هرآنچه درباره مجتمع پنگوئن کیش باید بدانید!!

در میان شهرهای ایران یکی از اصلی‌ترین مقصدها برای استراحت و تفریح مسافران، جزیره کیش است. علت این محبوبیت امکانات و تفریحات متعددی است که برای لذت بردن از زمان خود در این جزیره به آن‌ها دسترسی دارید.

هرآنچه درباره مجتمع پنگوئن کیش باید بدانید!!

از جمله آن‌ها باید به قدم زدن در سواحل با آب‌های زلال کیش و تفریحات آبی در آن‌ها اشاره کنیم اما یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید جزیره، مجتمع پنگوئن در کیش است.

همه ما جنوب ایران را با آب و هوای گرم و شرجی آن می‌شناسیم. بنابراین تعجب خواهید کرد اگر که بدانید می‌توانید لذت از تفریحات برفی را هم در دل گرما تجربه کنید. پس اگر می‌خواهید در مورد این مکان عجیب در دل آفتاب‌های سوزان در جنوب کشورمان اطلاعات بیشتری بدانید، تا انتها همراه با ما باشید.

مجتمع گردشگری پنگوئن کیش

مجتمع گردشگری پنگوئن کیش

مجتمع پنگوئن در کیش از سال 1397 در کیش شروع به فعالیت کرده است اما آغاز به‌کار پارک برفی آن به سال 1400 بر می‌گردد. این مجتمع 19 هزار متربع مساحت دارد و امکانات تفریحی و خدماتی مختلفی را به گردشگران و شهروندان جزیره ارائه می‌کند.

ایده ساخت مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش از پارک برفی دبی الهام گرفته شده است. در نهایت به ‌دلیل امکان پذیر نبودن باریدن برف در این منطقه، بخش خصوصی و دولتی با همکاری یکدیگر اقدام به‌ ساخت این مجتمع کردند.

شما با اختصاص دادن 5 ساعت از زمان خود می‌توانید از تمامی امکانات و تفریحات بخش‌های مختلف این مجموعه بهره ببرید.

آشنایی با امکانات مجتمع پنگوئن کیش

مجتمع پنگوئن در کیش به‌ دلیل پارک برفی خود به شهرت رسیده است اما این پارک تنها بخش این مکان نیست. بنابراین زمان سفر به جزیره با تور کیش از اصفهان حتی اگر طرفدار تفریحات برفی نباشید، می‌توانید وقت خود را صرف بازدید از جاهای دیدنی دیگر این مجموعه و استفاده از امکانات متعدد دیگر آن کنید.

پینگوفان

نام پارک برفی مجتمع پنگوئن در کیش، پینگوفان است. این بخش در طبقه منفی یک مجتمع واقع شده است و دیوارهای شیشه‌ای و سقفی بلند آن را احاطه کرده‌اند. از جمله تفریحاتی که می‌توانید در این مجموعه تجربه کنید، موارد زیر هستند:

  • تیوب ‌سواری

  • برف‌بازی

  • سورتمه‌ سواری

  • اسکی

  • اسنوبورد

  • ساخت آدم ‌برفی

این مجموعه در صورت نیاز لباس گرم نیز در اختیار شما قرار می‌دهد اما بهتر است قبل از بازدید، خودتان به فکر این موضوع و پوششتان باشید.

مجتمع پنگوئن

پینگو کافه

مهمانانی که به مجتمع پنگوئن در کیش مراجعه می‌کنند می‌توانند به کافی شاپ آن‌جا به اسم پینگو کافه نیز سر بزنند و از منوی همه‌پسند آن انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، کاپوچینو، دمنوش و انواع نوشیدنی سرد مانند آبمیوه‌های ترکیبی خوشمزه به‌ همراه انواع دسر، کیک و شیرینی را انتخاب کنند.

پینگو بیکری

تجربه خرید و خوردن نان‌های داغ و خوشمزه بعد از انجام تفریحات برفی می‌تواند خستگی را از تن شما بیرون کند. شما در پینگو بیکری می‌توانید خودتان را با انواع کیک، شیرینی، نان و موارد دیگر مهمان کنید.

پینگو کافئین

مجتمع پنگوئن در کیش بهترین مکان برای انجام خرید اجناس اصل وارداتی است. بنابراین اگر به خرید انواع شکلات و قهوه خارجی علاقه دارید، رفتن به پینگو کافئین را در لیست اولویت‌های خود قرار دهید.

پینگو شاپ

پینگو شاپ مجموعه‌ای از واحدهای تجاری و فروشگاه‌های شیک است که می‌توانید تمام خریدها و سوغاتی‌هایتان را از منطقه آزاد تجاری کیش در آن انجام دهید. بنابراین اگر با تور کیش از تهران می‌آیید، این مجتمع انتخابی خوبی برای خریدهایتان خواهد بود و تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند.

پینگو هوم پلاس

مجتمع پنگوئن در کیش برای خرید لوازم منزل و دکوری نیز راه‌حلی را به اسم پینگو هوم پلاس در نظر گرفته است. شما در این مکان می‌توانید محصولات معروف‌ترین برندهای داخلی و خارجی مانند ایکیا را بخرید.

پینگو فود

در بام مجتمع پنگوئن در کیش، فودکورت آن قرار دارد. این بخش از مجتمع انواع رستوران‌های ایرانی، فرنگی و فست فود را در خود جای داده است که افراد با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارند.

هتل برفی پنگوئن

یکی از بخش‌های هنوز ساخته نشده مجتمع پنگوئن در کیش، هتل برفی آن است که البته قرار است در آینده‌ای نزدیک مورد بهره برداری قرار بگیرد. در این صورت هتل برفی پنگوئن با 16 طبقه و 124 اتاق اولین هتل لوکس زمستانی در ایران خواهد بود که ویژگی متمایز آن قرارگیری در یکی از گرم‌ترین نقاط کشورمان است.

آدرس مجتمع گردشگری پنگوئن در کیش

شما برای استفاده از خدمات و تفریحات مجموعه و مراجعه به آن، می‌توانید از ماشین‌های شخصی، اجاره‌ای یا تاکسی استفاده کنید. آدرس این مجموعه به شرح زیر است:

  • میدان سنایی، بلوار موج و نزدیک هتل ویدا

سخن نهایی

کیش در سال‌های اخیر با پیشرفت‌هایی که در زمینه تفریحی و گردشگری داشته، تبدیل به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری در ایران شده است. مجتمع پنگوئن در کیش نیز یکی از جدیدترین مراکز تفریحی جزیره است که می‌تواند تجربه‌ای مشابه با یک سفر لوکس زمستانی را برایتان فراهم کند.

اگر به ‌دلیل شرایط پاندمیک نگران وضعیت سلامت خود در یک محیط سرپوشیده هستید، باید این اطمینان را دهیم که مجموعه و کارکنان آن اصول بهداشتی کرونا را به‌خوبی رعایت می‌کنند.

منبع نوشته

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شیلا
    0

    فکر میکنم مجتمع پنگوئن باید جای جالبی باشه. باید توی سفر بعدی به کیش حتما از امکاناتش استفاده کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها