تور کیش با 40% تخفیف با مشاوره رایگان در ندابال

جزیره زیبای کیش یکی از مقصدهای سفر ایرانیان است که دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است. در این مقاله قصد داریم یک تورکیش با تخفیف ویژه به شما معرفی کنیم تا بتوانید با صرفه اقتصادی بیشتری سفر کنید.

تور کیش با 40% تخفیف با مشاوره رایگان در ندابال

جاذبه های گردشگری کیش بسیار زیاد است، ولی اکثرا نیاز به پرداخت هزینه دارند. در ادامه تعدادی از تفریحات و جاذبه های گردشگری تور کیش را معرفی می کنیم که نیازی به پرداخت پول ندارند و رایگان هستند.

 

تفریحات رایگان کیش کدامند؟

*پارک ساحلی سیمرغ

برای بازدید از این پارک ساحلی پیشنهاد می کنیم که صبح زود بیدار شوید و با دوربینتان به این مکان بروید تا شاهد طلوع بی نظیر خورشید باشید.

در این پارک آبشار های ساخته شده متعدد، مجسمه های عظیم و هنرمندانه و محل بازی برای کودکان وجود دارد که می توانید بصورت رایگان از آن ها بهره ببرید.

*مرکز خرید

تعداد پاساژ و مرکز خریدهای کیش بسیار زیاد است که می توانید در آن ها گشت و گذار کنید.

اجناس کیش تا حدودی گران قیمت است، زیرا اکثر اجناس لوکس هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند. بازار قدیمی کیش که حال و هوایی کاملا سنتی دارد از جمله جاذبه های رایگان کیش است. اگر از تور کیش با تخفیف استفاده کنید می توانید بخشی از پولتان را در مرکز خریدهای کیش خرج کنید.

*پارک مرجان

پارک مرجان در بخش شرقی جزیره کیش قرار دارد که طلوع آفتاب را به زیبایی تمام به نمایش می گذارد. اگر صبح زود بیدار شدن برایتان سخت است اصلا نگران نباشید، زیرا غروب آفتاب در پارک مرجان به زیبایی طلوع آن است.

یکی از ویژگی های مثبت این پارک، لاین دوچرخه سواری است. اگر دوچرخه ندارید می توانید بصورت رایگان یک دوچرخه کرایه کنید و ساعت ها در هوای آزاد ورزش کنید.

*اسکله میر مهنا

اگر از تور کیش با تخفیف استفاده می کنید می توانید از جاذبه های رایگان این شهر نیز بازدید کنید تا این سفر برایتان کاملا اقتصادی باشد. اسکله زیبای میر مهنا می توانید اوقات بسیار خوش و شادی را برایتان رقم بزند.

 گروه های نوازندگی مستقر در این اسکله به همراه رقص نور های خاص باعث می شود تا ساعاتی در شادی تمام در این اسکله بمانید. از جمله امکانات اسکله میر مهنا می توان به آلاچیق و باربیکیو برای اسکان شما عزیزان اشاره کرد. استقرار در این آلاچیق ها کاملا رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

*کشتی یونانی

یکی از منظره های خاص و بی نظیر که در جزیره کیش می توانید ببینید، کشتی یونانی است.

ترکیب کشتی یونانی و غروب خورشید یکی از سوژه های ناب برای عکاسان است. این تفریح در کیش کاملا رایگان است و شما می توانید ساعت ها به تماشای کشتی یونانی بپردازید و لذت ببرید.

*نخلستان باغ بهشت

استفاده از مکان های جذاب کیش مانند نخلستان باغ بهشت در تور کیش با تخفیف باعث می شود تا شما با پرداخت کمترین هزینه بهترین لذت را از سفرتان ببرید.

بهترین تایم رفتن به نخلستان باغ بهشت، هنگام غروب است تا غروب فوق العاده زیبای خورشید را ببینید. در این نخلستان گونه های مختلفی از درخت ها مثل اوکالیپتوس و تمرهندی وجود دارد. برخی از گونه های گیاهی نایاب در این نخلستان وجود دارد. افراد کیش با لباس های محلی در این نخلستان وجود دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.

*ساحل خانوادگی کیش

اسکان در این ساحل به همراه خانواده یکی از بهترین تفریحات ممکنی است که می توانید در این جزیره تجربه کنید. ساحل خانوادگی کیش کاملا محیطی امن و پاک است که می توانید علاوه بر پیک نیک یک شنای فوق العاده را هم تجربه کنید.

خاک جزیره کاملا مرجانی بوده و باعث می شود تا کف دریا را مشاهده کنید. قایق سواری و ورزش های آبی در این ساحل ملزم به پزداخت هزینه هستند ولی اقامت در ساحل کاملا رایگان است.

*انجیر معابد

انجیر معابد جز درختان سبز و افسانه ای جزیره کیش است که باید حتما آن را مشاهده کنید. درخت سبز نام دیگر انجیر معابد است که بیش از 500 سال سن دارد. برخی می گویند که این درختان انجیر مربوط به زمان تیموریان و ایلخانیان است.

یک درخت عظیم که تنه آن از شاخه چند درخت تشکیل شده است، ظاهر منحصر بفرد و عجیب این درخت سبب شده تا افراد زیادی به بازدید آن بروند و دل نوشته های خود را به آن بیاویزند.

*باغ راه ایرانی

یکی از اماکن رایگان کیش که در تور کیش با تخفیف می توان استفاده کرد، باغ راه ایرانی است.

باغ راه ایرانی  شامل مجموعه ای از مجسمه هایی است که نماد ایران باستان هستند و قومیت های ایران اصیل را به تصویر مخاطب می کشند. هر سال گردشگران زیادی به این جزیره می روند و از مجشمه های غول پیکر دست ساز این باغ بازدید می کنند.

 

*شهر حریره

شهر قدیمی حریره جز جاذبه های تفریحی رایگان در کیش است که حدودا در فواصل بین قرن 5 یا قرن 10 احداث شده است. این شهر باستانی نمایانگر معماری اصیل ایرانی است که می توانیم اصالت شهر کیش را دریابیم. از جمله دیدنی های شهر باستانی حریره، حمام موجود در این شهر است که نشان می دهد در آن زمان قدیم چگونه با استفاده از هنر و استعداد، چه امکاناتی فراهم گردیده است.

در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم که در تور کیش با تخفیف از چه اماکن رایگانی نیز بازدید کنیم. تعداد تفریحات بی هزینه کیش بیش از موارد بالاست که می توانید با سرچ در اینترنت آن ها را پیدا کنید.

آژانس مسافرتی ندابال

کیش2

تور کیش با تخفیف ویژه می تواند یک سفر رویایی و اقتصادی را برایتان رقم بزند. آژانس هواپیمایی ندابال برگزار کننده انواع تورهای مسافرتی خارجی و داخلی است. از جمله سفرهای خارجی پرطرفدار ندابال می توانیم به تور استانبول یا دبی اشاره کنیم. از تورهای داخلی این آژانس می توانیم به تور کیش، تور مشهد یا تور اصفهان اشاره نماییم.

یکی از ویژگی های خوب آژانس ندابال این است که برگزار کننده تورهای داخلی با تخفیف است که می توانید با پرداخت هزینه کمتری به جاهای مختلف مانند تور کیش با تخفیف ویژه سفر کنید.

 

کیش3

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • درخشان
    0

    / عجیب اما واقعی می توانید بصورت رایگان یک دوچرخه کرایه کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها