکچری جزیره هم بهرمند شوند. در جزیره کیش، شهرک ها و مناطق مختلفی وجود دارد که دارای صدها ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله و غیره هستند تا خدمات اقامت در جزیره را با هزینه ای بسیار ارزان تر از هتل ها ارائه دهند.

گردشگران همواره با اجاره ویلا در کیش علاوه بر پرداخت هزینه به مراتب کمتر، در مناطقی اقامت خواهند داشت که به دور از شلوغی هتل ها بوده و علاوه بر آن، از امکانات مختلف ویلاها هم برخوردار خواهند شد که با توجه به نوع اقامتگاه، متغیر هستند. لازم به ذکر است گردشگرانی که به دنبال اجاره روزانه ویلا در کیش هستند این نکته را بدانند نرخ اجاره ویلا کیش طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه ثابت هستند و در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه، افزایش می یابند اما در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه و ایامی که اوج سفر گردشگران به این جزیره می باشد، به لطف افزایش تقاضا، افزایش محسوسی را به خود می بینند.

اجاره ویلا در شهرک صدف کیش
یکی از معروف ترین و محبوب ترین شهرک های اقامتی در جزیره کیش، شهرک صدف است. شهرک صدف در شرق جزیره واقع شده و گردشگران با اجاره ویلا در شهرک صدف، دسترسی بسیار خوبی هم به اکثر جاذبه های گردشگری کیش هم خواهند داشت. در این شهرک، تنوع بالایی از انواع ویلاها و آپارتمان های مبله مشاهده می شود که از امکانات مختلفی برخوردار بوده و نرخ اجاره روزانه بسیار مناسبی هم دارند.

شهرک صدف بهترین مقصد برای اجاره آپارتمان مبله در کیش است چراکه در این شهرک، صدها واحدهای آپارتمانی با امکانات مختلف شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی و چشم اندازهای بی نظیر از دریا و جزیره وجود دارد اما همواره در نظر داشته باشید تقاضا برای اجاره آپارتمان مبله در شهرک صدف کیش به مراتب بالا بوده و می بایست در ایام اوج سفر مانند تعطیلات چند روزه، از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر در شهرک صدف اقدام کنید.

اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش
شهرک دامون ساحلی یکی از لوکس ترین و جذاب ترین شهرک های جزیره است که در شمال کیش واقع شده و گردشگران با اقامت و اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش، دسترسی بسیار خوبی به برخی از جاهای دیدنی معروف جزیره مانند پارک دهکده المپیک، شهر حریره، شهر زیرزمینی کاریز و غیره خواهند داشت. شهرک دامون ساحلی از منطقه توریستی شرق کیش فاصله قابل توجهی دارد لذا گردشگرانی که میخواهند در منطقه ای بکر اقامت داشته باشند، بی شک دامون ساحلی می تواند یکی از انتخاب های بی نظیری باشد.

شهرک دامون ساحلی همانطور که از نامش معلوم است، دارای اقامتگاه های بسیاری می باشد که در فاصله چند قدمی تا ساحل هستند و همچنین، با اقامت در آپارتمان مبله های این شهرک، گردشگران چشم انداز بی نظیری هم از دریا خواهند داشت. لازم به ذکر است تمام سوئیت ها، ویلاها و آپارتمان مبله های دامون ساحلی از نرخ اجاره روزانه قابل توجهی نسبت به سایر مناطق برخوردار هستند. همچنین گردشگرانی که به دنبال اجاره پنت هاوس در کیش هستند هم می توانند پنت هاوس های جذابی را در این شهرک مشاهده کنند.

لازم به ذکر است شهرک دامون ساحلی علاوه بر ارائه خدمات اقامتی خاطره انگیز، دارای مرکز خریدی بزرگ و جذاب با نام مرکز خرید دامون ساحلی می باشد اما در نظر داشته باشید این مرکز خرید در میان لوکس ترین مراکز خرید کیش قرار دارد.

اجاره ویلا استخردار در کیش
همانند سایر مقاصد توریستی کشور، در کیش هم تنوعی از ویلاهای استخردار مشاهده می شود که طرفداران بسیاری هم دارند اما تقاضای بالا برای اجاره ویلا استخردار در کیش باعث شده نرخ اجاره روزانه این دسته از اقامتگاه ها به مراتب بیشتر از سایر ویلاها باشد. ویلاهای استخردار کیش در اکثر شهرک های جزیره مانند دامون ساحلی، چهارصد دستگاه، شهرک رز، شهرک دهکده ساحلی و غیره مشاهده می شود و اکثر آن ها از امکانات جذابی هم برخوردار هستند.

ویلاهای استخردار کیش اکثراً مجهز به استخرهای روباز هستند و به دلیل تقاضای بالا برای اجاره ویلا استخر روباز در کیش، تعداد محدودی ویلا هستند که دارای استخرهای سرپوشیده می باشند اما استخرهای سرپوشیده کیش دارای سونا و جکوزی هم می باشند که در روزهای سرد سال فعال هستند.

لوکس ویلا، بهترین راه اجاره ویلا و آپارتمان مبله در کیش
اگر برای دوری از هزینه های گزاف و شلوغی هتل ها، اجاره ویلا در کیش را انتخاب کرده اید با تنوع بالایی از اقامتگاه ها در این جزیره روبرو خواهید شد و انتخاب بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه را به کاری نسبتاً دشوار تبدیل خواهد کرد. شما می توانید با تنها یک تماس، از طریق کارشناسان لوکس ویلا، بهترین اقامتگاه مورد نظر را در این جزیره رزرو کنید و همچنین، از سایت لوکس ویلا، همواره بهترین ویلاها با قیمت های بسیار مناسب و حذف واسطه ها را دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است در ایام کرونایی کشور، لوکس ویلا تمامی اقامتگاه هایی که به صورت روزانه اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر و تحویل کلید به او، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی خواهد کرد تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها