نهنگ های ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

آیا می دانستید که نهنگ ها فقط در دنیای زیر آب وجود ندارند و پای این موجودات به ارزهای دیجیتال نیز باز شده است؟ اکثر افرادی که در حوزه کریپتوکارنسی مشغول به فعالیت هستند اصطلاح وال های ارز دیجیتال را شنیده اند که به سرمایه گذاران بزرگ و افراد معروف این بازار اطلاق می شود.

نهنگ های ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

اگر نمی دانید نهنگ ارز دیجیتال کیست، نگران نباشید! در مقاله پیش رو درباره این واژه به شما عزیزان توضیحات مفید و کاربردی را ارائه خواهیم کرد. پس از خواندن این مطلب به خوبی خود را با تغییرات روند بازار ارز دیجیتال هماهنگ خواهید کرد.

توضیح کلی درباره اصطلاح نهنگ و خرس در ارز دیجیتال؛ نهنگ ارز دیجیتال کیست؟

در سال های اخیر با دیجیتالی شدن زندگی ها و ورود رمز ارزها، افراد بسیاری به سمت این حوزه رفتند. شاید در ابتدا ارزهای دیجیتال فقط از روی کنجکاوی خریداری می شد، اما رفته رفته این سرگرمی، به یکی از بخش های حیاتی زندگی traderها تبدیل شد. در این بازار، آموزش ترید ارز دیجیتال حرف اول را می زند! زیرا با نداشتن دانش و اطلاعات کافی و ورود به این حوزه، شانسی برای بقا نخواهید داشت.

اصطلاح هایی از قبیل گاو، خرس و نهنگ در ارز دیجیتال از جمله مواردی هستند که هر تریدری باید با آن ها آشنا شود. خرس ها و گاوها روند بازار را نشان می دهند؛ بازار خرسی نشانگر روند نزولی و بازار گاوی نمایش دهنده روند صعودی است.

نهنگ های ارز دیجیتال تعریفی متفاوت دارند! به تریدرهایی که تعداد بسیاری از یک کوین را خریداری کرده باشند و با خریدوفروش های سنگین و حجم بالا تغییرات گسترده ای در بازار ایجاد کنند، وال ارز دیجیتال گفته می شود. این افراد سهم قابل توجهی در تغییرات روند بازار دارند. 

اصطلاح نهنگ در بیت کوین؛ از افراد حقیقی تا شرکت ها

وال های ارز دیجیتال با توجه به علاقه خود، رمز ارز موردنظرشان را خریداری می کنند. اکثر اساتید در هنگام تدریس خصوصی ارز دیجیتال درباره چنین اصطلاحاتی نیز توضیحاتی می دهند. نهنگ در بیت کوین به معنای فرد حقیقی یا سازمان هایی است که حجم بسیاری از این ارز را خریده و نگهداری می کند. همان طور که نهنگ های واقعی با حرکت خود در دریا باعث ایجاد موج های فراوانی می شوند، نهنگ های بیت کوین و کلیه کریپتوکارنسی ها نیز باعث ایجاد نوسان و تلاطم در بازار خواهند شد. 

ردیابی نهنگ های ارز دیجیتال چه مزایایی دارد؟

درست است که در معاملات مارجین امکان دو تا ۱۰۰ برابر کردن سرمایه دیجیتال وجود دارد، اما پیگیری رفتار نهنگ های کریپتو نیز نقش بسزایی در بیشتر کردن کوین های شما خواهد داشت. اگر نمی دانید مارجین چیست، باید بگوییم که یک روش فوق العاده از طریق اهرم ها برای باز کردن یک پوزیشن است و ارزش سرمایه تریدرها را چندین برابر می کند.

مهم ترین موضوعی که هر تریدر باهوش باید به آن بپردازد، والت ها یا کیف پول هایی است که بیشتر از هزار واحد کوین دارد. به طور مثال اگر به بیت کوین علاقه دارید، باید کلیه ورود و خروج های ولت های مذکور را تحت نظر قرار دهید. از این طریق به صورت آگاهانه رفتار بازار را حدس می زنید و به سود هنگفتی می رسید.

فراموش نکنید که نهنگ ها همیشه یک دام برای تریدرها می سازند؛ بنابراین اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید تا در دام نهنگ ها نیفتید. 

تنمتنمتنم

بیشترین خرید نهنگ ها و بازار هدف آن ها در ارز دیجیتال 

هرچقدر که ارزهای دیجیتال محبوبیت بیشتری پیدا می کنند، سرمایه گذاری و خرید و فروش آن ها نیز بیشتر می شود؛ به همین دلیل است که وال های کریپتوکارنسی نیز بیشتر از گذشته فعالیت دارند. بالا بودن ارزش بیتکوین و اتریوم نسبت به سایر رمز ارزها، باعث شده که نهنگ های ارز دیجیتال نیز به سراغ آن ها بروند. باید بگوییم که در کنار این دو کوین مشهور، رمز ارزهای ارزان قیمت تر نیز هدف نهنگ ها هستند. از جمله مزایای کوین های ارزان تر برای وال ها، پیاده سازی تغییرات دلخواه آن ها است.

نهنگ در ارز دیجیتال چگونه فعالیت می کند؟

وال های کریپتو به صورت کاملا حرفه ای و ناشناس فعالیت می کنند؛ به طوری که متخصصین و افراد کارآزموده بلاکچین نیز قادر به شناسایی آن ها نیستند. هیچ کس تا پیش از انجام معاملات مربوطه و جاری شدن تأثیر آن بر رفتار بازار، از فعالیت های نهنگ های ارز دیجیتال باخبر نخواهد بود. پس از ایجاد تلاطم و بر هم زدن جریان بازار نیز دیگر کاری از شخص خاصی بر نمی آید.

فراموش نکنید که وال ها فقط و فقط یک کوین یا صرافی دیجیتال را هدف خود قرار نمی دهند؛ بلکه به صورت کاملا ظریف و زیرکانه، در کمتر از ۳۰ دقیقه حجم بالایی از تغییرات را به بازار تزریق می کنند. نهنگ های ارز دیجیتال به هیچ وجه قابل ردیابی نیستند و هیچ نهادی امکان دستگیری آن ها را ندارد. این افراد با خالی یا پر کردن کیف پول دیجیتال خود، نظم بازار را برای مدتی برهم می زنند.

خحهخحهخح

آموزش حرفه ای تحلیل های کاربردی ارز دیجیتال با داجکس

در این نوشته توضیح دادیم که نهنگ ارز دیجیتال کیست و چه تاثیری بر بازار کریپتوکارنسی می گذارد؛ همچنین نحوه فعالیت این افراد و بازار هدف آنان از مواردی است که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم. تحلیل بازار رمز ارزها و نوسان هایی که برای هر کوین اتفاق می افتد، از جمله نکات مهمی است که تریدرهای باهوش باید به آن ها توجه کنند.

داجکس یکی از معتبرترین مجموعه های آموزش ارز دیجیتال به هموطنان عزیز است. چنانچه شما هم تمایل به پیشرفت در دنیای دیجیتال را دارید، کلمه داجکس را در گوگل سرچ کنید یا به سایت dogex.ae مراجعه کنید. امکان استفاده از کلیه خدمات آموزشی رایگان، وبینارها، کلاس های مبتدی، خصوصی و VIP برای شما فراهم است. بسیاری از دانشجویان مبتدی داجکس، در مدت زمان کوتاهی به یک تریدر و سرمایه گذار حرفه ای کریپتو تبدیل شده اند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها