درآمد نجومی تعمیرکاران پکیج در فصل زمستان

برخی عوامل هستند که روی میزان درآمد یک نصاب پکیج تأثیرگذارند. البته در این میان افرادی که مهارت و اعتبار بیشتری دارند، قطعا درآمد بیشتری هم خواهند داشت.

درآمد نجومی تعمیرکاران پکیج در فصل زمستان

درآمد تعمیرکار پکیج چقدر است؟

امروزه بازار کار حرفه نصب و تعمیر انواع پکیج های دیواری در ایران و همچنین دنیا رونق گرفته که این رونق، مدیون رشد افقی و عمودی شهرها و توسعه ساختمان سازی است. به طوری که ساختمان های نوساز نیاز به نصب پکیج دارند و این مساله منجربه درآمد بالای شغل نصب پکیج شده است. از طرف دیگر، پکیج های تمام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی هر چند وقت یک بار نیازمند سرویس و بررسی کامل هستند. لذا نصاب های پکیج در کنار کار نصب، می بایست به تعمیر و سرویس پکیج ها نیز بپردازند به همین دلیل این شغل همواره مشتریان خاص خود را دارد، در آمد تعمیر پکیج بالاست و به سختی اشباع می شود.با شرکت در دوره های آموزش تعمیرات پکیج و کسب مدرک فنی حرفه ای میتوانید به یک تعمیر کار حرفه ای تبدیل شوید.

چه عواملی روی درآمد تعمیرات پکیج تاثیرگذار است؟

برخی عوامل هستند که روی میزان درآمد یک نصاب پکیج تأثیرگذارند. البته در این میان افرادی که مهارت و اعتبار بیشتری دارند، قطعا درآمد بیشتری هم خواهند داشت. یکی از راه های نسبتا ساده برای افزایش درآمد نصب پکیج، ثبت آگهی معرفی حرفه در بخش خدمات رسانی اپلیکیشن هایی مثل دیوار است. چاپ کارت و پخش تراکت در نقاط مختلف شهر هم راه حل دیگری برای دستیابی به این هدف است. البته نباید فراموش کرد که وفای به عهد و تشخیص سریع مشکل سیستم نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث شهرت و افزایش درآمد شما می شود، کمااینکه پکیج یکی از دستگاه های مهم موجود در خانه است و مردم بدون وجود پکیج یا در صورت خرابی آن نمی توانند آب گرم و سیستم گرمایشی در اختیار داشته باشند، از این رو تمایل دارند شما به عنوان یک نصاب و تعمیرکار هرچه سریعتر سیستم را برایشان نصب یا مشکل سیستم گرمایشی آن ها را برطرف کنید.

میزان درآمد نصب و تعمیر پکیج چقدر است؟

درآمد یک نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری مانند سایر مشاغل فنی دیگر، وابسته به میزان دانش و مهارت فرد است. هر چقدر میزان دانش و تجربه تعمیرکار پکیج بیشتر باشد خوب مسلما به همان میزان سطح درآمد آن نیز بیشتر خواهد بود.

آنچه مشخص است اینکه تعرفه هریک از خدمات مربوط به تعمیر پکیج از طرف اتحادیه مربوط تعیین می شود. در نتیجه هرچه مشتریان شما بیشتر باشد، به همان نسبت درامد شما هم بیشتر می شود. البته توانایی های شما هم تعیین کننده درآمد شماست. به این معنا که هرچه سعی کنید بصورت تخصصی تر روی برخی خدمات کار کنید و بر روی برندهای به نام تسلط بالایی داشته باشید، علاوه بر همه این موارد تبلیغات موثری انجام دهید، درآمد شما می تواند رشد چشمگیری داشته باشد. از آنجا که داشتن سیستم گرمایشی و همچنین آب گرم جزء نیازهای اساسی در ساختمان ها به شمار می رود، عدم عملکرد هریک از آن ها مخصوصا در فصول سرد زمستان می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

پس یکی از مزیت های حرفه نصب و تعمیرات پکیج این است که بازار کار عالی و بسیار درآمدزایی داشته و ورود به آن نیازمند سرمایه بالایی نیست و با یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی نیز می توان وارد بازار کار آن شده و در مدت زمانی کوتاه به درآمد بالایی دست یافت. احتمالا باور این نکته کمی سخت باشد که افرادی وجود دارند که ماهیانه برابر با ۵۰ میلیون تومان از شغل نصب و تعمیر پکیج درآمدزایی می کنند. بنابراین اگر به دنبال یک شغل آینده دار و درآمدزا هستید و سرمایه بالایی نیز ندارید، یکی از انتخاب های پیش رو شغل نصب و تعمیرات پکیج های دیواری است.

این نکته را نیز فراموش نکنید که هر چه پشتکار بیشتری داشته باشید و میزان ساعت کاری شما بیشتر باشد، طبیعتاً درآمد بیشتری خواهید داشت. عامل دیگری که بر میزان درآمد یک تعمیرکار پکیج تأثیر می گذارد، سطح سواد و اطلاعات فرد است. هرچه اطلاعات بیشتری درباره سیستم پکیج های مختلف داشته باشید و هر چه بیشتر دانش خود را به روز کنید، با گذشت زمان مشتری های خود را از دست نخواهید داد و همواره کارآیی خود را حفظ می کنید.

آیا بازار کار نصب و تعمیر پکیج همیشگی است؟

حرفه نصب و تعمیر پکیج جزء مشاغل با بازار کار دائمی و همیشگی است، کمااینکه امروزه پکیج های دیواری نقش مهمی در ساختمان ها ایفا می کنند. از آنجا که پکیج ها تاثیر زیادی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند، بسیار مورد طرفدار بوده و در دنیای امروز کمتر ساختمانی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند.

از طرفی با افزایش خرید پکیج، بدون شک تقاضا برای نصب آن نیز افزایش می یابد که این مساله، نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر و عیب یابی پکیج را بالا برده و این موضوع نشان از بازار کار عالی تعمیرات و نصب پکیج در تمامی ایام سال می دهد. البته بازار کار این شغل در فصل سرد و با شروع پاییز و زمستان داغ تر شده و بسیار درآمدزا خواهد بود.

آموزش نصب پکیج نیز یکی از برترین دوره های در حال برگزاری در تهران پایتخت میباشد که شما میتوانید با شرکت در این دوره مدرک معتبر دوزبانه فنی حرفه ای را دریافت کنید و وارد بازار کار شوید.

برای آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری کجا ثبت نام کنیم؟

بازار کار عالی حرفه نصب و تعمیر پکیج باعث شده که آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های پکیج را برگزار کنند. در چنین شرایطی انتخاب آموزشگاه مناسب یکی از مهم ترین موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

یک آموزشگاه حرفه ای برای گذراندن دوره های فوق، آموزشگاهی است که به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز به آموزش عملی نصب پکیج دیواری و تعمیرات آن بپردازد و شما را با مراحل نصب انواع مدل ها و برندهای پکیج دیواری و نحوه عیب یابی و تعمیرات آنها آشنا نماید. در پایان نیز پشتیبانی مناسبی داشته و مدرک معتبری به شما ارائه دهد.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فنی و حرفه ای فعال در این حوزه، مجتمع فنی تهران پایتخت بهترین گزینه برای ارائه خدمات به شماست.

همچنین پیشنهاد ما به شما دوره ی آموزش تعمیرات کولرگازی است که شما میتوانید دراین دوره صفر تاصد تعمیرات کولرگازی را آموزش ببینید.

سخن آخر

اگر به انجام کارهای فنی در حوزه تعمیرات علاقه دارید، به شغل تعمیرات پکیج نگاهی دوباره بیندازید. خبر خوب اینکه بازار کار برای این شغل اشباع نشده و روند استفاده مردم از این پکیج ها روزبه روز در حال افزایش است و در حوزه های ساختمان سازی و اداره ها به دلیل صرفه اقتصادی بالا از این وسیله گرمایشی بسیار استفاده می شود. همین موضوع نیاز مبرم به تعمیرکاران حرفه ای در آینده را نشان می دهد.مجتمع فنی تهران پایتخت یکی از بهترین آموزشگاه های برتر در زمینه آموزش های فنی حرفه ای میباشد.

جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر تهران پایتخت را در گوگل سرچ کرده و وارد سایت https://www.tehranpaytakht.com/  شوید و فرم مشاوره رایگان را پر کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها