فرصت تحصیل در بهترین کالج های کانادا را از دست ندهید!

تحصیل در کانادا از دیرباز روشی مناسب برای ورود به این کشور برای بسیاری از متقاضیان بوده است.

فرصت تحصیل در بهترین کالج های کانادا را از دست ندهید!

تحصیل در مدارس، دانشگاه ها و کالج های کانادا کاملا امکان پذیر است و علاقمندان باید با توجه به شرایط خود در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهند. کالج های کانادا فرصت تحصیل مناسبی برای افراد ایجاد می کنند و علاوه بر ارائه مدرک دانشگاهی، برخی از مدارک فنی را نیز در اختیار علاقمندان قرار می دهند. کالج ها نیز مانند دانشگاه های کانادا ممکن است به صورت خصوصی یا عمومی اداره شوند. در این گفتار تلاش خواهیم کرد تا تعدادی از کالج های برتر کشور کانادا که بسیارند را معرفی کنیم.

معرفی کالج سنتنیال در کشور کانادا

کالج سنتنیال اولین دانشگاه دولتی در شهر تورنتو است که در سال 1966 افتتاح شده است و بیش از 95 برنامه دیپلم و گواهینامه در زمینه تجارت، ارتباطات، جامعه شناسی و بهداشت، علوم و فناوری مهندسی، هنر و حمل و نقل اقدام به پذیرش دانشجو می کند. این برنامه ها که با هدف آماده سازی نیروی کار طراحی شده اند، تلاش می کنند تا بر تجربه کار عملی در آزمایشگاه ها، صنایع و آژانس ها و همچنین دوره های کوآپ تمرکز داشته باشند. برخی از دوره های این کالج ها مربوط به فراگیری زبان و همچنین دروس پیش نیاز برای ورود به دانشگاه های کانادا طراحی شده اند.

معرفی کالج هامبر از برترین کالج های کانادا برای تحصیل

کالج هامبر با بیش از 27000 دانشجو یکی از بزرگ ترین کالج های کشور کانادا است. این کالج نیز در شهر تورنتو قرار دارد. این کالج عضو پلی تکنیک کانادا است و طیف گسترده ای از مدارک حرفه ای متمرکز شامل مدرک کارشناسی، دیپلم و گواهینامه ها را ارائه می کند.

کالج هامبر در سال 1967 افتتاح شد و یکی از کالج های دولتی فعال در کشور کانادا است. هامبر بیش از 150 برنامه آموزشی در مقاطع مختلف را ارائه می کند و دانشجویان می توانند در زمینه های مختلفی در این کالج به تحصیل بپردازند. کالج با نهاد های مختلفی در ارتباط است که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

CCAA (انجمن ورزشی کانادا)
ACCC (انجمن جامعه کالج های کانادا)
AUCC (انجمن کالج ها و دانشگاه های کانادا)
CBIE (دفتر آموزش بین المللی کانادا)
پلی تکنیک کانادا
این کالج فرصت تحصیل به صورت تئوری در کنار فعالیت های عملی را به دانشجویان می دهد و برخی از مهم ترین برتری های آن عبارتند از:

موقعیت مکانی کالج در نزدیکی فرودگاه
در دسترس بودن فرصت های کلیدی در حین و پس از تحصیل
شهریه مقرون به صرفه
بورسیه تحصیلی در دسترس

بیشتر بخوانید: راهنمایی های آقای مهیار حلاج پور در اخذ ویزای تحصیلی کانادا

معرفی کالج جورج براون در کشور کانادا

کالج جورج برون دارای 3 پردیس اصلی است که همگی آن ها در شهر تورنتو واقع شده اند. این کالج با رهبران و پیشگامان صنایع مختلف در ارتباط است و این مسئله می تواند به متقاضیان تحصیل در این کالج اطمینان دهد که با جدیدترین نکاتی که در رابطه با کار وجود دارد آشنا خواهید شد و مهارت های لازم در این زمینه را می آموزید. در سال 2011 این کالج به عنوان با ارزش ترین کالج از دید کارفرمایان در منطقه تورنتو بزرگ معرفی شد.

کالج جورج براون در کانادا برنامه های متنوعی را در زمینه هنر و طراحی، بیزینس، خدمات اجتماعی، آموزش دوره اول کودکی، فناوری های ساختمانی و مهندسی، علوم بهداشتی، مهمانپذیری و هنرهای آشپزی، مطالعات مقدماتی و غیره ارائه می دهد. این کالج همچنین خدمات ویژه ای را برای مهاجران و دانشجویان خارجی در نظر گرفته است.

معرفی کالج سنکا در کشور کانادا

کالج سنکا در تورنتو یکی دیگر از کالج هایی است که به دانشجویان اجازه می دهد تا به صورت تمام وقت و همچنین نیمه وقت به ادامه تحصیل بپردازند. این کالج به صورت اختصاصی برنامه های مرتبط با علوم فناوری، تجارت، خدمات مالی و هنرهای کاربردی را ارائه می کند. این کالج نیز یکی از کالج هایی است که به صورت مستقیم در صنعت نیز نقش دارد و ارتباط میان صنعت و آموزش در آن به خوبی رعایت شده است و از همین رو دانشجویان می توانند امیدوار باشند که پس از تحصیل شانس بالایی برای کاریابی در این کشور خواهند داشت.

کالج هنرهای کاربردی و تکنولوژی سنکا یک کالج عمومی در شهر تورنتو است که عضو پلی تکنیک کانادا است. این دانشگاه در سال 1967 افتتاح شده است و بیش از 140 برنامه آموزشی را ارائه می کند. برنامه های دوره کارشناسی در این کالج 4 ساله است و بسیاری از دوره های 2 تا 3 ساله دارای مدرک دیپلم و دوره های آموزشی یک ساله در زمینه های مختلفی مانند فناوری، زیست فناوری، تجارت بین الملل، بازاریابی، حسابداری، مدیریت برند تجاری، مدیریت پروژه، مدیریت رویداد، علوم کامپیوتر، مهندسی، سفر، مهمانپذیری، فشن، رسانه های دیجیتال و انیمیشن و غیره در این کالج ارائه می شود و دانشجویان فرصت های بسیار زیادی برای ورود به این کالج خواهند داشت.

در کشور کانادا طیف وسیعی از کالج ها وجود دارد که به دانشجویان اجازه می دهد تا در رشته های مختلف و البته کاربردی به ادامه تحصیل بپردازند. بسیاری از کالج ها رشته هایی را ارائه می کنند که دانشجویان به راحتی پس از پایان دوره می توانند به مهارت جدیدی دست پیدا کنند چرا که پایه آموزش در این کالج ها بر مبنای دروس عملی است و دانشجویان با شرایط کار نیز آشنا می شوند. توصیه می شود تا در انتخاب کالج مورد نظر خود دقت بسیار زیادی داشته باشید و کالجی را انتخاب کنید که ارتباط مستقیم با صنایع کشور کانادا دارد. در همین راستا 4 کالج برتر در کشور کانادا در این گفتار معرفی شد و باید در نظر داشت که کالج های دیگری نیز در کانادا وجود دارد که می توان با انتخاب آن ها آینده بهتری برای خود در این کشور ایجاد کرد. در صورتی که در مسیر انتخاب کالج خود از مشورت های وکیل و مشاور رسمی مهاجرت کانادا RCIC استفاده کنید، بدون تردید مسیر هموارتری برای مهاجرت به کانادا خواهید داشت و با چالش های کمتری در مسیر دریافت پذیرش تحصیلی و همچنین ویزا روبرو خواهید شد و شانس بیشتری برای ورود به این کشور خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه از موسسه حقوقی و مهاجرتی کاناداپاس کمک بخواهید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها