کدام رستوران کیش را برای صرف غذا انتخاب کنیم؟

ما در این مقاله قصد داریم بهترین رستوران ‌های جزیره کیش را به شما معرفی کنیم تا هر زمان به این جزیره جنوبی کشورمان سفر کردید، بهترین غذاها را نیز نوش جان کنید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کدام رستوران کیش را برای صرف غذا انتخاب کنیم؟

رستوران میرمهنا

یکی از محبوب ‌ترین رستوران ‌های جزیره کیش که غذاهای باکیفیتی را برای مشتریانش سرو می ‌کند، رستوران میرمهنا این جزیره است. این رستوران فاصله چندانی با ساحل خلیج فارس ندارد و در شرق جزیره کیش ساخته شده و به معروف ‌ترین هتل‌ ها و مراکز خرید جزیره، بسیار نزدیک است. این رستورا غذاهای متنوعی دارد و اگر عاشق غذاهای کبابی یا حتی دریایی باشید، بهترین آنها برای شما آنجا تهیه خواهند شد. این رستوران معمولا پخش موسیقی زنده نیز دارد تا تجربه شما هنگام غذا خوردن را لذت ‌بخش‌ تر کند. شما می‌ توانید به راحتی پس از صرف غذا، به کنار ساحل بروید و قدم بزنید.

 

رستوران کوه نور

دیگر رستوران باکیفیت جزیره کیش که البته یکی از رستوران ‌های خاص ایران نیز می ‌باشد، رستوران کوه نور است. فضای این رستوران مانند یک غار است که با نورپردازی‌ ها و دکور فوق ‌العاده، حس و حال عجیبی را به مشتریانش القا می ‌کند. رستوران کوه نور فاصله کمی با میدان امیرکبیر دارد و در شمال شرق جزیره کیش ساخته شده و فاصله آن با کشتی یونانی، بسیار زیاد است. در این رستوران، بهترین غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی سرو می ‌شوند.

برای خرید بلیط پرواز به جزیره کیش، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.snapptrip.com/flights

 

رستوران رویال استار

در شهرک صدف کیش، رستورانی به نام رویال استار وجود دارد که دکوراسیون منحصر به ‌فردی دارد. شما برای صرف انواع غذاهای ایرانی و دریایی در این رستوران، هم می ‌توانید به فضای سربسته داخلی رستوران بروید و هم می‌ توانید به فضای باز آن بروید و از میل کردن غذا در آنجا، لذت ببرید.

 

رستوران فودلند

آخرین رستوران معروف جزیره کیش که قصد معرفی آن را داریم، رستوران فودلند است. این رستوران که نام دیگر آن، سرزمین غذا نیز می ‌باشد، همانطور که از اسمش پیداست، منوی متنوعی دارد و غذاهای مختلفی را برای مشتریان آماده می ‌کند. در رستوران فودلند بیشتر از صد نوع غذای ایرانی، دریایی، فرنگی و البته غذاهای خوشمزه‌ خاورمیانه ‌ای پیدا می ‌شود که می‌ توانید آنها را سفارش دهید و نوش جان کنید. این رستوران نیز در شرق جزیره کیش و در نزدیکی ساحل مرجان ساخته شده و در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار گرفته است. فودلند با سه سالن، ظرفیت بسیار بالایی را برای پذیرایی از مسافران کیش، فراهم آورده است.

شما می ‌توانید اگر در شهری نزدیک به جزیره کیش زندگی می ‌کنید، برای رفتن به این جزیره، با اتوبوس به بندرعباس بروید و از آنجا با کشتی خود را به کیش برسانید. برای خرید بلیط اتوبوس با قیمت مناسب، وارد لینک زیر شوید:

https://www.snapptrip.com/bus/

 

خرید بلیط هواپیما کیش

شما می ‌توانید بلیط هواپیما تهران کیش یا بلیط هواپیما کیش تهران اسنپ تریپ را با بهترین قیمت موجود خریداری نمایید و اگر کد تخفیفی داشتید، آن را پیش از پرداخت اعمال کنید تا هزینه کمتری را برای خرید بلیط صرف کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها