رنگ های مناسب زمستان برای استایل آقایان

استایل خوب و جذاب برای مردان اهمیت قابل توجهی دارد و این استایل چنانچه منطبق بر اصول مد و رنگ شناسی باشد، بیش از پیش دیده می شود و می تواند باعث جذابیت شما در فصول مختلف سال شود.

رنگ های مناسب زمستان برای استایل آقایان

فصل زمستان یکی از زیباترین فصل های سال به منظور پوشش انواع لباس های زمستانی است اما رنگ شناسی در این فصل از اهمیت بالایی برخودار است. ماهیت زمستان سرماست و شما باید در انتخاب رنگ لباس های مناسب این فصل، رنگ های گرم را انتخاب کنید.

از محبوب ترین رنگ های گرمی که در تمامی البسه دیده می شوند می توان به رنگ های قرمز، نارنجی، زرد، بنفش، سبز، خاکستری و مشکی اشاره نمود که در این مقاله اطلاعات کامل تری در خصوص پوشش زمستانی و استایل رنگی مناسب این فصل می پردازیم.

برای خرید انواع لباس های شیک زمستانی مردانه با جذاب ترین رنگ ها به وب سایت  برند کروم  مراجعه نمایید.

اهمیت پوشش رنگ های گرم در فصل زمستان 

شما می توانید با پوشش رنگی لباس های گرم خود، سرما و سوز زمستان را به سادگی پشت سر بگذارید. رنگ های تیره و گرم به دلیل ماهیت جذب نور خورشید و حفظ گرما، بهترین انتخاب برای فصل سرد و بخصوص زمستان است.

رنگ های مناسب زمستان برای استایل آقایان, اصول مد و رنگ شناسی, محبوب ترین رنگ های گرمی

رنگ های مناسب زمستان برای استایل آقایان

رنگ های مکمل در کنار رنگ های گرم زمستانی

اگر به دنبال ست نمودن لباس های خود در فصل زمستان هستید حتما باید رنگ های مکمل را نیز به خوبی شناسایی کنید تا بتوانید تیپ و استایل منحصر به فردی را در این فصل تجربه کنید. استفاده از رنگ های مکمل در کنار هم می تواند به سازگاری بیشتر استایل شما کمک قابل توجهی کند. محبوب ترین رنگ های مکمل زمستانی عبارت اند از:

رنگ بنفش در کنار رنگ زرد

رنگ نارنجی در کنار رنگ آبی

رنگ سبز در کنار رنگ قرمز

رنگ نارنجی در کنار رنگ فیروزه ای

رنگ سبز روشن در کنار رنگ ارغوانی

پوشش این لباس ها در کنار رنگ های گرم زمستانی می تواند ست و استایل جذاب و منحصر به فردی را برای شما به وجود آورد اما اگر علاقه ای به پوشش رنگ های رنگی ندارید می توانید ست های زمستانی خود را با ترکیب رنگ های طوسی، سفید و مشکی زیباتر کنید.

کت تک پشمی یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها است که در رنگ بندی‌های متنوع و بسیار جذاب عرضه می‌شود. در تولید کت تک پشمی مردانه از ۸۰ درصد پشم مرغوب استفاده شده است، که این مسئله موجب شده تا نرمی و لطافت بی‌نظیری داشته باشند. این نوع از کت تک مردانه دارای جیبی است که تعداد آن‌ها ۴ عدد به‌صورت پاکتی است. در قسمت میانی کت، درست در محل کمر کت، یک کمربند طراحی شده است تا بتوانید هرچه بهتر آن را در تن تنظیم نمایید.

اهمیت پوشش رنگ های گرم در فصل زمستان,پوشش رنگ های گرم در فصل زمستان,پوشش رنگی لباس های گرم

راهنمای انتخاب رنگ های مناسب زمستان برای استایل آقایان

انتخاب مناسب ترین رنگ بر اساس نوع پوست

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب لباس با رنگ های زمستانی باید به آن توجه داشته باشید، ترکیب رنگ لباس با رنگ پوست است. رنگ پوست و صورت افراد در حالت کلی به دسته بندی های زیر تقسیم بندی می شود:

1. رنگ پوست بسیار روشن

2. رنگ پوست سفید و شیری

3. رنگ پوست خرمایی یا گندمی

4. رنگ پوست سبزه

5. رنگ پوست تیره

6. رنگ پوست سیاه

در نهایت چنانچه پوست شما در دسته پوست های گرم قرار می گیرد می توانید رنگ‌های زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز را انتخاب کنید. در سوی دیگر اگر رنگ پوست شما به پوست های خنک می خورد می توانید رنگ های آبی، سبز، صورتی، بنفش و قرمز روشن یا قرمز با ترکیب آبی را انتخاب کنید.

بهترین مکمل های رنگی برای ست نمودن لباس در فصل زمستان

در کنار تمامی رنگ ها می توان به رنگ های بنفش و زرد، رنگ های نارنجی و آبی، رنگ های سبز و قرمز، رنگ های نارنجی و فیروزه ای و رنگ های سبز روشن و ارغوانی به عنوان بهترین مکمل های رنگی اشاره نمود.

معرفی 10 رنگ برتر زمستانی

اما محبوب ترین رنگ های زمستانی چه رنگ هایی هستند؟ آشنایی با این رنگ ها بدون شک می تواند استایل شما را در این فصل سرد، خاص تر و جذاب تر جلوه دهد.

• رنگ مارسلا – یک ترکیب رنگی بسیار زیبا می توانید با رنگ مارسلا برای پوشش خود انتخاب کنید.

• رنگ خردلی – این رنگ، رنگ گرم، آرامش و تاثیر پذیری است. افرادی که قصد دارند از محیط اطراف خود تاثیر بگیرند، می توانند رنگ خردلی را در این فصل انتخاب کنند.

• رنگ شتری – رنگ شتری یکی از پرطرفدار ترین رنگ های زمستانی است که اکثرا در انواع بوت، کت و کیف دیده می شود.

• سبز زیتونی – رنگ سبز زیتونی که شاهکاری در تمامی رنگ هاست. مناسب تمامی فصول و فصل سرد زمستان! 

• رنگ خاکستری آبی – رنگی زیبا که عموما در فصول پاییز و زمستان استفاده می شود. رنگی با جذابیت بالا که می تواند استایل شما را جذاب و مردانه نشان دهد.

• رنگ سدری - رنگ خاکستری مایل به سبز واقعا رنگی متفاوت در فصل زمستان است و می تواند سرمای زمستان را به گرمای کویر تبدیل کند.

• رنگ کبود – این رنگ شباهت زیادی به رنگ مارسلا دارد اما کمی از آن تیره است. رنگ های تیره همان طور که اشاره نمودیم مناسب فصل زمستان است و می تواند از سرمای این فصل بکاهد.

• رنگ ارغوانی و بنفش – این مدل نیز رنگ بسیار جذابی دارد و در محیط های رسمی بیشتر استفاده می شود.

• رنگ نارنجی یا پرتقالی – از رنگ های دوست داشتنی و محبوب زمستانی، رنگ پرتقالی و نارنجی است. این رنگ انرژی بالایی دارد و شور و نشاط را بیشتر به محیط ارائه می دهد.

• رنگ قرمز – یکی از گرم ترین رنگ های محبوب زمستانی، رنگ قرمز است. این رنگ جذاب به خوبی با تمامی استایل ها قابل ست شدن است و می تواند جذابیت خیره کننده ای را به تیپ و استایل شما هدیه دهد.

منبع: بیتوته
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها