شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال به چه صورت است؟

به نظر شما برای خروج پسران زیر 18 سال از کشور نیاز به چه مدارک و اسنادی است؟ آیا شرایط خاصی برای این افراد وجود دارد؟ پسران زیر 18 سال به روش‌های مختلفی می‌توانند برای خروج از کشور و مهاجرت اقدام کنند.

شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال به چه صورت است؟

 اما برای این کار باید شرایطی را نیز در نظر بگیرند. شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال برای افراد بالای 18 سال کمی متفاوت‌تر است؛ زیرا در این مورد باید به به شرایط نظام وظیفه نیز توجه کرد. در این مقاله ما همه شرایطی را که برای خروج از کشور پسران زیر 18 سال در نظر گرفته شده است را شرح داده‌ایم؛ شک نکنید با دانستن این نکات، به‌راحتی می‌توانید برای خروج از کشور اقدام کنید.

اخذ ویزای دانش آموزی؛ یکی از شرایط خروج از کشور افراد زیر 18 سال پسر

پسران زیر 18 سال برای دریافت ویزای دانش‌آموزی به‌منظور تحصیل در کشوری دیگر، در مرحله اول باید از به یک مرکز آموزشی معتبر در آن کشور، درخواست پذیرش ارسال کنند. هر کشور شرایط به‌خصوصی را برای پذیرش در نظر گرفته است که باید هنگام درخواست به این موارد توجه کرد. به‌عنوان مثال شرایط مهاجرت به کانادا تسلط کامل به زبان انگلیسی، معدل مناسب، داشتن تمکن مالی کافی و بسیاری از شروط دیگر است.

پس از دریافت پذیرش و تایید درخواست شما می‌توان برای انجام ادامه مراحل اقدام کرد. بعد از انجام مراحل قانونی و هم‌چنین پرداخت کامل شهریه سال اول، فرد متقاضی می‌تواند برای دریافت ویزای تحصیلی دانش‌آموزی اقدام کند.

دریافت ویزای همراه برای مهاجرت پسران زیر ۱۸ سال به همراه والدین

پسران زیر 18 سال که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، به‌طور مستقل یا همراه والدین خود می‌توانند راهی کشور موردنظر شوند. البته صدور ویزای همراه برای والدین برای همه کشورها صادق نیست و برخی کشورها این نوع ویزا برای والدین را صادر نمی‌کنند. بدین ترتیب والدین برای حضور در کنار فرزند خود، می‌توانند از دو نوع ویزا (توریستی و همراه) برای رفتن به آن کشور اقدام کنند. برای دست یافتن به این هدف، باید شرایط مهاجرت به کشور مورد‌نظر خود را مطالعه کنید یا از یک وکیل مهاجرت کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که والدین به‌واسطه تحصیل فرزند خود در آن کشور، نمی‌توانند اقامت آن را دریافت کنند. به‌عنوان مثال در‌صورتی‌که فرزند شما قصد ادامه تحصیل در کانادا را داشته باشد، والدین می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ویزای همراه کانادا برای اخذ این ویزا اقدام کنند. ویزای همراه کانادا فقط برای خانواده درجه یک فرد متقاضی صادر می‌شود؛ این ویزا به‌عنوان اقامت موقت کانادا، بسیار کاربردی است.

4

مراحل و شرایط گرفتن پاسپورت برای افراد زیر 18 سال پسر

در گذشته مشخصات افراد زیر ۱۸ سال برای سفر به خارج از کشور، در گذرنامه والدینشان درج می‌شد. در حال حاضر شرایط مهاجرت تغییر کرده است و هر فرد باید به‌طورمستقل پاسپورت داشته باشد. یکی از شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال نیز، داشتن گذرنامه یا پاسپورت است. حتی کودکی که سن وی یک تا دو سال است نیز باید پاسپورت مستقل بگیرد. هر پسر زیر ۱۸ سال با داشتن رضایت و اجازه والدین خود، می‌تواند مراحل دریافت گذرنامه را طی کرده و شرایط مهاجرت را داشته باشد.

برای دریافت پاسپورت پسران 6 سال به بالا، باید گواهی اشتغال به تحصیل و دفترچه بیمه نیز به همراه داشت. در پروسه دریافت پاسپورت افراد بالای 6 سال، حضور فرد در دفتر پلیس +10 الزامی است؛ اما برای کودکان زیر 6 سال، یک قطعه عکس و حضور والدین کفایت می‌کند. همچنین افراد بالای 15 سال به‌منظور دریافت پاسپورت، باید شناسنامه عکس‌دار ارائه دهند. به یاد داشته باشید که برای رفتن به هر کشوری باید هزینه‌هایی را متحمل شد. به‌عنوان مثال شما برای رفتن به کانادا، علاوه‌بر پرداخت هزینه ویزای دانش آموزی کانادا، باید هزینه‌ای را نیز برای دریافت گذرنامه بپردازید.

5

تهیه بلیط؛ یکی از شرایط خروج از کشور پسران برای زیر 18 سال

تهیه بلیط یکی از مراحل خروج از کشور پسران زیر 18 سال پس از تایید ویزای دانش‌‌آموزی و اخذ ویزای همراه است. قیمت بلیط هواپیما برای افراد، با‌توجه‌به سن و سال مسافران متفاوت است؛ برای مثال، قیمت بلیط برای افراد زیر ۲ سال و کودکان ۲ تا ۱۲ ساله با تخفیفاتی همراه خواهد بود. هم‌چنین هزینه بلیط متناسب با کشور مقصد تعیین می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای تسریع در روند کارها و جلوگیری از هزینه‌های بالا، یک برنامه‌ریزی بلند‌مدت برای تهیه بلیط داشته باشید؛ زیرا در برخی از فصول سال، هزینه بلیط‌ها افزایش چشمگیری خواهد داشت.

خروج از کشور با اجازه والدین؛ از شرایط مهاجرت زیر 18 سال پسر

طبق قوانین حضانت کشور، خروج افراد (پسر و دختر) زیر 18 سال بدون اجازه والدین غیرممکن است. حتی یکی از والدین بدون اجازه طرف دیگر حق اجازه دادن برای خروج فرزند از کشور را ندارند؛ بنابراین حتما رضایت پدر و مادر در‌صورتی‌که در قید حیات بوده و حضانت فرزند را بر عهده داشته باشند، الزامی است. البته اگر پدر و مادر طلاق گرفته باشند نیز شرایط ذکر شده برقرار است.

برای مهاجرت پسر زیر 18 سال از مشاوره موسسه ایران کانادا بهره‌مند شوید

در این مقاله در مورد شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال صحبت کردیم. برای انجام این پروسه باید به‌منظور اخذ ویزای تحصیلی، توریستی یا ویزای همراه اقدام کنید. پس از تایید پذیرش شما و دریافت این ویزاها، می‌توانید بلیط کشور مورد‌نظر را نیز تهیه کرده و در زمان مقرر آماده رفتن شوید.

البته پروسه مهاجرت افراد زیر 18 سال، چندان ساده و آسان نبوده و نیاز به مداخله مشاوران و متخصصان مهاجرت دارد. در این زمینه می‌توانید از مشاوران موسسه مهاجرتی ایران کانادا کمک بگیرید. با دریافت مشاوره از متخصصان مهاجرتی ایران کانادا شانس شما برای تایید درخواست افزایش خواهد یافت و پروسه خروج از کشور نیز در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وکلای مهاجرتی و کارشناسان متبحر در همه مراحل از آماده‌سازی مدارک تا دریافت ویزای تضمینی در کنار شما خواهند بود. از طریق تماس با شماره‌های موجود در سایت برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری، در سریع‌ترین زمان ممکن، نوبت خود را رزرو کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    تنها راه نجات آشتی باامریکایی ها می باشد راه دومی وجود ندارد ازروسیه وچین آبی گرم نمی‌شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها