​مهاجرت به کانادا با خرید بیزینس

اگرچه خرید بیزینس در کانادا می‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم شود، اما بعضی افراد از روی ناآگاهی اقدام به خرید بیزینسی می‌کنند که مورد تایید دولت نیست و پول و وقت خود را هدر می‌دهند و مجبور به بازگشت به کشور می‌شوند. بنابراین شناخت کسب‌وکارهای معتبر و دریافت مشاوره کاملا ضرروی است. اگر قصد دارید با خرید یک بیزینس مطمئن به کانادا مهاجرت کنید با ما همراه باشید.

​مهاجرت به کانادا با خرید بیزینس

خرید بیزینس در کانادا یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است و تحت شرایطی می‌توان ویزای سرمایه‌گذاری دریافت کرد. همه شهروندان کانادایی و خارجی این امکان را دارند که یک کسب‌وکار را در کانادا خریداری کنند. این امر به اقتصاد کانادا نیز کمک می‌کند و به همین دلیل کانادا امکان استفاده از این روش برای خارجی‌ها را تسهیل کرده است.

در قدم اول می‌توانید از یک سایت خرید بیزینس در کانادا انواع کسب‌وکارهایی که برای فروش گذاشته شده‌اند و قیمت و شرایط آن‌ها را ببینید و با شرایط خود بسنجید. سرمایه‌گذاری در کانادا می‌تواند به شما کمک کند تا اقامت دائم کانادا را نیز به دست آورید.

چگونه یک بیزینس را در کانادا بخریم؟

در حالت کلی خرید یک کسب‌وکار می‌تواند تحت عنوان سه برنامه انجام گیرد:

  • کارآفرینی فدرال
  • کارآفرینی استانی
  • ثبت شرکت

در اغلب برنامه‌های کارآفرینی ابتدا به شما اقامت موقت داده خواهد شد. اگر بخواهید یک شرکت را ثبت کنید باید حداقل ۵۱ درصد آن را خریده باشید. اما در زمان اخذ اقامت همین که ۱۱ درصد آن به نام شما باشد کافی است.

لازم نیست که بیزینس حتما یک شرکت بزرگ با تعداد کارمندان بالا باشد. در مواردی حتی یک فروشگاه نیز می‌تواند مصداق این روش باشد. اما باید به این توجه کنید که بعضی از شرکت‌هایی که برای فروش گذاشته می‌شوند در معرض ورشکستگی هستند یا پیشرفت چندانی نداشته‌اند! بنابراین تحقیق دقیق و استفاده از مشاوره برای مهاجرت به کانادا می‌تواند به خرید مطمئن یک بیزینس کمک کند.

65

چگونه شرکت مورد نظر را پیدا کنیم؟

پیدا کردن شرکت برای یک شهروند عادی ممکن است کار ساده‌ای نباشد؛ به همین دلیل استفاده از یک مرکز مشاوره خبره کاملا ضروری است. به طور کلی می‌توانید آگهی‌های فروش بیزنس را در موارد زیر جستجو کنید:

  • سایت خرید بیزینس در کانادا مانند autotrader.ca و buysell.com
  • مجله‌ها خبرنامه‌های سرمایه‌گذاری
  • روزنامه‌ها و آگهی‌ها
  • تعاملات محاوره‌ای
  • استفاده از شرکت‌های مشاوره برای مهاجرت به کانادا

چنانچه قصد خرید یک بیزینس در کانادا را دارید، کافی است با e-Visa تماس بگیرید و از مشاوره و همراهی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

انواع بیزینس در کانادا چیست؟

کسب‌وکارها در کانادا در حالت کلی می‌توانند شامل سه دسته زیر باشند:

  1. Corporation (سهامی): این روش مانند شرکت‌های سهامی است. مزیت این روش این است که مسئولیت شرکت و بدهی‌های آن با شرکت است نه با سهامداران آن؛ بنابراین با ورشکست شدن شرکت دارایی‌های شخصی شما مصادره نمی‌شود.
  2. Sole proprietorship (مالکیت انحصاری): این شرکت‌ها کسب‌وکارهای کاملا خصوصی هستند و مسئولیت آن تماما بر عهده صاحب آن است. کسب‌وکارهایی مانند فروشگاه در این دسته هستند. عیب این روش این است که مالیات بر مجموع درآمدهای شما بسته می‌شود نه فقط درآمدهای شرکت.
  3. Partnership General (مشارکتی): این شرکت‌ها با مشارکت دو یا چند نفر ساخته می‌شود. این روش مزایای مالیاتی قابل توجهی دارد؛ اما مسائل حقوقی پیچیده‌ای دارد.

مهاجرت از طریق خرید فرانچایز در کانادا

فرانچایز در واقع نوعی خرید نمایندگی است؛ با این تفاوت که الزامات قانونی بیشتری دارد و روابط با صاحب برند بیشتر و پایه‌ای‌تر است. در واقع برای خرید فرانچایز در کانادا و اداره یک کسب‌وکار دارای برند، شما بخشی از  حقوق تجاری برند را از صاحب آن خریداری می‌کنید. این روش از لحاظ هزینه و زحمات توسعه کسب‌وکار، می‌تواند نسبت به شروع یک کسب‌وکار از صفر مزایای قابل توجهی داشته باشد.

استفاده از مشاوره مناسب، می‌تواند به شما کمک کند یک قرارداد فرانچایز مطمئن و سودآور امضا کنید. مشاوران e-Visa آماده همراهی شما در تمام مراحل هستند.

khjkhj

چگونه با خرید بیزینس یا فرانچایز اقامت کانادا بگیریم؟

باید به این توجه داشته باشید که در اغلب روش‌های خرید یا راه‌اندازی یک بیزینس، به طور مستقیم به شما اقامت دائم داده نمی‌شود. در حالت کلی پس از شروع فعالیت تجاری خود می‌توانید برای دریافت اقامت موقت اقدام کنید. اگر مدارک شما کامل باشد، بسته به نوع درخواست مدت پروسه ممکن است چندین ماه طول بکشد. پس از شروع فعالیت باید بتوانید ۱۲ ماه بیزینس را فعال نگه دارید تا بتوانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

نکته مهمی که باید درنظر بگیرید این است که برخی کسب‌وکارهای کوچک مانند کارواش اتوماتیک، سالن برنزه کردن پوست و... ممکن است مورد تایید اقامت قرار نگیرد. بنابراین دریافت مشاوره حرفه‌ای برای خرید بیزینس کاملا ضروری است.

khjkh

جمع بندی: e-Visa تخصصی‌ترین مرکز مهاجرت به کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا با خرید بیزینس یا فرانچایز را دارید، یا حتی اگر به مهاجرت با روش‌های دیگری مانند تحصیل یا کار فکر می‌کنید، می‌توانید با موسسه مهاجراتی e-Visa تماس بگیرید. e-Visa با سابقه طولانی و مشاورانی حرفه‌ای و مجرب از صفر تا صد مهاجرت در کنار شما خواهد بود‍.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها